Foute afspraak website

Afspraak gemaakt.. 2 personen.. bij bevesteging blijkt dat dat niet mag.. geannuleerd.. nieuwe afspraak gemaakt.. voor s,avonds. Alles ingevuld. Klaar!! Bevestiging gekregen.. na 1 uur nieuwe bevestiging gekregen.. voor totaal andere dag en s,middags. gebeld.. hoe kan dat? Nou mevr. Op die avond wordt er niet gewerkt!! Oh waarom kan ik dat dan wel invullen op de site? Ik zi hier alleen om telefoontjes te beantwoorden.. woon in Rotterdam maar de meneer zei dat ik s,avonds wel in Nojmegen of Utrecht terecht kan.. kost zoveel tijd. Alles invullen.. formulieren. Medische geschiedenis .. pers gegevens.. en weer alles geannuleerd.. zeer slecht

Snelle, en vooral goede service

Snelle, en vooral goede service

De prik was zo gezet, door een heel vriendelijke dame. Mijn enige punt van kritiek is dat de website eist dat je je reisbestemming en reisdata invoert. Voor mij (derde prik in een serie) was dat niet van toepassing, maar die optie bestaat niet. Gevolg: 3 herinneringsmails, tamelijk irritant.

Een snel contact en deskundig advies.

Het was erg makkelijk om een afspraak te maken via de site. Ik kon snel terecht. De verpleegkundige was heel duidelijk en vriendelijk.

Ging makkelijk en snel

De afspraan ging makkelijk en snel. De meid die mij hielp was erg aardig en spontaan! Kortom een goede ervaring

Snel en deskundig behandeld!

Snel en deskundig.

Ging snel en professioneel

Topp

Goede snelle vriendelijke afhandeling

Zeer positief, alles word duidelijk uitgelegd.

Kort maar krachtig, aardige medewerkers die veel van hun werkgebied af wisten

Prime voorgelicht en professioneel geholpen!

Alle vragen zijn vakkundig beantwoord. De vaccinatie snel gezet. Consult begon precies op tijd zoals afgesproken.

Vriendelijk geholpen

De dame die de vaccinaties gaf was vriendelijk en betrokken en professioneel. Het systeem voor aanmelding voor een afspraak sloot niet helemaal aan. De eerste keer kon ik niet goed aangeven (of heb ik het niet gevonden) dat we voor werk voor meerdere jaren gingen emigreren naar Centraal Azië. De tweede keer ging het om een herhaalafspraak (de geplande was afgezegd ivm corona). Onze gegevens zaten toen niet meer in het systeem. Gelukkig wist de medewerker nog wel waar het om ging.

De afspraak was makkelijk te maken en verliep prettig

Perfect geholpen

Zeer vriendelijk, behulpzaam. Nam alle tijd om alles uit te leggen en op te zoeken wat ik allemaal precies nodig had en niet nodig had.

De inenting zelf ging prima maar ..

Prima geholpen en geen klachten over de behandeling. De declaratie van de nota is bij mij wel verkeerd gegaan. Via de site van vaccinatiesopreis.nl ben ik op een (algemene!!!) vergoedingscalculator terechtgekomen. Hier ben ik de fout ingegaan, even snel gekeken en mijn verzekeraar stond erbij en daarop ben ik doorgegaan op de site en een afspraak gemaakt. Nu achteraf blijkt dat mijn verzekeraar geen afspraken heeft gemaakt met vaccinatiesopreis.nl. Beetje dom van mij, de algemene vergoedingscalculator heeft mij op het verkeerde spoor gezet en dat zal ook andere mensen overkomen. Formeel geen fout van de organisatie maar het is wellicht wel een idee om hier nog een keer naar te kijken.

Geen geld terug verzekering

Ik ben met mijn vriend mee gegaan naar de afspraak. Dese was voor mij niet noodzakelijk. Tijdens het gesprek gaf ik aan dat ik eigenlijk rabies moest halen, waarop zij aangaf dat het vergoed werd. “Weer u het zeker, want ik weet dat er contracten zijn” ja, ik weet het zeker. Ik weet het .. altijd zelf checken.. maar ik vaarde blind op haar reactie. Lieve vrouw overigens, maar dit mag ze nooooooit weer tegen iemand zeggen. Dit kosten mijn€203 euro. Je moet namelijk twee maal een prik Halen....

Positief, maar wel met een kanttekening, zie toelichting.

Goed en informatief gesprek, maar locatie is slecht geformuleerd. Ik dacht dat het in een GGD gebouw zou zijn maar niet in een achteraf kamertje dat is gehuurd in een winkeltje van vakantieartikelen annex reisbureautje. Dat moet beter worden aangeven. Het huisnummer was ook niet te zien toen ik voor de deur stond.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Prima, maar niet professioneel

Vaccinatiearts was prima alleen had niet het idee dat hij werkelijk inzicht heeft wat betreft medische kennis. Daarnaast werd medisch hygiëne protocol niet nageleefd: handen ontsmetten voor het prikken, huid/plek van prikken bij patiënt ontsmetten en het dragen van handschoenen tijdens het prikken. Ook werd een label van een ander vaccinspuit in mijn paspoort geplakt.

De dame die mij en mijn broertje en zusjes inentingen deed was erg gerust stellend. Want ik ben bang voor naalden. Ook was ze erg informatief en zorgde zij ervoor dat we begrepen wat ze bedoeld voordat we weer weg gingen. En haar gevoel voor humor was top notch!

We zijn correcte en vriendelijk ontvangen.

Goede ontvangst. Voorlichting was goed. Vaccinatie netjes uitgevoerd. We hadden wel verwacht dat de declaratie bij de zorgverzekering ingediend zou worden.

Heel persoonlijke en op de situatie gerichte consultatie waarbij zorg is besteed aan vragen.

Zie hierboven

precies op tijd, prettig te woord gestaan, adequate informatie gekregen.

Goed geholpen, daar kwam ik voor

Goed en op tijd

Duidelijk advies

Duidelijk advies, prettige communicatie, fijn om in het weekend te kunnen afspreken

Zeer klantvriendelijk en kundig!