In een woord: geweldig

Iets meer dan een jaar geleden is bij ons de keuken, geleverd door Paul Knip, geplaatst. We zijn nog steeds super tevreden. Niet alleen over de keuken zelf maar ook over de service van Paul Knip. Bij hem koop je niet alleen een keuken (en vloer) maar krijg je een totaal pakket. Hij heeft contacten met een klusjes man die alles verder regelt van aanleg leidingwerk tot het regelen van een stukadoor. Ook de montage is in goede handen, en ook het leggen van de vloer (na wat opstart problemen) ging perfect. Kortom wil je zelf niks meer te hoeven regelen, dan raden we Paul Knip van harte aan.

Top advies, goede keukenzaak, sterk aan te bevelen.

Na wat omzwervingen bij de grote keuken-aanbieders, toch ook maar eens wat lokaler gaan zoeken. Zo zijn we bij Paul Knip in Echt terecht gekomen. Paul was eigenlijk de eerste verkoper die de simpele doch belangrijke vraag stelde: “wat gaan jullie eigenlijk doen met de nieuwe keuken?” Paul probeerde zich in te leven en een beeld te vormen, wat wij als klant voor ogen hadden. Om ons zo een best passend keuken-advies te kunnen geven. Bij dit advies lag vooral de nadruk op functionaliteits- en kwaliteitsitems en in mindere op het herkenbare verkooppraatje. Paul is duidelijk in zijn communicatie, draagt alternatieven aan en deelt zijn mening als iets overwogen moet worden. Ook bij de oplevering en montage blijft Paul de regie houden. Bij ons was door omstandigheden, niet de correcte kookplaat geleverd en zou de montage hierdoor stil komen te liggen. Echter na een korte afstemming met Paul en een bereidwillige monteur was dit issue al opgelost, voordat het überhaupt een probleem kon worden. De laatste kleine probleempjes moeten momenteel nog opgelost worden, maar ook hier hebben we het volste vertrouwen erin dit door Paul en zijn mensen, kundig zal worden opgelost. Top service bij Paul, kunnen we iedereen aanraden die op zoek is naar een keuken!

Prachtige keuken

Prachtige keuken geleverd en gemonteerd door een vakman die pas naar huis gaat als de keuken er perfect bij staat. Ook bij aanschaf zeer goede ervaring met Paul Knip. Hij luistert naar je wensen en maakt gelijk een 3d tekening. Ik beveel deze keukenzaak dan ook iedereen aan

Het heeft wat langer geduurd maar alles werd opgelost en naar volle tevredenheid opgelost. Ik had Pauls reviews gelezen en daarom besloten bij hem een keuken te kopen,vanaf dat we binnenkwamen heeft hij ons perfect geadviseerd hij probeerde je ook niet het duurste aan te smeren maar zegt gewoon voor zoveel minder heb je een betere apparatuur , ik ben heel blij met mijn keuken en eenieder die hier komt vind ze heel mooi. De beste keuze die ik gemaakt heb .

Een woord: TOP

Geweldig bedrijf. Alles van zeer hoge kwaliteit.

Top advies,Zeer goede service en afhandeling

Perfect aangevoeld waar wij naar op zoek waren, goed advies, ruime keuze in keuken materiaal. Keuken is van goede kwaliteit, eind resultaat ziet er keurig uit, montage goed geregeld door zeer vakkundige monteur. Prijs kwaliteit verhouding prima. Komen zeker terug.

Gericht meedenkend aan de hand van de wensen van de klant.

Paul Knip Keukens Echt is bijzonder prettig in het adviesproces en reikt vele ideeën aan tijdens meerdere afspraken bij de klant thuis en/of in zijn showroom te Echt. Hij maakt gebruik van een 3-D presentatie, waarbij heel eenvoudig dingen gewijzigd kunnen worden. Om tot oplevering van de keuken te komen, heeft hij een betrouwbaar netwerk van vakmensen om zich heen, met een keurig afgestemde planning. Kortom: een zeer tevreden klant met een nieuwe ruime keuken.

Paul Knip luistert naar de klant, denkt mee, adviseert en komt zijn afspraken na.

We hadden een keuken in onze gedachte en het is dan hopen dat het dan ook zo wordt zoals je had gehoopt. Ja dus! Paul heeft goed onze wensen weten te plaatsen, geluisterd, meegedacht en geadviseerd waardoor er nu onze droomkeuken staat. Ik kan iedereen Paul Knip aanbevelen. Kwaliteit keukens.

In een woord geweldig!!

In de basis prima adviezen met een goed luisterend oor naar de wensen! Heel erg tevreden over levering, plaatsing en afwerking!!!

Niet alleen Paul Knip maar ook door hem aangestelde ZZP-ers zijn erg behulpzaam

Zowel Paul Knip als zijn werknemers zijn prima sociaal meedenkende ondernemers. Ze nemen alle tijd voor je en werken erg nauwgezet.

Fenomenaal

We zijn heel blij met onze nieuwe Beckermann keuken. Paul neemt de tijd voor alles en is niet opdringerig. De afspraken komt hij allemaal na, heel prettig. Keuken is volgens afspraak keurig geleverd. Monteur Nicky Kroeze is een echte vakman, geweldig. Paul en Nicky bedankt voor alles. Met vriendelijke groet, Kim en Judith uit Roermond

Paul Knip Keukens in één woord top

Vanaf het begin dat we de winkel binnen stapten totdat alles geleverd en geplaatst was doet Paul zijn best voor je. Ook de monteurs zijn zeer kundig en correct. Van dit soort bedrijven wordt je blij van en het resultaat mag er zijn.

Zeer correct en professioneel.

Prijstechnisch goed en perfecte afwerking en montage. Probleemoplossing snel en vakkundig.

Erg goed

We hebben veel keukenbedrijven bezocht en alleen bij Paul liepen we na het maken van de offerte met een fijn gevoel naar buiten. Hij neemt de tijd om ieder detail te bekijken en hij denkt ook mee met het voorbereidend werk dat nodig is voor de installatie van de keuken. Paul bedankt !

fantasties,

Paul heeft onze wensen meer dan waar gemaakt. Paul is zeer professioneel eigenlijk in alles, van aankoop tot plaatsing, zelf achterstallig betaling wegens bouwdepot die fouten hebben gemaakt bracht Paul niet van zijn stuk. Op en top vriendelijk . kwaliteit van keuken is fenomenaal en de vaklui die Paul heft gereld voor aansluiting en montage nogmaals echt super vaklui. vandaar dat Paul knip deze waardering meer dan wie dan ook verdient. Paul dank je wel, Jacqueline en Ger

Goede surves en mooie keukens

Zeer tevreden over mijn nieuwe keuken

Beste Nic, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jouw nieuwe keuken.

Paul is iemand met veel geduld en veel ideeen, de tijd die hij voor je neemt en de persoonlijkheid is super. Afspraak is afspraak bij Paul, ook de monteur Nicky Kroeze is een vakman. De keuken is schitterend geworden.

Beste Mario, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jullie nieuwe woning en uiteraard jullie nieuwe keuken.

Zeer gastvrij en vriendelijke man , verstaat zijn vak goed en geeft goede adviezen

We zijn na lang praten tot een heel mooi ontwerp gekomen , niet gedacht dat dat realiseerbaar was in onze keuken . Ook zijn we heel tevreden over de eerlijkheid van goed materiaal wat lang mee gaat . We zijn inmiddels een week verder dus wordt er volop gebruik gemaakt van het apparatuur , ook hier zijn we zeer tevreden over . Keuken gekocht voor een mooie prijs. Bedankt Paul !

Beste Vivian, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jullie keuken!

Tenminste iemand , die ons begrijpt en thuis adviezen geeft over de indeling en gelijk de juiste maten opneemt. Veel bruikbare tips heeft Paul ons verstrekt, maar ook adviezen om het niet op onze manier uit te voeren. De montagemonteurs waren super deskundig en heel vriendelijk met intern overleg. Duidelijke tijdafspraken en deze ook stipt na te leven. Pal Knip keukens is een aanrader met een kwalitatieve prima keuken en een passende prijs.

Top keukenzaak, zeker aan te bevelen

Paul Knip is een vriendelijke man die zijn vak verstaat, goed advies geeft en voor de keuken een eerlijke prijs vraagt. Hier hoef je niet aftedingen maar meteen een goede prijs en zo hoort dat. Paul heeft een mooi ontwerp gemaakt, helemaal top. Hij is niet opdringerig en bij een probleem zoekt Paul naar een oplossing. De installatie werd gedaan door Nicky Kroese wat een VAKMAN, werk precies en netjes, hij ruimt alles op. Wij raden Paul Knip Keukens zeker aan en zijn ZEER TE VREDE met het eind resultaat. Bedankt Paul en Nicky we zijn happy met onze Beckermann keuken.

Topteam

Paul Knip Keukens is een professionele organisatie. Alles op tijd en correct geleverd. Het voorbereidend werk van Patrick en het monteren van de keuken door Nicky was perfect. Neem daarbij de kennis van Paul en je hebt je droomkeuken tegen een faire prijs. Kortom : Dit team is het aanbevelen dubbeldik waard. Groet- Fam. Cremers

Super service, heel vriendelijk een vooral goed advise, top!

Paul neem de tijd om alle wensen te bespreken, geef goed advies, oog voor detail, vriendelijk. Geweldig ervaring. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe keuken van Paul Knip.

goede informatie en perfecte aflevering

Van A tot Z perfect verzorgd. informatie, levertijd, en montage zijn zondermeer een dikke 9 waard. Bedankt Paul

Prima.

Paul denkt mee, is behulpzaam en vriendelijk. Hij geeft deskundige adviezen. De geleverde keuken is goed, de installatie verliep prima.

Vandaag onze keuken opgeleverd gekregen . Nadat wij in januari enkele uurtjes met Paul hadden doorgebracht . Omdat wij ZEER deskundig advies van hem hadden gekregen en enkele bakjes koffie , besloten wij om de keuken bij Paul te bestellen . Nou daar hebben wij echt geen spijt van ... in een woord “ SUPER” . De montage werd gedaan door Nicky Kroeze .... wat een vakman ... Zeer deskundig en precies ... Mochten jullie opzoek zijn naar een keuken , dan is Paul Knip Keukens the place to be !!!

• Kwaliteit
  • Montage