we hebben het prima naar ons zin gehad

Goede contacten met Noorderzon. Alles is naar wens verlopen.

• Ervaring met: Camper huren

super service, ook voor niet klanten

We waren onze vulslang voor water vergeten, lag nog thuis. Hier gevraagd en ja hoor: "Natuurlijk kun je hier wel even water laden. Het is wel een beetje vol met campers, zal ik jullie camper even achteruit bij het vulpunt zetten dan kun je zo weer weg." Topservice!, wordt zeer gewaardeerd.

• Ervaring met: Camper onderhoud

prima camper gehuurd, en de uitleg was duidelijk

dit was voor ons de eerste keer, (camper huren). we hebben een prima week gehad , met een fijne camper,

Superrr!!

Prachtige camper , inventaris gehuurd en alles zat erbij .

Zat de eerste 2 nachten in de kou

Eerste 2 nachten in de kou gezeten, kachel deed het niet, zelf voor een oplossing gezorgd, bij het inleveren van de camper nadat ik dit weer had aangegeven, werd er niets mee gedaan, jammer

• Ervaring met: Camper huren

Een vakantie zoals die hoort te zijn!

Bij de voorpret van de vakantie de camper gehuurd bij Noorderzon. Goede informatie en duidelijke instructies hoe te handelen. Het ophalen van de camper bij de verhuurders verliep alles soepel en konden we starten met de vakantie. Hele reis door Frankrijk en Spanje hebben we veel plezier gehad van het comfort dat de camper ons bood. Bij een opkomende storing reageerde de verhuurder snel en adequaat zodat we zonder problemen verder konden reizen. Het weer inleveren verliep net zo soepel als bij het ophalen. We hebben het mede dankzij de camper heel goed gehad. Top!

• Ervaring met: Camper huren

Prima camper, alles super geregeld door een ervaren team

Prima reiservaring met camper naar Noorwegen. Dit bedrijf is een aanrader; goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede service.

• Ervaring met: Camper huren

Betrouwbaar, goede snelle communicatie.

Mooie goed onderhouden campers. Zeer goede snelle communicatie op alle vlakken. Meedenkend en zeer ervaren. Duidelijk.

• Ervaring met: Camper huren

Buscamper uitgetest maar op bepaalde punten niet praktisch.

Konden de beide elektrische fietsen niet kwijt op het rek. Moeten de fietsen ook te hoog tillen om deze op het rek te zetten. Om de achterdeur te openen moeten de fiets(en) eraf om bij de gasfles( en) te kunnen. Erg lastig. Verder qua ruimte voor twee personen geen probleem in ons geval. Konden de eerste keer het gas niet aan krijgen. Niet duidelijk uitgelegd en ook niet duidelijk op film. Erg frustrerend. Aanrader is om het water (kranen) en de gaspitten bij ophalen te testen. Voorstel om een trekhaak te monteren. Kun je zeker op een fatsoenlijke manier je fietsen vervoeren.

Erg tevreden over Noorderzon

Deze zomer hebben voor de eerste keer een camper gehuurd bij Noorderzon. Vanaf het eerste contact hadden we een positief gevoel en dat is helemaal uitgekomen. De voorlichting voorafgaand en tijdens het ophalen van de camper was uitgebreid en duidelijk. De gehuurde camper was zo goed als nieuw en reed heerlijk. Wij hebben een reis gemaakt door Frankrijk en de camper heeft supergoed voldaan. We gaan zeker nog vaker met een camper op stap en dan is Noorderzon voor ons het adres om daar opnieuw eentje te huren Theo en Tineke Appelscha

helemaal goed.

Dit jaar gingen we voor de 1e keer met de hond , deze deed het prima we hadden perfect weer hiervoor ,we hebben een week geboekt om het te ervaren mat onze hond ,Labrador, en dit was prima . Volgende keer nemen we een iets ruimere/grotere Camper,maar we hebben genoten.

• Ervaring met: Camper huren

Vriendelijk, betrouwbaar, ruime keuze in jonge/nieuwe campers voor de verhuur.

Twee keer een buscamper gehuurd via Noorderzon. Beide keren was het een camper van een recent bouwjaar. Ruime keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijk afspraken. Snelle reactie op mail/app. Voor een volgende keer gaan we zeker naar Noorderzon.

• Ervaring met: Camper huren

Noorderzon is een prima bedrijf, prima camper en service

De door ons gehuurde camper reed prima, gemakkelijk in gebruik en zeer comfortabel.

Professioneel en zakelijk.

Kreeg een andere camper mee dan in eerste instantie besproken en deze was ook prima. Alleen ontbrak een camera en routeplanner erin. Hebben we uiteindelijk gedeeltelijk kunnen oplossen middels een losse routeplanner. Achteraf werkte dat niet goed en heb ik het via mijn telefoon gedaan met Google Maps. Camera was niet meer mogelijk maar lukte zonder ook prima. De camper was schoon en zag er keurig uit. De nabestelling van de inventaris zat er in eerste instantie niet bij maar werd snel rechtgezet. Alleen jammer dat we twee hulpmiddelen kapot meekregen. Was wel weer goed voor de sociale contacten want nu moesten we die lenen bij buren. De auto reed prima maar gaf af en toe rare meldingen en dat voor een nagenoeg nieuwe camper (april 2024). Bij inleveren werd de camper minutieus gecontroleerd en dat voelde een beetje als of ze er vanuit gaan dat je iets verzwijgt en dat voelt als niet vertrouwen. Neemt niet weg dat ik het ook wel snap omdat de camper de volgende dag weer met iemand anders mee gaat en je niet achteraf discussies krijgt ivm het terugstorten van de borg. Al met al een prima camper meegehad bij een professionele organisatie.

• Ervaring met: Camper huren

Voor de tweede keer een fijne camper!

Voor het tweede jaar huurden wij een camper bij Noorderzon welke wij ophalen in Westervoort. Deze camper was iets ouder en had helaas wat gebreken aan de gordijntjes. Dit werd echter meteen opgelost voor de volgende huurders. Maar fijne complete campers, fijn contact met zowel Noorderzon als de mannen op de ophaallocatie in Westervoort.

• Ervaring met: Camper huren

Heerlijk ontspannen op vakantie!

We hebben voor het eerst een camper gehuurd, en waren zeer te spreken over zowel de gehuurde camper, als over het huren via Noorderzon. Dit smaakt naar meer!

• Ervaring met: Camper huren

Al voor de 4e keer via Noorderzon gehuurd, waarvan 3 keer bij EU campers Westervoort. Altijd goed en vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg over de camper. Na inleveren ook snel de borg weer teruggekregen.

• Ervaring met: Camper huren

Wederom een prachtige camper gehuurd

Al voor de vierde keer een camper gehuurd bij Noorderzon. Net als de vorige keren een goede service. Voor het eerst bij een particulier thuis de camper gehaald. Aardige mensen die met passie hun camper verhuren. Administratie vai Norrderzon, de rest keurig geregeld door de eigenaren zelf. Komen zeker nog eens terug

• Ervaring met: Camper huren

Direct een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat klopte helemaal toen we de camper op haalden. Duidelijk en rustige uitleg. Werdt bij terugkomst nog eens bevestigd, kom daar om 13.00 aan rijden terwijl die om 09.00 terug had moeten zijn. Heel erg maar niet gezien. Bleven ook nu weer zo aardig. Zeker een aanrader voor huur of koop zou er zeker naar toe gaan.

• Ervaring met: Camper huren

We hebben een heerlijke week gehad met de gehuurde camper. Alles is perfect geregeld!

• Ervaring met: Camper huren

Eerste keer camperen, meteen verliefd!

Wat een ontzettend fijn bedrijf. Bevlogen medewerkers, heel veel kennis, goede uitleg en ze denken met je mee. Wij gingen voor de eerste keer met de camper op vakantie en zijn meteen verliefd. Camper was super fijn, alles heel compleet. We hebben niks gemist. Prijs was prima. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Camper huren

Onze eerste camperervaring met Noorderzon Campers is naar tevredenheid verlopenheid verklopen.

De communicatie (mondeling en schriftelijk) met de verhuurder in voorbereiding op het ophalen van de camper was positief. We kregen een nieuwe camper mee. Onderweg met de camper hebben wij helaas een aantal ongemakken gehad. Die hebben wij bij het terugbrengen van de camper met de verhuurder besproken. Een aandachtspunt voor Noorderzon Campers is de afwikkeling bij het terugbrengen van de camper. Noem het maar de aftersales. Je zou verwachten dat het doornemen van het opname/afwikkelformulier plaatsvindt aan de tafel in de showroom onder het genot van koffie of thee. En de vraag of je een leuke vakantie hebt gehad. We hadden een paar uur gereden om de camper terug te brengen. Nu werd het aan de balie afgehandeld.

• Ervaring met: Camper huren

We waren nog nooit met een camper weg geweest maar we hebben genoten

Bij Noorderzon een camper gehuurd en weekje weggeweest. Alles voortreffelijk geregeld. Ook de keukeninventaris erbij gehuurd, dus waren van alles voorzien. Goede uitleg van de camper gehad en ook bij terugbrengen prettig geholpen. We gaan hier vaker een camper huren.

Prettige samenwerking

We hebben inmiddels al een aantal jaren een prettige samenwerking met de verhuurafdeling van Noorderzon. Regelmatig gaat er een camper weg met de bemiddeling van Noorderzon dit tot ieders tevredenheid. Met vriendelijke groet, Bert en Rinskje Schenkel BenRcamperverhuur Gorredijk

• Ervaring met: Camper huren

prettig en betrouwbaar bedrijf die je problemen onderweg ook oplost

inmiddels zo'n 7 jaar ervaring met dit bedrijf. Doen hun werk degelijk en prettig. Overzichtelijke website, goede afspraken in huur en verhuur. Problemen als je onderweg bent op vakantie lossen zij in overleg met je op. Goed bereikbaar als je het nodig hebt.

Smalle Weegbree 5

8472 BG Wolvega