korte lijntjes en goed geregeld

Deze uitvaartondernemer heeft veel ervaring en denkt met de nabestaanden mee. Na het melden van overlijden komt de begeleider aan huis om alles door te spreken. Tot aan de dag van de uitvaart wordt alles goed geregeld en hebben we een prima contact gehad.

Kon niet beter

Doen wat ze zeggen. Prima geregeld

Zeer respectvol

Op 28 mei 2020 is mijn moeder overleden de volgende ochtend stond Andries van Frederik uitvaartverzorging op de stoep . Andries is een zeer lieve en betrouwbare man hij regelt alles tot in de puntjes. Hij denkt met je mee en hij klopt geen geld uit je zakken . Voor ons is het nu de tweede keer met Andries ,de eerste keer was bij mijn schoonmoeder daar was alles tot in de puntjes geregeld daarom kozen we nu ook gelijk voor Andries . Echt een topper. Je kan er natuurlijk beter niet mee te maken hebben maar als je een sterfgeval heb kies dan voor Andries . Groet Johan van Rij

HOFFELIJK NAAR ALLE TEVREDENHEID

HEB HET HELE GEBEUREN MET FREDERIK PRETTIG ERVAREN.

• Zorg en begeleiding

Betrokken en professionele begeleiding vanaf het begin bij het afscheid van onze broer

Door eerdere positieve ervaringen met dhr. Andries Frederik, als uitvaartleider bij een overlijden in de familie, hebben wij met vol vertrouwen weer een beroep gedaan op zijn uitvaartorganisatie vanwege het overlijden van onze broer. Vanaf het allereerste moment voelden wij ons gesteund door Andries. Het hele proces is prima begeleid. Er was ook alle ruimte voor het bespreken van de te nemen stappen. Maar ook voor de eigen invulling van de dienst door ons als familie. Zeker ook door de Coronamaatregelen een heel bijzondere ervaring, waarbij Andries oog bleef houden voor het menselijke aspect, heel mooi. Wij kijken terug op een bijzonder afscheid van onze lieve broer. Bedankt, Andries.

• Zorg en begeleiding

Ik had er iets meer van verwacht

Na de crematie van mijn moeder is er helemaal geen contact meer geweest en dat Vond ik jammer. Het regelen van de crematie was goed. Goed verzorgd. Contact voelde gelijk goed.

• Zorg en begeleiding

was heel netjes en correct

het is allemaal heel netjes geregeld en alles kon wat ik vroeg en DHR Frederik was ook heel correct

• Zorg en begeleiding

Waardevol afscheid dat goed werd begeleid

De begeleiding van het afscheid was professioneel en persoonlijk. Veel aandacht voor onze wensen.

Persoonlijk, meelevend en ervaren

Persoonlijke en prettige uitleg en begeleiding. Vraagt wensen goed uit en denkt mee. Geeft meerdere alternatieven en suggesties mbt wensen en kosten. Ervaren en betrouwbaar.

Heel warm

Professioneel, met respect en empatisch.

• Zorg en begeleiding

Heel prettig en zeer goed

Vakmanschap! En je wordt ontzorgd. Iets wat in zo’n emotionele tijd heel prettig is

• Zorg en begeleiding

Uitstekende informatie en begeleiding.

Alles was goed geregeld. Ook mooi hoe de kist werd opgehaald en weg gereden. Zeer tevreden over de begeleiding en de crematieplechtigheid.

Warm en betrokken

Alles was goed verzorgd en de uitvaartbegeleider sprak mooie woorden. De sobere plechtigheid was perfect, stijlvol en meelevend georganiseerd. Een waardig afscheid waar wij zelf onze invulling aan konden geven. Zeker aan te raden.

Vertrouwd, eerlijk een transparant

Andries is iemand waarop je kan bouwen. Alles van ATot Z goed geregeld

• Zorg en begeleiding

Ondanks het verdriet, een mooi en onvergetelijk afscheid

Wij hebben de verzorging van het afscheid van onze moeder als zeer prettig en persoonlijk ervaren. Ondanks het verdriet, en de moeilijke periode vanwege de Corona tijd heeft Andries Frederik volledig met ons meegedacht, en er alles aan gedaan om tijdens dit afscheid zoveel mogelijk rekening te houden met onze wensen, en dit is zeker gelukt!

Oprecht

Ondanks de corona maatregelen kunnen we toch terug kijken op een mooie uitvaart van mijn vader . Wat ik ook prettig vond is dat er niks werd opgedrongen . Ondanks dat hij míjn vader niet heeft gekend voelde hij precies aan wat voor persoon mijn vader was in zijn toespraak. Luchtig maar wel respectvol

meelevend en tegelijkertijd praktisch

Heb helaas ervaring met Frederik Uitvaartverzorging. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en de uitvaart is toen ook door Frederik verzorgd,. Toen mijn moeder in maart j.l. overleed viel de keus direct weer op Frederik.

• Zorg en begeleiding

Ik kijk er met een heel goed gevoel op terug

Afgelopen 11 Oktober heeft Frederiks Uivaartverzorging de Uitvaart van onze Moeder gedaan Het regelen van deze dag ging ook echt heel fijn stap voor stap Niks is teveel..... Het was echt tot in de puntjes geregeld! En wat was het een mooie Uitvaart ik kijk hier met een fijn gevoel op terug Ik raad iedereen in mijn omgeving Frederiks Uitvaart verzorging aan....

Alles super geregeld

Ik zou Andries zeker aanraden. Alles goed geregeld en mooie uitvaart gehad.

• Zorg en begeleiding

Andries komt zijn afspraken na en staat open voor een andere manier van afscheid nemen.

Andries staat open voor een andere manier van afscheid nemen. Hij heeft doortastend gehandeld om dit te organiseren. Hij komt zijn afspraken na en gelukkig heeft hij humor in droevige omstandigheden. De pakket prijzen op zijn website geven vooraf een duidelijke indicatie van de kosten.

perfect

Mijn vrouw had geen uitvaartverzekering. Zodoende moesten wij na haar overlijden een keus maken welke uitvaartverzorger wij moesten benaderen. Onze eerste keus bleek achteraf een schot in de roos. Wij waren het er allemaal over eens dat we geen betere hadden kunnen treffen dan Andries Frederik. Vanaf het moment van de eerste kennismaking in de nacht van haar overlijden hebben wij allemaal het gevoel gehad alsof wij hem al jaren kenden. Hierdoor voelden wij ons zeer op ons gemak wat ons enorm geholpen heeft in die moeilijke periode.

Uitmunted

Verzorging en begeleiding waren uitstekend

Immer eine Idee und eine Antwort

Gute Arbeit alles perfekt organisiert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Respectvol en meedenkend

Een hele fijne samenwerking in een vreselijk moeilijke periode. Er werd echt stil gestaan bij onze wensen en goede vragen gesteld

• Zorg en begeleiding

Kregen goed advies, wat zeker belangrijk is op dat moment. En de uitvaart was zeer goed geregeld. Van ons een 9+

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.