Menselijk fantastisch

Kom binnen wordt dadelijk geholpen.was niet druk Kan alleen 1 ding zeggen geweldig

Klant staat hier echt centraal!! TOP!!

Waar twee Hobby-dealers in Duitsland en ook nog een in Purmerend botweg weigerden om een garantieklus op te pakken. Echt waar!! Kwam Noorderzon wel in actie en loste het probleem in een half uur op. Gratis en met een vriendelijke lach en nog een bak koffie ook. Ook onze eerdere ervaringen met Noorderzon waren super. Service met een Hoofdletter. Thnx

Keurig en betrouwbaar bedrijf met vriendelijk en vakkundig personeel.

Voor onze 1e camperreis in zee gegaan met Noorderzon. Ze hebben ons op een uiterst vakkundige en plezerige wijze voorzien van allerlei informative en tips. Ook tijdens onze reis konden we nog terecht voor wat vragen. We hadden het gevoel dat niets teveel was en werden vriendelijk en vakkundig geholpen. Al met al vanaf de voorbereiding, de reis zelf als ook achteraf een bedrijf waar je zeer zeker weer terug komt!

Zeer klantvriendelijk, attent en goede informatie

Goede informatie vooraf, bij problemen of vragen telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en ontspannen medewerkers.

Goed bedrijf met vriendelijke en vakkundig personeel

Voor de derde keer hebben we een camper gehuurd bij Noorderzon Campers en zoals de voorgaande keren is het dit keer ook weer prima geregeld. Personeel is vriendelijk, e-mails worden vlot beantwoord, dus gewoon een goed en vertrouwd bedrijf.

Helaas hadden we enorme problemen met de door ons gehuurde camper. In totaal zijn we 3x weggesleept door een bergingsbedrijf, dit heeft wel grote invloed gehad op onze vakantie. Maar Noorderzon heeft keurig een vervangende camper gestuurd en ons deze een week extra aangeboden. Helaas was een extra week voor ons niet mogelijk, maar toen hebben we een week huur teruggekregen. Goed geregeld!

Noorderzon verhuurt uitstekende campers en biedt goede service.

Het was de eerste keer dat we een camper huurden en daarom best spannend. We kregen uitstekende uitleg hoe alles werkt en daardoor vertrokken we met een goed gevoel. De buscamper is compact (ik heb vaak mijn hoofd gestoten) maar rijdt voortreffelijk. En je kan de bus gemakkelijk parkeren in steden. Het leuke is dat je zo weer vertrekt als het weer of de omgeving tegenvalt. We gaan het zeker weer eens doen. Door het comfort is het een prettige manier van reizen.

Heldere duidelijke uitleg en service

Zeer tevreden over de communicatie, uitleg, reservering en afhandeling van onze camperhuur. Perfect gewoon

Uitstekende service en zeer professioneel.

Toen wij ons, mijn vrouw en ik, zijn gaan oriënteren bij Noorderzon, zijn we erg prettig ontvangen. Na nog een aantal mogelijkheden voor het huren van een camper te hebben onderzocht, hebben we besloten dit bij Noorderzon te doen. Het ophalen van de camper is heel gladjes verlopen. We hebben, ondanks koud en nat weer, een prima vakantie gehad met de door ons gehuurde camper. De camper hebben we als comfortabel ervaren, zowel het rijden als het verblijf er in. Het weer terugbrengen en controle van de camper is ook heel gladjes verlopen. Pluim voor dit bedrijf!

Vriendelijk voor de klanten, een uitstekende service

Voor het eerst een camper gehuurd bij Noorderzon, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Camper was nieuw, asl wij nog vragen hadden werd dit bijzonder vriendelijk en correct beantwoord.

Mooie camper, redelijke prijs en uitstekende service!

Vanaf de eerste kennismaking tot het inleveren van de camper een zeer plezierige en professionele aanpak. Duidelijk allemaal mensen die weten waar ze over praten! Een mooie camper, een duidelijke uitleg en een goed advies!

Een plezierige ervaring!

Netjes en plezierige hulp en uitleg gehad. Vrij nieuwe en moderne campers. Mooie reis gehad, ook dankzij Noorderzon!

Zeer goede flexibele service.

Goede voorlichting gekregen en al onze camperwensen kwamen uit.

Uitstekende ervaring zowel met de camper als met Noorderzon

Correcte behandeling; fijne uitleg met handige tips. Keurige camper, met alles er op en aan.

goede service

uitstekend bevallen

Alles keurig voor elkaar!

Camper gehuurd, top geregeld. Vriendelijk en geduldig geholpen.

Super goed

Fijne mensen waar je goed camper kunt huren

service kan beter

SErvice kan beter. had andere camper besproken. klacht over de kachel slecht afgehandeld. had meer steun verwacht. de klacht over het druppelen op de bumper niet opgelost vind ook de prijzen te hoog omdat de ophaaldag en terugbreng dag worden gerekend. dat zijn twee dagen waar je niets aan hebt. boekingskosten vind ik ook erg hoog

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo Ton Sebregts, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over onze service. Hierbij enige toelichting. De camper die u oorspronkelijk heeft gereserveerd stond te koop en hebben we verkocht, de camper die u mee gehad heeft was een jaar nieuwer en verder exact gelijk behalve de kleurstelling. In mei is het niet altijd even lekker warm en dan is het buitengewoon vervelend als de verwarming het niet doet. Op de dag dat u ons heeft gemeld dat er een probleem met de kachel was hebben we e.e.a. telefonisch proberen op te lossen, toen dat niet leek te gaan werken hebben we direct ruimte vrijgemaakt in de werkplaats zodat we het konden repareren. Omdat dit voor u wel op meer dan een uur rijden afstand was, heeft u zelf nog een aantal keer de verwarming geprobeerd en hij bleek het ineens wel te blijven doen. Ik hoop dat u begrijpt dat we niet veel meer hadden kunnen doen op dat moment. Het druppelen van water op de bumper kan bij sommige campers inderdaad goed hoorbaar doorklinken in de camper. Dit is een 'producteigenschap' en daar kunnen we niet zoveel aan veranderen. Als de camper een beetje voorover wordt neergezet dan zal het druppelen aanzienlijk minder zijn. Een handdoek op de bumper leggen helpt ook goed. We proberen vooraf altijd heel duidelijk te communiceren over de prijzen. Als u van 3 tot 13 mei huurt dan betaalt u 10 dagen, als u de ophaaldag en en retourdag meerekent dan zijn het in totaal 11 dagen. Ik begreep dat u verder wel genoten heeft van de vakantie en ik hoop dat we nog eens de kans krijgen om te laten zien dat we er veel voor over hebben om onze klanten een fantastische vakantie te bezorgen! Hopelijk tot een volgende keer. Groeten Geert

Super duidelijke en goede service

Via noorderzon hebben we een camper gehuurd in Moerdijk. Deze was van dutchbull campers. Een zeer prettige organisatie. Wij wilden een afwijkende huurtijd en dat was geen probleem. De camper konden we ook bezichtigen. Zeer vriendelijk personeel. De camper was erg netjes en er zat veel materiaal bij. Wij hebben een goede vakantie hierdoor gehad. We komen zeker terug!

Goede service, veel keuze in campers.

Prima communicatie en klantvriendelijk.

We hebben voor de tweede keer een camper gehuurd bij Noorderzon Campers. Beide keren is dat prima bevallen. We gaan vaker een camper huren hier. De service is top.

Vriendelijke mensen, duidelijke voorwaarden en flexibel
  • Ervaring met: Camper huren

Na heel veel camperzaken zijn af geweest kwamen we terecht bij noorderzon. We hebben hier gekozen voor een jong gebruikte camper. We zijn goed geholpen maar had er in eerste instantie niet veel vertrouwen in. Mijn man wel. Hij heeft vele prettige telefoon gesprekken en mails gehad . Maar toch bleef ik mijn twijfels houden. Ik wilde toch graag dat de camper gekeurd ging worden en noorderzon werkte volledig mee. Ik kreeg steeds meer vertrouwen in de wijze hoe alles ging en ook de medewerking die ze ons ook gave. De camper werd goedgekeurd 😃 Alles werd in werking gezet wat wij graag wilde bij bestellen. Haye had er erg veel verstand van en hield ons goed op hoogte. Inmiddels zijn we al een keer weggeweest . We hebben er van genoten. Ondanks mijn eerste indruk moet ik zeggen dat firma noorderzon goed werk heeft afgeleverd en ze kwamen hun afspraken steeds stipt na Wij zijn zeer tervreden over noorderzo
  • Ervaring met: Camper kopen

• Ervaring met: Camper onderhoud