Aardige dokter, prijs/kwaliteit-verhouding volledig scheeg

Aardige dokter. Dacht mee over hoe om te gaan met eerdere bijwerkingen van malarone. Dat werd gewaardeerd. Wij zijn ervaren Afrika-reizigers en voor het openslaan van een vaccinatiepaspoort, constateren dat we alle juiste vaccinaties hadden en het uitschrijven van een malariarecept is het rekenen van ruim 33 euro pp echt absurd. Bovendien had men al deze info al beschikbaar door de uitgebreide voorinformatie. Voor kinderen rekenen ze dezelfde prijs. Dit is tussen het maken van de afspraken en de afspraak zelf zonder bericht gewijzigd; niet echt netjes. Er werd nog een antibioticum voorgeschreven, ook hiervoor 12 euro receptkosten gerekend zonder dit te vermelden. We waren dus een kleine 150 euro kwijt en dan heb je nog geen pil in huis of is er nog geen vaccinatie gezet. De uitleg wordt ook geen 4x gegeven dus het 4x rekenen van al deze kosten voelt als geldklopperij. Ze vermelden dit netjes op de website maar toch voelt het fout. Omdat we de komende jaren alle juiste vaccinaties hebben en puur een malariarecept nodig zullen hebben gaan we op zoek naar een andere manier om hier aan te komen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk personeel en een doorgrondelijke service

Er werd goed doorgevraagd over wat mijn reis precies inhield en ik had het idee dat er ook goed overwogen werd welke vaccinaties ik daadwerkelijk nodig had. Daarnaast was het personeel ook erg vriendelijk.

Prima ontvangst en goede uitleg

Goede service en uitleg

Zeer goed.

Zeer goed geinformeerd, website werkt uitstekend, duidelijk informatie, op tijd geholpen, zeer vriendelijk en professioneel geholpen, goede uitleg. Kortom: perfect!

Voorkomend, heldere uitleg en vlotte afhandeling.

In alle opzichten: uitstekende informatie, heldere uitleg en een snelle behandeling, inclusief facturering en overige administratieve zaken. Prima!

Duidelijk!

Duidelijke informatie en handige tips!

Fijne avond afspraak, snel helder en makkelijk

Fijne avond afspraak, snel helder en makkelijk

Zeer professioneel.

Arts was zeer goed voorbereid nav de informatie die wij via internet hadden ingevuld. Goede adviezen , arts gaf ons veel vertrouwen. Fijn om alle info per mail naderhand te ontvangen.

Prettig

Geduldige dame

Nuttige informatie en prima service

Kundig en snel.

Arts wist waar hij het over had. Nam goed de tijd voor ons en gaf ook nog tips, adviezen en aandachtspunten mee.

Ervaring was prima, aardige man. Ik had alleen van tevoren al aangegeven (ik moest van te voren al vragen beantwoorden) dat mijn man wel eens flauw gevallen is met vaccinatie. Dit gad hij niet gelezen en ging hier niet helemaal tactisch (wel aardig) mee om. Dus ik moest dit uitleggen waar de kinderen bij waren. Zij werden hierdoor ook wat angstiger voor de prik.

Alle tijd voor een consult op zaterdag

Fijne arts die alle keuzes en overwegingen goed uiteenzette en aan ons voorlegde. Helaas is de website erg onprofessioneel en gebruiksonvriendelijk. Ook betwijfel ik of het AVG proof is aangezien mijn gegevens via een deeplink zonder authenticatie inzichtelijk waren in de aanloop naar het consult. (Nu oogwaarschijnlijk verwijderd)

uitstekend

kundig advies, prima dienstverlening

Goed, maar locatie enigszins onduidelijk

De algemene ervaring was goed. Ik ben goed geïnformeerd en mijn recept wordt automatisch naar me verstuurd, dus dat is erg fijn. Alleen was de plek nog enigszins onduidelijk. Er is een gebouw in de buurt met precies dezelfde uiterlijke patronen erop. Hierdoor werd ik misleid en kwam ik te laat aan voor de afspraak, waardoor deze verplaatst moest worden. Meer borden of aanwijzingen plaatsen zouden helpen.

Uitstekend op tijd geholpen en goed geadviseerd.

Ik ben zeer tevreden

Prettige behandeling

Fijn gesprek, de arts nam de tijd om alles goed uit te leggen en was erg vriendelijk. Enige minpuntje is dat ik pas 10 minuten later aan de beurt was omdat de vorige afspraak te laat kwam

Heel erg leuk

Helder en duidelijk.

snelle service en goed bereikbaar

uitstekend

snelle service, kundige medewerker

Onze reis werd op laatste moment omgeboekt (donderdags), we konden op vrijdag nog terecht voor noodzakelijke vaccinaties en advies.

Goed.

Prima behandeling in een vriendelijke informatieve sfeer.

Goede informatie, aardig personeel en goede hygiene

Ik was bijna één uur te vroeg. Maar kon alsnog tussendoor direct geholpen worden. Ik werd goed geinformeerd over de vaccinaties die worden aanbevolen voor het gebied waar ik naar toe ga. Het personeel was zeer aardig en was goed met de hygiene. Al met al een fijne ervaring.

Zeer positief

Zeer leuke ervaring, proffesionele opvolging, en goed advies. Vlotte afhandeling, en mooie samenwerking voor opvolg afspraken. Thx

Vriendelijke personeel en goede ervaren uitleg.

Zie boven.

GOEDE SERVICE, ERG AARDIGE NMENSEN

HELE AARDIGE EN LIEVE MENSEN! UITSTEKENDE SERVICE. GOEDE VOORLICHTING OOK BETR. MIJN REIS NAAR CHINA!

Over VaccinatiesopReis

Filter op Taal