Wij hebben 2 BudgetBusters laten plaatsen en zijn erg tevreden over het resultaat en de manier van samenwerken. De prijzen zijn aanzienlijk lager dan soortgelijke leveranciers en dat is ook niet onbelangrijk. De volgende wordt zeker weer een BudgetBuster.
  • Persoonlijk advies

Naar aanleiding van jullie Instagram foto zijn wij geïnteresseerd geraakt in bouwborden voor verkiezingen. Goede service en vooral het eindresultaat is zeer geslaagd! Alle vier bouwborden staan op locatie. Mvg Japke Veensma

Goede contacten en samenwerking
  • Persoonlijk advies

Heel vriendelijk personeel en zeer vakkundig. Een super resultaat van hoge kwaliteit
  • Persoonlijk advies

Goede samenwerking met BudgetBusters. Prijs-kwaliteit staat duidelijk op nummer 1!

• Persoonlijk advies

Van ontwerp tot uitvoering zeer goed bevallen. Ontwerp wat aansluit bij de wensen.
  • Persoonlijk advies

Wat een top service! Ik heb bij BudgetBusters een bestelling geplaatst voor 4 bouwborden op betonnen voet. Moesten in noord brabant worden geplaatst, dit allen voor een scherpe prijs. Ook zijn al mijn vragen telefonisch tot in de puntjes uitgelegd, fantastisch. Jullie zullen mij zeker nog eens treffen.
  • Persoonlijk advies

Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, vandaar eens hier besteld i.p.v. bij onze oude leverancier. De afhandeling van mijn bestelling ging top, het pakket is veilig en snel bezorgd. Nogmaals bedankt.
  • Persoonlijk advies

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling waren 3 spandoeken in frame voor o.a. aan ons bedrijfspand. Heel gaaf geworden. Keurig bevestigingssyteem (voordelig, ziet er top uit). Ik ben zeer tevreden.
  • Persoonlijk advies

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.
  • Persoonlijk advies

Spandoeken met frame (2x) zijn erg mooi geworden. Heel tevreden. Behulpzaam en net personeel!
  • Persoonlijk advies

Dik tevreden! Onze truck is prachtig geworden!
  • Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de service en afwerking van mijn bestelling! Per telefoon heel goed geholpen en uitleg gekregen hoe we de (ingewikkelde) bestelling het beste kon doorvoeren. We zullen hier zeker vaker bouwborden bestellen, bedankt BudgetBusters!
  • Persoonlijk advies

Had een beknopte vraag om bestickering neergelegd, dit is uitmuntend en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Communicatie ook uitstekend.
  • Persoonlijk advies

BudgetBusters doet wat is afgesproken. Zeer tevreden over de service. Mijn 2 projectborden op betonnen voet zien er perfect uit.
  • Persoonlijk advies

Onlangs een bouwbord op betonnen voet besteld. De zeer snelle service ging gepaard met lage kosten. Ze hielden goed rekening met onze mening en wensen. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Persoonlijk advies

Wij hadden in het verleden een andere leverancier van een bord met betonnen voet en dat beviel goed. Toch dit maar eens proberen en 2 laten plaatsen. Ziet er heel strak uit en ook onze opdrachtgever is tevreden. Goede service prijs valt erg mee en is vele malen voordeliger dan onze vorige leverancier.
  • Persoonlijk advies

Prachtig en snel afgeleverd werk. Ook een pluspunt voor de klantvriendelijkheid.

• Persoonlijk advies

Scherpe prijs, zeer vlotte levering. Afspraak is afspraak. Meedenkend! Vakmensen.
  • Persoonlijk advies

betrouwbaar, praktisch, snel, bekwaam, professioneel en prijsbewust
  • Persoonlijk advies

Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Directe lijnen, goed en deskundig advies. Innovatief. Zeer professionele organisatie.
  • Persoonlijk advies

Zeer prettige en duidelijke communicatie

Over Visser Print & Sign