Beste mevrouw L, Wij hebben naar aanleiding van uw review contact gelegd met de reizigersverpleegkundige die uw dochter heeft geholpen. Zij gaf aan dat u de eerste keer ook bij haar bent geweest met uw dochter en dat de afspraak toen goed verliep. Uw dochter heeft nadien nog een andere vaccinatie via het Rijksvaccinatieprogramma van de GGD gekregen en daar is haar angst gegroeid. Dit resulteerde erin dat de 2e afspraak bij onze verpleegkundige veel stroever verliep dan de eerste afspraak. Dat vinden wij spijtig om te horen. We kunnen ons goed voorstellen dat het voor u ook een erg onprettige situatie is geweest, echter heeft onze verpleegkundige aangegeven echt haar best te hebben gedaan om uw dochter zo rustig mogelijk te vaccineren. Zij kan zich niet vinden in het stukje waarin u schrijft dat zij geïrriteerd achter haar bureau zat. Zij geeft aan zich te hebben moeten concentreren op het vaccinatiepaspoort wat zij op dat moment moest invullen. Wel was de sfeer volgens haar wat gespannen wat logisch is omdat de afspraak niet soepel verlopen was. Indien u nog in contact gebracht wil worden met onze verpleegkundige dat is dat natuurlijk mogelijk. Team Vaccinaties Op Reis
Beste mevrouw, meneer ten Hoff, Zojuist hebben wij u telefonisch geprobeerd te bereiken maar helaas zonder resultaat, vandaar onze reactie via deze email. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact gelegd met zowel de eerste als de tweede arts, die u heeft geholpen bij het voorschrijven van uw medicatie. Beide artsen hebben aangegeven zich niet te herkennen in uw negatieve review en vinden dit erg jammer om te lezen. In uw eerste afspraak heeft u zelf aangegeven, voor 10 dagen medicatie nodig te hebben. Onze arts heeft uw reis tijdens deze afspraak helemaal doorgesproken en geconstateerd dat dit voldoende is. Het klopt wel dat ze vergeten is om de folder naar u te mailen. Zij heeft dit alsnog gedaan en biedt haar excuses hiervoor aan. Later heeft u contact opgenomen met ons klantcontactcentrum omdat u op eigen verzoek uw medicatie wilde uitbreiden naar een hoger dosering. Volgens protocol was dit niet nodig, toch heeft onze achterwacht arts hier gehoor aan gegeven en dit direct voor u in orde gemaakt. De kosten die daarmee gepaard gaan, zijn niet in rekening gebracht, terwijl dat wel gebruikelijk is. Wij vinden uw reactie om deze reden zeer teleurstellend. Wij wensen u evengoed een fijne reis toe. Team Vaccinaties Op Reis
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd