De persoon waarmee ik de vaccinatieafspraak had was super fijn en lief, alleen een beetje vervelend dat er rondom het systeem dingen misgingen - een extra persoon was toegevoegd aan mijn afspraak waardoor ik moest mailen om die weg te halen - ik had de factuur betaald maar kreeg betalingsherinneringen ontvangen waardoor ik moest mailen dat ik het al lang betaald had - ik kon geen helder beeld krijgen van de prijs van de prik vòòr ik de afspraak maakte.

Heel goed!

Er wordt stap voor stap met je doorgenomen welke landen/eilanden gevaarlijk kunnen zijn voor wat betreft het overbrengen van ziektes. Zeer duidelijke uitleg. Ik ben altijd naar de GGD geweest maar deze organisatie is zeker even betrouwbaar. Ik kan het iedereen aanraden.

Goed geholpen maar extra kosten

We zijn goed geholpen zowel qua service als qua informatie. Helaas dienen we nog apart een afspraak te maken bij het Erasmus MC voor een vaccinatie tegen tuberculose. We betalen dan wederom kosten voor een consult en tevens kost dit weer tijd. Als dit ons van tevoren verteld was (het was al duidelijk dat wij 5 maanden gaan reizen en daarom in aanmerking komen voor een inenting tegen tuberculose) hadden we alles in 1 afspraak kunnen doen.

Wonderlijk locatie

Na enig zoeken vond ik op tijd de locatie aan het Boterdiep in Groningen. Van buitenaf was het nauwelijks duidelijk dat dat dit het juiste huisnummer was: uw bedrijf hier was gevestigd. Op de receptie was langdurig niemand te vinden. Er was een fitness ruimte en af toe kwam er iemand voorbij. Het informatie op het bordje boven de balie gaf aan dat hier vaccinaties aan de orde zouden zijn. Wat later, maar nog wel op tijd werd ik opgeroepen door een persoon die me overigens correct, professioneel, kennelijk deskundig en vriendelijk hielp en die me de benodigde vaccin toediende.

Slecht

Totaal geen informatie gehad maar wel voor betaald voor een spreekuur

Zeer deskundig en vriendelijk

Wij zijn uitstekend geadviseerd en geholpen

Super uitleg en netjes geregeld

Mevrouw was erg vriendelijk en geduldig, heeft alles netjes en goed uitgelegd. En van de vaccinatie prikken hebben niet eens de naalden gevoeld.

keurige locatie en snelle hulp

alles kwam deskundig en zorgvuldig over.

zeer prettig geholpen

We zijn zeer goed geholpen. Meneer vertelde heel uitgebreid over de muggen, muskieten en andere gevallen van eventuele andere besmettingsgevaren. Gesprek was zeer verhelderend

Alles duidelijk

Goed geholpen met een duidelijk advies

Ik werd prettig geholpen en goed uitgelegd waarom deze vaccinatie

Gewoon okay.

Ze heeft alles uitgelegd over de vaccinaties die ik moest hebben voor mijn vakantie. Heel goed gedaan. Over 6 maanden herhaling prik wat ik zeker weer bij jullie inplan

Snel

Geen lange wachttijden Vriendelijk en goede uitleg

Heel plezierig

Duidelijk en praktisch

Vlot en soepel . Alleen de kosten waren wat onverwacht. Dat kan misschien duidelijker vooraf . Maar verder prima !

Goed geadviseerd. Deskundig persoon

Fijne ervaring

Ik heb tijdens het consult al mijn vragen kunnen stellen en op basis van het advies de benodigde prikken genomen. Prikken ging snel en foutloos.

Goede info en vrolijke arts. Alles na wens.

Niet geweten dat zorgverzekering deze niet ondersteunt

Het maken van een afspraak en het consult waren goed, helaas wordt er niet gekeken of gevraagd bij welke zorgverzekeraar je zit en/of deze zorgverzekeraar dit ondersteund en dat er gedeclareerd kan worden, nu heb ik alles zelf moeten betalen een goede les voor de volgende keer. Eerst vragen bij je zorg verzekering waar je naar toe kan gaan

Prima advies

Deskundig advies

Perfect!

Normaal gesproken heb ik mijn vaccinaties bij de GGD, helaas zat deze vol maar gelukkig kon ik op korte termijn bij vaccinatiesopreis terecht. Afspraak was 16:30, 16:30 geholpen en 16:40 liep ik weer naar buiten. Top!

Goed informatief consult

Vriendelijk geholpen en een fijn advies gekregen

Duidelijk, fijn contact.

Prettig gesprek, ik kreeg duidelijke antwoorden en adviezen!!!!!

Vriendelijke dames, fijne service!

Vriendelijke dames, fijne service!

Goed geïnformeerd

Goed geïnformeerd. Uiteindelijk hadden we geen vaccinaties nodig, het zou fijn zijn als je een telefonisch consult kan afnemen zodat je niet voor niks erheen gaat.

zeedistelweg 1

2015 KT Haarlem