Andries bedankt voor het perfect regelen van de crematie van onze pa hoe triest ook was het ook een mooi afscheid een man die zijn vak verstaat en je de zorgen uit handen neemt

Persoonlijk en betrokken

Als je iemand net bent verloren is het heel erg fijn dat je te maken krijgt met iemand die begrip heeft en aansluit bij de wensen die er zijn. Andries is erg betrokken en het is fijn om met hem samen te werken. Alles wordt snel en moeiteloos verzorgd zonder dat je er zelf omkijken naar hebt. Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel!

Op een zeer professionele, vriendelijke en betrokken wijze ons begeleid in ons afscheid.

Wij danken alle medewerkers bij Frederik Uitvaartverzorging voor de vriendelijke en betrokken wijze van ondersteuning en het meedenken in de te maken beslissingen rond de uitvaart van onze moeder en oma. De uitvaart was volledig volgens wens, mooi en met het uiterste respect. Hartelijk dank van alle betrokkenen.

Het was echt zo goed geregeld niks is teveel. Aan alles wordt gedacht. Het was een super mooi afscheid van onze moeder! Het is echt een top team bij Andries frederik.
  • Zorg en begeleiding

een zeer bijzondere uitvaart gehad bij Frederiks van mijn echtgenoot, heel meegaand in onze wensen en heel meedenkend om de kosten tot een acceptabel hoogte te brengen,
  • Zorg en begeleiding

Het was fijn dat er zo goed meegedacht werd En dat er persoonlijke aandacht was voor ons gezin Andries je heb ons geweldig bijgestaan En de crematie plechtigheid super en zo rustig begeleid Vanaf het thuis ophalen tot ver na de crematie hebben we veel steun ervaren Bedankt
  • Zorg en begeleiding

Vooraf hadden we niet gedacht dat het al zo snel te regelen moest zijn. Desondanks waren Andries en zijn verzorgers er supersnel. Zo prettig om met iemand te spreken die direct spijkers met koppen slaat, hoewel we zelf ook enigszins voorbereid waren. Daarom hebben we niets gezegd toen een van de nummers niet door de juiste artiest werd gezongen. Sorry Andries: daar was op het moment toch niets aan te veranderen. Was desondanks allemaal prima geregeld. De persoonlijke suggesties die bijdroegen aan een ontspannen sfeer na afloop hebben wij als zeer positief ervaren. Ik zou Andries een volgende keer (hoop niet snel!) zeker weer bellen. Nogmaals bedankt voor alles.
  • Zorg en begeleiding

Na een half jaar nu, geeft het me zo goed gevoel. Zo blij dat je zei wil je je vader nog een keer zien, Ik had nooit gedacht dat dit kon, voor onze dochter is dit heel goed geweest. Onze dank is groot!
  • Zorg en begeleiding

Wij kijken heel goed terug op de uitvaart van onze moeder. Andries en zijn verzorgers zijn professioneel, vriendelijk, communicatief en uiterst zorgvuldig. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook uitstekend. Een halfjaar voor het overlijden hadden we contact gezocht met een aantal uitvaartondernemers en uit het gesprek, waar Andries ruim de tijd voor nam, bleek al dat hij goed bij ons gezin paste. Dat hebben hij en zijn medewerkers volledig waar gemaakt. Nogmaals onze dank daarvoor!
  • Zorg en begeleiding

Eerst mijn jongere broer en nu mijn oudste broer overleden. Beide door Andries met veel respect en professionaliteit de crematie laten begeleiden. Ik zeg niet meteen tot ziens maar dank voor alle goede zorg.
  • Zorg en begeleiding

Beste Andries wat ben jij super geweest in de uitvaart van mijn Lyda je was als een warme deken over ons en je hebt ons ont zorgt en vrijgelaten in de invulling maar met zo veel bijzonder goede ideeën waardoor het een onvergetelijk afscheid is geworden zoals Lyda en wij dat wilde jij bent ervoor erbij soms onzichtbaar en erna maar alles klopt nogmaals hartelijk bedankt namen ons hele gezin lieve warme groet ies
  • Zorg en begeleiding

Andries heeft de uitvaart verzorgd van mijn “ onbekende” vader, hij voelde de situatie perfect aan en heeft alles tot in de puntjes verzorgd,alleen maar lof!! Andries, nogmaals bedankt....
  • Zorg en begeleiding

Fijne werkwijze. Duidelijk en kundig. Keurig en volledig naar wens geregeld.
  • Zorg en begeleiding

Zeer betrokken bij de uitvaartverzorging van mijn vader, vanaf het eerste contact op de zondag tot en met de crematie op vrijdag. Het geheel was zeer respectvol en menselijk. Een tien met een griffel. Ook namens mijn moeder, broer, schoondochters en kleinkind. En totaal geen "verborgen" kosten, bij deze niet heel belangrijk maar ook financieel goed verzorgd.
  • Zorg en begeleiding

Na de crematie gaf mijn tante de volgende reactie Een tien met een griffel! Niets aan toe te voegen.
  • Zorg en begeleiding

In alle facetten hadden wij het gevoel op een menselijke manier centraal gesteld te worden. Ook werd er heel goed naar ons geluisterd. Andries was een fantastische dienstverlener zonder op de voorgrond te treden. Wij ervoeren de korte lijnen als superfijn: Andries was ons aanspreekpunt en in die zin altijd bereikbaar en beschikbaar.

• Zorg en begeleiding

Andries geeft goede adviezen. De service is uitstekend.
  • Zorg en begeleiding

Wij willen Andries en zijn team bedanken voor alle hulp. Zijn persoonlijkheid en inzet heeft veel voor ons betekend Alles is goed verlopen, ook dat hij aanwezig was bij het as uitstrooien hebben we heel fijn gevonden. Aanbevelen? Absoluut zonder twijfel. Andries bedankt voor wat je allemaal voor ons hebt gedaan.
  • Zorg en begeleiding

We hebben de uitvaart gekregen die mijn vader graag wilde. Ik voelde me meteen begrepen door Andries. Mijn vader was prachtig opgebaard met veel waardigheid werd dit gedaan. Nette uitvaartauto. En alles verliep vlekkeloos. De uitvaart werd goed aan elkaar gepraat. En als we dachten dat we ergens iets van moesten zeggen deed Andries dat al. De prijs is ook prima voor wat je ervoor krijgt.
  • Zorg en begeleiding

Andries is een warme lieve begripvolle man die de nabestaande op de eerste plaats zet en niet het geld ik zou iedereen aanbevelen om andries te nemen als je een op maat gemaakte en op jouw wensen crematie of begravenis wilt echt een aanrader
  • Zorg en begeleiding

We hebben met Andries een zeer prettige ervaring gehad....de gedachten en werkwijze zijn heel fijn en denken erg met je mee in alles.....onze kinderen werden er prachtig in betrokken.... Dank jullie wel nogmaals voor alles was netjes, fijn en zeer goed verzorgd Mvg, Familie de bruijn-Rosenberg
  • Zorg en begeleiding

Zeer ervaren, weet waar ze het over hebben en wat voor ons erf belangrijk was erg goed in de omgang met kinderen op de begrafenis zelf. Alles was top geregeld. Bedankt
  • Zorg en begeleiding

Ik vond het heel fijn het persoonlijk contact en dat alles zo snel Dus jullie zijn top!!!

Over Frederik Uitvaartverzorging

Filter op Taal