Top in meedenken, duidelijkheid en kosteninzicht

Vanaf de eerste ontmoeting vertrouwenwekkend en klantvriendelijk. We hebben nu een prachtige keuken waar we van genieten. Precies naar onze wensen en plaatsing door zeer deskundig en goed samenwerkend bedrijf A tot Z Techniek.

Mooie keuken, halfslachtige montage

Mooie keuken , onlangs syfon ontstopt . We kwamen er toen achter dat de lade met te kleine kop/ diverse lengtes -/ te weinig schroeven was gemonteerd. (2015 ? ) De rails rammelden aan alle kanten. we ( nu achteraf) hadden het idee dat hij niet bang was voor controle door de ( Paul?) leverancier. Omdat het een flink eind uit de buurt van deze zaak was/ is. Niettemin is het ( nog steeds)een prima keuken.

Zeer aangenaam verrast!

We konden de reviews van de andere mensen eigenlijk niet geloven, maar wij kunnen hun positieve ervaringen alleen maar bevestigen. Geen opdringerige verkooppraatjes: je geeft aan wat je budget en je wensen zijn en op basis daarvan komt men met een prima voorstel en direct een reële prijs. Gemaakte afspraken inzake levering en montage worden nagekomen, de kwaliteit-prijsverhouding is prima en een miscommunicatie over een kastje werd snel opgelost. En dan de monteur met de gouden handjes, Michel. Zeer professioneel op elk vlak: secuur, snel en netjes. Wij zijn blij dat een vriendin ons Paul Knip Keukens heeft aangeraden.

Een absolute aanrader!

Na een paar teleurstellende eerdere ervaringen met offertes en contactproblemen met andere aanbieders via Google bij Paul Knip Keukens uitgekomen. We kregen een prima advies in een verrassend eerste gesprek en daarna een prachtige keuken ontvangen. Hulde voor het advies, maar ook voor monteur Michel, die supervriendelijk is en oplossingsgericht meedenkt.

Aanrader!

Van begin tot eind grandioos goed geholpen! Van super advies door Paul bij het keukenontwerp: Paul denkt mee in oplossingen en budget; tot vakmanschap bij het plaatsen van de keuken. Wij hadden geen betere organisatie kunnen wensen, bij Paul staat klantgerichtheid écht voorop. Paul & team ontzettend bedankt!

Proactief-deskundig-kwaliteit-vertrouwen-vakmanschap

Zeer kundig, denkt mee in optie's e/o. alternatieven, komt gemaakte afspraken na. Montage door ervaren vakmensen Prijs/kwaliteit verhouding = TOP ! Een echte aanrader voor wie een nieuwe keuken zou willen aanschaffen !!!

Super van begin tot einde

Bij toeval uitgekomen bij Paul Knip keukens, en geen seconde spijt gehad van onze keuze om hier onze keuken te bestellen. En wat een verademing na eerdere verkooppraatjes bij andere zaken. Paul is een man met ervaring en goede ideeën, is rustig niet opdringerig, denkt goed mee. Zelfs na 2 keer terug komen om iets aan te passen is dat geen enkel probleem en wordt er wederom goed geluisterd naar de wensen en meegedacht. Niets is een probleem bij Paul, hij vind overal een oplossing voor. Heel fijn voor de onzekere beslissers;-) Ook de prijs is heel realistisch, meteen, dus geen afding praatjes nodig ! Dan de kwaliteit keuken, geweldig, echt een keuken van super kwaliteit, die klasse uitstraalt en die je graag aan je gasten laat zien. Dan als laatste maar zeker niet minder belangrijk het plaatsen van de keuken, hiervoor stuurde Paul Michel naar ons, wat een vakman !!! Zeer secuur, hij let op de kleinste details, en is pas tevreden als alles 100% is, omdat onze vloer nog niet gelegd was, is hij 2 weken later na zijn werkdag nog de plinten komen plaatsen, zodat ook dit 100% netjes geplaatst is. Waar vind je nog zoiets Ik kan zonder enige twijfel iedereen Paul Knip keukens aanraden, je zult er geen spijt van krijgen

In één woord: Geweldig!

Het hele proces van uitzoeken, bijstellen en definitief maken van het ontwerp hebben wij als heel prettig ervaren. De montage door Michel, een heel ervaren en secure monteur, is ook feilloos gegaan. Het hele proces is 100% gelopen. We kunnen Paul Knip Keukens bij iedereen aanbevelen

geweldig

In ons adviesgesprek, zijn we op een vakkundige en plezierige wijze geholpen. Alle werkzaamheden zijn zeer goed verlopen, en wij hebben een fantastische keuken nu. Zeer vakkundige mensen, die alle afspraken nakomen, en alle beloftes waar maken. TOP.

Gewoon goed

Leuke omgang met Paul en Diana snel duidelijk wat je wil en goede uitleg

Deskundig, denkt mee, topkwaliteit.

Perfecte showroom. Paul neemt alle tijd om samen met je tot de gewenste keuken te komen. De complete keuken wordt door echte vakmensen geplaatst. Problemen worden vakkundig opgelost. Ruime keuze uit topkwaliteit keukens en apparatuur.

Goede begeleiding. Luistert goed en denkt mee. Geen vraag is te gek. Levering en plaatsing ook goed geregeld. Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Bevelen Paul Knip keukens zeker aan.

uitstekende en snelle service met heel goede uitleg.

Men adviseerde ons uitstekend op onze vragen hoe we onze keuken wilde hebben, en kwamen met uitstekende oplossingen.

Afspraak is afspraak

Alles precies zoals het was afgesproken. Deskundig advies, geen verkooppraatjes. Ook de installateur zeer precies en secuur. Top

In alle rust een keuken kunnen ontwerpen en uitgezocht. Paul denkt actief mee en heeft een goed beeld van je wensen. Montage van de keuken is zeer goed. Ik kan een ieder aanraden om eens binnen te stappen bij Paul Knip Keukens. Wij zijn zeer tevreden.

Perfecte service, meedenkend, gewoon goed!

Paul heeft in alle rust met ons meegedacht over wat voor ons de meest perfecte en meest efficiente keuken zou kunnen worden in de ruimte en het budget wat wij hiervoor beschikbaar hadden. Dit is heel goed gelukt! De keuken is naar tevredenheid geplaatst. Uiteindelijk hebben we voor 2 kleine lekkages aan de afvoer moeten terugbellen. Dit is door Paul meteen opgepakt en binnen een uur was er een monteur aanwezig die beide lekkages keurig heeft gerepareerd. Wij gaan de komende jaren genieten van onze prachtige nieuwe keuken en danken Paul dan ook voor zijn advies in deze. Al met al een zeer tevreden klant.

Super tevreden met onze nieuwe keuken

Paul heeft ons uitstekend geholpen met het uitkiezen en ontwerpen van onze nieuwe keuken. Paul neemt de tijd, denkt graag mee en er is meer dan genoeg keuze. Wij hebben precies gekregen waar we om hebben gevraagd: een keuken die helemaal aan onze wensen voldoet, goede kwaliteit en een eerlijke prijs. Wij zouden Paul Knip Keukens zeker aanraden!

Geweldige showroom en zeer vakkundige mensen

Wij hadden wel wat ideeën voor een nieuwe keuken in gedachten,,gewoon even binnen gelopen bij Paul Keukens in echt,,wij waren meteen onder de indruk van hun showroom,,met hulp van Geert heeft hij een indruk gegeven van wel of niet kon.meteen een volgende afspraak gemaakt .hij heeft verschillende opties naast een gelegd en toen was onze keuze gauw gemaakt. Iedere dag genieten wij ervan nu.vakkundig geïnstalleerd door bedrijf. Kwaliteit en goede prijs is Knip Keukens in Echt een zeer goede aanrader en het bekijken waard.

Alle wensen zijn aan bod gekomen

De wensen zijn ruim voldoende aan bod gekomen. Paul legt ons alles rustig en goed uit. Als ik familie / kennisen en vrienden Paul Knip Keukens moet aanbevelen? Ja zeker!

Prettig

Paul is een aimabel en rustig persoon, die goed naar je luistert. Hoewel er diverse malen iemand terug is moeten komen om de laatste puntjes op de i te zetten, is uiteindelijk alles -onder de bezielende leiding van Paul- goed gekomen. En het is het resultaat dat telt!

Van A t/m Z perfect..

De kennis van zaken van Paul en de goede ideeën hebben ervoor gezorgd dat we beschikken over onze droomkeuken. Ook het installeren van de keuken is gewoon af.

In een woord: geweldig

Iets meer dan een jaar geleden is bij ons de keuken, geleverd door Paul Knip, geplaatst. We zijn nog steeds super tevreden. Niet alleen over de keuken zelf maar ook over de service van Paul Knip. Bij hem koop je niet alleen een keuken (en vloer) maar krijg je een totaal pakket. Hij heeft contacten met een klusjes man die alles verder regelt van aanleg leidingwerk tot het regelen van een stukadoor. Ook de montage is in goede handen, en ook het leggen van de vloer (na wat opstart problemen) ging perfect. Kortom wil je zelf niks meer te hoeven regelen, dan raden we Paul Knip van harte aan.

Top advies, goede keukenzaak, sterk aan te bevelen.

Na wat omzwervingen bij de grote keuken-aanbieders, toch ook maar eens wat lokaler gaan zoeken. Zo zijn we bij Paul Knip in Echt terecht gekomen. Paul was eigenlijk de eerste verkoper die de simpele doch belangrijke vraag stelde: “wat gaan jullie eigenlijk doen met de nieuwe keuken?” Paul probeerde zich in te leven en een beeld te vormen, wat wij als klant voor ogen hadden. Om ons zo een best passend keuken-advies te kunnen geven. Bij dit advies lag vooral de nadruk op functionaliteits- en kwaliteitsitems en in mindere op het herkenbare verkooppraatje. Paul is duidelijk in zijn communicatie, draagt alternatieven aan en deelt zijn mening als iets overwogen moet worden. Ook bij de oplevering en montage blijft Paul de regie houden. Bij ons was door omstandigheden, niet de correcte kookplaat geleverd en zou de montage hierdoor stil komen te liggen. Echter na een korte afstemming met Paul en een bereidwillige monteur was dit issue al opgelost, voordat het überhaupt een probleem kon worden. De laatste kleine probleempjes moeten momenteel nog opgelost worden, maar ook hier hebben we het volste vertrouwen erin dit door Paul en zijn mensen, kundig zal worden opgelost. Top service bij Paul, kunnen we iedereen aanraden die op zoek is naar een keuken!

Prachtige keuken

Prachtige keuken geleverd en gemonteerd door een vakman die pas naar huis gaat als de keuken er perfect bij staat. Ook bij aanschaf zeer goede ervaring met Paul Knip. Hij luistert naar je wensen en maakt gelijk een 3d tekening. Ik beveel deze keukenzaak dan ook iedereen aan

Heel goed

Het heeft wat langer geduurd maar alles werd opgelost en naar volle tevredenheid opgelost. Ik had Pauls reviews gelezen en daarom besloten bij hem een keuken te kopen,vanaf dat we binnenkwamen heeft hij ons perfect geadviseerd hij probeerde je ook niet het duurste aan te smeren maar zegt gewoon voor zoveel minder heb je een betere apparatuur , ik ben heel blij met mijn keuken en eenieder die hier komt vind ze heel mooi. De beste keuze die ik gemaakt heb .

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.