Tot heden heb ik het als zeer positief ervaren. Ga zo door!
Makkelijk contact, werd bijna direct teruggebeld
Prima bedrijf, kan er niks anders van maken
Ik had een mail ontvangen waarin de afloop van mijn energiecontract per 1-12-2022 afloopt. Hierover wilde ik graag informatie en legde telefonisch contact. Ik kreeg een antwoordapparaat met het verzoek later nog eens te proberen. Binnen een half uur werd ik door Timo teruggebeld, wat ik zeer attent vind.
prima, en vriendelijke e-mails, anderen iets aanbevelen doe ik nooit uit principe niet
ze nemen zelf jaarlijks contact op. hoef nergens aan te denken
Goede service; informeren duidelijk en tijdig, denken goed met je mee. Zeker in deze tijden is het meer dan welkom om te kunnen besparen!
Snel telefonisch contact met mij opgenomen en op accurate wijze geholpen m.n. Waar het ging over de diverse abonnementen die ik via prettig sparen heb lopen.
Altijd goed contact!
Al jaren klant, heb veel bespaard. De communicatie met prettig besparen is meer dan prettig, klantgericht en men denkt mee.
vlotte hulp bij besparingen om vele abonnementen. Het gaat snel en degelijk, je weet waar je aan toe bent.
Ze hebben mij een goeie uitleg gegeven om eventueel Viaplay te omzeilen en via streamer tv te gaan kijken. Toch ga ik het niet doen want mijn zonen raden het af, teveel storing etc.
Ik ervaar de relatie als vriendelijk en adequaat.
Zie boven
Goed advies gekregen
Mijn vraag was snel beantwoord en de nieuwe voorstellen in mijn voordeel!
Kan moeilijk de BAAS afvallen. HaHa.
Een licht in de digitale afhandelingen. Want digitaliteit is soms lastig voor ouderen.
Ben snel en duidelijk te woord gestaan.
Goed gevold en steeds correct.
Zonder enig probleem worden de abonnementen verlengd, maar wel tegen een prijs die vaak fors lager is dan regulier. De vergoeding is 30% van de besparing + BTW. Maar je hebt er dan zelf ook geen werk aan.
Advies is zeer goed uitgevallen
Altijd bereid inlichtingen te gevev
Ik merk in de contacten de deskundigheid om te bemiddelen en vooral de bereikbaarheid is eveneens zeer okay.
Er wordt procatief meegedacht hoe er prettig bespaard kan worden bij veel onderdelen. Ze nemen de tijd om goed te inventariseren om goed te kunnen bespeken wat de beste oplossing is.
Luijbenstraat 21
5211BS 's-hertogenbosch
Prettig Besparen is er voor iedereen met vaste abonnementen. Wij vinden het niet correct dat nieuwe klanten flinke kortingen krijgen, terwijl vaste klanten meer betalen. Daarom bemiddelen wij namens vaste klanten en zorgen wij ervoor dat deze korting krijgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.