Reactie van het bedrijf
Beste Erik,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u tijdens uw reis hinder heeft ervaren van de punten die u benoemd.
Bepaalde dingen hadden anders gekund en daarvoor hebben wij u een compensatie van €150,- aangeboden. Wat betreft de hordeur: de hordeur van Bürstner is helaas niet leverbaar de afgelopen maanden. Om toch een oplossing te bieden dat er iets van een hor is, hebben wij gekozen voor de kattenstaarten als tijdelijke noodvoorziening. Dit is niet ideaal, maar wel de enige manier geweest om de camper toch functioneel te houden.
Wat betreft de lekkende kranen, naar ons inzicht was alleen de kraan bij de wasbak niet bruikbaar, in jullie vakantie is gebleken dat ook de douche niet functioneert. Dit vinden we vervelend, en daarom bieden we de compensatie aan van 150 euro.
De opmerking over het deukje willen we graag toelichten. Wij controleren onze campers zowel bij uitgifte als bij inname zorgvuldig. In alle eerdere formulieren van dit seizoen is dit deukje niet geconstateerd– wij missen dit niet zes keer achter elkaar. Daarom moeten wij er vanuit gaan dat de schade tijdens uw huurperiode is ontstaan. Hiervoor brengen we het eigen risico van 150 euro in rekening, dit verrekenen we met de compensatie.
Jammer dat dit keer de ervaring niet volledig naar wens was.
Met vriendelijke groet,
Jan-Maarten
Noorderzon Campers