In mijn geval had ik een coronatest uitslag nodig voor mijn reis naar het buitenland. De uitslag moet negatief zijn en 72u van te voren gedaan. De site beloofde binnen 48u een uitslag. Het afnemen en de afspraak ter plaatse ging voortvarend. Een goede ontvangst en de medewerker gaf aan dat meestal binnen 24u een uitslag bekend zou zijn. Na 48u was er nog niets. De site vermeldt niet bellen het komt automatisch na 50 u was er nog niets. Bellen bleek zinloos want genoemde nummers geven alleen een ingesproken boodschap. De genoemde emailadressen voor spoed reageren niet. Wel ontving ik stipt 72u na de afname een factuur, maar nog geen uitslag. De reactie daarop werd uiteindelijk na 78u beantwoord met de boodschap dat ik wel een uitslag had. Die zat in de bijlage van de mail waarin dat stond en was ook op die dag opgemaakt. Later kreeg ik wel een mail waarin stond dat het door storing niet gelukt is. Nu probeer ik een nieuwe afspraak te maken maar heb nog geen reactie mogen vernemen. Ik begrijp dat er storingen kunnen zijn maar het gebrek aan contact is stuitend. Het zou fijn zijn als men zich wat meer inspande om te kijken hoe men de klant kan helpen..
Geachte heer Verbaan, Erg vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met uw uitslag. Helaas waren er tijdens het weekend dat u getest bent grote technische problemen, waardoor de uitslagen niet goed bij u uitgekomen waren. In ons systeem stond dat de uitslag naar u verstuurd was, maar dit was vanuit het laboratorium tot onze grote spijt niet goed gelukt. Wij waren hier pas later van op de hoogte, en moesten uitzoeken bij welke klanten dit het geval was. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, en uiteraard hoeft u de factuur niet te betalen. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, neemt u dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team Vaccinaties op reis
De dame gaf mij een duidelijke uitleg hoe ze de test ging afnemen en was heel vriendelijk.
The people I did deal with where very nice and supportive. The system wasn't so great. I couldn't fill out the form, because I'm not a Dutch citizen. I couldn't enter my address, my passport number and I have no Dutch health insurance. A day before the appointment I got a message, that it was cancelled. Then I was in touch with one of your team members, who was very nice and assured me, that there was no problem. When I was in time in Delft I had no appointment. But the nice lady helped my anyway. So overall - I was happy to get a test, especially with a negative result. But it did cost some efforts ... With kind regards, Gabi Schwarz
Dear Ms./Mrs. Schwarz, Thank you for your review! We are very sorry to hear something went wrong with your appointment. We will check what exactly went wrong and how it is possible that both appointments were deleted. We checked, and both appointments were made in the system. We hope all went well, and you were able to receive your test results in good order. Kindest regards, Team Vaccinaties op reis
..........
I understood that I could get the result of my Covid Test in between 36 and 48 hours... I have taken the test on tuesday at 11:55 because my flight was on thursday at 12:00. The result was sent to my email only at 11;35 on thursday. Therefor I was enable to take the scheduled flight... This led to me to pay extra money for a rescheduled flight only the next day. So I also had to pay for an extra hotel day... The same day of my flight (thursday) at 8:00 in the morning I wrote an email to V.o.R asking for the test results and was answered that they would track my test... At the end they told me that due to some excess in workload the laboratory was still processing my result... I really thought that at least after 40 or 44 hours my test would be sent to me... So, i am quite disappointed even if the laboratory was within the 48 hours period...
Dear Mr. Jose Marcelo, Thank you for your review. We are very sorry to hear you missed your flight on thursday. In most cases the results come in earlier, but in some cases this may take longer. During the processing of your test, there was a malfunction within the laboratory which caused a delay in sending the results. We do our absolute best to make sure more results come in earlier. and hopefully the laboratory will be able to do so soon. We hope you were able to have your flight the following day, and will contact you by telephone to check if there may be anything we can do for you. Kindest regards, Team Vaccinatiesopreis.nl
I recommend translating your system to include English. Also, your payment system seems to only a copy Dutch bank transfers. Me and my colleagues are all American and would like to pay with American credit cards. To do this, we have to wait for Monday morning to call someone in your company to assist us in making payment.
Online afspraak gemaakt voor de volgende morgen alles naar wens verlopen uitslag vrij snel binnen ondanks de drukte uitslag in officiële mail perfect dus
De locatie was duidelijk aangegeven. De vriendelijke heer buiten gaf alles duidelijk aan. De verpleegkundige binnen die de keel- en neusslijm afnam legde alles heel duidelijk uit en werkte heel rustig. Zij is een een echte professional, ondanks dat ze zelf in een donkere ruimte helemaal ‘ingepakt’ zat.
goed service, snel behandeld
Slecht. Vies kamertje op industrieterrein Amstelveen, uitslag veel en veel te laat. Afrader
Geachte mevrouw van Leerdam, Hartelijk dank voor uw beoordeling - deze is erg belangrijk voor ons om verbeteringen aan te brengen waar mogelijk. Ten eerste vinden wij het jammer om te lezen dat de uitslag voor u te laat binnen is gekomen. In ons systeem staat dat u de volgende ochtend wilde reizen, maar helaas kunnen wij momenteel niet garanderen dat de uitslag de volgende dag bij u binnen is. Dit in verband met de verwerkingstijd die het laboratorium nodig heeft. Momenteel is de locatie in Amstelveen een nood-locatie, waardoor deze niet aan de standaard voldoet die u van ons gewend bent. Wij zijn hard bezig met het veranderen van deze locatie. Wij zullen zeker controleren wat er tijdens uw afspraak is gebeurt met betrekking tot de schoonmaak. Helaas hebben wij nog geen telefonisch contact met u kunnen krijgen, maar wij zullen hopelijk snel contact met u hebben. Met vriendelijke groet, Team Vaccinatiesopreis.nl
Ik heb twee maal gebruik gemaakt van Vaccinatiesopreis voor een Corona test. Beide keren was de service accuraat, vriendelijk en snel. Ik heb 2 tips voor Vaccinatiesopreis: 1. Het is zeer praktisch dat online afspraken gemaakt kunnen worden m.b.t. lokatie en tijd. In de bevestiging van de afspraak wordt de naam van de uitvoerende instantie niet vermeld, alleen adres en plaats. Bij aankomst kan dit verwarrend zijn. Je loopt een gebouw in met meerdere medische instanties en je weet niet welke je moet hebben. Dus vermeld aub de naam van de uitvoerende instantie. 2. Bij mij werd na boeking de lokatie van de test gewijzigd, ik kreeg daar ook netjes bericht over. De nieuwe lokatie was in dezelfde plaats als de oude, dus geen probleem. Bij volgende mails ter herinnering aan de afspraak werd nog wel de oude lokatie vermeld. Ik begrijp dat dit automatisch gegenereerde mails zijn, maar dit zou verwarrend kunnen werken. Verder nogmaals: prima service!
Had mijn test niet binnen 48 uur ...ik mocht niet zonder test vliegen ...mijn bagage was ondertussen al van boord gehaald....na enkele paniekmails kreeg ik de test uiteindelijk ...als jullie eens wisten wat er voor mij op het spel stond...en dan afhankelijk van derden zijn ...sorry gewoon een rotervaring
Alleen erg jammer dat de corona tests niet beter gespreide data hebben op de verschillende locaties. Nu moeten we bv naar Utrecht vanuit Groningen omdat de corona test alleen maandag en zaterdag in Groningen gedaan kan worden. Emerates(luchtvaart maatschappij) wil dat passagiers een negatieve test hebben maximaal 96 uur voor de reis. Dus zou de test beter op maandag en donderdag of maandag en vrijdag afgenomen kunnen worden.
Goede ervaring, maar de testuitslag kon via een link geopend worden, waarbij werd vermeld dat er een verificatiecode zou worden toegestuurd ivm beveiliging. Dit beveiliging was er helemaal niet. Ik kon de link zo aanklikken en de testresultaten bekijken. Service van alles vond ik heel goed, de beveiliging van de persoonsgegevens niet.
Goede uitleg en rustig getest waardoor ik geen pijn heb gevoeld.
Vriendelijk en snel
Blij dat ik snel een afspraak kon maken. De test wel mee viel, geen nare ervaring. Goed geregeld op de locatie met regelaar. Advies om misschien bewegwijzeringsborden te plaatsen in de buurt van de locatie in Haps.
The results took longer than 2 days to be delivered. I was stressed about it, thinking I could not fly. I appreciate you called me after 17:00 to confirm I was gonna get them, although I have to send multiple emails, your telephone dosen't work.
Goede uitleg wat er ging gebeuren, en wat ik zou voelen en vriendelijk. Uitslag was ook snel bekend!
Voorbereiding (informatiemail) kan beter.
Gewoon goed
Op de website bij de informatie en FAQ wordt de indruk gewekt dat er, ondanks de drukte, na 48 uur een testuitslag bekend is. Ook de verpleegkundige (?) die de coronatest afnam zei dat het weliswaar druk is, maar dat er in verreweg de meeste gevallen na 48 uur een testuitslag is. Wij hebben na drie dagen echter nog steeds geen testuitslag ontvangen. Er is een mailadres waar je zogenaamd naartoe kunt mailen als je na 48 uur nog steeds geen testuitslag hebt en er haast bij is, maar op berichten wordt niet gereageerd. Ook telefonisch is Vaccinaties Op Reis niet bereikbaar. Dit riekt naar ********ij en kost ons onze vakantie. Bespaar jezelf de kosten en de stress en laat je coronatest elders afnemen!
Ik heb een corona swaptest gehad in de kliniek in Delft. Vanaf de afspraak tot aan de factuur wordt je perfect op de hoogte gehouden. Dus prima.
Aanvraag verliepmoeizaam. Kreeg niet gelijk bevestiging. Behandeling was ok. Prima dame! Uitslag duurde veels te lang..... 17.20 uur maandag Uitslag donderdagochtend..... Mijn reis liep hierdoor vertraging op.... U zou de ticketing/betaling via Tibbaa moeten laten lopen! Vereenvoudigt uw proces.... Bel svp met Joel. 06-38584120
Alhoewel het vanuit politiek oogpunt triest is dat je voor deze uitstekende service best een flink bedrag moet betalen, hulde voor de organisatie! Net als bijvoorbeeld in Denemarken, zou dit een voorbeeld moeten zijn waarbij de kosten voor de overheid zouden moeten komen.
zeedistelweg 1
2015 KT Haarlem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.