Snel en prettig in alle rust geholpen.

Op de locatie te Breda ben ik snel en in alle rust geholpen. Mijn gegevens zijn ook goed gecontroleerd voor de weergave van de juiste gegevens op de PCR-verklaring. Ook was de uitslag zoals afgesproken binnen 48 uur binnen. Dus geen stress! Kortom erg goed gegaan allemaal. Een klein puntje van kritiek is dat de website aangeeft dat het MINIMAAL 48 uur duurt voordat de uitslag binnen is. Navraag vertelt echter dat dat MAXIMAAL 48 uur moet zijn. Bij ons was de uitslag binnen 48 uur binnen.

Goede arts,snel geholpen

Vreemde locatie, maar ideal

Is nooit een leuk ervaring, had eerder zo een test gehad maar de arts was erg professioneel en naam de tijd

Snel en cpr uitslag ruim op tijd

Snelle service, komen afspraken na

Na het maken van de afspraak voor de PCRVtest een uitstekend proces, inclusief het tijdig aanleveren van de testresultaten. Een verbeterpunt, als je op een bepaalde datum moet testen ivm de reis moet je per lokatie kijken of ze die dag de test afnemen. Eerste zoek optie is lokatie ipv datum

Prettige ervaring

Ik had een consult voor een lange reis. Er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Ik kreeg duidelijke uitleg zodat ik goed kon beslissen welke vaccinaties ik wilde. Ik ben in het verleden wel eens flauwgevallen en hier werd heel prettig rekening mee gehouden. Kortom, goede ervaring!

professioneel en vriendelijk

goede communicatie vooraf, snelle reactie op vraag via email, vriendelijke ontvangst, goede uitleg en snelle en probleemloze test.

goede uitleg

Goede uitleg en informatie

Alles verliep super goed

Aanrader

Slecht

Wij zijn met zessen getest en bij een van ons waren ze de resultaat kwijt geraakt. Hierdoor kon een van ons niet mee op reis. Dit gaf een grote domper op de vakantie vreugde! En op een van de test resultaten zijn ze de het ID nmr vergeten van Paspoort. Hierdoor weer veel problemen! En door al deze vervelende situaties leek het ons niet meer dan normaal dat wij de kosten allemaal niet hoefde te betalen, vanwege alle overlast die wij hier mee gehad hebben. Maar helaas kon de directeur van dit bedrijf hier geen begrip voor op brengen. Ik vind het persoonlijk schandalig en wil bij deze ook niemand aanraden hier zijn test te laten doen voor de COVID-19!!

Prima gegaan allemaal

Alles prima verlopen Afspraak gemaakt, niet hoeven wachten. Uitslag op tijd binnen Tevreden

Weg vakantie

Bij de medewerkster eerst positieve ervaring was bang voor de behandeling maar wist zij mij goed doorheen te praten. Maar ze heeft een grote fout gemaakt in het nakijken en doorlopen van onze gegevens. Hun weten blijkbaar allemaal hebben wij vernomen dat op het document met de uitslag de naam moet staat precies zoals op ID of paspoort. Zij heeft onze ID's gecheckt met de gegevens op de computer en heeft dit gewoon goed gekeurd zonder op te merken dat mijn partners roepnaam er staat ipv de naam die op haar ID staat. Hun kennen de regels van hoe het genoteerd moet staan, wij worden beladen met regels en verplichtingen wat we moeten invullen om op vakantie te mogen gaan en bij de corona test is dit nergens terug te vinden! En al zeker niet bij het maken van de afspraak, dit had de desbetreffende medewerkster bij het afnemen van de test na moeten kijken en te veranderen. Door deze grove fout zijn wij gisteren ochtend op het vliegveld geweigerd. Alle documenten en papieren waren netjes in orde en op de ingevulde voornaam zijn we geweigerd en is onze vakantie in de soep gelopen. We konden weer naar huis terug, dus zijn erg boos en teleurgesteld om nu zoveel geld voor een verplichte test te moeten betalen die door jullie vergalt is door niet oplettende medewerkers.

Great service

The results arrived ahead of time and the procedure was not painful

• Would you recommend us? Yes

The medical councilor was very cooperative.

The process was very convenient.

• Would you recommend us? Yes

Alles was heel duidelijk en efficient

Het was snel en goed

goede kwaliteit van de dienstverlening, gemakkelijk te verkrijgen

Vakkundig, Vriendelijk en betrokken

Afspraak verloop was duidelijk en verliep ook netjes op tijd, uitslag was ook keurig op tijd

Super!

Ik heb een afspraak gemaakt bij vaccinatiesopreis om een PCR test te doen voor mijn vlucht. Alles gaat super goed. Vanaf het maken van de afspraak tot de uitslag. De uitslag van de test had ik eerder dan verwacht! Keurig!

Onduidelijke communicatie online, teveel mails, maar de test was snel en vlekkeloos.

Zie boven.

Wij zijn prima geholpen, alles van tevoren goed uitgelegd. En de uitslag keurig op tijd gekregen!

perfecte behandeling en uitleg, dank!

Zoals boven beschreven. Perfecte uitleg, dank

Maken beloftes waar

Keurig op afgesproken tijd de PCR test gehad, afgenomen door een vriendelijke dame. Her was zo gepiept. En de uitslag kwam ook ruim op tijd. Echt heel fijn!

Onze ervaring was zeer goed!

Op tijd!

Kan niets anders zeggen, wat ze beloven, dat komen ze na! 48 uur na test hadden wij de uitslag! Dus met een gerust hart naar Schiphol. Dank jullie wel.

Prima, netjes en alles volgens afspraak

Coronatest mooi op tijd.