Bij de campers die wij in bemiddeling verhuren en die bij de eigenaar gehaald/gebracht worden, zijn de eigenaren in principe het aanspraakpunt bij problemen. Als u met ons contact opneemt gaan we u wel helpen, zoals we geprobeerd hebben te doen. U gaf aan een telefoontje klantvriendelijker te vinden. Mijn collega heeft bedacht dat contact via whatts-app wat praktischer was, zodat hij een indruk kon krijgen van het probleem. U kon hiermee foto's en filmpjes van de situatie sturen. Het probleem onstond op een zondag. Dan is het ook erg lastig iemand te vinden die er naar kan kijken. En wij zijn niet in de gelegenheid om ter plekke problemen op te lossen. Maar ik ben blij te horen dat u met de eigenaren er goed uit bent gekomen, maar vind het jammer om te horen dat u zich door ons in de steek gelaten voelde. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen we het niet terugdraaien.
Beste Harm en Machteld van Driel, Allereerst willen we aangeven dat we ook ontzettend balen van het probleem van jullie gekochte camper. En dat jullie geplande reis hierdoor niet gegaan is, zoals jullie graag wilden. Maar met jullie stelling dat jullie 'ordinair zijn opgelicht' en dat we star zijn en niet over de brug willen komen, zijn we het absoluut niet eens. 1. Jullie hebben een camper gekocht van 7 jaar oud met bij aankoop bijna 130.000 km op de teller. Dat is niet nieuw en het blijft techniek. Er kan dan wel eens een storing optreden. 2. We hebben niet verzwegen dat deze camper eerder al een motorstoring heeft gehad. Voor levering van de camper hebben we dit expliciet besproken. We hebben toen door een garagebedrijf het probleem op laten lossen en waren er echt van overtuigd dat het probleem hiermee was verholpen. 3. Jullie hadden garantie conform de BOVAG-voorwaarden, waarbij de garantiezaken in principe in Wolvega opgelost moeten worden. Omdat jullie op reis waren hebben we ons soepel opgesteld en jullie naar een 2-tal garages in het buitenland laten gaan en de onkosten hiervan per omgaande terugbetaald. Helaas bleek het probleem terug te keren en daarom hebben we de keuze gegeven terug naar Nederland/Wolvega te komen, zodat onze eigen garages er naar konden kijken. 4. Wij hebben toen voor jullie diverse afspraken gepland, maar bij aankomst in Nederland wilden jullie al de reis stopzetten en de vroegen jullie al het aankoopbedrag terug. Wij waren van mening dat wij nog niet een echte kans hadden gehad om het probleem opgelost te krijgen en hebben dit geweigerd. Vervolgens hebben jullie tijd gevraagd om na te denken, en hierdoor zijn afspraken bij garages geannuleerd en dit heeft de doorlooptijd uiteindelijk onnodig veel vertraagd. 5. Nadat jullie uiteindelijk akkoord waren dat we de problemen aan mochten pakken hebben we volgens mij echt ons uiterste best gedaan om het probleem opgelost te krijgen. We hebben kosten nog moeite bespaard en diverse specialisten ingehuurd en jullie zelfs een vervangende camper gegeven, terwijl dit conform de Bovag-garantievoorwaarden zeker niet hoeft. Nogmaals: we balen van de ontstane situatie. Maar om ons star en niet meedenkend te noemen, omdat we niet akkoord gingen met het terugkopen van de camper voor de aankoopprijs, voordat dat we de kans hadden gehad om het probleem opgelost te krijgen, vinden we veel te ver gaan. Zoals ook aangegeven willen we best in gesprek over een definitieve oplossing. We hebben geadviseerd om de Bovag in te schakelen als bemiddelende partij. Hierop hebben jullie (nog) geen gehoor gegeven.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.