Sisco en Chris van Rijn zijn professionele vakmensen die meedenken

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Onze tuin is er in meerdere opzichten op vooruit gegaan. Afspraken zijn nagekomen en er was oog voor de omgeving en het achterlaten van de ‘bouwplaats’ na werktijd. De speciale behandeling, met de Van Rijn voegmortel, haalt de bestrating nog meer op.

Klantgericht, vakkundig en snel!

Wij waren wellicht niet de makkelijkste klanten toen wij dit fijne familiebedrijf benaderden in de drukste tijd van het jaar voor onze wensen; op zeer korte termijn een tuin voor ons nieuwbouwhuis met een beperkt budget. Toch zijn ze er in geslaagd om binnen enkele weken een prachtige tuin op te leveren binnen ons budget. Wij zijn super tevreden over het resultaat en de persoonlijke en klantgerichte benadering. Een aanrader dus!

Persoonlijk en heel professioneel

Vanaf het eerste contact met bedrijf als zeer prettig ervaren. De offerte was heel duidelijk en perfect opgesteld. Persoonlijk contact erna over de details was ook heel goed, bijvoorbeeld; vanwege het weer duurde het langer voordat de werkzaamheden konden beginnen. Ellen hield ons hier goed van op de hoogte. En er wordt heel snel gereageerd. De werkzaamheden zijn door Cisco en Chris heel netjes uitgevoerd. Zijn ook heel vriendelijk. Het voegwerk ziet er heel mooi uit. Na enkele weken zijn er een paar kleine scheurtjes ontstaan. Ook dit wordt direct en goed opgelost. Tot nu toe geen onkruid tussen de stenen dus daar zijn we heel blij mee.

Mooier als verwacht

We zijn erg happy met de mooie, en vooral schone bestrating. Bezoekers geven altijd positief commentaar. Mieren hebben zich wel gemeld en dat blijft, ben ik bang, toch z’n kop opsteken (letterlijk en figuurlijk), maar het probleem is veel minder geworden en dank zij een consequente bestrijding houden we ze onder controle.

Deskundig en klantgericht!

Wij hebben Van Rijn Tuinoplossingen als zeer prettig ervaren. Offerte die wij kregen was duidelijk en gedetailleerd. Ze komen afspraken na en ze zijn doordat ze in een kleinschalige team werken zeer betrokken! Dit vinden wij erg belangrijk omdat de communicatie ook kort en duidelijk was! Wij maar vooral de kinderen van Minies kinderopvang zijn ontzettend blij met ons nieuwe mooie speeltuin! Dankjewel!

net werk wordt verricht , afspraken nakomen en prima after sales

zie boven

Van Rijn geeft een optimale service.

Voor het leggen van een vlonder geeft de firma een meer dan uitstekende service. Het leggen is zonder problemen uitstekend verlopen. Er wordt zeer professioneel en zeer secuur gewerkt. De vloer is zeer goed gelegd. De firma van Rijn heeft alle beloftes waar gemaakt. De enigste verbetering zou kunnen zitten op het gebied van kantoorwerk.

Uitstekend werk verricht, kwam afspraken steeds goed na.

Deskundig, meedenkend, zorgzaam, fijne samenwerking.

Goede service goede kwaliteit

Goede ervaring met van Rijn Tuinoplossingen. Goede service. Goede kwaliteit. Werkt netjes. Ook nadat de klus geklaard is wordt alles netjes opgeruimd. Levert mooi werk af en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Zeer vriendelijke en prettige mensen en flexibel ihkv wijzigingen in plan

Zeer prettige mensen om mee samen te werken. Communiceren duidelijk, zijn eerlijk, denken mee en werken secuur. Ook het last minute (beperkt) aanpassen van het originele plan was voor deze mannen geen enkel probleem.

Vriendelijk en vakkundig

Hartelijk dank voor de aanleg van het terras Wij hebben goed advies gekregen en het was een flinke klus . Ik zou bij een volgende klus weer aan jullie denken Top

Top samenwerking! Van Rijn tuinoplossingen gaf goede adviezen aangaande duurzame materialen en staat steeds open voor overleg tijdens de werken!
  • Kwaliteit en afwerkingsniveau
  • Ervaring met: 3D tuinontwerp en tuinrenovatie|Maatwerk vlonder
  • Type woning: Tussenwoning

Prettige communicatie en goed advies. Afspraak is afspraak.
  • Type woning: Vrijstaand

Goede Service en deskundigheid. Afspraken ook nakomen . Harde werkers. Zeer aan te bevelen voor een tuin project.
  • Ervaring met: 3D Tuinontwerp & Tuinaanleg|Langdurig onkruidvrije bestrating
  • Type woning: 2 onder 1 kap

Wij hebben hele goede ervaringen met van Rijn. De tuin ligt er prachtig bij. Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen zijn en er wordt goed meegedacht. Het 3d tuinontwerp geeft een goed beeld van hoe het gaat worden. De afspraken worden nagekomen en het contact is goed. Op vragen krijg je snel een antwoord. Wij zijn enorm tevreden en kunnen van Rijn aan iedereen aanbevelen.
  • Type woning: Vrijstaand

Vakkundig en betrouwbaar familiebedrijf. Prettig in de omgang en duidelijke en snelle communicatie. Komt afspraken na. Naar volle tevredenheid is fase 2 van onze tuin gerealiseerd. Bedrijf is zeer zeker aan te bevelen.
  • Type woning: 2 onder 1 kap

Onze zoektocht naar een terrasoverkapping leidde tot diverse prijsvoorstellen, aannemers die hun beloftes niet nakomen of gewoon stilte. Na contact met VRT bleken zij geïnteresseerd te zijn in het maken van een terrasoverkapping ook al lag dit buiten hun regulier werkgebied. Een offerte werd besproken en bijgestuurd met de laatste informatie. De uitvoeringsdata werden ingepland en aangehouden door VRT. De werkzaamheden werden naar tevredenheid uitgevoerd zodat we zelf de kleine details kunnen afwerken. Zeker een adres waar wij zullen aankloppen als we nog werken hebben in onze tuin.
  • Type woning: 2 onder 1 kap

Kwalitatief goed advies, vanuit ervaring en de afspraken goed nagekomen. We zijn overal in betrokken en hadden duidelijk het gevoel als klant centraal te staan. Gewoon heel prettig, professioneel en vriendelijk.
  • Type woning: Tussenwoning

Betreft vervangen gazon. Sisco heeft van tevoren gecontroleerd waar leidingen liggen om die niet te beschadigen met zijn graafmachine. Toen het nieuwe gazon er lag, waren er een aantal naden op de kopse kant zichtbaar. Dit bleek niet aan te korte zoden te liggen, maar aan de manier waarop de zoden van de snijmachine komen. Ze zijn netjes aangegroeid. Goed advies gehad over de grasmaaier die je de eerste keren moet gebruiken voor het nieuwe gazon. Tip voor Sisco: leg ook even uit dat de paddestoeltjes die kort na de aanleg van het gazon verschijnen, normaal zijn en geen kwaad kunnen.
  • Type woning: 2 onder 1 kap

Na een valse start is het uiteindelijk goed gekomen.
  • Type woning: Vrijstaand

Opdracht was het aanleggen van een dak terras van composiet hout. Van Rijn Tuinoplossingen heeft dit perfect uitgevoerd. Voor en tijdens het project werden wij juist en prettig geïnformeerd over de uitgevoerde en uit te voeren werkzaamheden. Ik beveel van Rijn Tuinoplossingen zonder meer aan, alsmede hun persoonlijke aanpak.
  • Persoonlijk contact

Prettige mensen in de omgang en komen netjes hun afspraken na. Tuin ziet er erg goed uit en is ook naar onze wens.
  • Type woning: Tussenwoning

Alles nagekomen zoals afgesproken. Stipt op tijd. Goede, snelle en duidelijke communicatie. Sisco denkt met je mee. Top bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel kieine te kort komingen die grote gevolgen kunnen hebben .Zoals Fundatie niet goed bewapend en niet tot vast bed uit gegraven.Zwarte planken verkeerd gezaagd ,zodat de zaagkant versplinterd en wit in het zicht zitten .
  • Advies N.v.t.
  • Type woning: Vrijstaand

Meneer heeft gelijk, een aantal zaken is niet volgens onze kwaliteitsnormen verlopen. Het betreft een grote multifunctionele schuur met overkapping van bovengemiddeld ingewikkelde aard. Bij zo’n constructie komen vele disciplines bijeen en in de drukte van ons hoogseizoen is het ons helaas onvoldoende gelukt dit project in eerste instantie perfect op te leveren. Echter, alle zaken die niet in orde waren, zijn vóór de datum van deze review naar volle tevredenheid van beide partijen opgelost én we hebben ter compensatie gratis een aantal extra services verleend. Ook hebben we uitgebreid naar de visie van meneer geluisterd en een constructief gesprek gevoerd. We hebben ons kwetsbaar opgesteld door meneer te vragen zijn opbouwende kritiek in een review te vermelden. Het is dan ook jammer dat meneer enkel onze fouten toelicht. Wij vinden dat meneer uiteindelijk voor een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding in het bezit is van een prachtig eindresultaat. U kunt zelf oordelen door volgende foto’s te bekijken. https://bit.ly/2wvltag https://bit.ly/2LurYzO https://bit.ly/2wog1WM Mvg, Van Rijn Tuinoplossingen