Duidelijke en leerzame training

Het was echt een hele leerzame dag. Duidelijke toelichtingen gekregen en praktijkvoorbeelden toegepast en besproken.

Training van toegevoegde waarde!

Ik heb een heel goede ervaring met Molijn Trainingen. Docenten hebben goede kennis van zaken. Goede praktijkvoorbeelden, tips & tricks waar je in de praktijk echt iets aan hebt.

Een leuke training met veel nieuwe inzichten en veel praktijkoefeningen

Er was tijdens deze training veel focus op de interactie tussen mensen en de dynamiek in een gesprek. In eerdere trainingen die ik heb gedaan lag de focus vaak op 1 statische invalshoek (Maak van tevoren een plan en houd je daar aan vast). Bij deze training ging het veel meer over hoe je kan reageren en hoe je snel kan schakelen om het gesprek positief te blijven beïnvloeden. De trainster was erg enthousiast en was erg goed in positieve feedback geven en ook de groep uit te dagen om de positieve punten te benoemen. Dit creëerde een fijne sfeer waarin iedereen goed kon oefenen. Ik zou deze training aan iedereen aanraden!

Een prachtige training om beter te leren communiceren.

op 27 november 2019 heb ik de training "Succesvol Samenwerken" bij Molijn Training gedaan. Het was een kleine groep met 9 deelnemers. De trainer heeft ons door middels van toneelstukjes meegenomen in hoe wij beter kunnen communiceren en hoe wij beter anderen kunnen aanspreken als wij ergens mee zitten. Uiteraard hebben wij dit ook zelf in de praktijk moeten brengen tijdens deze training. Ik denk dat ik zelf heel veel aan deze training heb gehad. Ik ben zelfverzekerder over mezelf en weet nu dat ik best mensen op een aardige en toch duidelijke manier kan aanspreken.

Onderscheidend, praktijk gericht en professionele trainers

Ik heb bij Molijn 2 trainingen (verschillende trainers) gevolgd, bij alle 2 erg tevreden: Goede combinatie tussen theorie en praktijk. Veel ruimte voor persoonlijke inbreng die ook voor de overige cursisten erg nuttig was (de trainers hadden dit goed in de vingers) De trainers zorgden voor een open en ontspannen sfeer. Deze sfeer was trouwens bij heel Molijn aanwezig. Uitstekende lunches. De nazorg in de vorm van tips en vragen die je nog maanden na de training krijgt: erg nuttig om de aandacht op leerpunten te houden. Normaal heb ik geen voorkeur voor een specifiek trainingsinstituut, maar in de toekomst kijk ik toch eerst naar wat Molijn te bieden heeft als ik op zoek ben naar een training.

Open en Informatief

Een open en informatieve training over "Ken je Talenten". Hoewel er verschillende soorten trainingen zijn, die raakvlakken hebben met dit onderwerp, waarbij gekeken wordt wat de primaire skills zijn van een medewerker, was deze training erg verfrissend. Niet perse om de inhoud, want dat kan je toetsen en op een bepaalde manier interpreteren, maar door de open houding hoe de training wordt gegeven en hoe je als volger van deze training in een setting komt, waarbij ongedwongen naar voren komt, wat je als persoon bent en kan. Daarbij erg leuk om te kijken en te horen hoe vakgenoten en mensen uit andere bedrijven e.e.a. ervaren en hebben ervaren. Na de training weer een stukje verrijking erbij en geeft je handvatten om in de praktijk toe te passen.

Verhouding tussen theorie en oefeningen(rollenspel) uitstekend.

Zeer goede training die op de wensen van de cursisten is afgestemd.

Bovendien is de sfeer bij Molijn uitermate plezierig in een mooie verzorgende omgeving!

Kennis van zake en je krijgt veel persoonlijke aandacht

Als je iets wil bereiken of veranderen in je leven, kan Molijn Training hier een goede ondersteuning bij geven.

Ik vond het geweldig.

Leuke ontvangst, lekkere lunch en persoonlijk aandacht.

Dit was een persoonlijke training die goed aansloot op mijn behoefte. Ik heb meer over me zelf geleerd.

• Persoonlijk contact

Ik vond het een leerzame en leuke training! Met name de rollenspellen met acteur en de feedback van je mede-deelnemers heb ik als zeer nuttig ervaren. Dag is voorbij gevlogen en kijk er met een goed gevoel op terug.

• Persoonlijk contact

Ik vind deze cursus leuk, gezellig, nuttig en leerzam

• Persoonlijk contact

Roos heeft heel veel oprechte persoonlijke aandacht gegeven. Super

• Persoonlijk contact

prettige sfeer. Persoonlijk. leuke inspirerende training.

• Persoonlijk contact

De training Personal Branding was voor mij een ware eyeopener. Door de opzet van de training en het feit dat we een wat kleinere groep hadden, kreeg iedereen flink persoonlijke aandacht van de trainer en konden we snel de diepte in. Deze training prikkelt en heeft mij meerdere bruikbare handvatten gegeven.

• Persoonlijk contact

Positief, veel aandacht voor het individu, veel direct bruikbare tips

• Persoonlijk contact

Ik heb de training als zeer prettig ervaren. De theorie was duidelijk te volgen en direct in de praktijk te brengen. De training heeft mij nieuwe inzichten gegevens.

• Persoonlijk contact

Wij hadden een kleine groep van 4 deelnemers. HIerdoor hebben wij optimaal les en persoonlijk contact gekregen van de lerares. Het was een hele fijne leerzame dag.

• Persoonlijk contact

topdag! kleine groep. veel ervaringen gedeeld. Leerzaam. ga zo door!

Prima training

• Persoonlijk contact

Ik ben er nog niet, maar de eerste stap in de richting van mijn uitdaging is gezet. Mede dankzij een goed opgezette en uitgevoerde training.

• Persoonlijk contact

Vond het een zeer gezellige maar vooral leerzame dag.

• Persoonlijk contact

Erg prettige en leerzame ervaring. Inspirende trainster, fijne samenwerking met de groep. De dag is voorbij gevlogen!

Over Molijn Training

Molijn Training is een eigenzinnig trainingsbureau. Vanuit eigen ervaring gecombineerd met 30 jaar wetenschappelijk onderzoek hebben zij een competentiegericht trainingsaanbod ontwikkeld dat mensen maximaal weet te onderscheiden van robots en computers. Molijn Training is daarmee het eerste trainingsbureau dat heel concreet een programma van vaardigheidstrainingen aanbiedt waarmee werkende mensen vanaf MBO-niveau zich goed kunnen aanpassen in een snel veranderende arbeidsmarkt. Meer weten? Zie