Testen en proberen van een camper.

Op en top service

Regelmatig op verschillende adressen campers gehuurd. Noorderzon met hun administratieve organisatie en Roel Tjassens al verhuurder hebben hun zaken prima voor elkaar. Ze werken zeer klantgericht en zijn bijzonder professioneel. Kwalitatief hoogwaardige camper(s) met geen enkel gebrek. Concurrerende prijzen.

• Ervaring met: Camper huren

Top bedrijf , hebben al voor het 4e jaar een camper hier gehuurd naar alle tevredenheid

Huren hier graag een camper , Zijn zeer tevreden .

Het was fantastisch!

Het reserveren van de camper via internet ging gemakkelijk en vlot. We hebben voldoende informatie ontvangen over de camper en ook een duidelijk instructiefilmpje. De camper zelf was zoals beloofd op de website. Mooi, ruim en schoon. Met alles erop en eraan. Bij het ophalen en terugbrengen werden we, onder het genot van een kopje koffie, vriendelijk te woord gestaan. We hebben twee heerlijke weken gehad en voor een volgende campervakantie zullen we zeker weer voor Noorderzon Campers kiezen.

• Ervaring met: Camper huren

Prima camper voor mooie prijs

Twee weken veel plezier gehad met zijn vieren en hond in de camper. De camper bood genoeg ruimte en comfort. We hebben een leuke vakantie gehad.

• Ervaring met: Camper huren

Enorm vriendelijke en behulpzame service tegen vriendelijke prijs

In 2020 een camper gereserveerd bij Noorderzon voor onze geplande roadtrip naar Normandië. Helaas door Corona twee keer moeten uitstellen. Uiteindelijk was het dit jaar zo ver en konden wij gaan. Contact vooraf via telefoon en e-mail was enorm vriendelijk en behulpzaam. Ook tijdens het ophalen en terugbrengen van de camper dezelfde ervaring. Wij huurden een 4 persoons Dethleffs Trend semi-integraal camper. De huurcamper was zeer nieuw, schoon en luxe. Goede bedden zowel achterin als het hefbed en van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker terug bij Noorderzon voor een nieuwe roadtrip !

Betrouwbaar en prettig bedrijf

Wij hebben ruim 3 weken een camper gehuurd bij Noorderzon Campers. Bij het ophalen van de camper een duidelijke uitleg gehad van alle belangrijke zaken. De camper stond brandschoon en netjes voor ons klaar. Wij zijn op reis geweest met een camper die 100% aan onze verwachtingen heeft voldaan.

• Ervaring met: Camper huren

prima geregeld en gegaan allemaal

Was wel verrast dat ik ook via Dutch Bull Campers had kunnen huren.

Mooie kampeerervaring!

Voor niet-kampeerders een mooie ervaring.

Goed geregeld

Alle vragen, van tevoren netjes beantwoord. Campers ( 2 x) stonden klaar. Duidelijke uitleg ter plaatse. Dus top.

• Ervaring met: Camper huren

Goede uitleg over fijne camper, hoewel je nooit alles kan vertellen.

De administratie bij het huren van een camper verloopt vlot bij Noorderzon. Duidelijk en compleet. De uitleg bij het ophalen is ook goed. Bij het bearlock systeem op het stuurslot heb ik wrs niet goed opgelet, maar daar leer je ook weer van. Bij het terug brengen van de camper en er zijn wat aandachtspunten dan zou ik die graag willen zien. Puur om te leren. Sorry voor de voorruit. Wat daar mis is gegaan weet ik niet. Te veel vegen. Dit was de tweede keer bij Noorderzon, volgend jaar de derde keer. Bedankt voor alles en de mooie en fijne camper.......

Geweldig klantgericht

Door alle toestanden in de wereld is het heel lastig voor de leverancier om de leveringsdatum na te komen en/of te plannen. Om te voorkomen dat m’n geplande vakantie in duigen valt, zorgt Noorderzon Campers dat er, indien nodig, tzt een vervangende buscamper voor me staat. Alle lof voor deze mensen!

• Ervaring met: Camper kopen

Wij zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen.

We waren op zoek naar een andere camper. Bij Noorderzon was er, ondanks de krapte op de markt, volop keus. Bij het uitzoeken van accessoires voor de andere camper kregen we deskundig advies. De gemaakte afspraken werden stip nageleefd. Alom hulde ! Toen de ingeruilde camper een klein defect bleek te hebben en de kosten hiervan (achteraf) mee vielen, werd hier niet moeilijk over gedaan.

Uitstekend en plezierig

Er wordt met je meegedacht Erg klantgericht Vriendelijkheid is standaard

Fantastisch

Klantgericht

• Ervaring met: Camper onderhoud

Bedankt voor de review en natuurlijk voor de lekkere koeken!

De juiste adviezen bij aankoop, service en verhuur

Vorig jaar opnieuw een fijne ervaring bij dit bedrijf. We werken al samen sinds 2016! Ook bij deze nieuwe camper ontvingen we goede adviezen over aankoop, verhuur en service. De winterreis naar het Iberisch schiereiland was weer geweldig. De techniek werkte prima. Zie ook <https://www.noorderzon-campers.nl/verhuur/b73-sunlight-t69l-automaat/>

• Ervaring met: Camper kopen

Als verhuurbedrijf prima maar schade afhandeling van schades wordt je ''opgelicht''

Als verhuurbedrijf helemaal prima en mooie site met groot aanbod aan mooie campers. Ik heb zodoende ook een camper gehuurd. Het vooraf regelen en beantwoorden van vragen allemaal netjes. Super mooie camperreis gehad maar helaas wat kleine schades gemaakt aan de camper. Uiteraard moeten hersteld worden zodat de volgende ook weer een nette camper heeft. Echter worden de kleine gebruikers schades voor heel veel geld in rekening gebracht maar uiteindelijk niet eens hersteld. Er wordt zodoende wel elke keer geld ontvangen maar niets hersteld...... Ook al ben je verzekerd worden de schades al snel naar €150 gerekend (zonder goede onderbouwing) zodat het eigen risico per schade geval helemaal opgemaakt wordt. Er wordt hierover niet transparant en eerlijke informatie verstrekt. Dit lijkt bijna op een verdienmodel. Op de medewerkers van Noorderzon is niets op of aan te merken en zeer vriendelijke maar de eigenaar (Haye ) daar in tegen is verre van klantvriendelijk (niet bereikbaar of goot de telefoon er midden in een gesprek op). Dus prima verhuurbedrijf met mooi aanbod campers maar je moet geen krasje maken anders wordt je direct leeg getrokken. Ze houden dan zonder overleg of overeenstemming je borg in.

• Ervaring met: Camper huren

Jammer om te horen dat u zich opgelicht voelt. Wij zien het alleen wel anders: u hebt prachtige camper gehuur die terugkwam met 3 schades. Deze schades hebben we u inderdaad in rekening gebracht (1 x 374,18 euro, 1x 185 euro en 1x 75 euro), ons inziens voor redelijk bedragen. Volgens mij heeft mijn collega Arjan u ook netjes uitgelegd hoe we tot deze bedragen zijn gekomen, en klopt het niet dat we schades "naar 150 euro toe" hebbben gerekend. U was het hier niet mee eens en nadat we u zowel telefonisch als per mail dit al diverse keren hadden uitgelegd bleef u ons dagelijks bellen. Daarop heb ik inderdaad aangegeven dat ik hierover met u uitgesproken was. Haye Nicolaij

Mensen die weten waarover ze praten

Ervaren en vriendelijk. Problemen adequaat oplossend en keurige inbouw verzorgd.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Wat een mooie ervaring was dit

Wij hebben besloten om een camper reis te maken naar Noorwegen. Mijn vrouw is ziek en het is onbekend hoelang ze nog te leven heeft. Het was haar wens om naar Noorwegen te gaan. We zijn in oktober geweest, misschien niet de ideale tijd van het jaar, maar het was er in die tijd prachtig en lekker rustig. We hebben besloten om een camper bij Noorderzon campers te huren en hebben een kijkje genomen. Veel keuze en vriendelijke medewerkers. Onze twee volwassen kinderen gingen ook mee, dus een vierpersoons-camper moest het worden. Supermooie camper van een jaar oud. Reed geweldig, en heel comfortabel. Alles erop en eraan. Was vrij fris in Noorwegen, maar de verwarming hield ons goed warm. Als we weer een camper reis doen, wordt het weer een camper van Noorderzon campers. We werden voor de reis goed op de hoogte gehouden waar we op moesten letten. Filmpjes over het gebruik van de camper, plus een persoonlijke uitleg. Ik zou zeggen, tot snel. Rob

Prima en correct.

Super geen woorden voor

Professionele persoonlijke organisatie

Functioneert zoals een camperverhuurbedrijf zou moeten functioneren. Er zijn genoeg camperverhuurbedrijven. Maar wilt u kwaliteit in product/communicatie en afhandeling dan adviseer ik Noorderzon. Geert Room

14 fantastische dagen en nachten gehad in camper

14 dagen met camper in Nederland van 1 tot en met15 oktober 2021. , 5 campings aangedaan in Zuid Holland ,Zeeland ,Noord Brabant en Gelderland.

uitstekend!

Noorderzon Campers kunnen we zeker aanbevelen, verwachtingen zijn waargemaakt. Nette en schone camper, goede uitleg en begeleiding. En uitstekende service om op een late Zaterdagavond een kapotte band te komen vervangen bij Breda, vanuit Wolvega 2 uur rijden, waardoor we onze reis konden vervolgen!

• Ervaring met: Camper huren

Vriendelijk en kundig geholpen.

Camperreisje van 5 dagen op zich goed bevallen. De gehuurde camper is niet onze keuze om zelf te kopen maar had geen mankementen. Bij retourneren camper geen problemen. Noorderzon makkelijk bereikbaar.