Zeer vakkundig bedrijf, zeker niet opdringerig en denkt met de klant mee. Beargumenteerd alle vragen, geeft veel goed advies is open in voor en nadelen van bepaalde aspecten. Zegt eerlijk als er dingen overbodig zijn en als er betere ( en soms goedkopere ) opties zijn wordt dit zeker besproken, top bedrijf. Als u een nieuwe keuken zoekt, verder dan bij Paul knip hoeft men niet te kijken, super.

• Montage

Hartelijke dank voor de fijne beoordeling en heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe keuken.

Vakkundig en vriendelijk

• Montage

Hartelijke dank voor jullie beoordeling. Veel plezier met jullie keuken.

Goed advies en prima montage met uitleg.

• Service N.v.t.
  • Montage

Vakmanschap en duidelijke afspraken, we zijn zeer tevreden !

• Montage

Paul is erg professioneel en denkt mee. Met vragen kun je altijd terecht. Je voelt je mens en geen nummer! Bij problemen wordt altijd snel naar een oplossing gezocht. Ook de monteur heeft super werk geleverd! Kortom zeer tevreden!

• Montage

prettig en deskundig advies. Paul denkt goed mee en probeert samen met de koper om tot een juiste keuze te komen.

• Montage

Goed advies. Prima service. Open communicatie.

• Montage

Ook elektriciteit, leidingen veranderen en het stucwerk via P. Knip laten lopen. Dit duo ; (firma Das montage en Lindeman stucadoorsbedrijf) zijn ongelooflijke vakmensen. Chapeau !!

• Montage

zeer goed advies en komplete keuken renovatie binnen afgesproken tijd en budget

• Montage

Wij zijn verscheidene keren bij Paul geweest en hij nam iedere keer de tijd voor ons, allicht je koopt een keuken niet voor 2 jaar dus de totale bezoeken alsmede het daadwerkelijke besluit nam bijna een jaar in beslag doordat wij ook een drukke baan hadden maar toch vriendelijkheid en professioneel. ook wilden wij graag een complete verzorging van verbouwing tot en met montage. Dit werd door Paul icm Marco Das montage verbouwd tot de keuken waar wij nog iedere dag met een grote glimlach en heel veel plezier in koken. Marc en Danielle van Kuijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

in winkel prettig en vakkundig advies. Nazorg verdient nog enige aandacht. Het zou prettig zijn als dhr knip na installatie persoonlijk contact opneemt om te vragen of alles naar wens is verlopen.

• Montage N.v.t.

Helaas keuken niet af voor de feestdagen. Schouw nog steeds niet gestukd. Niets meer vernomen van Marco,ook niet van zijn stukadoor. Hebben nu zelf iemand gevonden die het komt afmaken meteen na de feestdagen.Wel zeer tevreden over de uitstraling van de keuken.

• Montage

Zeer goede ervaringen. Goed advies, oplevering en service. Ook achteraf bij melding vervanging onderdeel super correcte en snelle afhandeling. Kortom, ik zou Paul Knip Keukens bij iedereen aanraden.

• Montage

Zijn advies bleek onmisbaar bij het designen van een keuken voor een gerenoveerd huis. Ben er nog elke dag zeer tevreden mee.

• Montage N.v.t.

Toen we naar Paul gingen hadden we ook al meerdere andere keuken zaken gehad, maar nergens echt goed kunnen slagen en niet goed geholpen. Toen we bij Paul binnen Kwamen voelde het gelijk al heel positief. Paul is iemand die ons heel goed heeft geholpen met zijn goed advies. We hebben de keuken zelf geplaatst en er was echt helemaal niets wat niet paste of er niet bij zat. Alles was helemaal compleet. Ik raad iedereen die voor een goede keuken gaat kijken Paul knip keukens in Echt aan. Heel betrouwbare man en iemand die heel veel verstand heeft van keukens

• Montage

Paul neemt alle tijd voor je, is zeker niet opdringerig en weet waar hij het over heeft. Keuken perfect geleverd en uitstekend gemonteerd door Marco. Kortom prima bedrijf.

• Montage

Erg prettige ervaring over de hele lijn.

• Montage N.v.t.

Waarom geen 10? Omdat de levering niet vlekkeloos verliep. Er ontbraken twee deuren, een bovenplint en een afstandbediening. Verder lekte de kraan en moest er een andere opgezet worden (deze past overigens beter bij de keuken). Marco is erg vriendelijk en behulpzaam. Met vriendelijke groet, mede namens Marian, Jan

• Montage

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat Paul na montage niet eens even kwam kijken.

• Montage

fijn en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen

Graaf 5 6101CC Echt