Fast and efficient but painful

The Covid test back home, i.e. in Canada, are much more gentle with a softer swab. I felt like this one went inches into the nasal cavity!

• Would you recommend us? Yes

Een allervriendelijkst jongeman zette een vrolijke sfeer bij de test.

Erg vriendelijke en bekwame jongeman wist met een beetje humor de ‘nare’test om te zetten naar een leuke ervaring.

Zit al 24 uur te wachten op mijn dochters uitslag.

De uitslag zou waarschijnlijk binnen 6 uur gecommuniceerd worden. Er is geen mogelijkheid om contact op te nemen (omdat het zondag is) ze vliegt vanavond dus er is nog tijd maar erg stress verhogend allemaal

Beste Tyvian, De uitslag van een PCR test komt nooit binnen 6 uur. Dat is niet mogelijk omdat deze eerst in het lab moet worden onderzocht. Op onze website kunt u lezen dat de uitslag doorgaans binnen 24 uur bekend is. Zie tekst op onze coronapagina; https://www.vaccinatiesopreis.nl/coronatesten/ Helaas is de uitslag van de coronatest van uw dochter nog iets later is verzonden. Namelijk na 27 uur. De reden hiervoor is dat er een technische storing heeft plaats gevonden in het automatisch verzenden van het resultaat naar uw dochter. Onze excuses hiervoor. In de weekenden zijn wij altijd bereikbaar vanaf 08:30 uur per email via info@vaccinatiesopreis.nl Wij hopen dat uw dochter toch een fijne reis heeft kunnen maken, ondank de late uitslag. Met vriendelijke groet, Vaccinaties Op Reis

Zeer vriendelijk en deskundig

Fijne ervaring. Met dank aan de aanwezige dames, waarvan 1 stage liep. Mijn dochter komt ook binnenkort bij jullie langs.

me werd snel, competent en vriendelijk geholpen

het was vrij rustig op de testlocatie, zo dat ik helemaal geen wachttijd had. De medewerkster heeft me vriendelijk ontvangen, het eea uitgelegd en de test gestart. Alles liep prima

heel goed

ondanks mijn prikangst was het prima, Een goede en deskundige verpleegkundige, die mijnprima heeft geholpen.

No complaints!!!

Everything went extremely well from start to finish.. Very professional and friendly lady. Results back in plenty of time. Highly recommend.

prima geregeld

Aardig personeel, zeer vriendelijk.

Testen is een makkie.

Het was snel en goed voor elkaar.

Onvriendelijk en veel te laat

Tijdens de intake voor de bloedtest voelden wij ons als bij een ondervraging op een politiebureau. Het afnemen van bloed verliep rommelig. De testresultaten ontvingen wij na 8 dagen - na navraag. Volgens het rapport waren de resultaten al na een dag beschikbaar. De test is elders veel goedkoper.

Beste Gert, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Wij doen ons uiterste best om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Uw review helpt ons daarbij. Wat jammer om te lezen dat het consult niet prettig is verlopen en aanvoelde als een ondervraging. Wij zullen uw reactie zeker bespreken met desbetreffende verpleegkundige. De resultaten van het lab komen doorgaans na 3 tot 5 werkdagen bij ons hoofdkantoor binnen. Afhankelijk van de drukte bij het lab kan dit soms langer duren. Echter begrijp ik uit uw reactie dat het resultaat al bekend was maar langer is blijven liggen. Wij bieden onze excuses hiervoor aan. Met vriendelijke groet, Vaccinaties Op Reis

Slecht , onpersoonlijk en deligerend

Staat van 20mtr afstand te delegeren dat ik naar binnen moet komen, terwijl ik haar nauwelijks zag door de zonweerkaatsing in de ruit. Daarna bij het noemen van het paspoortnummer werd ik 2 keer gedelegeert om te gaan zitten, kon niet eens even fatsoenlijk paspoort in de jaszak doen. Volgende keer weer ggd

Beste meneer van der Kammen, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons om te lezen dat u geen goede ervaring had met onze verpleegkundige. Klantvriendelijkheid staat bij ons voorop en wij zullen uw ervaring alsnog bespreken met desbetreffende medewerker. Met vriendelijke groet, Vaccinaties Op Reis

Good

The lady who took the sample was very kind and was very gentle, thanks!

Heel behulpzaam

Ik ben zelf bang voor naalden en ze hebben me er gerust gesteld en het makkelijker gemaakt. Super blij met de hulp en alle informatie die ze hadden gegeven

veel te lang moeten wachten op uitslag...laatste uitslagen pas op Schiphol

Voor een vakantie buiten EU besloten om toch maar voor een commerciëel bedrijf te gaan ipv GGD...je wilt immers voor een vakantie geen enkel risico lopen, dan maar vet betalen. Reservering ruim op tijd geboekt. Testlokatie was prima... Bij boeking werd er vermeld voor 12 uur getest voor 24 uur een uitslag. De hele avond in spanning gezeten...immers er zou maar een van de 5 personen positief zijn.... Tot 24 uur gewacht en toen toch maar proberen te slapen...we zouden om 5.30 uur opstaan om uiteindelijk om 6.45 naar Schiphol af te reizen. Uiteindelijk kwam de uitslag om 4.06 binnen...echter dit waren er maar 3 van de 5 personen... daarna elke 15 minuten de mail gecheckt maar niets.. Uiteindelijk toch naar Schiphol vertrokken.. Om 8.30 gebeld en toen bleek dat de missende uitslagen in het systeem waren blijven hangen..! VaccinatieopReis komt haar belofte/intentie niet waar. Ik had veel vertrouwen in de organisatie, te meer omdat de testlokatie door een collectieve organisatie was ontstaan...nb waar ik ook nog in geparticipeerd heb... Ik kan niet anders zeggen zeer teleurgesteld te zijn.!

Prima behandeld en geïnformeerd

Bij de vaccinatie had ik een vraag of er ook voor Gele koorts gevaccineerd moest worden omdat ik dacht dat dit verplicht was, degene die de injectie gaf kon meteen zeggen dat dit niet het geval was. Ze had vlak voor ons bezoek nog even alles nagekeken op de officiële websites. Erg prettig.

Zinloze bloedtest en onbegrijpelijke rapportage van de testresultaten

In overleg met uw helpdesk medewerker heb ik bijna twee maanden na mijn tweede Pfizer-vaccinatie een serologische test laten afnemen om te kijken of mijn lichaam voldoende antistoffen tegen corona heeft aangemaakt. Uitslag negatief. Vervolgens met het RIVM gebeld om deze onverwachte uitslag te interpreteren (na twee keer Pfizer zou je toch beschermd moeten zijn?). Een van de onderzoekers meldt dat RIVM-onderzoek geen correlatie tussen de hoeveelheid antistoffen in het bloed en immuniteit na vaccinatie heeft kunnen aantonen. Ook al zijn er na twee maanden geen antistoffen aantoonbaar, ben je toch goed beschermd in de zin dat je nog wel ziek kunt wordt maar niet meer in het ziekenhuis belandt. En dat afname van een serologische test op antistoffen voor dit doel derhalve geen enkele zin heeft en daarom wordt afgeraden. En dat het volstrekt onbegrijpelijk is dat Vaccinatie op reis deze test voor dit doel aanbiedt. Jammer van die 139 euro! Daarnaast onbegrijpelijke rapportage van de testresultaten. Dit kan en moet echt beter. dr. Hans Kuhlemeier

Beste meneer Kuhlemeier, Hartelijk dank voor uw review. Deze is voor ons zeer waardevol, zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Het spijt ons om te lezen dat u de bloedtest voor u niet zinvol was. Inmiddels heeft u persoonlijk contact gehad met onze arts en is uw klacht officieel behandeld en afgerond. Met vriendelijke groet, Vaccinaties Op Reis

Great and quick as always

Great service

Super geregeld!

Snel en netjes geregeld!

Prima en professioneel geholpen

Aardige en vakkundige dame die de test af heeft genomen. Prima en nette locatie.

very well organized and nothing else

very well organized and nothing else

Snel en goed

Gelijk aan de beurt Stokje niet te diep in je neus Uitslag binnen 1 uur

Goed ontvangen, geen gestress, vriendelijke vrouw