9

zeer prettig contact gehad en duidelijk antwoord

wat ik al schreef...vragen werden goed en vakkundig beantwoord.is ook al tijdje geleden dat ik contact had maar was niet in de gelegenheid om te reagren.sorry daarvoor. en heb jullie ook aanbevolen bij vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
6

Een heel goed initiatief

Fijn dat ik een tijdje korting kreeg op vaste abonnementen. Het duurde erg lang voor ik van jullie bevestiging kreeg na mijn gesprek. Helaas zijn de kortingen al weer voorbij, en hebben de bedrijven mi nog steeds geen extra aandacht voor trouwe klanten...

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede korting ontvangen, en heel fijn geholpen!

Top service, ik hoef zelf niets in de gaten te houden, en profiteer steeds opnieuw van de beste aanbieding!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
5

Sinds kort weer contact met jullie!

In december 2018 heb ik samen met 'n verkoper op straat het formulier ingevuld en sindsdien niets van jullie vernomen. Tot 'n week geleden toen ik 'n e-mail kreeg om mijn ervaring te delen. Ik had wel gezien dat mijn abonnementskosten van Ziggo 'n stuk lager zijn nu. Dus misschien kan er in de toekomst 'n mailing tussentijds komen over de stand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

goed

Korting gerealiseerd op kranten- en tv abonnement

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
7

Fijn om voordeel te verkrijgen

Leuk om het voordeel te ervaren maar er zit geen herhaling op volgens het personeel. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
7

Slecht bereikbaar

Geen idee ik heb jullie nooit per telefoon kunnen bereiken

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur. Wanneer de lijn bezet is, of we niet in de mogelijkheid zijn deze te beantwoorden, proberen we u op een later tijdstip terug te bellen. Mocht u nog vragen hebben nodig ik u uit om contact met ons op te nemen.

6

Niet alles wat je aanmeld komt door. Zo heb ik mijn abonnement op de mikrogids opgegeven, maar nooit

een reactie.đŸ˜„

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw reactie, en onze excuses, dit lijkt ergens mis te zijn gegaan. We hebben u een email gestuurd om dit voor u op te lossen.

10

Ik heb goede uitleg gekregen

Goede ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

Gerichte kortingsakties voor abonnemten

BN de Stem korting voor drie jaar ontvangen! Heel goed. Ook de korting op Elsevier, PLUS en NRC abonnement worden geregeld. Uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
6

Goede service, maar administratief kan het een stuk beter.

Administratief werden bij 1 dossier 2x fouten gemaakt. Na telefonisch overleg werd dit vriendelijk en snel gecorrigeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
10

GOED en vriendelijk geholpen.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
6

Goed

Niet veel. Ik heb ook niet veel betalingen opgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
10

duidelijke uitleg, goede communicatie

Mooi meegemen, die besparing op internetaansluiting. communicatie is duidelijk en to the point

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Prettig besparen doet wat er beloofd is.

Als alles goed gaat hoef je geen contact te zoeken, maar ik vind het wel opvallend dat ik maar sporadisch iets van jullie hoor via een mailtje o.i.d. Dit is geen commentaar, slechts een constatering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima zover geen negatieve ervaringen

Zover lijkt het prima kunt u ook nogmaals een overzicht van de besparingen op welk abonnement. Met groet F.van Gelder

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
7

Een vriendelijk contact met de aanbieders van deze cervice

De gemaakte afspraken zijn nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Door adequaat handelen en het waarmaken van beloftes ben ik zeer tevreden

Op een simpele manier wordt een structurele besparing bereikt op een abonnement. Ben zeer tevreden over de uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
8

het was echt prettig besparen

goed geholpen.duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Goede service en alles goed geregeld

Ik was bij Albert Hein door iemand benadert en alles wat deze jongeman vertelde en het contract wat ik ben aangegaan is prima geregeld.Ik ben heel erg blij met prettig besparen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Prettig

Het is altijd fijn om minder voor je abonnement te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
10

Snelle correcte afhandeling/service

Snelle correcte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid
9

Prima

Makkelijk en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit dienstverlening
  • Klantenservice
  • Bereikbaarheid
  • Betrouwbaarheid

Over Prettig Besparen

Prettig Besparen is er voor iedereen met vaste abonnementen. Wij vinden het niet correct dat nieuwe klanten flinke kortingen krijgen, terwijl vaste klanten meer betalen. Daarom bemiddelen wij namens vaste klanten en zorgen wij ervoor dat deze korting krijgen.

Filter op taal