perfect

altijd vriendelijk, altijd deskundig, nemen de tijd voor je.

• Ervaring met: Camper kopen

Heel professioneel

Zeer goed en ze weten waar ze over praten.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Vakkundige uitvoering van de werkzaamheden

Tijdens uitvoering van de werkzaamheden aan onze camper hebben we een duidelijk, ook telefonisch overleg gehad omtrent reparaties en uitvoering hiervan, idem van de jaarlijkse garantie. Alles is weer prima gemaakt en gecontroleerd. Dus de camper is weer mooi rijklaar voor onze camperreizen en geen verrassingen achteraf. O ja toch iets, de camper kwam door mijn toedoen bij het afleveren onder de modder. Bij het ophalen was dit als sneeuw voor de 'noorderzon' verdwenen..... Dankjewel voor deze extra service!

Alle werkzaamheden zijn in november zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Tijdens uitvoering van de werkzaamheden aan onze camper hebben we een duidelijk, ook telefonisch overleg gehad omtrent reparatie en uitvoering, idem van de jaarlijkse garantie. Alles is weer prima gemaakt en gecontroleerd. Dus de camper is weer mooi rijklaar voor onze camperreizen en geen verrassingen achteraf. O ja toch iets, de camper kwam door mijn toedoen bij het afleveren onder de modder. Bij het ophalen was dit als sneeuw voor de 'noorderzon' verdwenen..... Dankjewel voor deze extra service!

Alle werkzaamheden zijn in november zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Tijdens uitvoering van de werkzaamheden aan onze camper hebben we duidelijk, ook telefonisch overleg gehad omtrent reparatie en uitvoering, ook van de garantiepunten. Alles is weer prima gemaakt en gecontroleerd. Dus de camper mooi rijklaar voor onze camperreizen en geen verrassingen achteraf. O ja toch iets, de camper kwam door mijn toedoen bij het afleveren onder de modder. Bij het ophalen was dit als sneeuw voor de 'noorderzon' verdwenen..... Dankjewel voor deze extra service!

• Ervaring met: Camper onderhoud

Geweldig bedrijf, prettig contact, goede verhouding prijs kwaliteit en goede service.

Het contact met Noorderzon is persoonlijk en vriendelijk. Als er iets nodig is kijken ze graag mee naar de meest geschikte oplossing, zowel in kwaliteit als in prijs.

geweldig

Aardige mensen behulpzaam en correct. zeer goed matrieel .

uitstekend

heel goed

• Ervaring met: Camper huren

Alles top in orde, de buscamper, de papieren + toebehoren en de uitleg

Wij vonden het ophaal-, en inleverproces prettig en professioneel. De buscamper was schoon en compleet. De opties: verzekering, risico afkopen en schoonmaakopties e.d. zijn toereikend. We werden gebeld dat we de bus eerder konden ophalen (erg fijn). Bovendien kon de bus later worden ingeleverd als hij niet verhuurd zou zijn (was in ons geval niet nodig). Maar het geheel getuigd van klantvriendelijkheid.

Heel tevreden al jaren

Mooie campers , goede service

Top bedrijf

Zeer goed geholpen ,klant vriendelijk,zeker een aanrader.

probleemloze vakantie

Als onervaren campergangers goede informatie ontvangen. ruime keuze uit huur campers en uiteindelijk in de buurt de camper kunnen ophalen. Camper was keurig en ook de uitgifte door de eigenaar verliep probleemloos. Vooraf goede instructies en video's ontvangen. Tijdens de vakantie toch nog enkele vragen welke snel en goed werden afgehandeld.

ordelijk en zakelijk

Communicatie werd al vroeg opgestart. Volgens afspraak geleverd.

Geweldig!!

Het was voor ons de allereerste keer dat we met een camper op pad gingen. Wat we konden verwachten geen idee omdat we gewend zijn aan all inclusieve en hotels. Ophalen met goeie uitleg en info. Maar we hebben genieten 10 dagen lang. Onverwacht heel erg mooi weer,de voorspellingen waren anders. 3 camperplaatsen bezocht..Biesbosch, Blankenberge en Scharendijke. Alles netjes en prima verzorgd. Volgend jaar gaan we weer

Prima camper

De camper voldeed uitstekend. Maar het plaatsen van de fietsen onder het bed was geen goede oplossing. Als het bed op de hoge stand staat kan je er niet echt lekker meer op liggen. Als je het bed op de normale stand zet kunnen de fietsen er niet onder. Je moet je fiets dus altijd buiten laten staan in de nacht. De beste oplossing voor dit probleem is een fietsdrager achterop Op zich is het wel fijn dat het bed omhoog kan want hierdoor kan je de bergruimte wel goed gebruiken

Geweldige ervaring

Geweldige reis in Zweden gemaakt met de camper. Dit was de eerste keer met een camper en goed bevallen, wat een mooi land is dat. Camper was ook van alle gemakken voorzien en deed het goed. Totaal 5190 km gereden

• Ervaring met: Camper huren

Een camper huren is leuk als alles blijft functioneren

Camper reed prima als de automaat niet voor verrassingen zorgde. Het navigatiesysteem stopte na wat kuren er helemaal mee na 5 dagen. Heel vervelend als het toilet erg stroef open gaat (de helft van de bemanning kreeg het niet voor elkaar) bij gebruik en de cassette ook moeilijk eruit te halen is om te legen. Verrassend was ook de melding na 300 km dat carterolie moest worden bijgevuld. Verder hebben we een mooie reis gemaakt,

• Ervaring met: Camper huren

Bedankt voor het delen van jullie ervaring, we hebben elkaar inmiddels ook gesproken over uw ervaring. We vinden het fijn dat jullie een mooie reis hebben gemaakt maar jammer dat de camper niet helemaal jullie ding is gebleken. Tijdens jullie reis is er meerdere keren telefonisch contact geweest om jullie zo goed mogelijk op weg te helpen, zo hebben jullie samen met de eigenaar alsnog de buitenverlichting kunnen vinden en is nogmaals de werking van de kraan uitgelegd. De eigenaar van de camper is ook nog een keer bij jullie langsgereden om extra uitleg te geven, bijvoorbeeld over de automaat. Dat het navigatiesysteem niet meer werkte na een paar dagen is uiteraard niet de bedoeling, deze wordt meteen nagekeken en indien nodig vervangen. Nogmaals bedankt voor jullie ervaring en feedback.

Zeer goede service

Altijd vriendelijk en snel geholpen, zijn er klachten dan worden die perfect opgelost

• Ervaring met: Camper onderhoud

Vlotte, duidelijke en vriendelijke mede werkers

Vragen via mail of telefoon worden vlot en duidelijk beantwoord. Aanbod van campers is groot, voor elke wat wils. Goede uitleg van ‘alle mogelijkheden’ van de camper. Camper ziet er keurig uit, met alles erop en eraan.

• Ervaring met: Camper huren

Een betrouwbaar bedrijf met een top service!

Na bij oriëntatie telefonisch contact gehad te hebben met Noorderzon Campers, was het eerste gevoel al goed. Na het ontvangen van de offerte hebben wij de camper geboekt. Een goede prijs - kwaliteit (bouwjaar camper) verhouding. Ook een pluspunt was dat in deze camper onze hond mee mocht. Bij het ophalen van de camper krijg je goede uitleg (persoonlijk & d.m.v. video's) en denken ze echt met je mee. zo kregen wij extra gas mee omdat wij eind augustus 2022 3 weken naar Zuid-Noorwegen vertrokken. De nachten kunnen dan wat kouder zijn en ze wilden dat wij voldoende gas bij ons hadden voor de koelkast, koken en de kachel. De camper zag er keurig (schoon) en goed onderhouden uit. Eigenlijk geen min-punten te bedenken! Zonder enkele problemen hebben we met de camper 5300 km gereden. Het voordeel van een camper is dat je altijd je eigen huisje bij je hebt, en in Noorwegen hebben wij veel 'wild gekampeerd' op prachtige plekjes langs fjorden en in de bergen. Ondanks wij in de provincie Utrecht wonen en de camper in Wolvega moesten ophalen, zouden we zeker opnieuw een camper boeken bij Noorderzon Campers. Het is een keurig en net betrouwbaar bedrijf welke hun afspraken goed nakomt!

• Ervaring met: Camper huren

Ontspannen genieten van de vrijheid die een campervakantie biedt

Een camper geeft je de vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt. De inrichting van een camper bied je het nodige comfort. Wij hadden een camper met een vast bed. Niets geen gedoe met bed opzetten en weer opruimen. Noorderzoncampers is een prettig bedrijf met een klantvriendelijke benadering en goede service. Reageren onmiddellijk op vragen.

• Ervaring met: Camper huren

Goeie service en vlotte reactie op vragen

Fantastische reis

De Bürstner Campeo opgehaald bij Noorderzon. Kon gelukkig al vroeg. Thuis camper ingericht en lekker binnendoor naar Travemünde. Konden daar uiterst simpel inchecken en gelijk de ferry oprijden. Heel ontspannen volgende ochtend in Trelleborg aangekomen. Fantastische rondreis langs eerst de westkust van Zweden tot aan Stömstad in de buut van de Noorse grens en zo via Uppsala weer afgezakt langs de oostkust. Ivm de dieselprijs van €2,45 terug weer de veerboot. Scheelt flink stuk omrijden. Prachtige vakantie met zeer goed weer