Onze eerste camperervaring met Noorderzon Campers is naar tevredenheid verlopenheid verklopen.

De communicatie (mondeling en schriftelijk) met de verhuurder in voorbereiding op het ophalen van de camper was positief. We kregen een nieuwe camper mee. Onderweg met de camper hebben wij helaas een aantal ongemakken gehad. Die hebben wij bij het terugbrengen van de camper met de verhuurder besproken. Een aandachtspunt voor Noorderzon Campers is de afwikkeling bij het terugbrengen van de camper. Noem het maar de aftersales. Je zou verwachten dat het doornemen van het opname/afwikkelformulier plaatsvindt aan de tafel in de showroom onder het genot van koffie of thee. En de vraag of je een leuke vakantie hebt gehad. We hadden een paar uur gereden om de camper terug te brengen. Nu werd het aan de balie afgehandeld.

• Ervaring met: Camper huren

We waren nog nooit met een camper weg geweest maar we hebben genoten

Bij Noorderzon een camper gehuurd en weekje weggeweest. Alles voortreffelijk geregeld. Ook de keukeninventaris erbij gehuurd, dus waren van alles voorzien. Goede uitleg van de camper gehad en ook bij terugbrengen prettig geholpen. We gaan hier vaker een camper huren.

Prettige samenwerking

We hebben inmiddels al een aantal jaren een prettige samenwerking met de verhuurafdeling van Noorderzon. Regelmatig gaat er een camper weg met de bemiddeling van Noorderzon dit tot ieders tevredenheid. Met vriendelijke groet, Bert en Rinskje Schenkel BenRcamperverhuur Gorredijk

• Ervaring met: Camper huren

prettig en betrouwbaar bedrijf die je problemen onderweg ook oplost

inmiddels zo'n 7 jaar ervaring met dit bedrijf. Doen hun werk degelijk en prettig. Overzichtelijke website, goede afspraken in huur en verhuur. Problemen als je onderweg bent op vakantie lossen zij in overleg met je op. Goed bereikbaar als je het nodig hebt.

• Ervaring met: Camper huren

Verhuren en onderhoud altijd prima.

Het verhuren van mijn camper inclusief de nodige afspraken met klanten gaat al jaren uitstekend. Voor het verhuren tbv een nieuw seizoen wordt er eerst een campercheck gedaan. Zelfs de vloer wordt extra schoongemaakt. Extra plus voor dit bedrijf.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Perfecte service en camper komt steeds in perfecte staat terug

Door korte lijnen zijn afspraken helder en is overleg goed mogelijk. Afspraken worden goed nagekomen en evt problemen worden vlot opgelost .

Topbedrijf dat beloftes waarmaakt

Wij verhuren onze campers deels door bemiddeling van Noorderzon Campers. Ook kopen we campers bij hun en zij kopen campers van ons terug. Altijd fijn zakendoen. 100% betrouwbaar en vriendelijke mensen, zowel de eigenaren als de personeelsleden.

Fijn contact!

Wij verhuren al onze campers ook via Noorderzon en dat loopt prima! Er is fijn contact en alles is helder en duidelijk.

• Ervaring met: Camper huren

Al enkele jaren ervaren wij een prettige, transparante en fijne samenwerking met Noorderzon Campers. Aanrader!

• Ervaring met: Camper huren

Afspraak is afspraak bij Noorderzon, en daar houden wij van.

Duidelijk en transparant.

perfect bedrijf

beveel Noorderzon graag aan goedd service en zeer betrouwbaar komen al hjn afspraken na doe al jaren met plezier zaken met hun op alle gebieden van campers

• Ervaring met: Camper kopen

Betrouwbaar en voor een redelijke prijs

Ik heb mijn camper in 2020 gekocht en alle service gekregen die je mag verwachten zonder gezeur.

• Ervaring met: Camper kopen

Een keurig bedrijf waarbij een kostbaar bezit in goede handen is.

Ik verhuur mijn camper al een aantal jaar naar volle tevredenheid bij dit bedrijf. Zijn er voor je waar nodig en denken altijd goed mee.

• Ervaring met: Camper huren

Betrouwbare partner voor verhuurders en huurders van campers

Noorderzon zorgt voor een optimale bemiddeling tussen verhuurders en huurders van campers. Ook bij eventuele onvoorziene zaken en problemen zijn zij altijd bereid een stapje extra te zetten.

Top bedrijf, aanrader!

Er is veel keuze om te bekijken op het terrein van Noorderzon Campers. Vriendelijke en kundige medewerkers, en op al je vragen geven ze duidelijk en bovenal eerlijk antwoord. Dit zowel bij het advies als achteraf. Ook worden de garantiezaken netjes opgelost. Noorderzon Campers is toch wel hét adres om een camper te kopen/huren.

prima camper

We hadden een Dethleffs Just Go T7055 DBL automaat die in april 2023 op naam is gesteld. Wat lastig was was het moeizame draaien van de voorstoelen. We misten een achteruitrijcamera. En qua gehuurde keukeninrichting was het karig en niet geheel compleet. Metalen bekers (loeiheet met koffie of thee) zijn niet fijn om te gebruiken. Veel te grote plastic 'glazen' en een garde die groter was dan menig bekertje of kom. We misten een hamer, een waterpas, spandraden voor de zonneluifel, grondzeil, zachte bezem, ovenschaaltjes (fijn dat er een oventje in de camper zat), deurmatje binnen.

Redelijk

Camper gehuurd en daarmee een heerlijke vakantie beleeft Camper had alle luxe die je kan verwachten aan boord .Dan is het jammer dat de matrassen van het bed helemaal doorgezakt waren Dit ook gemeld en daar werd wat laconiek op gereageerd Wel werd er omdat we 100km over de afgesproken kilometers hadden gereden €20extra gerekend Jammer

prima perfect goede service

zoals hierboven beschreven een perfecte goed en snelle service zou zeggen kan niet beter, staan altijd voor je klaar en denken mee ook vreemde merken zoeken ze uit, ze proberen alles goed en goedkoop op te lossen

• Ervaring met: Camper onderhoud

Heel erg goed bevallen in een prima camper.

Erg leuke vakantie gehad, was onze eerste keer met camper. Voor herhaling vatbaar. Wij vinden campings toch duidelijk leuker dan camperplaatsen. Rijden in camper moet even wennen, maar is zeer goed te doen.

• Ervaring met: Camper huren

Ontzettend leuke mensen aan de telefoon met veel inf en duidelijke communicatie!

Noorderzon geeft erg veel informatie. Op alle vragen krijg je een duidelijk antwoord. Ook bij een kleine storing onderweg werden wij goed geholpen

• Ervaring met: Camper huren

Prima informatie en communicatie.

Vriendelijke en duidelijke informatie en uitleg. Prima commu icatie ( mail/telefonisch)

• Ervaring met: Camper huren

Zeer goede ervaring met NoorderZon campers

Super.!

Alles prima geregeld.

Prima auto meegekregen. Voldeed aan onze wensen.

goed uitgevoerd

goed uitgevoerd