liefdevol en begripvol met persoonlijke aandacht.

Ondanks de weinige wensen van mijn echtgenoot rondom de uitvaart is het een mooi liefdevol en kostbaar afscheid geweest. Daarom zou ik Frederik aan iedereen aanbevelen.

Een goede begeleiding

Een goede begeleiding en goede sfeer in de witte kapel op Hofwijk. Wij danken u hier voor. Groet familie Peeters

supergoed

Helaas in 8.5 maand tijd 2 keer gebruik moeten maken van zijn diensten. Omdat de eerste keer erg goed bevallen was ook de tweede keer weer voor Frederik uitvaartverzorging gekozen.

Prettig contact

Fijn dat iemand met je meedenkt in zo'n moeilijke tijd. Dit geeft rust en heeft ervoor gezorgd dat alles soepel is verlopen. Dankjewel daarvoor!

Menselijke

Aandacht voor de nabestaanden en eerlijk in de aandacht en behulpzaamheid

Betrouwbaar, professioneel en perfect

Bij Frederik uitvaartverzorging wordt alles perfect georganiseerd. De persoonlijke begeleiding, het meedenken over de invulling en oprechte interesse maakt dat je erop kunt rekenen dat alles verloopt zoals je zelf voor ogen hebt.

Liefdevol team

Op advies van collega's bij Frederik Uitvaart om raad en daad te vragen,onze familie is professioneel begeleid in dit proces.....

• Zorg en begeleiding

Prima ...alles goed en duidelijk .

Prima en duidelijk

• Zorg en begeleiding

Heel erg positief. Er werd meegedacht en nergens moeilijk over gedaan

Goede begeleiding

Zeer tevreden over de verzorging van de uitvaart. Ik hoop ze voorlopig niet meer nodig te hebben maar beveel ze anderen wel aan

Goed, snel en betrouwbaar

Met zorg uitgevoerde uitvaart Duidelijk en tranaparant qua kosten. Goede tips en advies gekregen. Ontzorgd de nabestaanden

Toppie

Nou, daar komt tie. Zoals al tegen baas Andries is gemeld, zal dit bericht al bekend zijn. Ander zou het niet kloppen. Maar hierbij, het gevoel hebben dat je serieus genomen wordt is gewoon fijn. Natuurlijk is het zijn baan, maar het is ook iemands dierbare. Daar goed op inspelen is een vak. Ik zou zeggen, geen gelul verder, je doet het goed. Op naar de volgende zou ik zo zeggen, als ik het maar NIET ben. Succes, Ton

Helemaal compleet

Wat een mooie locatie en professionele mensen, alles wat tot in de puntjes verzorgd en iedereen zat op de toegewezen plek zonder moeilijke gespreken

Persoonlijk en meedenkend.

We hebben Frederik ervaren als zeer betrokken en ruimte latend voor onze wensen. Er is ons veel zorg uit handen genomen op een uitermate prettige informele wijze.

Goede begeleiding van afscheid

Goede ervaring gehad met het regelen van de uitvaart tijdens Corona tijd. Prettig persoon en kundig. Alles in de puntjes verzorgd van begin tot eind.

• Zorg en begeleiding

Uitstekende verzorging van ons verlies

De begeleiding die wij hebben gehad van uitvaartverzorging Fredriks is van A tot Z verzorgd. Waar wij niet aan dachten kwam er advies en een oplossing. Wanneer je hoofd vol zit van verdriet, dan was daar toch iemand die het voor ons regelde. Wij bedanken Andries Frederiks voor het bewandelen van ons pad welke voor ons enorm zwaar was maar je was er wel voor ons en dat verlichte een beetje.

• Zorg en begeleiding

Vanaf het eerste moment dat we contact hadden, voelde het gelijk goed. Dit gevoel heeft Andries tot op het laatste moment waargemaakt. Andries is direct en dat hebben wij als zeer prettig ervaren. De afspraken die je maakt komt hij na. Niets is te veel. Zeer goed bereikbaar. De uitvaart zelf was zoals we wilden. Niet te formeel, met een lach en een traan, zoals onze moeder had gewild. Zeker een aanrader voor iedereen die er een mooi, fijn afscheid van wil maken.

• Zorg en begeleiding

Fantastische begeleiding van het moment van overlijden tot na de begrafenis SUPER correct

Een echt gemeend advies van het eerst moment van het contact en ook tijdens de voorbereidingen voor de begrafenis prachtige begrafeniswagen zeer verzorgd ook de persoonlijke begeleiding door de her Frederik tijdens de route langs onze Vader laatste woon adres in Schiedam is voor ons een grote waardering aan deze voor ons droevige situatie welke wij zeker tot een cijfer 10 waarderen ook de plechtigheid in de aula werd door de heer Frederik op een geweldige manier waardig en met respect voor ons Vader welke ons bijzonder heeft geraakt ook tijdens de te aarde brengen bij het Graf waarbij ons Vader is bijgezet bij ons Moeder waarbij alle aanwezige er ook door de heer Frederik volledig erbij betrokken zijn een echte Vakman die van iets droevigs iets heel mooi en onvergetelijks maakt Namens de Familie

• Zorg en begeleiding

Gezien de omstandigheden de uitvaartverzorging was uitstekend

Daar ik in Spanje verblijf was het moeilijk op korte termijn naar de uitvaart van mijn vader te komen. De virtuele uitvoering van de uitvaart was uitstekend. Andries heeft mijn eulogie prachtig geleverd en ik ben daar erg dankbaar voor.

Zorgvuldig, persoonlijk en betrokken

Onze ervaring met Frederik uitvaartverzorging was twee keer erg goed. Andries Frederik is iemand die alle details steeds voor ogen heeft en aan zaken denkt die je als familie over het hoofd kunt zien. In de voorbereiding en op de dag van het afscheid verliep alles stijlvol en probleemloos. Het is erg knap hoe Andries in staat is om alle details van de verschillende uitvaarten waar hij mee bezig is direct uit het hoofd weet. Hij is goed bereikbaar voor vragen en flexibel in wijzigingen. Je moet soms wat wennen aan de directe manier van communiceren, persoonlijk vond ik dat wel prima. Op zijn Rotterdams, zullen we maar zeggen.

• Zorg en begeleiding

Mijn ervaring met deze uitvaartverzorging is heel goed. Zowel voor, tijdens en na het overlijden van een dierbare zo'n goede begeleiding in het hele proces

Kompleet

Denkt mee, empatisch, vriendelijk. Wederom dank je wel voor de goede zorgen .

• Zorg en begeleiding

Vriendelijk, betrokken en professioneel !

Een uitvaart op maat, binnen de mogelijkheden (Corona ) het hoogst haalbare. Prettige mensen en keurige, professionele verzorging.

• Zorg en begeleiding

Zeer prettig persoonlijk betrokken; absolute aanrader.

Van eerste telefonische contact, naar persoonlijke kennismaking, contacten over de kaarten, invulling van de dienst en de daadwerkelijke ceremonie zeer laagdrempelig een vertrouwd adres.

• Zorg en begeleiding

Draadkrachtig, ontzorgd en naar tevredenheid.

Een tip: Kijk goed of de naam klopt. Wij hebben er niet opgelet, maar onze oom wel. Er stond Frans van den Burg. Gelukkig werd dit snel verholpen.

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.