Oprecht

Ondanks de corona maatregelen kunnen we toch terug kijken op een mooie uitvaart van mijn vader . Wat ik ook prettig vond is dat er niks werd opgedrongen . Ondanks dat hij míjn vader niet heeft gekend voelde hij precies aan wat voor persoon mijn vader was in zijn toespraak. Luchtig maar wel respectvol

meelevend en tegelijkertijd praktisch

Heb helaas ervaring met Frederik Uitvaartverzorging. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en de uitvaart is toen ook door Frederik verzorgd,. Toen mijn moeder in maart j.l. overleed viel de keus direct weer op Frederik.

• Zorg en begeleiding

Ik kijk er met een heel goed gevoel op terug

Afgelopen 11 Oktober heeft Frederiks Uivaartverzorging de Uitvaart van onze Moeder gedaan Het regelen van deze dag ging ook echt heel fijn stap voor stap Niks is teveel..... Het was echt tot in de puntjes geregeld! En wat was het een mooie Uitvaart ik kijk hier met een fijn gevoel op terug Ik raad iedereen in mijn omgeving Frederiks Uitvaart verzorging aan....

Alles super geregeld

Ik zou Andries zeker aanraden. Alles goed geregeld en mooie uitvaart gehad.

• Zorg en begeleiding

Andries komt zijn afspraken na en staat open voor een andere manier van afscheid nemen.

Andries staat open voor een andere manier van afscheid nemen. Hij heeft doortastend gehandeld om dit te organiseren. Hij komt zijn afspraken na en gelukkig heeft hij humor in droevige omstandigheden. De pakket prijzen op zijn website geven vooraf een duidelijke indicatie van de kosten.

perfect

Mijn vrouw had geen uitvaartverzekering. Zodoende moesten wij na haar overlijden een keus maken welke uitvaartverzorger wij moesten benaderen. Onze eerste keus bleek achteraf een schot in de roos. Wij waren het er allemaal over eens dat we geen betere hadden kunnen treffen dan Andries Frederik. Vanaf het moment van de eerste kennismaking in de nacht van haar overlijden hebben wij allemaal het gevoel gehad alsof wij hem al jaren kenden. Hierdoor voelden wij ons zeer op ons gemak wat ons enorm geholpen heeft in die moeilijke periode.

Uitmunted

Verzorging en begeleiding waren uitstekend

Immer eine Idee und eine Antwort

Gute Arbeit alles perfekt organisiert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Respectvol en meedenkend

Een hele fijne samenwerking in een vreselijk moeilijke periode. Er werd echt stil gestaan bij onze wensen en goede vragen gesteld

• Zorg en begeleiding

Kregen goed advies, wat zeker belangrijk is op dat moment. En de uitvaart was zeer goed geregeld. Van ons een 9+

goed en oprecht

Goede ervaring en meedenkend en zeker afspraak nakomend. ook altijd op tijd aanwezig als je had afgesproken en in een trieste tijd wordt dat gewaardeerd

Alles perfect geregeld

Prima service, zeer zorgvuldig. Alles goed geregeld, met zeer goed overleg. Erg tevreden.

• Zorg en begeleiding

Zeer aan te bevelen. Betrokken, meelevend en service gericht. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

• Zorg en begeleiding

Geweldig , meelevend en helpend met al wat erbij komt kijken

Wij vonden het heel fijn hoe alles werd geregeld en alles in overleg. Waar wij niet aan dachten werd er mee gedacht. Onze vader heeft een verdiende mooie dienst gehad met alles erop en aan zoals hij was. Ik hoop jullie niet nodig te hebben maar mocht het wel zo zijn weten wij wie wij bellen. Doet zijn werk vol gevoel en medeleven. Bedankt daarvoor

• Zorg en begeleiding

Het inlevingsvermogen in de familie is heel goed.

Uitvaartverzorging Frederik heeft de uitvaart met aandacht en soepel laten verlopen. Zorgen worden uit handen genomen. Er is goede aandacht voor de wensen van de familie en hier wordt op geanticipeerd. De communicatie is prima!

• Zorg en begeleiding

Zeer professioneel en toch heel persoonlijk

We hebben van de crematie, hoe gek dat ook klinkt, een goed gevoel over gehouden, mede dankzij jouw inzet, bedankt daarvoor nogmaals

Professioneel

Onze ervaring was top met Frederik. Was professioneel en empatisch. Dacht ook goed met ons mee.

Veel persoonlijke aandacht

De uitvaart verliep zoals we besproken hadden. Er was persoonlijke aandacht ook voor de oudere personen.

Geweldige service

We hebben Frederik ontmoet bij het overlijden van een oom. Een jaar later ging zijn moeder. Opnieuw Frederik gebeld en die heeft ons goed geholpen om de begrafenis voor haar te regelen.

Super!

De service is een dikke 10 waard

• Zorg en begeleiding

alles is zeer goed verlopen

mijn kinderen hebben mij hier in bij gestaan in het bijzonder Collin en ik heb er verder geen omkijken naar gehad. Andries is echt een visitekaartje qua mens als nog bedankt voor je aanwezigheid op een zeer moeilijk moment.

Onvergetelijk

Helaas al 3 x gebruik van moeten maken, maar allemaal verschillend . Er werd goed meegedacht en niets was te veel om ons te ontlasten. Ook werden er zeker geen onnodige kosten gerekend, integendeel zelfs. Ik beveel deze uitvaartondernemer dan ook zeker aan!

perfect

tot in de puntjes toe verzorgd

• Zorg en begeleiding

prettige omgang, bekwaam, begripvol en prima geregled.

voortraject, crematie en na traject waren prima verzorgd. geen ongewenste verrassingen of vervelende bijkomstigheden. ook de aangeraden locatie voor de koffietafel was prima in orde.

Zeer tevreden 9

Aangename en zeer goede verzorgde uitvaart exact zoals besproken was . Directe contact met alles waar wij vragen over hadden Zeer te spreken over de aandacht, zorg en bergeleiding tijdens /en de nazorg

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.