1 geweldige ervaring, 1 zeer teleurstellende ervaring

In 2018 voor de eerste keer een camper gehuurd bij Noorderzon. Ontzettend positief bevallen, goede service en contact vanaf reservering tot inleveren van de camper. Op basis van deze goede ervaring in 2019 weer een camper geboekt bij Noorderzon. Tijdens de vakantie brak er bij regulier en normaal gebruik een draadje in/van de hordeur. Tijdens de vakantie contact opgenomen om dit mee te delen. Werd al bijzonder onvriendelijk te woord gestaan door een van de eigenaren. Bij terugkomst werd de camper, nota bene door de eigenaar van Noorderzon, goed bevonden en met geen woord gesproken over financiële consequenties. Een paar dagen later volgde de eindafrekening en werd er een kleine € 300 ingehouden omdat er een volledige nieuwe hordeur geplaatst moest worden, rekening volledig voor mij. Hierover contact gezocht met Noorderzon en aangegeven dat er wmb verschil is tussen schade en slijtage bij normaal gebruik. Men vond het heel normaal om dit volledig in rekening te brengen waarbij ik door een van de medewerkerkers overigens zeer correct en professioneel te woord werd gestaan. De eigenaar(die zelf niet het lef had om mij te woord te staan maar dat overliet aan een van zijn medewerkers)kan veel leren van deze medewerker. Als alles goed verloopt: een geweldig bedrijf! Bij tegenslag: zeer slechte communicatie en eenzijdige manier van handelen. teleurstellend en voor ons de laatste keer geweest dat we zaken hebben gedaan met dit bedrijf.

Hallo meneer Prins, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. We doen altijd heel hard ons best om onze klanten een perfecte camper zonder gebreken mee te geven. Om dat te bereiken vragen we huurders om problemen/mankementen/schades zo snel mogelijk te melden. Tijdens ons telefoongesprek (de avond voordat u de camper in moest leveren) gaf u aan dat de hordeur kapot was gegaan. Ik had sterk de indruk dat dit al eerder tijdens uw vakantie ontstaan was en heb toen gezegd dat ik liever had gehad dat u dat meteen had gemeld. Als dit te scherp of onvriendelijk is overgekomen dan daarvoor mijn excuses, dat was niet mijn bedoeling. De hordeur is defect geraakt door een incident (meestal doordat de deur is dicht gedaan terwijl de hordeur gesloten is), dit heeft niets te maken met slijtage o.i.d. De schade die daardoor ontstaat is daarom ook voor uw rekening. Bij inname hebben we dit samen geconstateerd, op het innname-formulier gezet en dit hebben we beide getekend. De financiële consequenties moesten uitgezocht worden en zijn daarom ook niet besproken bij inname. Ik begrijp heel goed dat dit een tegenvaller is na jullie vakantie maar mooier kan ik dit helaas niet maken. Wel fijn dat de communicatie met Arjan goed is verlopen. Ik zal af en toe met hem meekijken om te kijken hoe ik mijn skills kan verbeteren. Sorry voor de mindere ervaring en ik hoop dat jullie toch terugkijken op een leuke vakantie. Met vriendelijke groet, Geert

Betrouwbaar en correct bedrijf, goede communicatie, mooie en jonge campers in de verhuur.

Helemaal TOP!

Wij maakten een mooie reis door Noorwegen/Zweden met een goede en nette camper. Boeken, afhalen en nazorg allemaal helemaal goed!

Vriendelijke en vlotte afhandeling van diverse zaken

Onze eerste vakantie met een camper. Gek, beetje spannend, maar heel veel zin in. Daardoor ook veel vragen. Via mail of telefoon werd alles keurig afgehandeld. Voorafgaand een gezellige rondleiding door de camper gehad met uitleg van alle knopjes etc. Prima voor elkaar daar!

Keurig net bedrijf!

- vriendelijke mensen - duidelijke voorwaarden - prima onderhouden campers

Was niks op aan te merken, gewoon top

De eerste indruk is vaak de juiste Netjes in en om het bedrijf Wordt tijd voor je genomen Wordt goed uit gelegd hoe het werkt Afspraak is afspraak.

Supervakantie gehad met geweldige camper

Wij mochten de camper zelfs al vanaf 12.00 uur ophalen. De camper zag er top uit zodat we direct konden vertrekken. Tijdens onze reis hebben we geen problemen ondervonden en hebben volop kunnen geniet van onze vakantie. Ook het inleveren van de camper verliep erg prettig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Warmbad bij jullie

Vakkundig, netjes ,rustig ,keurig en meedenken Hier is de camper in goede handen En de klant ook!

Een onvergetelijke vakantie!

Wat hebben wij een mooie reis gemaakt met ons gezin de afgelopen 2 weken!. Met z'n zessen de camper opgehaald in Baarn, mooie camper en niks ontbrak. We hebben gereisd door Duitsland, Frankrijk en via Luxemburg weer terug naar huis. Mooie plekken gezien, lekker geslapen in de camper en leuke mensen ontmoet. Het 'kamperen' is ons heel goed bevallen! Fam. Pen

Erg prettig van het eerste tot het laatste contact!

Gemakkelijk, snel en super vriendelijk!

Alles was wat mij betreft perfect van af het moment van de booking tot het eind van de vakantie,alles op.tijd geregeld en zeker het contact met de eigenaar van de camper,En vandaar ook deze 10! Ik zal ook zeker bij een volgende reis weer boeken bij Noorderzon campers.

Een fijne ervaring bij Noorderzon

Wegens een vrij late camper boeking kwamen wij uit bij Noorderzon. Zij hadden nog een camper beschikbaar in de periode die wij hadden om valantie te vieren. Wij boekten een 6 persoon sunlight a72 alkoof camper van nog geen jaar oud! Enige minpunt van de late boeking is dat wij helemaal naar Moerdijk moesten reizen vanuit Den Helder, maar dat namen wij voor lief. We waren allang blij dat wij een camper hadden. Na het mailen van een kopie rijbewijs en paspoort hebben wij om de reservering te bevestigen 1 weekhuur vooruit betaald. Voor ons was dat een aanzienlijk bedrag, een bevestiging dat de overstorting in goede orde was ontvangen was dan ook prettig geweest. Deze kwam niet, maar bij navraag kregen wij wel gelijk de bevestiging. Verder contact ging via de mail. Wij kregen ruim op tijd te horen waar exact wij de beschikbare camper precies op konden halen. Deze camper was van Dutch Bull campers in Moerdijk. Wij hadden gevraagd om op de ophaaldag zo vroeg mogelijk de camper op te kunnen halen (normaal 1600 op de vrijdag) na contact met Dutch Bull in de week voor vertrek konden wij de camper al om 1030 ophalen! Erg fijne vakantie gehad met een zo goed als nieuwe camper. Goed contact met zowel Noorderzon als Dutch Bull. Wik raden beide bedrijven aan!

Topvakantie dankzij Noorderzon

Een eerste keer weg met een camper is best spannend. Dankzij Noorderzon is alles perfect verlopen. Goede keuze geweest om met hen in zee te gaan voor het huren van een camper. Vlotte en goede service.

Betrouwbare camperverhuurder met veel keus. Aanrader!

We hebben inmiddels twee keer een camper gehuurd bij Noorderzon Campers. Dit naar volle tevredenheid. Alles wordt snel en correct afgehandeld en men heeft een grote collectie verschillende campers in de verhuur. Voor degene die op zoek is naar een deskundig en betrouwbare camperverhuurder is dit een aanrader.

Snel, zorgvuldig, betrouwbaar

Communicatie met Noorderzon verloopt snel en soepel. Alles helder, goed geregeld. Top. Ook het bedrijf waar wij de camper opgehaald hebben (Moerdijk) was top! Vergeten fietsenrek werd dezelfde avond keurig thuis afgegeven.

goede ervaring mee, snelle service

Belde vrijdagmiddag om zaterdag een camper te huren. Gingen meteen aan de slag. Kreeg snel een mail met beschikbare campers. Onze keuze konden we de volgende dag ophalen in Well. Daar prima ontvangen, duidelijke uitleg. Hele mooie camper meegekregen. Bij het terugbrengen idem dito goede ontvangst, samen om de camper voor eventuele schade. Kortom: een aanrader!

Ze maken een onvergetelijke vakantie mogelijk, voor een aanvaardbare prijs.

Goede voorlichting, mooie nieuwe camper, duidelijke uitleg en ook nog telefonisch advies gehad tijdens de reis. Spiegelschade gehad waar niet moeilijk over werd gedaan, de kosten werden direct aangegeven en met de borg verrekend. Prima bedrijf, vriendelijke mensen, kortom aan te bevelen.

Fantastisch

Camper opgehaald in Moerdijk. Goede service, prima uitleg. Toen de camper een week van te voren niet verhuurd was hebben we de camper 4 dgn eerder kunnen huren. Financiën en huurovereenkomst via Noorderzon. Ook dit was perfect

Goed camperbedrijf

Mooie camper gehuurd Duidelijke gebruiksuitleg en voorwaarden Prima service .

Menselijk fantastisch

Kom binnen wordt dadelijk geholpen.was niet druk Kan alleen 1 ding zeggen geweldig

Klant staat hier echt centraal!! TOP!!

Waar twee Hobby-dealers in Duitsland en ook nog een in Purmerend botweg weigerden om een garantieklus op te pakken. Echt waar!! Kwam Noorderzon wel in actie en loste het probleem in een half uur op. Gratis en met een vriendelijke lach en nog een bak koffie ook. Ook onze eerdere ervaringen met Noorderzon waren super. Service met een Hoofdletter. Thnx

Keurig en betrouwbaar bedrijf met vriendelijk en vakkundig personeel.

Voor onze 1e camperreis in zee gegaan met Noorderzon. Ze hebben ons op een uiterst vakkundige en plezerige wijze voorzien van allerlei informative en tips. Ook tijdens onze reis konden we nog terecht voor wat vragen. We hadden het gevoel dat niets teveel was en werden vriendelijk en vakkundig geholpen. Al met al vanaf de voorbereiding, de reis zelf als ook achteraf een bedrijf waar je zeer zeker weer terug komt!

Zeer klantvriendelijk, attent en goede informatie

Goede informatie vooraf, bij problemen of vragen telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en ontspannen medewerkers.

Goed bedrijf met vriendelijke en vakkundig personeel

Voor de derde keer hebben we een camper gehuurd bij Noorderzon Campers en zoals de voorgaande keren is het dit keer ook weer prima geregeld. Personeel is vriendelijk, e-mails worden vlot beantwoord, dus gewoon een goed en vertrouwd bedrijf.