Fenomenaal

We zijn heel blij met onze nieuwe Beckermann keuken. Paul neemt de tijd voor alles en is niet opdringerig. De afspraken komt hij allemaal na, heel prettig. Keuken is volgens afspraak keurig geleverd. Monteur Nicky Kroeze is een echte vakman, geweldig. Paul en Nicky bedankt voor alles. Met vriendelijke groet, Kim en Judith uit Roermond

Paul Knip Keukens in één woord top

Vanaf het begin dat we de winkel binnen stapten totdat alles geleverd en geplaatst was doet Paul zijn best voor je. Ook de monteurs zijn zeer kundig en correct. Van dit soort bedrijven wordt je blij van en het resultaat mag er zijn.

Zeer correct en professioneel.

Prijstechnisch goed en perfecte afwerking en montage. Probleemoplossing snel en vakkundig.

Erg goed

We hebben veel keukenbedrijven bezocht en alleen bij Paul liepen we na het maken van de offerte met een fijn gevoel naar buiten. Hij neemt de tijd om ieder detail te bekijken en hij denkt ook mee met het voorbereidend werk dat nodig is voor de installatie van de keuken. Paul bedankt !

fantasties,

Paul heeft onze wensen meer dan waar gemaakt. Paul is zeer professioneel eigenlijk in alles, van aankoop tot plaatsing, zelf achterstallig betaling wegens bouwdepot die fouten hebben gemaakt bracht Paul niet van zijn stuk. Op en top vriendelijk . kwaliteit van keuken is fenomenaal en de vaklui die Paul heft gereld voor aansluiting en montage nogmaals echt super vaklui. vandaar dat Paul knip deze waardering meer dan wie dan ook verdient. Paul dank je wel, Jacqueline en Ger

Goede surves en mooie keukens

Zeer tevreden over mijn nieuwe keuken

Beste Nic, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jouw nieuwe keuken.

Paul is iemand met veel geduld en veel ideeen, de tijd die hij voor je neemt en de persoonlijkheid is super. Afspraak is afspraak bij Paul, ook de monteur Nicky Kroeze is een vakman. De keuken is schitterend geworden.

Beste Mario, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jullie nieuwe woning en uiteraard jullie nieuwe keuken.

Zeer gastvrij en vriendelijke man , verstaat zijn vak goed en geeft goede adviezen

We zijn na lang praten tot een heel mooi ontwerp gekomen , niet gedacht dat dat realiseerbaar was in onze keuken . Ook zijn we heel tevreden over de eerlijkheid van goed materiaal wat lang mee gaat . We zijn inmiddels een week verder dus wordt er volop gebruik gemaakt van het apparatuur , ook hier zijn we zeer tevreden over . Keuken gekocht voor een mooie prijs. Bedankt Paul !

Beste Vivian, Hartelijke bedankt voor de positieve beoordeling en nog heel veel plezier met jullie keuken!

Uitstekende service

Tenminste iemand , die ons begrijpt en thuis adviezen geeft over de indeling en gelijk de juiste maten opneemt. Veel bruikbare tips heeft Paul ons verstrekt, maar ook adviezen om het niet op onze manier uit te voeren. De montagemonteurs waren super deskundig en heel vriendelijk met intern overleg. Duidelijke tijdafspraken en deze ook stipt na te leven. Pal Knip keukens is een aanrader met een kwalitatieve prima keuken en een passende prijs.

Top keukenzaak, zeker aan te bevelen

Paul Knip is een vriendelijke man die zijn vak verstaat, goed advies geeft en voor de keuken een eerlijke prijs vraagt. Hier hoef je niet aftedingen maar meteen een goede prijs en zo hoort dat. Paul heeft een mooi ontwerp gemaakt, helemaal top. Hij is niet opdringerig en bij een probleem zoekt Paul naar een oplossing. De installatie werd gedaan door Nicky Kroese wat een VAKMAN, werk precies en netjes, hij ruimt alles op. Wij raden Paul Knip Keukens zeker aan en zijn ZEER TE VREDE met het eind resultaat. Bedankt Paul en Nicky we zijn happy met onze Beckermann keuken.

Topteam

Paul Knip Keukens is een professionele organisatie. Alles op tijd en correct geleverd. Het voorbereidend werk van Patrick en het monteren van de keuken door Nicky was perfect. Neem daarbij de kennis van Paul en je hebt je droomkeuken tegen een faire prijs. Kortom : Dit team is het aanbevelen dubbeldik waard. Groet- Fam. Cremers

Super service, heel vriendelijk een vooral goed advise, top!

Paul neem de tijd om alle wensen te bespreken, geef goed advies, oog voor detail, vriendelijk. Geweldig ervaring. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe keuken van Paul Knip.

goede informatie en perfecte aflevering

Van A tot Z perfect verzorgd. informatie, levertijd, en montage zijn zondermeer een dikke 9 waard. Bedankt Paul

Prima.

Paul denkt mee, is behulpzaam en vriendelijk. Hij geeft deskundige adviezen. De geleverde keuken is goed, de installatie verliep prima.

Vandaag onze keuken opgeleverd gekregen . Nadat wij in januari enkele uurtjes met Paul hadden doorgebracht . Omdat wij ZEER deskundig advies van hem hadden gekregen en enkele bakjes koffie , besloten wij om de keuken bij Paul te bestellen . Nou daar hebben wij echt geen spijt van ... in een woord “ SUPER” . De montage werd gedaan door Nicky Kroeze .... wat een vakman ... Zeer deskundig en precies ... Mochten jullie opzoek zijn naar een keuken , dan is Paul Knip Keukens the place to be !!!

• Montage

Zeer vakkundig bedrijf, zeker niet opdringerig en denkt met de klant mee. Beargumenteerd alle vragen, geeft veel goed advies is open in voor en nadelen van bepaalde aspecten. Zegt eerlijk als er dingen overbodig zijn en als er betere ( en soms goedkopere ) opties zijn wordt dit zeker besproken, top bedrijf. Als u een nieuwe keuken zoekt, verder dan bij Paul knip hoeft men niet te kijken, super.

• Montage

Hartelijke dank voor de fijne beoordeling en heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe keuken.

Vakkundig en vriendelijk

• Montage

Hartelijke dank voor jullie beoordeling. Veel plezier met jullie keuken.

Goed advies en prima montage met uitleg.

• Service N.v.t.
  • Montage

Vakmanschap en duidelijke afspraken, we zijn zeer tevreden !

• Montage

Paul is erg professioneel en denkt mee. Met vragen kun je altijd terecht. Je voelt je mens en geen nummer! Bij problemen wordt altijd snel naar een oplossing gezocht. Ook de monteur heeft super werk geleverd! Kortom zeer tevreden!

• Montage

prettig en deskundig advies. Paul denkt goed mee en probeert samen met de koper om tot een juiste keuze te komen.

• Montage

Goed advies. Prima service. Open communicatie.

• Montage

Ook elektriciteit, leidingen veranderen en het stucwerk via P. Knip laten lopen. Dit duo ; (firma Das montage en Lindeman stucadoorsbedrijf) zijn ongelooflijke vakmensen. Chapeau !!

• Montage

zeer goed advies en komplete keuken renovatie binnen afgesproken tijd en budget