Goed en betrouwbaar ,snelle reactie

Snelle reactie terug, betrouwbaar

GEWELDIG

Mooi bedrijf, vriendelijke mensen en je wordt er goed geholpen Zeer duidelijke uitleg over het gebruik van een camper

• Ervaring met: Camper huren

Behandeling door Noorderzon geweldig goed.

De ontvangst, de voorlichting en uitleg en de gehele afhandeling zijn voor ons reden om Noorderzon bij vrienden en bekenden zeker aan te bevelen. De camper voldeed geheel aan onze verwachtingen, maar we misten op de camping een auto om er eens even tussenuit te gaan.

Prima geholpen.

Op mijn 2 jarige camper heb ik twee uitdraaisteunen laten plaatsen. Dit is tot volle tevredenheid gedaan. Daarnaast had ik een probleem met de lpg installatie. De lpgtank was niet hervulbaar. Deze werd door een nieuwe, reeds gevulde tank vervangen. Verder had ik nog recht op een gratis vochtmeting. Uit deze meting bleek helaas dat een garagedeur onderin vol vocht zat. Gelukkig viel ook dit onder de garantieregeling en wordt deze vervangen. Kortom Noorderzon is een bedrijf waarop je kunt bouwen. Vandaar 5 sterren.

Alles tiptop geregeld.

Was voor ons de eerste keer dat we met een camper op pad gingen. Alles werd vooraf zeer duidelijk, en geduldig uitgelegd. Werden netjes geholpen door vriendelijke medewerkers. Uiteraard moet er ook een negatieve klank tussen, maar volgens mij kunnen ze bij Noorderzon nog geen invloed uitoefenen op het weer. Dus uiteindelijk niets dan lof.

Super eerlijk en betrouwbaar

Alles wat ze beloven word geregeld, en het gaat niet wat anders dan bij andere camper zaken. TOP0

• Ervaring met: Camper kopen

Ondanks wat tegenvallend weer een prima vakantie gehad.

Contact met de eigenaar verliep soepel. Mankement (vanwege de regen pas een paar dagen later ontdekt) met een van de luifelstaanders werd adequaat opgepakt. Toevallig stonden wij op een camping < 15 min. rijden vanaf Wolvega en kon ik direct terecht bij Noorderzon om het euvel te laten verhelpen. Prima jonge Dethleffs Trend om in te rijden die overigens toch net niet aan alle verwachtingen qua slaap- en cabine-aircogenot voldeed (vandaar geen 5 sterren; 4,5 eigenlijk). Tweede (achtereenvolgende) jaar nu bij Noorderzon Campers gehuurd. Het aanbod omvat betrekkelijk jonge, degelijke campers. Er is een behoorlijk ruime keuze. Wellicht dat Noorderzon (opnieuw) wil kijken naar het late ophaal- en het vroege terugbrengtijdstip van de camper. In voorkomende gevallen scheelt dat namelijk een huurnacht.

Klantgericht

Fijn en snel contact

• Ervaring met: Camper huren

Top verhuurder waar je van op aan kan.

Wij waren zeer tevreden over de service en dienstverlening van Noorderzon camper verhuur.

100% tevreden

Onze ervaring met Noorderzon Campers is zonder meer goed/ uitstekend. Goede service, - uitleg en correcte behandeling. Alles is keurig verzorgd.

Prima organisatie

Na een inbraak in de camper gemaild, (‘s nacht) Volgende dag (zondag) meteen antwoord Alles keurig opgelost Borg ook heel snel na het terugbrengen weer terug ontvangen

Noorderzon super service

Alle contact met Noorderzon verliep snel, duidelijk en heel klantvriendelijk. We werden goed op de hoogte gehouden via de mail qua reservering en betaling. Ook extra tips en advies op de mail. Tip: niet meer werken met tussenpersonen, gewoon alles eigen beheer. Nu hadden we uiteindelijk met 3 verschillende partijen te maken (!) en de flexibiliteit is erg verschillend.

dramatisch contact

afgesproken op de plek niemand die kwam op dagen . wij belde naar de zaak en dhr zei opeens dat het gecanceld was zonder te overleggen of iets te sturen.

• Ervaring met: Camper huren

Hallo Eline, We voorzien onze huurders van veel informatie via de mail voordat ze op vakantie gaan. Allereerst een bevestiging, vervolgens nog reisinformatie en ook nog een mail met ophaal informatie. In onze algemene voorwaarden staat dat er een minimum leeftijd geldt voor huurders die bij ons een camper huren. Helaas voldoen jullie beide niet aan deze eis van de verzekering. Dat is ook de reden dat we de gemaakte reservering hebben geannuleerd en jullie daar per mail van op de hoogte hebben gebracht. Overigens was de camperreis door jullie niet betaald. Hierover mailen we altijd (meerdere) herinneringen. We vinden het heel spijtig dat jullie voor een dichte deur stonden maar we hebben jullie wel degelijk op de hoogte gesteld van de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Noorderzon Campers.

Veel mankementen, geen compensatie.

Zomer 2021. Een nieuwe camper, maar zo slecht afgewerkt dat we vanaf dag 1 allerlei mankementen hadden die reparatie vroegen. Bijv tot 3 x lekkende gootsteenpijpjes in kastje met vieze troep tot gevolg en we voedsel weg konden gooien. Tot en met daklekkage met natte bekleding en matras tot gevolg. Niet aanwezige noodzakelijke materialen zoals vulnippel om in Frankrijk gas te tanken voor kooktoestel. Kostte 3 dagen en uren omrijden om dat uiteindelijk te vinden. We zijn twee dagen eerder terug gekomen uit regenachtig Frankrijk om de bus te laten drogen en dag eerder ingeleverd zodat ze voor vlg klant zaken konden herstellen. : Telefonisch werden we vriendelijk te woord gestaan, de gemaakte kosten voor materiaal en wat dieselgeld werd vergoed. Maar geen enkele compensatie voor de verloren vakantiedagen. Reactie Dutchbull op verzoek tot compensatie: “Ik begreep dat de camper teruggekomen is zonder een extra kentekenplaat en met enkele vochtplekken in de bekleding. Dit laten we verder zo en wordt niet in rekening gebracht uit coulance. “

• Ervaring met: Camper huren

Hallo Mieke, Zoals ook al besproken vinden we het erg vervelend dat de camper niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. De verhuurder heeft inderdaad een aantal steken laten vallen en de camper had ook wat meer gebreken dan je zou mogen verwachten van een nieuwe camper. We zijn in overleg met de verhuurder om herhaling te voorkomen. We hopen dat je nog wel vaker met een camper op vakantie wilt en dat je van onze tegemoetkoming gebruik wilt maken. We zullen er dan, zoals gebruikelijk, alles aan doen om je een plezierige vakantie te bezorgen! Excuses voor het ongemak.

Top service

Een bedrijf waar de klant nog centraal staat top

• Ervaring met: Camper kopen

Prima locatie om camper te huren

Drie weken een camper gehuurd via noorderzon en geweldige tijd gehad. Camper ophalen was goed. Uitleg zeer volledig en er werd ruim de tijd voor genomen. Inleveren ging ook soepel.

Top geregeld !

Alles prima geregeld en begeleid, leuke ervaring !!

Net voldoende

Knaus Camper 2 weken gehuurd van 2 t/m 16 juli en fijne vakantie gehad in Noord Duitsland. Hanzesteden bezocht en genoten van natuur en Oostzee. Helaas vanaf vertrek startproblemen gehad die een paar keer terugkwamen en een groot deel van onze Camper reis hebben verstoord. Derde keer ruim 4 uur langs de snelweg stilgestaan bij een tankstation omdat de hulpdienst niet kwam opdagen. Uiteindelijk zelf maar actie ondernomen.. Op advies van Noorderzon Campers naar officiële Fiat garage gegaan alwaar geconstateerd werd dat de accu stuk was en niet origineel? Het was heel netjes dat de eigenaar direct aanbood om de rekening van de nieuwe accu te vergoeden, 1/3 van de reissom terug te betalen ter compensatie en de binnen schoonmaak heeft vergoed. Niettemin, als je een camper huurt bij Noorderzon Campers dan verwacht je niet dat je een camper huurt van een particulier die dan ook nog eens niet in orde blijkt te zijn.

• Ervaring met: Camper huren

Erg vervelend van de accu-problemen inderdaad en dat dit impact heeft gehad op uw camperplezier. De oplossing om de onkosten en een deel van de huursom terugbetalen is het minste wij en de eigenaar dan kunnen doen. Je kunt eigenlijk nooit gemist vakantieplezier uitdrukken in euro's, maar in de praktijk is dat eigenlijk het enige wat we kunnen doen. U suggereert in uw mail dat de camper niet in orde zou zijn omdat deze van een particulier is. Deze camper is van 2020 en eigenlijk zou zo'n accu dan nog helemaal niet kapot mogen zijn. Dat verwacht je inderdaad niet. Helaas blijft het techniek en gebeuren dit soort dingen toch soms. Er is hierin geen verschil in particuliere campers of onze eigen campers. U hebt helaas pech gehad. Haye Nicolaij

Leuke eerste kennismaking met een camper

Prima camper (nieuw), prima service en communicatie, duidelijke afspraken en opvolging. Bed was goed, alle toebehoren aanwezig. Weer zat een beetje tegen maar dat is met een camper ook minder een probleem. Belangrijk is dat je echt met zijn 2-en moet zijn om met name parkeren zonder schade af te wikkelen. Door de hoogte en breedte heb je verder eigenlijk "vrachtwagen navigatie" nodig. Het zou handig zijn als die in de camper beschikbaar is, maar er zijn ook andere manieren om dit zelf op te lossen.

Top Camper verhuurbedrijf

Voor de 3e keer een camper gehuurd bij Noorderzon Campers, en wederom prima bevallen, keurig, vrijwel nieuwe campers die goed worden onderhouden en waar ze bij Noorderzon Campers erg zuinig op zijn. De afhandeling van borg e.d. is meteen weer correct afgehandeld. Dit past daarom ook heel goed bij mij zodat ik volgend jaar weer graag een Camper bij Noorderzon wil huren.

• Ervaring met: Camper huren

Prima camper misschien net iets te krap zeker wanneer je regelmatig binnen moet zitten

Goede vakantie gehad. Camper okay zie omschrijving in 1 zin. Noorderzon prettig bedrijf.

Alles goed voor elkaar.

Voor het 2e jaar hier een camper gehuurd, nu bij de eigenaar zelf opgehaald. Net als het vorige jaar was alles prima in orde vanaf het moment van reserveren tot het moment van afhalen. Kortom tot nog toe geen reden om te veranderen.

prima geregeld.

nette mooie schone camper. Goede en duidelijke uitleg. Hele leuke manier van vakantie, zeker aan te bevelen.

Hele goede ervaring met Noorderzon Campers

Omdat een ander verhuurbedrijf niet kon leveren wat wij wilden moesten we zelf op het laatste moment nog een camper zoeken. Wat werd ik top en lief te woord gestaan door Kim. Ze hielp mij met alles te regelen. De camper die wij perse wilden was er nog. Dus alles ging goed. Later nog 1 week extra geboekt. Ophalen en terug brengen ging ook zeer vlot en vriendelijk. Filmpje kijken bij ophalen had ik alleen liever thuis gezien. De lichte schade op de tafel, door te hard neerzetten van de boodschappen, werd prima afgehandeld. Als ik dan toch een min puntje moet aangeven: voor 9 uur op donderdag inleveren is voor huurders uit Almere best een beetje vroeg. En halen en brengen op donderdag is zo ie zo best een dingetje. Al met al: een top bedrijf. Gr van Menno en Sheila Kuijzer uit Almere

Prachtige camper!

Onze 1e keer met een camper op reis. Blij met iets meer ruimte (6 persoons voor 3 personen), zodat we de bedden elke avond al klaar hadden. Je bent erg vrij in waar je de volgende dag heenrijdt.