Uitstekend.

Zeer betrokken en alles perfect geregeld.

Zeer goede uitvaart

De uitvaart was zeer goed verzorgd. Goed was ook dat de persoon die mij thuis bezocht, dezelfde was die die uitvaart leidde.

Een goeie afhandeling

We zijn heel tevreden over de afhandeling na het overlijden van mijn vrouw we zijn overal mee goed geholpen met allerlei zaken die je te wachten stond ze zijn ook nog aanwezig bij het asverstrooiing dus niks anders dan lof naar hen toe

Een fijn contact gehad

De 1 afspraak gaf al gelijk een goed gevoel. Andries was heel open en heeft de crematie van onze vader en opa goed begeleid. Ook de extra wensen zijn met aandacht uitgevoerd. Chapeau Familie snep

uitstekend, erg tevreden

Het contact met Andries is laagdrempelig, hij heeft oor voor de wensen van de overledene en nabestaanden. Na een goed overleg heeft hij de uitvaart naar grote tevredenheid geregeld, waardoor we op een mooie eenvoudige en waardige manier afscheid hebben kunnen nemen van mijn geliefde man, onze vader en opa. Daarvoor onze dank!

van af 12 juni tot de uitvaartdag tot afhandeling goed afgehandeld

was een goede ervaring . Eerstens de avond dat ze mijn zus ophaalde de communicatie met Frans over de wensen en op de dag was hij er om alles in goede banen te leiden De afhandeling later voelde ook prima al bij al een warm gevoel

Zeer respectvol en betaalbaar

Erg positief en zeer netjes en correct afgehandeld een aanrader!!!

Goede begeleiding

Je wordt goed op de hoogte gesteld en het voelde goed, goede begeleiding en betrokkenheid.

• Zorg en begeleiding

de uitvaart is maar onze tevredenheid door u uitgevoerd wij hebben hebben van mevrouw van schie uw adres opgekregen wij danken u voor uw bemiddeling

In een woord grandioos.

In een woord grandioos kon niet beter gedaan worden, door niemand het was zo mooi dat je verdriet, naar de tweede plaats verschoven word. Iedereen die er bij was had alleen maar complimenten. 10+ Met een griffel N.P.D van den Anker

• Zorg en begeleiding

Alles tot in de puntjes verzorgt

Bij het overlijden van ons moeder waren al haar wensen tot in details uitgevoerd Dank hier voor Frederik

Uitstekend: respectvol maatwerk.

Zeer respectvol maatwerk geleverd. Open communicatie. Afspraken goed nagekomen.

Prachtig Respectvol Persoonlijk en Geduldig

Voor het eerst kom je er mee in aanraking zo dichtbij. Mr Frederik nam geduldig en voldoende de tijd om ons te begeleiden door het papier werk. Persoonlijk vond ik dit een mooi gebaar want hij had ook via Facebook info gezocht en maakte de dienst daar door nog mooier. Ik heb zeker al Frederik als ik die nodig zou hebben , aangeven bij mij familie . Het mond op mond doorgeven is ook persoonlijk want je krijgt die als de persoon ook van de diensten gebruikt hebben gemaakt en er tevreden over waren. Ik en mijn familie waren niet gewoon tevreden MAAR super tevreden .De dienst is door Mr Frederik echt mooi met een persoonlijke touch. Dank U wel vóór een mooie persoonlijke en respectvolle dienst .

Uitstekend verzorgd

Persoonlijke begeleiding, weet precies wat hij moet doen om deze moeilijke periode net wat makkelijker te maken.

Zeer vertrouwd en deskundig

De uitvaart van onze moeder en schoonmoeder is verzorgd door Frederik Uitvaartverzorging. Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel wat bij dit soort gelegenheden zeer belangrijk is. Alles was zeer goed geregeld en tijdens de uitvaart zelf werd ons goede gevoel nogmaals bevestigd. We hopen dat het nog lang duurt maar we zouden zonder twijfel weer voor Frederik Uitvaartverzorging kiezen.

Een geweldige uitvaartverzorger

Wij hadden ons geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen. Andries je hebt het top gedaan.

• Zorg en begeleiding

liefdevol en begripvol met persoonlijke aandacht.

Ondanks de weinige wensen van mijn echtgenoot rondom de uitvaart is het een mooi liefdevol en kostbaar afscheid geweest. Daarom zou ik Frederik aan iedereen aanbevelen.

Een goede begeleiding

Een goede begeleiding en goede sfeer in de witte kapel op Hofwijk. Wij danken u hier voor. Groet familie Peeters

supergoed

Helaas in 8.5 maand tijd 2 keer gebruik moeten maken van zijn diensten. Omdat de eerste keer erg goed bevallen was ook de tweede keer weer voor Frederik uitvaartverzorging gekozen.

Prettig contact

Fijn dat iemand met je meedenkt in zo'n moeilijke tijd. Dit geeft rust en heeft ervoor gezorgd dat alles soepel is verlopen. Dankjewel daarvoor!

Menselijke

Aandacht voor de nabestaanden en eerlijk in de aandacht en behulpzaamheid

Betrouwbaar, professioneel en perfect

Bij Frederik uitvaartverzorging wordt alles perfect georganiseerd. De persoonlijke begeleiding, het meedenken over de invulling en oprechte interesse maakt dat je erop kunt rekenen dat alles verloopt zoals je zelf voor ogen hebt.

Liefdevol team

Op advies van collega's bij Frederik Uitvaart om raad en daad te vragen,onze familie is professioneel begeleid in dit proces.....

• Zorg en begeleiding

Prima ...alles goed en duidelijk .

Prima en duidelijk

• Zorg en begeleiding

Heel erg positief. Er werd meegedacht en nergens moeilijk over gedaan

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.