Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Prima, maar niet professioneel

Vaccinatiearts was prima alleen had niet het idee dat hij werkelijk inzicht heeft wat betreft medische kennis. Daarnaast werd medisch hygiëne protocol niet nageleefd: handen ontsmetten voor het prikken, huid/plek van prikken bij patiënt ontsmetten en het dragen van handschoenen tijdens het prikken. Ook werd een label van een ander vaccinspuit in mijn paspoort geplakt.

De dame die mij en mijn broertje en zusjes inentingen deed was erg gerust stellend. Want ik ben bang voor naalden. Ook was ze erg informatief en zorgde zij ervoor dat we begrepen wat ze bedoeld voordat we weer weg gingen. En haar gevoel voor humor was top notch!

We zijn correcte en vriendelijk ontvangen.

Goede ontvangst. Voorlichting was goed. Vaccinatie netjes uitgevoerd. We hadden wel verwacht dat de declaratie bij de zorgverzekering ingediend zou worden.

Heel persoonlijke en op de situatie gerichte consultatie waarbij zorg is besteed aan vragen.

Zie hierboven

precies op tijd, prettig te woord gestaan, adequate informatie gekregen.

Goed geholpen, daar kwam ik voor

Goed en op tijd

Duidelijk advies

Duidelijk advies, prettige communicatie, fijn om in het weekend te kunnen afspreken

Zeer klantvriendelijk en kundig!

Fijne, snelle en adequate service

Fijn gesprek met kundige en vriendelijke medewerkster. Vrijwel geen wachttijd. En ideaal dat verder alles (informatiefolders en facturering) digitaal wordt afgehandeld.

Prima ervaring

Goed ontvangen Goed voorgelicht Goed geprikt Dus prima

Heel goed geholpen

Prima service, er is veel duidelijkheid gekomen over welke vaccinaties ik precies nodig heb en wanneer ik die kan laten inenten.

prima geregeld

ik was ruim van te voren aanwezig, maar in plaats van te wachten riep de medewerker me al naar binnen. hij bekeek mijn reisschema en welke injecties ik nodig had. ik werd dus goed voorgelicht. verder deed de medewerker ook het nodige om me op mijn gemak te stellen. het enige nadeel blijkt te zijn dat mijn ziektekosten verzekering het niet vergoed, maar dat terzijde.

Goede voorlichting, fijne sfeer

Behandeling en uitleg is goed, rekening is dubieus

Wij hebben 2 rekeningen ontvangen, dat is prima, maar op iedere rekening een normaal consult? Wij zijn gelijktijdig behandeld, met een consult. Tijdens dit "consult"werd ons gezegd dat wij verdere info per mail zouden ontvangen, dus niet. Onze conclusie: Goede behandeling, goede uitleg, maar dubbel consult en niet nakomen van toezeggingen, vinden wij niet passen bij Vaccinaties op Reis.

Deskundig en helder advies.

Heldere uitleg en pijnloze prikjes.

Positief

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg/informatie

Snel, Vriendelijk en Deskundig

Gewoon snel, deskundig en aardig

Zeer nette behandeling

Goede uitleg, nemen de tijd, niks op aan te merken

Bijzonder tevreden

De arts nam uitgebreid de tijd voor ons. Was geweldig met de kinderen en heeft uitgebreid alle informatie verstrekt die we nodig hadden. Zeer Tevreden en zeker aan te raden.

Ervaring was prima. Goede service. Vriendelijk personeel. Wel vind ik dat er iets meer uitleg gegeven mag worden over de vaccins.

Prima efficiente afhandeling en hartelijk contact

Binnen korte tijd was geïnventariseerd wat aan vaccinaties nodig was en werden de benodigde injecties toegediend

Duidelijk, professioneel en geruststellend.

Duidelijk, professioneel en geruststellend.

Prima maar locatie niet makkelijk te vinden

Zie boven

Snel geholpen met goed advies

De vrouw die mij de vaccinaties heeft toegediend heeft mij goed geadviseerd. Nu kan ik met een goed gevoel op vakantie!