Open en Informatief

Een open en informatieve training over "Ken je Talenten". Hoewel er verschillende soorten trainingen zijn, die raakvlakken hebben met dit onderwerp, waarbij gekeken wordt wat de primaire skills zijn van een medewerker, was deze training erg verfrissend. Niet perse om de inhoud, want dat kan je toetsen en op een bepaalde manier interpreteren, maar door de open houding hoe de training wordt gegeven en hoe je als volger van deze training in een setting komt, waarbij ongedwongen naar voren komt, wat je als persoon bent en kan. Daarbij erg leuk om te kijken en te horen hoe vakgenoten en mensen uit andere bedrijven e.e.a. ervaren en hebben ervaren. Na de training weer een stukje verrijking erbij en geeft je handvatten om in de praktijk toe te passen.

Verhouding tussen theorie en oefeningen(rollenspel) uitstekend.

Zeer goede training die op de wensen van de cursisten is afgestemd.

Bovendien is de sfeer bij Molijn uitermate plezierig in een mooie verzorgende omgeving!

Kennis van zake en je krijgt veel persoonlijke aandacht

Als je iets wil bereiken of veranderen in je leven, kan Molijn Training hier een goede ondersteuning bij geven.

Ik vond het geweldig.

Leuke ontvangst, lekkere lunch en persoonlijk aandacht.

Dit was een persoonlijke training die goed aansloot op mijn behoefte. Ik heb meer over me zelf geleerd.
  • Persoonlijk contact

Ik vond het een leerzame en leuke training! Met name de rollenspellen met acteur en de feedback van je mede-deelnemers heb ik als zeer nuttig ervaren. Dag is voorbij gevlogen en kijk er met een goed gevoel op terug.
  • Persoonlijk contact

Ik vind deze cursus leuk, gezellig, nuttig en leerzam
  • Persoonlijk contact

Roos heeft heel veel oprechte persoonlijke aandacht gegeven. Super

• Persoonlijk contact

prettige sfeer. Persoonlijk. leuke inspirerende training.
  • Persoonlijk contact

De training Personal Branding was voor mij een ware eyeopener. Door de opzet van de training en het feit dat we een wat kleinere groep hadden, kreeg iedereen flink persoonlijke aandacht van de trainer en konden we snel de diepte in. Deze training prikkelt en heeft mij meerdere bruikbare handvatten gegeven.
  • Persoonlijk contact

Positief, veel aandacht voor het individu, veel direct bruikbare tips
  • Persoonlijk contact

Ik heb de training als zeer prettig ervaren. De theorie was duidelijk te volgen en direct in de praktijk te brengen. De training heeft mij nieuwe inzichten gegevens.
  • Persoonlijk contact

Wij hadden een kleine groep van 4 deelnemers. HIerdoor hebben wij optimaal les en persoonlijk contact gekregen van de lerares. Het was een hele fijne leerzame dag.
  • Persoonlijk contact

topdag! kleine groep. veel ervaringen gedeeld. Leerzaam. ga zo door!

Prima training
  • Persoonlijk contact

Ik ben er nog niet, maar de eerste stap in de richting van mijn uitdaging is gezet. Mede dankzij een goed opgezette en uitgevoerde training.
  • Persoonlijk contact

Vond het een zeer gezellige maar vooral leerzame dag.
  • Persoonlijk contact

Erg prettige en leerzame ervaring. Inspirende trainster, fijne samenwerking met de groep. De dag is voorbij gevlogen!
  • Persoonlijk contact

Zeer leerzame training gegeven door een motiverend en enthousiaste vrouw. In één dag al zoveel handvatten krijgen waar ik mee aan de slag kan vind ik echt fijn!

• Persoonlijk contact

Boeiend, leerzaam en geeft stof tot nadenken! Fijne trainster! Dankjewel!
  • Persoonlijk contact

Mooie, niet al te lange training. To the point, kundige en prettige begeleiding. Veel interactie tijdens de dag. Compliment.
  • Persoonlijk contact

De interactie en sfeer waren erg top. Ook heb ik het als zeer prettig ervaren dat Roos kritische vragen stelde en ik heb meerdere malen een 'eye-opener' gehad.

Over Molijn Training

Molijn Training is een eigenzinnig trainingsbureau. Vanuit eigen ervaring gecombineerd met 30 jaar wetenschappelijk onderzoek hebben zij een competentiegericht trainingsaanbod ontwikkeld dat mensen maximaal weet te onderscheiden van robots en computers. Molijn Training is daarmee het eerste trainingsbureau dat heel concreet een programma van vaardigheidstrainingen aanbiedt waarmee werkende mensen vanaf MBO-niveau zich goed kunnen aanpassen in een snel veranderende arbeidsmarkt. Meer weten? Zie