Wij begrijpen dat dit teleurstellend voor u is, maar we zien dit toch een beetje anders..... Vanwege Corona zijn we juist heel coulant omgegaan met onze voorwaarden. Normaal betaalt u tot 6 weken voor vertrek 10% annuleringskosten. Vanwege Corona hebben we het aangepast: u mocht tot 6 weken voor vertrek kosteloos annuleren. We hebben dit vooraf bij het boeken en ook op de bevestiging/factuur duidelijk gecommuniceerd. Volgens onze telling was u 3 dagen te laat met annuleren. Dat we ergens een grens trekken lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Hadden we 4 dagen te laat ook moeten accepteren? Wat ook meespeelt is dat we hele duidelijke afspraken met onze eigenaren hierover hebben en we vinden het heel belangrijk dat we ook deze afspraken - o.a. betreffende annulering - nakomen. Ik hoop toch dat u onze opstelling toch wel een beetje begrijpt.
U reageert nu opnieuw op een kwestie uit september 2020. Het is de policy van klantenvertellen.nl dat u maar 1x mag reageren op een kwestie en dat een reactie op een reactie niet is toegestaan. We hebben daarom de vorige klacht laten verwijderen door klantenvertellen.nl. Oorzaak van de discussie lijkt dat u het niet begreep dat wij het belangrijk vinden dat klanten tijdig betalen.... U hebt zich in onze ogen daarna niet fatsoenlijk gedragen tegen meerdere personeelsleden bij ons. Wij vonden dit te ver gaan en daarom heeft Geert aangegeven dat u bij ons niet meer welkom bent als klant. Het is heel vervelend dat u ziek bent geworden tijdens de vakantie, maar dat dit door de watertanks komt lijkt ons zeer onwaarschijnlijk. Een vuilwatertank kan wel eens wat ruiken, maar volgens mij drinkt u toch geen water uit de vuilwatertank toch? Tot slot hebben we bij het terugbrengen van de camper uw vrouw helemaal niet onder druk gezet, maar gewoon uitgelegd waarom we die 30 euro in rekening brachten. En uw vrouw heeft dit - na deze uitleg - geaccepteerd.
Goedemorgen, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Het is heel spijtig dat er tijdens jullie vakantie schade is ontstaan aan de camper. Het staat wel vast dat deze schade er op vertrek nog niet op zat. We controleren de camper altijd bij uitgifte en inname en bewaren deze formulieren zorgvuldig om ook bij twijfel terug te kunnen kijken op eerder uitgifte- en inname formulieren. Nogmaals, we begrijpen dat het vervelend is als er schade is ontstaan maar hopen dat jullie straks toch terug kunnen kijken op een mooie ervaring met de camper. Groeten, Team Noorderzon Campers
Goedemorgen Henk, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Fijn te lezen dat de vakantie met de camper jullie goed is bevallen en zelfs voor herhaling vatbaar! Jammer van de schade, we begrijpen dat dit vervelend is. Helemaal als jullie je er niet bewust van zijn geweest en zuinig op de camper zijn geweest. Omdat we de camper altijd goed conroleren, en deze fomulieren het hele seizoen bewaren, kunnen we ook (oudere) schades controleren die wel op de camper aanwezig zijn maar die bij jullie uitgifte niet zijn geconstateerd. Het is goed dat jullie aangeven dat dit niet duidelijk was, we zullen hier duidelijker in communiceren. Nogmaals bedankt voor het huren van een camper en voor het delen van jullie ervaring. We zien jullie graag nog eens terug!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd