Heel erg goed bevallen in een prima camper.

Erg leuke vakantie gehad, was onze eerste keer met camper. Voor herhaling vatbaar. Wij vinden campings toch duidelijk leuker dan camperplaatsen. Rijden in camper moet even wennen, maar is zeer goed te doen.

• Ervaring met: Camper huren

Ontzettend leuke mensen aan de telefoon met veel inf en duidelijke communicatie!

Noorderzon geeft erg veel informatie. Op alle vragen krijg je een duidelijk antwoord. Ook bij een kleine storing onderweg werden wij goed geholpen

• Ervaring met: Camper huren

Prima informatie en communicatie.

Vriendelijke en duidelijke informatie en uitleg. Prima commu icatie ( mail/telefonisch)

• Ervaring met: Camper huren

Zeer goede ervaring met NoorderZon campers

Super.!

Alles prima geregeld.

Prima auto meegekregen. Voldeed aan onze wensen.

goed uitgevoerd

goed uitgevoerd

• Ervaring met: Camper onderhoud

Voor verbetering vatbaar

Contact en service verliepen in het voortraject (van informeren tot reserveren) naar wens. Tijdens de huurperiode kregen wij buiten onze schuld om te maken met problemen met de luifel en hier werd niet adequaat op gereageerd. Contact via app en er werd geen oplossing aangedragen. Gelukkig met raad en daad bijgestaan door de particuliere eigenaren die wél bereikbaar en behulpzaam waren. NIet aanbevelen zou te kort door de bocht zijn, maar een kritische noot is op z'n plek.

• Ervaring met: Camper huren

Bij de campers die wij in bemiddeling verhuren en die bij de eigenaar gehaald/gebracht worden, zijn de eigenaren in principe het aanspraakpunt bij problemen. Als u met ons contact opneemt gaan we u wel helpen, zoals we geprobeerd hebben te doen. U gaf aan een telefoontje klantvriendelijker te vinden. Mijn collega heeft bedacht dat contact via whatts-app wat praktischer was, zodat hij een indruk kon krijgen van het probleem. U kon hiermee foto's en filmpjes van de situatie sturen. Het probleem onstond op een zondag. Dan is het ook erg lastig iemand te vinden die er naar kan kijken. En wij zijn niet in de gelegenheid om ter plekke problemen op te lossen. Maar ik ben blij te horen dat u met de eigenaren er goed uit bent gekomen, maar vind het jammer om te horen dat u zich door ons in de steek gelaten voelde. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen we het niet terugdraaien.

Prima service en fijne camper

Genoten van de camper en de prima service

Voortreffelijk

Onze ervaringen met Noorderzon zijn goed. Klant vriendelijk en enthousiast personeel. Zijn betrokken bij het bedrijf.

• Ervaring met: Camper huren

Het is ons gelukt om ervaring op te doen met een campervakantie.

Onze gehuurde camper was voorzien van veel snufjes en voldeed aan onze wensen. Alleen de matraskwaliteit en de bedmaat lieten iets te wensen over. De service en voorlichting van de Noorderzon waren prima en prettig.

Geweldig georganiseerd

De hele communicatie rondom de huur van de camper verliep van aanvraag tot het terugbrengen heel prettig. Erg duidelijk allemaal.

Het was waard de 130 km om te rijden

Eind april 2023 onze ford nugget particulier verkocht Toen op zoek naar een 540 lange buscamper en geen witte Via Google gezocht div. Bedrijven gevonden dit hadden wat wij zochten Uit eindelijk viel de keuze op een zwarte buscamper bij een firma in wolvega Tja eindje rijden voor ons toch op zaterdag gaan kijken Trekhaak en zonnepaneel er op laten zetten met een leuke korting Netjes geholpen niet opdringerig en na een proefrit gekocht Na één paar weken afgeleverd en gelijk op vacantie 1 klein dingetje wat lekte gelijk naar de vacantie oplost een goed bedrijf en een echte aanrader

• Ervaring met: Camper kopen

Prachtig

Zeer tevreden met de camper,net zo met de service van noorderzon bedrijf

Top ervaring!

Dit is ons 3e jaar dat we via Noorderzon een camper huren. Ook gemakkelijk dicht bij ons woonadres . Maar eerlijk, als het niet oké zou zijn ? Schreef ik ook dat in review! Maar...het is gewoon GOED! Waarom? Ten eerste: De door ons gekozen camper had motor problemen...helaas niet gerepareerd voor onze vakantie! Noorderzon regelde het dat wij toch camper kregen! Ook mochten/konden we de camper eerder halen . Helemaal super natuurlijk. Ook wij vinden halen en brengen van camper laat en vroeg.

• Ervaring met: Camper huren

Prima bedrijf! Klantvriendelijk en flexibel.

We hadden een mooie jonge camper. Gelukkig stond hij dicht bij huis.(in Breda) Alles werd ons uitgebreid uitgelegd en getoond. Prima ervaring en komen hier vast nog eens terug!

• Ervaring met: Camper huren

Hele fijne camper ervaring.

Voor de eerste keer, maw proefcamperen. Is ons zeer goed bevallen, smaakt beslist naar meer. Alles bij de hand, compact en prima bedden. Ook het contact ( Drachten) was prettig en goed. Konden de camper de avond ervoor zelfs al ophalen. We kunnen Noorderzon beslist aanbevelen.

• Ervaring met: Camper huren

Ruime keus met nieuwe campers en goede service

We konden kiezen uit vele nieuwe campers. De camper was prima, Frans bed was voor ons aan de kleine kant en te hard. Volgende keer kiezen we een dubbel bed. Advies en communicatie van Noorderzon was prima.

OPGELICHT DOOR NOORDERZON CAMPERS

.Afgelopen maart hebben wij een camper gekocht bij Noorderzon, waarbij we binnen 2 weken al te maken kregen met een motorstoring. Omdat we op wereldreis zijn gegaan, zijn we naar diverse Fiat Professional garages gegaan in het buitenland. Deze konden de oorzaak van het probleem niet vinden. Daarna heeft de motorstoring zich non-stop voorgedaan en heeft dat gezorgd voor zeer veel onveilige situaties voor ons gezin, door een noodloop in de bergen. Hierdoor hebben we onze wereldreis moeten afbreken en zijn we naar NL gegaan, om het probleem te verhelpen. Na 11 weken in NL, 7 specialisten, die het onderzocht hebben, blijkt het probleem niet op te lossen. Sterker nog, we ontdekten dat het probleem al ver voor aankoop aanwezig was en dat het moedwillig is verzwegen. Onze wereldreis kan nu niet meer doorgaan en wij zitten nu met een dure camper met een motorstoring. We hebben voor deze reis, ons huis, onze goede baan en ons bedrijf opgegeven. Ook dit wist Noorderzon. Volgens de wet, moeten we ons geld terug krijgen, maar Noorderzon blijft star en wil niet over de brug komen. Wij hebben enorm veel extra kosten gemaakt en hebben veel schade hieronder geleden. Dit terwijl Noorderzon een merkdealer is en een miljoenenbedrijf. Wij hebben helaas teveel vertrouwen gehad in Noorderzon, maar zijn ordinair opgelicht.

• Ervaring met: Camper kopen

Beste Harm en Machteld van Driel, Allereerst willen we aangeven dat we ook ontzettend balen van het probleem van jullie gekochte camper. En dat jullie geplande reis hierdoor niet gegaan is, zoals jullie graag wilden. Maar met jullie stelling dat jullie 'ordinair zijn opgelicht' en dat we star zijn en niet over de brug willen komen, zijn we het absoluut niet eens. 1. Jullie hebben een camper gekocht van 7 jaar oud met bij aankoop bijna 130.000 km op de teller. Dat is niet nieuw en het blijft techniek. Er kan dan wel eens een storing optreden. 2. We hebben niet verzwegen dat deze camper eerder al een motorstoring heeft gehad. Voor levering van de camper hebben we dit expliciet besproken. We hebben toen door een garagebedrijf het probleem op laten lossen en waren er echt van overtuigd dat het probleem hiermee was verholpen. 3. Jullie hadden garantie conform de BOVAG-voorwaarden, waarbij de garantiezaken in principe in Wolvega opgelost moeten worden. Omdat jullie op reis waren hebben we ons soepel opgesteld en jullie naar een 2-tal garages in het buitenland laten gaan en de onkosten hiervan per omgaande terugbetaald. Helaas bleek het probleem terug te keren en daarom hebben we de keuze gegeven terug naar Nederland/Wolvega te komen, zodat onze eigen garages er naar konden kijken. 4. Wij hebben toen voor jullie diverse afspraken gepland, maar bij aankomst in Nederland wilden jullie al de reis stopzetten en de vroegen jullie al het aankoopbedrag terug. Wij waren van mening dat wij nog niet een echte kans hadden gehad om het probleem opgelost te krijgen en hebben dit geweigerd. Vervolgens hebben jullie tijd gevraagd om na te denken, en hierdoor zijn afspraken bij garages geannuleerd en dit heeft de doorlooptijd uiteindelijk onnodig veel vertraagd. 5. Nadat jullie uiteindelijk akkoord waren dat we de problemen aan mochten pakken hebben we volgens mij echt ons uiterste best gedaan om het probleem opgelost te krijgen. We hebben kosten nog moeite bespaard en diverse specialisten ingehuurd en jullie zelfs een vervangende camper gegeven, terwijl dit conform de Bovag-garantievoorwaarden zeker niet hoeft. Nogmaals: we balen van de ontstane situatie. Maar om ons star en niet meedenkend te noemen, omdat we niet akkoord gingen met het terugkopen van de camper voor de aankoopprijs, voordat dat we de kans hadden gehad om het probleem opgelost te krijgen, vinden we veel te ver gaan. Zoals ook aangegeven willen we best in gesprek over een definitieve oplossing. We hebben geadviseerd om de Bovag in te schakelen als bemiddelende partij. Hierop hebben jullie (nog) geen gehoor gegeven.

Zeer positieve ervaring met zowel Noorderzon als de eigenaar van de gehuurde camper.

We hebben een 4 persoons camper gehuurd om met onze (bijna volwassen) tieners naar Noorwegen te gaan. Van begin tot het einde hebben we het contact met zowel Noorderzon als de eigenaar als positief ervaren. De eigenaar was laagdrempelig bereikbaar, ook ruim voordat de reis begon - heel fijn! Alles was in orde en goede uitleg gehad. Helaas hebben we schade gehad aan een zijspiegel. De eigenaar heeft dit negatieve nieuws prettig opgepakt en er is geregeld dat wij op de terugreis meteen bij de werkplaats van Noorderzon langs konden gaan voor de reparatie, voordat we de camper in hebben geleverd in Lelystad. Een volgende keer willen we een kleinere camper uitproberen, omdat we dan zonder kinderen op pad hopen te gaan. Noorderzon is dan zeker een plek om opnieuw iets te gaan huren.

Camper was geweldig

Sunlight T69L gehuurd bij Noorderzon Campers voor 2 weken. Hele fijne complete camper. Het was voor ons de eerste keer, maar een hele goede ervaring en waarschijnlijk een opstapje naar een eigen camper!. Klein probleem onderweg met de watertank, maar via belcontact was dit vlot opgelost. Wel jammer en klantonvriendelijk dat we ondanks betaling voor schoonmaken opmerkingen kregen over de aflevering. Dat terwijl ik ook nog voor aflevering de camper had stof gezogen en toilet en keuken had schoongemaakt. Er lagen nog snoepjes in de dashboardkastje en mevr. kon wel zien dat we gekozen hadden voor schoonmaak en "vakantie gevierd hadden". Toen ik hier verder op in vroeg kwam er geen duidelijk antwoord

• Ervaring met: Camper huren

Erg goede en complete begeleiding van begin tot eind

Als onervaren camperhuurder kreeg ik alle informatie die ik van te voren niet had kunnen bedenken.......

• Ervaring met: Camper huren

We hebben veel tijd gestoken om warm water te krijgen. Uiteindelijk hebben we gebeld waarna bleek dat er een beveiliging aan het raam zat. Dit had of verteld moeten worden of in de omschrijving moeten staan. De zitkussen waar men tijdens de ritten op moest zitten waren slecht en gleden steeds weg. Wel vonden we de service die we kregen onderweg echt goed en werden we snel en goed geholpen. Verder was alles prima in orde.

• Ervaring met: Camper huren

We zijn na een hele goede uitleg oppad gegaan in de prachtige camper. Ook bij terugkomst werd goed naar de camper gekeken. Fijne, rustige medewerkers.

Geweldig mooi materiaal

De camper reed geweldig en de ontvangst met een pakje met inhoud koffie snoepjes boter en suikerbrood. Super om zo te beginnen. Bij terug brengen is de camper geïnspecteerd en was even een verschil maar gelijk goed opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar en raad deze manier van huren zeker aan.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Prima en voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Fijne camper waarmee we onze eerste camperervaringen hebben kunnen op doen. Via Noorderzon was alles goed geregeld. Duidelijke afspraken en terugkoppeling. Zeker aante raden en voor herhaling vatbaar.

Smalle Weegbree 5

8472 BG Wolvega