persoonlijk, eerlijk en denkt mee

Zeer prettig in de omgang met aandacht voor de betrokken personen. Denkt mee en draagt suggesties aan die passen bij de situatie. Open, eerlijk en transparant qua kosten. Zeker aan te bevelen.

• Zorg en begeleiding

Frederik Uitvaartverzorging staat voor persoonlijke zorg en begeleiding

Andries Frederik heeft binnen 7 weken de uitvaart verzorgd van mijn beide ouders. In beide gevallen kijken wij terug op een mooi, warm en zeer professioneel geregeld afscheid.

Professioneel, respectvol en vriendelijk

Alle gemaakte afspraken waren helder en zijn goed uitgevoerd.

Zeer respectvol

Uitstekend geregeld van begin tot eind.

• Zorg en begeleiding

Grote steun in moeilijke tijd

Kan je op vertrouwen, denkt actief mee, neemt de grootste zorgen uit handen.

• Zorg en begeleiding

Iemand die weet waar hij mee bezig id

Oke

• Zorg en begeleiding

Met veel aandacht en respect behandeld.

De eerste kennismaking was essentieel om vertrouwen te winnen. De samenwerking verliep voorspoedig op een plezierige manier en er werden geen fouten gemaakt. We zijn zeer tevreden.

Professioneel met gevoel

Vanaf de eerste kennismaking een goede indruk dat duurde tot de afwikkeling van de factuur.

Persoonlijk maar toch professioneel

Prima begeleiding, laagdrempelig gemakkelijk bereikbaar

Uitstekend.

Het is precies gegaan zoals wij het wilden. Geen 1 minpunt!

• Zorg en begeleiding

Vriendelijk en met veel respect geholpen

De crematie en alle zaken die daar bij horen prima verzorgd.

Alles geweldig goed geregeld

Zeker aan te bevelen

• Zorg en begeleiding

Veel steun gehad in een moeilijke tijd

Andries heeft bij zowel mijn moeder als mijn vader die ik in tien maanden tijd ben verloren de crematie verzorgd. Hij is een hele fijne man met hart voor zijn werk. Neemt alles vanaf het eerste moment uit je handen. Zeer betrokken en alles was perfect geregeld.

Professioneel en betrokken

Alles tot in de puntjes verzorgd door Miranda voor wie geen vraag vreemd was. Klasse!!

Steun in moeilijke tijd

Keurig en met veel respect geholpen bedankt Andries

AANGENAAM EN FYN .

HEEFT HEEL VEEL RUST GEBRACHT BY MY EN DE KINDEREN

Geweldig!

Heel vriendelijk en eerlijk, komen afspraken na. Snel bereikbaar en niets is teveel. Alles is bespreekbaar en niet onbelangrijk er wordt je financieel geen poot uitgerukt. Al met al een aanrader in een verdrietige tijd.

• Zorg en begeleiding

Alles heel fijn geregeld.

Soepel en vriendelijk contact. Alles goed geregeld. Helemaal ontzorgd.

• Zorg en begeleiding

prima en snelle hulp in een emotionele tijd!

Het contact was prima, de onderneming kon snel schakelen en we werden goed ontzorgd.

Goed inlevingsvermogen

Eenmansbedrijf dus altijd is de heer Frederik goed bereikbaar. Onze wens werd goed begrepen en werd zelfs goed meegedacht door alle mogelijkheden voor te stellen. Hierdoor is de uitvaart, ondanks het verdriet, respectvol en mooi geweest.

Bijzonder

Andries Mijn rouwproces duurt wat langer dan 30 seconden! Andries ik zal het kort houden.Ik kan terug kijken op een mooie uitvaart..eigenlijk bijzonder. Wat ik mooi vond dat je nog een zin aanhaalde uit het gedicht van Joe. Ik had ook wel kritiek dat hebben we besproken op de avond dat jij om 19u voor mijn deur stond en ik in mijn bolletjespyama de deur opende. Andries succes verder met je werk doe de groetjes aan Peter. Met vriendelijke groet….en je hebt gelijk je valt in een zwart gat. Mieke te Pas.

Bijzonder Waardevol afscheid

Wat een Liefdevolle en Waardige Compleet afscheid van onze AllerLiefste moeder. Ik kan Frederiks Uitvaartverzorging van harte aanbevelen.

• Zorg en begeleiding

Super betrokkenbij de nabestaanden heeft maar een half woord nodig

Mij bij gestaan in mijn grootste verdriethet verlies van mijn manik wilde niet dat mijn scat uit huis ging hij heeft alles op alles gezet om daar aan tegemoet tekomen maar dan ook alles de meest menselijke benadering die ik ooit meegemaakt heb voor mij was het dan ook vanzelf sprekend dat ik precies 4weken later toen mijn schoonzus over leed wederom Frederik in schakelde en was wederom verbijsterend zo op de persoon de dienst verzorgd ik haal na 6maanden hier nog steeds troost uit Andries mijn dank is groter dan je ooit zult beseffen lieve groetjes Mary Muntz

• Zorg en begeleiding

Hoe moeilijke tijd het ook is en was voor ons was de uitvaart perfect geregeld Andries is een fijne en betrokken man Begreep precies hoe wij het wilde En zijn hem daar erg dankbaar voor.

Heel betrokken

Een hele fijne rustige betrokken begeleiders die als het mogelijk was aan iedere wens gevolg hebben gegeven .

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.