Inspirerend door onderlinge reflectie en begeleiding van deskundige trainster.

De opzet van de training vond ik erg goed doordat je je eerst focused op de theorie en je dit daarna ook echt in de praktijk kunt brengen. De trainster had verstand van zaken en wist alles goed over te brengen

Compleet en interactief!

Een training waarbij de juiste inhoudelijke zaken aan bod komen. Theorie afgewisseld met actief aan de slag. Fijne trainster die een ieder buiten zijn/haar comfort zone aan de slag krijgt! Ook fijn om opdrachten en naslagwerk na de training tot je beschikking te hebben. Dank hiervoor!

gepaste informatie en lesstof, perfect

Ik heb een leuke dag gehad, was uitstekend regelt. Locatie, lunch en voorzieningen waren perfect. Onze opleidster was duidelijk en kon ook goed onderbreken als een cursist te lang doorging over iets. Leerstof was prima, niet te veel tekst en duidelijk. Er was ook tijd voor persoonlijke e-mails door te nemen, dat was ook fijn.

Leuke informatieve en eye opener training

De training is me erg goed bevallen. Er komen verschillende facetten aan bod (zoals, assertiviteit, Roos van Leary en je persoonlijkheidstype samenstellen). Daarnaast worden er in de trainingen rollenspellen gespeeld om de geleerde gesprekstechnieken toe te passen. Ik persoonlijk beveel de training aan voor iedereen die zichzelf graag ontwikkelt en open staat voor nieuwe inzichten.

Goed verzorgde training met persoonlijke aandacht

Een goede afwisseling tussen theorie en praktijk opdrachten. Veel ruimte voor persoonlijke aandacht op een niet-dwingende manier. Ook na de cursus word je nog persoonlijk begeleid.

Een leerzame, waardevolle en inspirerende training

Dat ik niet eerder tijd heb vrijgemaakt voor deze training zegt genoeg! Het was nu toch echt tijd voor het volgen van deze training. Een leerzame, waardevolle, inspirerende training. Herkenbare situatie schetsen, tools om dagelijks, snel en eenvoudig, toe te kunnen passen. Een fijne samenstelling van de groep mede-cursisten welke zeker ook van toegevoegde waarde zijn, maar welke je nooit van tevoren zult weten dat deze zo waardevol is in het geheel. Oh en dan over de overheerlijke broodjes en overige algehele verzorging nog niet gesproken en niet meer dan lof. Kortom een fijne plek voor deze training en een plek waar ik graag in de toekomst terugkom om nog meer te leren (en om ook de andere broodjes te kunnen proeven ;-) ) Dank Molijn Training!

Leerzame cursusdag

Boeiende cursusdag met ruimte voor inbreng van eigen casus en mogelijkheid om die te oefenen met een trainer-acteur. Ik heb waardevolle inzichten meegekregen en de e-coaching als vervolg op de training maakt dat je bewust met het onderwerp bezig blijft.

Goede trainingen in een fijne sfeer

De trainingen bieden handvaten waar jij zelf mee aan de slag kan om jouw gedrag te verbeteren, wat voor gedrag dan ook. Tijdens de trainingen wordt er veel waarde gehecht aan de persoonlijke situaties van de groep en dit samen te bespreken. Dit alles in een fijne sfeer van de groep, trainer en medewerkers van Molijn.

Uitstekende training

De training assertiviteit was erg geslaagd. Veel nieuwe inichten over gesprekstechnieken en meteen praktisch toegepast op een persoonlijke casus.

Een verhelderende en leerzame training

Deze training dwingt je creatief te denken en laat je confronteren met je huidige denken. Er zijn vaak meer dingen mogelijk door buiten de kaders te denken of door om te denken. Daardoor wordt je inventiviteit verhoogd en bereik je alsnog je doelstellingen.

Zeer leerzaam

Het was zeer leerzaam. Onze trainers namen echt de tijd voor ons. Zodat we alles begrepen. Als ik ooit nog een cursus zal volgen, zal ik als eerst kijken of jullie die ook geven. Bedankt.

Beter dan verwacht!

Omdat ik graag wat assertiever wil zijn naar mijn omgeving toe, heb ik een aantal trainingen gedaan bij Molijn. Eerst krijg je veel informatie over hoe je dat zou moeten doen. Daarna ga je met een acteur aan de slag en speel je situaties na. Je kunt dus al meteen oefenen met de theorie van de ochtend. Je springt dus meteen in het diepe en dat werkt!

Duidelijke en leerzame training

Het was echt een hele leerzame dag. Duidelijke toelichtingen gekregen en praktijkvoorbeelden toegepast en besproken.

Training van toegevoegde waarde!

Ik heb een heel goede ervaring met Molijn Trainingen. Docenten hebben goede kennis van zaken. Goede praktijkvoorbeelden, tips & tricks waar je in de praktijk echt iets aan hebt.

Een leuke training met veel nieuwe inzichten en veel praktijkoefeningen

Er was tijdens deze training veel focus op de interactie tussen mensen en de dynamiek in een gesprek. In eerdere trainingen die ik heb gedaan lag de focus vaak op 1 statische invalshoek (Maak van tevoren een plan en houd je daar aan vast). Bij deze training ging het veel meer over hoe je kan reageren en hoe je snel kan schakelen om het gesprek positief te blijven beïnvloeden. De trainster was erg enthousiast en was erg goed in positieve feedback geven en ook de groep uit te dagen om de positieve punten te benoemen. Dit creëerde een fijne sfeer waarin iedereen goed kon oefenen. Ik zou deze training aan iedereen aanraden!

Een prachtige training om beter te leren communiceren.

op 27 november 2019 heb ik de training "Succesvol Samenwerken" bij Molijn Training gedaan. Het was een kleine groep met 9 deelnemers. De trainer heeft ons door middels van toneelstukjes meegenomen in hoe wij beter kunnen communiceren en hoe wij beter anderen kunnen aanspreken als wij ergens mee zitten. Uiteraard hebben wij dit ook zelf in de praktijk moeten brengen tijdens deze training. Ik denk dat ik zelf heel veel aan deze training heb gehad. Ik ben zelfverzekerder over mezelf en weet nu dat ik best mensen op een aardige en toch duidelijke manier kan aanspreken.

Onderscheidend, praktijk gericht en professionele trainers

Ik heb bij Molijn 2 trainingen (verschillende trainers) gevolgd, bij alle 2 erg tevreden: Goede combinatie tussen theorie en praktijk. Veel ruimte voor persoonlijke inbreng die ook voor de overige cursisten erg nuttig was (de trainers hadden dit goed in de vingers) De trainers zorgden voor een open en ontspannen sfeer. Deze sfeer was trouwens bij heel Molijn aanwezig. Uitstekende lunches. De nazorg in de vorm van tips en vragen die je nog maanden na de training krijgt: erg nuttig om de aandacht op leerpunten te houden. Normaal heb ik geen voorkeur voor een specifiek trainingsinstituut, maar in de toekomst kijk ik toch eerst naar wat Molijn te bieden heeft als ik op zoek ben naar een training.

Open en Informatief

Een open en informatieve training over "Ken je Talenten". Hoewel er verschillende soorten trainingen zijn, die raakvlakken hebben met dit onderwerp, waarbij gekeken wordt wat de primaire skills zijn van een medewerker, was deze training erg verfrissend. Niet perse om de inhoud, want dat kan je toetsen en op een bepaalde manier interpreteren, maar door de open houding hoe de training wordt gegeven en hoe je als volger van deze training in een setting komt, waarbij ongedwongen naar voren komt, wat je als persoon bent en kan. Daarbij erg leuk om te kijken en te horen hoe vakgenoten en mensen uit andere bedrijven e.e.a. ervaren en hebben ervaren. Na de training weer een stukje verrijking erbij en geeft je handvatten om in de praktijk toe te passen.

Verhouding tussen theorie en oefeningen(rollenspel) uitstekend.

Zeer goede training die op de wensen van de cursisten is afgestemd.

Bovendien is de sfeer bij Molijn uitermate plezierig in een mooie verzorgende omgeving!

Kennis van zake en je krijgt veel persoonlijke aandacht

Als je iets wil bereiken of veranderen in je leven, kan Molijn Training hier een goede ondersteuning bij geven.

Ik vond het geweldig.

Leuke ontvangst, lekkere lunch en persoonlijk aandacht.

Dit was een persoonlijke training die goed aansloot op mijn behoefte. Ik heb meer over me zelf geleerd.

• Persoonlijk contact

Ik vond het een leerzame en leuke training! Met name de rollenspellen met acteur en de feedback van je mede-deelnemers heb ik als zeer nuttig ervaren. Dag is voorbij gevlogen en kijk er met een goed gevoel op terug.

• Persoonlijk contact

Ik vind deze cursus leuk, gezellig, nuttig en leerzam

Over Molijn Training

Molijn Training is een eigenzinnig trainingsbureau. Vanuit eigen ervaring gecombineerd met 30 jaar wetenschappelijk onderzoek hebben zij een competentiegericht trainingsaanbod ontwikkeld dat mensen maximaal weet te onderscheiden van robots en computers. Molijn Training is daarmee het eerste trainingsbureau dat heel concreet een programma van vaardigheidstrainingen aanbiedt waarmee werkende mensen vanaf MBO-niveau zich goed kunnen aanpassen in een snel veranderende arbeidsmarkt. Meer weten? Zie