Vakkundig.

Vakkundig en altijd aardig!

Ervaren

Wim weet wat hij doet

Aan te bevelen adres

Afspraken worden nagekomen en kwaliteit van het werk is van een hoog gehalte

Vakman

Wim weet wat hij doet. Betrouwbaar en professioneel

Perfecte service!

Maak al vele jaren gebruik van Waterbedallround. Goede, betrouwbare en deskundige service!

Perfecte en betaalbare service!

Bed weer op orde, snel en vakkundig gedaan. Heerlijk geregeld al jaren lang!

Verstand van zijn vak en goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd een gezellig praatje en Wim heeft verstand van zijn vak. Goede verhouding van prijs en kwaliteit. Ook bereid te helpen op afstand.

Prima advies

Wim neemt de tijd en geeft prima advies en service.

Zeer kundige man

Ondanks dat hij ziek was is hij toch gekomen en heeft goed werk geleverd.

Geweldige service, prachtig bed, redelijk prijs! Van harte aanbevolen!

Geweldige service, heerlijk bed, prima prijs!

zeer goede en klantgerichte service

Wij zijn al jaren een tevreden klant van Waterbed allround. Vooral door de zeer deskundige en klantgerichte service van Wim, die een echte vakman is. Als voorbeeld: recent hadden we een kleine lekkage in ons waterbed. Na een kort appje naar Wim stond hij al snel bij ons op de stoep en had hij het probleem snel opgelost. Kortom, wij kunnen Wim en Waterbedallround aan iedereen aanbevelen.

deskundig, betrouwbaar en vriendelijk

Hoe lang ik al een waterbed heb weet ik niet precies, maar het is meer dan 15 jaar. Voor mij is het perfect: warm als het koel is en koel als het warm is, en heel comfortabel. Het is wel fijn om een goed adres te hebben voor eventualiteiten zoals lekkage, al komt dat zelden voor. Mijn laatste matrassen en onderbouw heb ik bij Wim gekocht, en hij komt jaarlijks langs voor onderhoud. Wim zit al heel lang in de branche en weet alles van waterbedden en de leveranciers. En hij biedt met die kennis en ervaring een goede balans tussen kwaliteit en kosten. Ik raad hem van harte aan :-)

top service van een enthousiaste en betrouwbare vakman!

zie titel gewoonweg top service.

Vertrouwen

Veel kennis, eerlijk en betrouwbaar!

Prima Service

Altijd blij als het onderhoud van ons waterbed weer is gedaan. En met de tips die we van Wim krijgen.

Flexibel en erg meedenkend

Wim heeft ons waterbedverwarmingsprobleem op korte termijn en deskundig opgelost. Tevens een flink aantal details van het bed weer rechtgezet en uitgebreid advies gegeven over toekomstige mogelijkheden en alternatieven. Dank hiervoor!

Attent, betrouwbaar en duidelijk verstand van zaken

Heel positief

Zeer gedreven en kwalitatief van zeer hoog gehalte.

Hart voor zijn klanten

Al jaren tevreden klant. Altijd betrokken stuurt advies en tips. Komt afspraken na gewoon goede service.

Prima geholpen verstand van ze vak

Aardige man Alles was snel en goed geregeld Voor een nette prijs

Goede service en geeft goede tips

Xx

Keurig en deskundig

Mijn waterbed in 2000 laten verhuizen, daarna jaarlijks onderhoud. Keurig verzorgd en redelijke prijzen

Keurig gewerkt

Bekwaam en meedenkend, is pas tevreden als de klant tevreden is.