niet coulant met annulering ivm corona reisbeperking, niet boeken bij hun in deze tijd! Ze zijn niet voor rede vatbaar, niet eens als je voorsteld om om te boeken oid. (let op; ik wou 41 dagen van tevoren annuleren (tot 42 dagen is kostenloos) maar 42ste dag was zondags en ik annuleerde op de maandag (41ste dag)en moet 35% betalen!)

• Ervaring met: Camper huren

Wij begrijpen dat dit teleurstellend voor u is, maar we zien dit toch een beetje anders..... Vanwege Corona zijn we juist heel coulant omgegaan met onze voorwaarden. Normaal betaalt u tot 6 weken voor vertrek 10% annuleringskosten. Vanwege Corona hebben we het aangepast: u mocht tot 6 weken voor vertrek kosteloos annuleren. We hebben dit vooraf bij het boeken en ook op de bevestiging/factuur duidelijk gecommuniceerd. Volgens onze telling was u 3 dagen te laat met annuleren. Dat we ergens een grens trekken lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Hadden we 4 dagen te laat ook moeten accepteren? Wat ook meespeelt is dat we hele duidelijke afspraken met onze eigenaren hierover hebben en we vinden het heel belangrijk dat we ook deze afspraken - o.a. betreffende annulering - nakomen. Ik hoop toch dat u onze opstelling toch wel een beetje begrijpt.

Goede en snelle service

De huur van de camper voldeed in zijn geheel aan de verwachting. De camper heb ik opgehaald in Moerdijk en ook daar ben ik goed en vlot geholpen.

Reactie Geert

Nu pas lees ik dat Geert heeft gereageerd op mijn klacht en mij nogmaals afbrand. Heb ik nieuws voor hem. Door verschillende mensen verteld, de hufterige behandeling van klanten door deze Geert. Dan: de reden dat ik zo ziek als een hond was, is de smerige en dus zeer gevaarlijke watertanks in de camper. Ze waren dus niet vaak schoongemaakt en ontsmet. Mijn huisarts zij dat het de zeer zekere oorzaak was van de besmetting die ik heb opgelopen. Bij de laatste lozing van de vuilwatertank stonden er een aantal zeer ervaren campers om mij heen die gewoon wegliepen vanwege de enorme stank die van het geloosde water kwam. werd door hen gewaarschuwd dat dit zeer gevaarlijk was. an het water kwam Hygiene staat niet hoog in het vaandel bij deze meneer. Er word ook gezegd dat ik met iedereen van het bedrijf ruzie zou hebben, een grote leugen! Ik heb alleen een paar woorden gehad met zijn vrouw, omdat ze, op een zeer klantonvriendelijke manier bleef doorzeuren dat ik mijn tweede termijn nog moest betalen. Ik was op dat moment ergens onderweg en niet in staat om mijn termijn te betalen en zei dat ik, zodra ik thuis kwam ik het geld zou overmaken. Wanneer ben je thuis? Ik zei dat weet ik nog niet, hetgeen de reactie opleverde. Je weet toch wel wanneer je thuiskomt ! Het termijn is direct betaald bij thuiskomst en ook nog binnen de termijn. En dan mijn vrouw op een drsigende manier onder druk zetten om € 30.00 te betalen omdat de buitenkant niet schoon was. Ik heb hem schoongemaakt, maar de weg was nat en dus ook smerig. Wat ben jij een held Geert! Huur nou particulier een camper, wat een aardige mensen. Noorderzon NOOIT WEER!!!

• Ervaring met: Camper huren

U reageert nu opnieuw op een kwestie uit september 2020. Het is de policy van klantenvertellen.nl dat u maar 1x mag reageren op een kwestie en dat een reactie op een reactie niet is toegestaan. We hebben daarom de vorige klacht laten verwijderen door klantenvertellen.nl. Oorzaak van de discussie lijkt dat u het niet begreep dat wij het belangrijk vinden dat klanten tijdig betalen.... U hebt zich in onze ogen daarna niet fatsoenlijk gedragen tegen meerdere personeelsleden bij ons. Wij vonden dit te ver gaan en daarom heeft Geert aangegeven dat u bij ons niet meer welkom bent als klant. Het is heel vervelend dat u ziek bent geworden tijdens de vakantie, maar dat dit door de watertanks komt lijkt ons zeer onwaarschijnlijk. Een vuilwatertank kan wel eens wat ruiken, maar volgens mij drinkt u toch geen water uit de vuilwatertank toch? Tot slot hebben we bij het terugbrengen van de camper uw vrouw helemaal niet onder druk gezet, maar gewoon uitgelegd waarom we die 30 euro in rekening brachten. En uw vrouw heeft dit - na deze uitleg - geaccepteerd.

Super kan niet beter

• Ervaring met: Camper onderhoud

Goede camper en een prima service

De camper was zo goed als nieuw, schoon en volledig naar verwachting. Er werd goed uitleg gegeven door een vriendelijke verhuurder.

• Ervaring met: Camper huren

Proffesioneel en goed voor elkaar

Wij hebben dit jaar voor het eerste en camper gehuurd. Dit gedaan bij noorderzon. Mijn ervaringen:Ik ben door de mensen die ons te woord hebben gestaan prima/leuk en vriendelijk geholpen. Er wordt snel en duidelijk gereageerd. Offerte is helder en overzichtelijk. Alles is degelijk geregeld. Dit geldt ook voor het materiaal (camper) wat je meekrijgt. Er wordt flexibel gereageerd op onze vragen voor langer wegblijven en later inleveren. De camper is netjes, alles is voor elkaar. Onderweg kregen wij het probleem dat het gas sneller was verbruikt dan ieders verwachting. Een belletje richting noorderzon kon op dat moment geen oplossing bieden maar bij thuiskomst blijkt dat zij direct intern maatregelen hebben genomen om dit te gaan voorkomen (is een najaar probleem) en er was een grote bos bloemen voor het ongemak. Wat ons betreft Top opgepakt. Uiteindelijk hebben we ook zonder de laatste 3 dagen gas echt een hele leuke vakantie gehad. Zou ik weer huren bij noorderzon? Zeker !.

• Ervaring met: Camper huren

Prima camper, prima service.

Noorderzon heeft een erg vriendelijke klantenbenadering, alles op een correcte manier en Corona proof. Duidelijke instructiefilms en uitgebreide checklist. Het terugbrengen van de camper is op de wisseldag aan de vroege kant, 9 uur.

• Ervaring met: Camper huren

Super mooie vakantie gehad dankzij Noorderzon

Wij hebben een super fijne vakantie gehad. We hebben van te voren goede uitleg gehad d.m.v. een filmpje. Daarna nog goede mondelinge uitleg. Gezellig en vriendelijk personeel. Betaalbare huur, fijne bijna nieuwe camper meegekregen. Wij hebben genoten en huren w.s volgend jaar weer een camper via noorderzon

• Ervaring met: Camper huren

prima vakantie minder einde.

Onze eerste ervaring met een camper huren. Uitleg bij afhalen was goed de schades werden opgenomen maar als onervaren camper huurder had ik wat meer uitleg willen hebben hoe er met schades wordt omgegaan.en dat je met een putje in een tafelblad je eigen risico al kwijt bent.daar mag best wat beter over gecommuniceerd worden. Had 2 schades waar geen discussie over is wat me 300 euro eigen risico koste. Ik raad ook iedereen aan om het eigen risico van 1000 euro per schademelding af te kopen. Geen coulance voor het zelf vervangen van voorlamp auto waar ik zelf 2 uur mee bezig ben geweest. Volgende keer maar naar de garage brengen. Voor de rest een hele leuke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Tijdens een aantal telefonische contacten werden zeer professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Ook tijden het uitgeven en innemen van de gehuurde camper werden we zeer vriendelijk geholpen. De camper zelf was goed maar had wel wat beschadigingen. Deze zijn zeer zorgvuldig opgenomen in de dossiers. Kortweg gezegd huren is hier een aanrader.

alles goed geregeld,

We werden heel goed ontvangen en de camper was klaar voor vertrek. De uitleg was goed! Vanuit locatie Westervoort zijn we onze vakantie gestart. een aanrader!

• Ervaring met: Camper huren

Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor twee weken een vw california t6 gehuurd om samen met mijn vriend door Zwitserland te toeren. De communicatie met Noorderzon was erg fijn en het busje wat we kregen was top! Erg schoon en van alle gemakken voorzien. We konden met vragen altijd terecht bij de eigenaar van het busje en de ophaal/ inlever tijden waren erg flexibel.

• Ervaring met: Camper huren

Voor het eerst op vakantie in een camper. Goede uitleg en bij vragen kan je altijd op het bedrijf terug vallen. Een goede ervaring gehad ,die voor herhaling vatbaar is.

• Ervaring met: Camper huren

Door t huren van de camper bij Noorderzon een super vakantie mogen beleven.

Vanaf het 1e moment een goed gevoel gehad over de fa Noorderzon. De telefonische info door Kim over het huren en het adviseren over welke camper geschikt voor ons zou zijn alsmede de uitleg en de hartelijke ontvangst toen wij de camper gingen ophalen. Duidelijke uitleg dmv een filmpje maar ook persoonlijke uitleg. Nu hebben we ons “vakantie huisje” helaas weer moeten inleveren. Ook bij het terugbrengen weer een fijne ontvangst. Er werd oprecht belangstelling getoond voor onze vakantie. Het liefst was ik met onze gehuurde camper met de “noorderzon” vertrokken.

• Ervaring met: Camper huren

Geweldige ervaring, met je ''eigen'' huis op wielen op vakantie

Een heerlijke manier om op vakantie te gaan met de zeer compleet uitgeruste huur camper! Dat is onbezorgd genieten! Prima service, super aardige mensen, gelijk een goed gevoel!

Goede ervaring

Goede campers alleen jammer dat er niet meer campers zijn met een tv als je alleen bent is dat wel prettig

• Ervaring met: Camper huren

Goed en zeer prettig contact. Geweldig goed en net bedrijf. Afspraken komt men perfect na. Klasse geregeld allemaal.

Heel goede service

Heel goede service en uitleg via mail Ben er erg blij mee

• Ervaring met: Camper kopen

Super service!

Voor advies m.b.t. één van de achterraampjes bij Noorderzon Campers geweest. Na het zien van het euvel werden direct alle ramen aan een grondige controle onderworpen en foto’s en zelfs ‘n filmpje geschoten. Noorderzon Campers is daarna in overleg getreden met de fabrikant of dit nog onder de garantie viel. Binnen enkele weken konden we een afspraak maken voor de vervanging van niet één maar twee ramen! Beide nieuwe ramen zijn - onder garantie - zeer professioneel geplaatst! Enorm bedankt!

• Ervaring met: Camper onderhoud

Motorisch dik in orde, camperdeel zeer kwetsbaar.

Ondanks wat schade aan de camper was onze vakantie geweldig. Ook de schaderegeling is op een positieve manier behandeld. Alle lof hiervoor. Wij zullen zeker bij Noorderzon terug komen.

• Ervaring met: Camper huren

Fantastische ervaring en uitermate goede service!

Door de Corona maatregelen moesten we onze Safari tent vakantie naar Zuid-Frankrijk afzeggen en hebben last minute een grote 6 persoons camper gehuurd en in Nederland rondgetrokken. Elke dag een andere camping en ervaring was fantastisch! Grote, luxe en zeer goed uitgeruste camper en zowel wij als onze kinderen hebben Frankrijk niet gemist. Camper biedt ongekende vrijheid en wij gaan dit zeker vaker doen. Prijs kwaliteit verhouding die Noorderzon biedt is zeer aanvaardbaar. Paspoort laten liggen bij het retourneren van de camper. Op verzoek door Noorderzon aangetekend naar mij verzonden. Top service en zeer vriendelijke mensen!

• Ervaring met: Camper huren

Super camper, compact en compleet.

Eerste ervaring met een camper , geheel tot tevredenheid!

• Ervaring met: Camper huren

Heerlijke vakantie met een hele zure afloop

We hebben een heerlijke vakantie gehad met de "Glucksmobil" die we bij Noorderzon gehuurd hebben. Bij het ophalen liepen we redelijk uitgebreid om de camper heen. Enkele schade's die we zagen stonden nog niet op het formulier. Tja...het was de medewerker van Noorderzoon niet opgevallen. Het is dan ook geen nieuwe camper. Die schades waren ook niet opgevallen toen de camper na de vorige vakantie werd teruggebracht. Maakt niet uit, we gingen op pad. We hebben genoten, de camper is geweldig. Een aantal mankementjes hebben we gedurende de vakantie al gemeld. (schotel die niet wilde zakken, een kapot hordeur en een slot van de garagedeur) Bij inlevering werd de camper veel en veel uitgebreider gecheckt en er bleken 7 kleine deukjes in de deur van de garage te zitten en een deukje in het tafelblad. Het tafelblad is ons niet opgevallen, maar a la dat kan. Maar die deukjes in de garagedeur hebben we zeker niet veroorzaakt. Toch blijft men erbij dat die schade tijdens onze vakantie is ontstaan. Je kan hoog springen of laag springen. Je eigen risico ben je kwijt. Je moet dus een expert mee nemen wil je je camper ophalen en bij inleveren ook. Erg jammer, wat een geweldige leuke vakantie was heeft een hele zure en bittere bijsmaak gekregen.

• Ervaring met: Camper huren

Goedemorgen, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Het is heel spijtig dat er tijdens jullie vakantie schade is ontstaan aan de camper. Het staat wel vast dat deze schade er op vertrek nog niet op zat. We controleren de camper altijd bij uitgifte en inname en bewaren deze formulieren zorgvuldig om ook bij twijfel terug te kunnen kijken op eerder uitgifte- en inname formulieren. Nogmaals, we begrijpen dat het vervelend is als er schade is ontstaan maar hopen dat jullie straks toch terug kunnen kijken op een mooie ervaring met de camper. Groeten, Team Noorderzon Campers

Fantastisch

eerste keer met camper, zeer goed bevallen. voor herhaling vatbaar

• Ervaring met: Camper huren

Ondanks nasmaakje wel voor herhaling vatbaar

Uitstekende info vooraf en camper was zoals afgesproken/beloofd. I.v.m. met de corona-situatie niet naar het buitenland geweest, maar een toer door Nederland gemaakt. Is meer dan goed bevallen, maar we hadden ook hele goede weersomstandigheden. Op de laatste dag een kleine, niet door ons veroorzaakte schade aan de buitenkant ontdekt op een vrijwel onzichtbare plaats. Bij de overdracht dit (uiteraard) gemeld. Hoewel het niet onmogelijk leek dat deze schade eerder onopgemerkt is gebleven (en dus al aanwezig was) , werd daar in onze ogen iets te snel afstand van genomen. Het was volledig voor onze rekening (eigen risico). Als dan naderhand de reisverzekering (ANWB) zegt dat er niets wordt uitgekeerd (aansprakelijkheid), omdat we de schade niet zelf hebben veroorzaakt, dan begin je wel te twijfelen of eerlijk echt het langst duurt ....... Daar kan Noorderzon natuurlijk niets aan doen en we willen de voor het overige zeer positieve ervaring er ook verder niet door laten beïnvloeden. Volgende keer zullen we zelf kritischer zijn als we de camper ophalen, want zoals in de kop vermeld: 'Voor herhaling vatbaar'

• Ervaring met: Camper huren

Goedemorgen Henk, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Fijn te lezen dat de vakantie met de camper jullie goed is bevallen en zelfs voor herhaling vatbaar! Jammer van de schade, we begrijpen dat dit vervelend is. Helemaal als jullie je er niet bewust van zijn geweest en zuinig op de camper zijn geweest. Omdat we de camper altijd goed conroleren, en deze fomulieren het hele seizoen bewaren, kunnen we ook (oudere) schades controleren die wel op de camper aanwezig zijn maar die bij jullie uitgifte niet zijn geconstateerd. Het is goed dat jullie aangeven dat dit niet duidelijk was, we zullen hier duidelijker in communiceren. Nogmaals bedankt voor het huren van een camper en voor het delen van jullie ervaring. We zien jullie graag nog eens terug!