Wat een mooie ervaring was dit

Wij hebben besloten om een camper reis te maken naar Noorwegen. Mijn vrouw is ziek en het is onbekend hoelang ze nog te leven heeft. Het was haar wens om naar Noorwegen te gaan. We zijn in oktober geweest, misschien niet de ideale tijd van het jaar, maar het was er in die tijd prachtig en lekker rustig. We hebben besloten om een camper bij Noorderzon campers te huren en hebben een kijkje genomen. Veel keuze en vriendelijke medewerkers. Onze twee volwassen kinderen gingen ook mee, dus een vierpersoons-camper moest het worden. Supermooie camper van een jaar oud. Reed geweldig, en heel comfortabel. Alles erop en eraan. Was vrij fris in Noorwegen, maar de verwarming hield ons goed warm. Als we weer een camper reis doen, wordt het weer een camper van Noorderzon campers. We werden voor de reis goed op de hoogte gehouden waar we op moesten letten. Filmpjes over het gebruik van de camper, plus een persoonlijke uitleg. Ik zou zeggen, tot snel. Rob

Prima en correct.

Super geen woorden voor

• Ervaring met: Camper onderhoud

Professionele persoonlijke organisatie

Functioneert zoals een camperverhuurbedrijf zou moeten functioneren. Er zijn genoeg camperverhuurbedrijven. Maar wilt u kwaliteit in product/communicatie en afhandeling dan adviseer ik Noorderzon. Geert Room

14 fantastische dagen en nachten gehad in camper

14 dagen met camper in Nederland van 1 tot en met15 oktober 2021. , 5 campings aangedaan in Zuid Holland ,Zeeland ,Noord Brabant en Gelderland.

uitstekend!

Noorderzon Campers kunnen we zeker aanbevelen, verwachtingen zijn waargemaakt. Nette en schone camper, goede uitleg en begeleiding. En uitstekende service om op een late Zaterdagavond een kapotte band te komen vervangen bij Breda, vanuit Wolvega 2 uur rijden, waardoor we onze reis konden vervolgen!

• Ervaring met: Camper huren

Vriendelijk en kundig geholpen.

Camperreisje van 5 dagen op zich goed bevallen. De gehuurde camper is niet onze keuze om zelf te kopen maar had geen mankementen. Bij retourneren camper geen problemen. Noorderzon makkelijk bereikbaar.

Uitstekend!

Alles loopt goed, informatie ter voorbereiding, het halen van de camper, de staat van de camper en de inboedel en het terug brengen. En met vragen kun je altijd terecht.

• Ervaring met: Camper huren

Een ervaring rijker en een illusie armer

We hebben mooie plaatsen gezien en niets is makkelijker omdat met een camper te doen. Je bent binnen een zucht weg. De camper zelf was nieuw ,maar met een aantal gebreken . De extra bedden die elektrisch naar beneden zouden moeten zakken werkte niet. Het verduisterend gordijn in het slaapdeel was stuk en kregen het advies dat met ducktape te plakken . Dat werkte niet dus verholpen met lijmklemmen. De wc deur zat ook vast met ducktape. De grootste ergernis waren de matrassen , veel te dun met als gevolg dat we de reis eerder hebben afgebroken met pijn in onze rug.

• Ervaring met: Camper huren

Je krijgt waar voor je geld!

Goed bedrijf, sympathiek personeel, klantvriendelijk, goede campers… Een aanrader!!

• Ervaring met: Camper huren

Zeer prettige en informele behandeling.

Zowel bij het ophalen als bij het terugbrengen van de camper werden wij op een zeer prettige en informele wijze te woord gestaan door uw medewerkers. De werking van de camper werd ons zeer duidelijk en vakkundig uitgelegd. Ook bij het terug brengen werd goed geluisterd naar inze ervaringen met de camper. Wij zijn dan ook zeer blij met de hele gang van zaken.

• Ervaring met: Camper huren

Goede service, informatie en fijne camper

Het kon niet beter. Heel betrouwbaar en kwaliteit op de eerste plaats. Fijne service ook.

• Ervaring met: Camper huren

Goede service maar wel opletten

De camper voldeed aan de verwachtingen, prima voertuig. Ondanks dat de camper redelijk nieuw was waren er jammer genoeg enkele delen van de interieur afwerking die al los lieten. Hier kan Noorderzon in mijn beleving ook niets aan doen, dat heeft te maken met aflevering fabriek. Helaas hadden wij ons niet gerealiseerd dat een Queensbed voor ons niet helemaal het juiste bed was. Wij zijn beide redelijk lang en dan is dit type bed niet helemaal geschikt. Een wijze les voor een volgende keer. Wat mij wel tegen viel is dat een keukeninventaris niet standaard in deze camper aanwezig was, moest apart bij gehuurd worden. Dat hoeft geen probleem te zijn als de geleverde spullen dan ook van goede kwaliteit is. Daar ontbrak het wel aan in dit geval. Het bestek was redelijk gedateerd waarbij het heft van vorken en lepels los zaten. Ook ontbraken er knappe soepkommen en/of dessertschaaltjes. We kregen verouderde plastic kommen mee waarvan er één bij gebruik gescheurd bleek te zijn. Voor vertrek bij Noorderzon raad ik huurders wel aan om goed te controleren of de gastank en de watertank wel gevuld zijn. Wij werden bijna op pad gestuurd met een lege gastank, gelukkig werd dit op tijd gezien door de Noorderzon medewerker. We hadden daarentegen wel een lege watertank, wat weer heel vervelend is als je op een camping aan komt en na het opstellen van de camper er achter komt dat de tank leeg is. Het lijkt misschien één klaagzang, dat is het zeker niet. Wat ik alleen aan wil; geven dat de huurder voor vertrek zelf ook moet controleren of alles goed is. We hebben verder geen problemen ervaren en zijn zeker tevreden met de gehuurde camper en de verleende service van Noorderzon.

Goed en betrouwbaar ,snelle reactie

Snelle reactie terug, betrouwbaar

GEWELDIG

Mooi bedrijf, vriendelijke mensen en je wordt er goed geholpen Zeer duidelijke uitleg over het gebruik van een camper

• Ervaring met: Camper huren

Behandeling door Noorderzon geweldig goed.

De ontvangst, de voorlichting en uitleg en de gehele afhandeling zijn voor ons reden om Noorderzon bij vrienden en bekenden zeker aan te bevelen. De camper voldeed geheel aan onze verwachtingen, maar we misten op de camping een auto om er eens even tussenuit te gaan.

Prima geholpen.

Op mijn 2 jarige camper heb ik twee uitdraaisteunen laten plaatsen. Dit is tot volle tevredenheid gedaan. Daarnaast had ik een probleem met de lpg installatie. De lpgtank was niet hervulbaar. Deze werd door een nieuwe, reeds gevulde tank vervangen. Verder had ik nog recht op een gratis vochtmeting. Uit deze meting bleek helaas dat een garagedeur onderin vol vocht zat. Gelukkig viel ook dit onder de garantieregeling en wordt deze vervangen. Kortom Noorderzon is een bedrijf waarop je kunt bouwen. Vandaar 5 sterren.

• Ervaring met: Camper kopen

Alles tiptop geregeld.

Was voor ons de eerste keer dat we met een camper op pad gingen. Alles werd vooraf zeer duidelijk, en geduldig uitgelegd. Werden netjes geholpen door vriendelijke medewerkers. Uiteraard moet er ook een negatieve klank tussen, maar volgens mij kunnen ze bij Noorderzon nog geen invloed uitoefenen op het weer. Dus uiteindelijk niets dan lof.

Super eerlijk en betrouwbaar

Alles wat ze beloven word geregeld, en het gaat niet wat anders dan bij andere camper zaken. TOP0

• Ervaring met: Camper kopen

Ondanks wat tegenvallend weer een prima vakantie gehad.

Contact met de eigenaar verliep soepel. Mankement (vanwege de regen pas een paar dagen later ontdekt) met een van de luifelstaanders werd adequaat opgepakt. Toevallig stonden wij op een camping < 15 min. rijden vanaf Wolvega en kon ik direct terecht bij Noorderzon om het euvel te laten verhelpen. Prima jonge Dethleffs Trend om in te rijden die overigens toch net niet aan alle verwachtingen qua slaap- en cabine-aircogenot voldeed (vandaar geen 5 sterren; 4,5 eigenlijk). Tweede (achtereenvolgende) jaar nu bij Noorderzon Campers gehuurd. Het aanbod omvat betrekkelijk jonge, degelijke campers. Er is een behoorlijk ruime keuze. Wellicht dat Noorderzon (opnieuw) wil kijken naar het late ophaal- en het vroege terugbrengtijdstip van de camper. In voorkomende gevallen scheelt dat namelijk een huurnacht.

Klantgericht

Fijn en snel contact

• Ervaring met: Camper huren

Top verhuurder waar je van op aan kan.

Wij waren zeer tevreden over de service en dienstverlening van Noorderzon camper verhuur.

100% tevreden

Onze ervaring met Noorderzon Campers is zonder meer goed/ uitstekend. Goede service, - uitleg en correcte behandeling. Alles is keurig verzorgd.

Prima organisatie

Na een inbraak in de camper gemaild, (‘s nacht) Volgende dag (zondag) meteen antwoord Alles keurig opgelost Borg ook heel snel na het terugbrengen weer terug ontvangen

Noorderzon super service

Alle contact met Noorderzon verliep snel, duidelijk en heel klantvriendelijk. We werden goed op de hoogte gehouden via de mail qua reservering en betaling. Ook extra tips en advies op de mail. Tip: niet meer werken met tussenpersonen, gewoon alles eigen beheer. Nu hadden we uiteindelijk met 3 verschillende partijen te maken (!) en de flexibiliteit is erg verschillend.