Nadat we meerdere bedrijven hadden benaderd zijn we uitgekomen bij van Rijn Tuinoplossingen. Kennismaking met Chris was erg prettig. Voor onze patiotuin heeft Chris een tuinontwerp gemaakt wat ons meteen aansprak. De uitvoering verliep erg soepel, fijne en flexibele communicatie. Sisco en Jan hebben het tuinontwerp tot een fantastisch eindresultaat weten te brengen. P.S. complimenten aan Jan, die heel secuur werkt en ons terras super strak heeft aangelegd. We raden van Rijn Tuinoplossingen ten zeerste aan!

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met Maatwerk overkapping, tuinhuis, tuinkamer, veranda, schuur of carport

Betrouwbaar en kwaliteit

Vanaf het eerste contact met Chris klikte het al direct. Snelle reacties en heldere communicatie. Al snel na de eerste contactmomenten zijn we gezamenlijk begonnen met het bouwen aan onze nieuwe voor- en achtertuin. Het plantenvoorstel van Sisco maakte het plaatje compleet. WIj hadden ook nog eens het geluk aan onze zijde dat ons tuinproject eerder uitgevoerd kon worden dan gepland. Zodoende kunnen wij nu al in maart genieten van onze tuin. De terrassen zien er strak gelegd uit, het verlichtingsplan is goed gelukt, de oprit is keurig bestraat en loopt mooi door in eenzelfde kleurstelling naar de achtertuin. Dank ook aan medewerker Jan voor al het werk dat is verzet, zijn inzet en de prettige samenwerking. De familie van Rijn is haar afspraken nagekomen, ook in de planning tijdens de aanleg, een betrouwbare partij. Wij zijn continue op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en dagen dat specifieke werkzaamheden konden plaatsvinden. Hartelijk dank allen, voor de fijne contactmomenten en het prachtige eindresultaat. Danielle en Erik Goirle

• Type woning: 2 onder 1 kap

We hebben een tuinkamer aan ons huis laten ontwerpen en zetten door van Rijn en zijn er ontzettend blij mee. Hele fijne communicatie, er wordt heel goed meegedacht en eerlijk geadviseerd. Wij zijn blij!

• Type woning: Vrijstaand

Uitstekende uitvoering van het project

De plaatsing van een carport met berging is uitstekend verlopen. De deskundigheid van Van Rijn komt naar voren in de kwaliteit van zowel bouw als communicatie. Naast dat er tot in detail een prachtig bouwwerk geleverd wordt, valt mij op dat er erg prettig gecommuniceerd wordt vanaf de planning tot aan na de bouw.

• Type woning: N.v.t.

Fantastische tuin met zwembad.

Vanaf het eerste contactmoment tot aan de oplevering van onze tuin is de communicatie goed, prettig, persoonlijk verlopen. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Het is een aanrader om een ontwerp te laten maken. In het ontwerp werden al onze wensen zichtbaar en kregen we een goed beeld van onze nieuwe tuin. Er werd professioneel en nauwkeurig gewerkt. Materiaal zijn van hoogwaardige kwaliteit die je samen uitzoekt bij de leveranciers. Van Rijn Tuinoplossingen werkt samen met goede betrouwbare partners. De complimenten aan van Rijn Tuinoplossingen zijn dik verdiend want ze hebben onze droom werkelijkheid gemaakt. Een droomtuin waar we nu en de komende jaren volop van kunnen gaan genieten. De tuin is helemaal af van zwembad, bestrating, beplanting, sierelementen tot aan verlichting alles klopt en is tot in perfectie uitgevoerd. Met dank aan het perfecte team: Sisco, Chris en Jan.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Van Rijn heeft mijn wens gerealiseerd

Van Rijn heeft een berging op maat gebouwd aan mijn bestaande woning. Dit is zeer professioneel gedaan. De berging sluit mooi aan op de woning met een luxe uitstraling tot gevolg. Tevens hebben ze mijn achtertuin aangelegd en een mooie schutting met poort geplaatst. Ook de voortuin en de oprit zijn tegelijkertijd aangelegd. Doordat zij alles kunnen, heeft dit mij enorm ontzorgd. Het contact was steeds erg laagdrempelig en ze luisteren goed naar jouw wensen.

Uitstekend bedrijf

Van Rijn plaatste een overkapping in onze tuin, renoveerde de oprit naar de garage en zorgde voor meer groen. Het ontwerp en de uitvoering verliepen naar onze volle tevredenheid. Vriendelijke, deskundige medewerkers en heldere afspraken. Een heel goed bedrijf.

Helemaal goed!

Hele leuke, behulpzame mensen die echt met je meedenken. Erg persoonlijk dat ook erg fijn is. Een mooi all in package voor alle wensen in je tuin.

Goede service en communicatie

Zeer goede ervaring met Van Rijn Tuinoplossingen, heldere communicatie en advies, alles op tijd geleverd en aangelegd met een prachtig resultaat, Aan te raden!

• Type woning: Vrijstaand

Al onze tuinwensen zijn vertaald in een prachtig en goed afgewerkt resultaat.

Vanaf het begin is actief met ons meegedacht over hoe onze wensen m.b.t. een complete tuinrenovatie te vertalen naar een mooi resultaat. Waar nodig werden we van goed advies voorzien. Gedurende het gehele traject werd er goed gecommuniceerd over de planning, te kiezen opties en oplossingen. De werkzaamheden zijn volgens planning en zorgvuldig uitgevoerd met uitstekende materialen en goede kennis van zaken. Het eindresultaat voldoet dan ook aan al onze verwachtingen. Dat is nu dus op en top genieten!

Vakkundig en schitterend eindresultaat

Het project (tuingebouw) is recent opgeleverd. Het is een schitterend gebouw geworden. De steun en draagbalken zijn bevestigd met houten slagpennen. Dit zorgt voor een mooie gedetailleerde afwerking. De vakmannen die er aan gewerkt hebben laten alles netjes achter en zijn fijn in het contact. Ditzelfde is van toepassing op Sisco en Chris (Van Rijn), die verantwoordelijk zijn voor het hele proces en o.a. de plannen mee vorm geven en daar op toe blijven zien. Zij zijn ook makkelijk bereikbaar (per mail, app of bellen).

Beloften nagekomen.

Met name het contact met Sisco en zijn hulptroepen zijn ver boven gemiddeld. Steeds was inspraak mogelijk, werden er oplossingen gecreëerd voor onverwachte vraagstukken, ook als dat niet ineens mogelijk bleek door een toeleverancier met minder servicegerichtheid. Na de winterperiode begint een gerenoveerde tuin letterlijk op te bloeien. We zijn er meer dan blij mee en we genieten dan ook van ieder plantje dat uitkomt, van gras dat groeit waardoor het zijn/werken in de tuin weer leuk en ontspannend is.

Prettig en Prachtig!

Van Rijn Tuinoplossingen is een warm en kwalitatief hoogstaand familiebedrijf. De communicatie met Chris en later Sisco is altijd prettig en open geweest. Chris heeft voor onze kleine tuin (25m2) een prachtig en uniek tuinontwerp gerealiseerd. De uitvoering is door Sisco en zijn mannen efficient en hoogwaardig uitgevoerd. Mochten wij weer een groot tuinproject opzetten dan komen wij zeker bij Van Rijn terug en bevelen hen dan ook van harte aan!

Professioneel, persoonlijk, prachtig eindresultaat

Vanaf het eerste moment is het contact met Van Rijn erg prettig geweest. We zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden tijdens een kop koffie met Sisco en Chris. Ondanks dat onze wensen soms wat uit elkaar lagen, hebben ze dit goed samen weten te brengen en waren we verrast door de 3D tekeningen. Diverse aanpassingen zijn kundig doorgevoerd en ook over de verlichting en beplanting is goed meegedacht. De persoonlijke begeleiding bij het uitzoeken van tegels was erg fijn. Er is tijdens de uitvoering goed gecommuniceerd over wie, wat, wanneer. Ook is er ontzettend goed meegedacht over oplossingen voor enkele onvoorziene uitdagingen die zich voordeden. Er werd snel geschakeld tussen Van Rijn en externe partijen, wat voor ons als klant echt fijn was! We hebben het traject als prettig ervaren en zijn ontzettend blij met het resultaat; een prachtige tuin waar we nog jaren van kunnen gaan genieten!

Prachtige tuin!

Van Rijn Tuinoplossingen heeft voor ons een prachtige tuin gerealiseerd met een origineel ontwerp, mooie materialen, planten en prachtige bomen. Samen met Chris de bestrating, terrastegels en verlichting bij de leverancier uitgekozen. Met Sisco bij de boomkweker terplekke de bomen uitgezocht. Goede adviezen en tips hielpen hierbij enorm. Dankzij een mooie 3D presentatie kregen we vooraf een goed beeld van hoe de tuin eruit zou komen te zien. De communicatie verliep erg prettig en vlot. Voor elke vraag kwam direct een voorstel en een oplossing. Afspraken werden nagekomen en er werd door weer en wind kei hard gewerkt. V Rijn ontzorgt volledig: aanleg tuin, beregening, verlichting, robotmaaier, alles klopt. Ook voor een niet doorsnee tuin ben je bij hen aan het juiste adres! Wij kunnen v Rijn Tuinoplossingen van harte aanbevelen!

• Type woning: Vrijstaand

Goede service en hoge kwaliteit

De service was echt heel goed en jullie nemen alle zorgen en planning uit handen: je wordt compleet ontzorgd. Jullie kwaliteit en dienstverlening is van een hoog niveau. Verder denken jullie mee en is jullie insteek professioneel en heel klantgericht. Ook heel prettig en sociaal. Kortom: zeker aan te bevelen! Erik & Harold

• Type woning: Tussenwoning

Prachtig gerenoveerde tuin met zwembad

Onze tuin met zwembad is prachtig gerealiseerd door Van Rijn tuinoplossingen. De vertaling van onze wensen en ideeën naar een origineel en eigentijds ontwerp was erg goed en kwam tijdens de presentatie met 3D animatie écht tot leven. Je krijgt eigenlijk alleen op die manier een goed gevoel van de verhoudingen in je tuin. Chris heeft heel mooi met diepte en zichtlijnen gewerkt en ook de bestaande elementen welke we wilden behouden prachtig verwerkt in het uiteindelijke ontwerp waardoor het een mooi geheel is geworden. Het aanplantings- en verlichtingsplan maken de tuin helemaal af. Doordat er in samenspraak met ons echt maatwerk wordt geleverd in zowel het ontwerp proces als de uitvoering, was het mogelijk om al onze wensen te realiseren. Door de vakkundige en praktische blik van Sisco wordt in de uitvoering continue voor de beste en meest praktische optie gekozen waarbij je als opdrachtgever continue wordt betrokken bij deze afwegingen. Men werkt snel, zorgvuldig en heel netjes. Van Rijn tuinoplossingen werkt samen met fijne partners voor bijvoorbeeld bestrating en het zwembad. Hierdoor hebben wij uiteindelijk voor de beste opties en mooiste verhoudingen kunnen kiezen om de komende jaren van te genieten.

• Type woning: Vrijstaand

Prettige ontzorging voor en na

Bijzonder fijne ervaring gehad bij deze toch best grote tuinverbouwing. Ik schrijf dit overigens terwijl ik in mijn nieuwe tuinhuis zit. Prettige communicatie en doorpakken zijn woorden om Chris en Sisco te omschrijven. Ook nadat het project klaar is, kan je met vragen terecht wat voor mij als leek op dit gebied uitkomst biedt.

Kwaliteit & duidelijk.

Goede communicatie. Flexibel. Kundig. Kortom: waar voor je geld.

• Ervaring met N.v.t.
  • Type woning: 2 onder 1 kap

Van eerste contact tot oplevering perfect!

De vijf sterren zijn dik verdiend. Vanaf het eerste contact liep alles prima. Zeer vriendelijk, altijd vlot reageren op mails, appjes. En duidelijk was ook dat adviezen werden gegeven vanuit kennis en oprechte betrokkenheid bij het vak. Dus werd ook soms duidelijk aan gegeven dat iets niet kon, of anders kon. Ook zeer gastvrij ontvangen voor een 3D presentatie. We voelden ons erg thuis, contacten altijd hartelijk, met interesse voor ons, maar toch zakelijk. Het gebeurt niet vaak dat we mensen tegen komen die hun tuin willen renoveren, maar de eerste die we hierover horen zullen we door verwijzen naar Van Rijn.

Metuinmorfose !

Een heel goede ervaring met Van Rijn die ons heeft geholpen om van onze oude achtertuin een mooie en fijne plek te maken waar we nog veel plezier van hopen te hebben Er werd goed geluisterd naar onze wensen en men was op voorhand heel duidelijk en helder over de kosten Op de Van Rijn internet site is erg veel nuttige informatie te vinden die ons heeft geholpen om een wensenlijstje te maken Het ontwerp was verrassend anders dan we gedacht hadden en we konden dat ook in 3-D door een VR bril bekijken zodat we er een beter beeld van kregen Al het werk is volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke vakkundige mensen waarbij ook nog ruimte was voor overleg als we iets toch even net wat anders wilden hebben Sommige werkzaamheden worden door Van Rijn uitbesteed aan specialistische bedrijven wat de kwaliteit alleen maar ten goede komt; je kunt niet alle expertise op hoog niveau in huis hebben Men is ook vrijwel altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen We hadden wel wat uitloop in de planning maar dat was volledig te wijten aan de weergoden Er wordt ook aandacht besteed aan de oplevering en het oplossen van eventuele restpuntjes Ook in de winterperiode is een tuin dus prima aan te leggen met als voordeel dat we meteen dit voorjaar al kunnen genieten van alles wat er gaat groeien en bloeien : )

Complete ontzorging van A tot Z

Grote overkapping aan het huis laten plaatsen. Zonder problemen. Communicatie tussen van Rijn externe partij (elektricien niet via van Rijn) en dakdekker zijn goed verlopen. Mannen weten waar ze mee bezig zijn en denken mee Aanpassingen tussendoor, geen probleem. Snel en adequaat gewerkt, top bedrijf....

• Type woning: Tussenwoning

Betrouwbaar bedrijf met kundig personeel.

Na ontwerp en offerte gekozen voor Van Rijn Tuinoplossingen. En zijn blij dat we dat gedaan hebben. Van begin tot einde duidelijke afspraken. Sisco en zijn team zijn zeer vakkundig. En we hebben binnen een week onze tuin gekregen van het getekende ontwerp. Misschien is Van Rijn Tuinoplossingen niet het goedkoopste bedrijf, maar wel een bedrijf dat betrouwbaar is. Komt de afspraken na. En het resultaat is naar onze wens. Dus wij raden Van Rijn Tuinoplossingen zeker aan.

• Type woning: Tussenwoning

Betrouwbaar bedrijf met kundig personeel.

Na ontwerp en offerte, gekozen voor Van Rijn Tuinoplossingen. En zijn blij dat we dat gedaan hebben. Van begin tot einde duidelijke afspraken. Sisco en zijn team zijn zeer vakkundig en we hebben nu een mooie tuin, waar we vanaf nu van kunnen genieten. Misschien niet het goedkoopste bedrijf, maar wel een bedrijf dat betrouwbaar is. Komt zijn afspraken na. En het resultaat is heel mooi. Dus wij raden Van Rijn Tuinoplossingen zeker aan.

• Type woning: Tussenwoning

Bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Een half jaar geleden, hebben we een tekening en offerte laten maken bij Van Rijn Tuinoplossingen. Na een gesprek bij Sisco en Chris thuis, besloten wij om de tuin door hun aan te laten leggen. De tijd voordat ze de tuin kwamen aanleggen , zijn we met Chris spullen uit gaan zoeken voor de tuin. En kregen we daarin advies wat wel en niet kon.In november was het zover, de tuin werd aangelegd. Sisco en zijn team hebben in een week onze tuin tot een heel andere tuin omgetoverd. Ze werken snel en netjes, na een dag in de tuin gewerkt , ruimen ze alles op om de volgende dag weer met goede zin terug te komen. Er waren wat leveringsproblemen, maar is daarna netjes opgelost. Misschien het enige minpuntje of eigenlijk misschien wat wij in gedachten hadden, was de grote van de planten. Door wat je bij de tuin programma’s ziet, dat je gelijk een meer volwassen tuin hebt met grote planten valt dat tegen . Nu heb je toch heel veel, hele kleine plantjes. Misschien dat het ook aan het seizoen ligt, waarin je de tuin laat aanleggen. Dus nu even wachten tot de zomer als de planten gegroeid zijn. Wij raden Van Rijn Tuinoplossingen zeker aan. Net bedrijf die zijn afspraken nakomt en netjes en vakkundig werkt. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar leveren kwaliteit dus daar betaal je dan voor.

Over Van Rijn Tuinoplossingen

Aangenaam, wij zijn Ellen, Sisco en Chris van Rijn. Wij dragen graag bij aan geluksmomenten rondom huis door tuinergernissen duurzaam en innovatief voor u op te lossen. Zo maken we bestratingen langdurig onkruidvrij, ontwerpen we bijzondere en levensechte 3D tuinontwerpen en leggen we droomtuinen aan. U kiest voor ruim 30 jaar ervaring, degelijk advies, prettige communicatie, heldere afspraken en verfijnde kwaliteit en afwerking. Wij zijn Van Rijn Tuinoplossingen, we zijn u graag van dienst!