Correct en niet opdringend.

Gisteren ( 12 oktober 2019) op de camperbeurs in Utrecht geweest. Wij waren meteen verliefd op een 2 persoons Dethleffs Trend camper T7017. Een wel hele praktische camper voor ons als gepensioneerden met veel berg, zit en leefruimte. Wij hadden nog nooit een camper gezien in deze vergelijkbare maat met zo'n ruime badkamer en toilet. Eenmaal aan de praat met verkoper Haye Nicolaij van Noorderzon Campers uit Wolvega werd er alle tijd voor ons genomen. Er werd duidelijk gezegd dat onze inruil camper direct doorverkocht zou worden aan een handelaar en dat het voor ons financieel beter zou zijn om onze inruil camper te verkopen aan een particulier. Mochten wij onze camper particulier verkocht hebben en vrij zijn om waar dan ook een nieuwe camper te kopen, dan zouden wij toch als eerste gaan naar "Noorderzon in Wolvega" en vragen naar Haye Nicolaij. Sorry, Soms kun je maar zo een click met een bedrijf door een vertrouwd overkomende verkoper.

Prima bedrijf en klantvriendelijk

We konden de camper al iets eerder ophalen en later terug brengen op die dag was ook geen probleem. De camper zag er keurig uit. Ook de videofilm die we voor te tijd kregen toegestuurd via de mail was ook erg handig.

Een super bedrijf waar je vertrouwd een camper kunt huren!!

Na zeer veel jaren met onze boot te hebben gevaren vorig jaar voor de eerste keer in ons leven een week met een camper op pad. Dit was ons zo goed bevallen dit jaar (2019) in september twee weken op pad naar Frankrijk. Wederom voor ons een geweldige ervaring en dus volgend jaar weer. Mede dankzij het bedrijf Noorderzon Campers zullen wij vaker een camper gaan huren.

Onze eerste campervakantie is dankzij Noorderzon Campers erg goed bevallen.

Onze ervaring met Noorderzon Campers is goed bevallen. Vanaf het moment van het boeken tot het terugbrengen en het ontvangen van de borg, is goed en zorgvuldig geregeld. We hebben ondanks het weer toch kunnen proeven aan een campervakantie en dit is voor ons voor herhaling vatbaar. De uitleg die we kregen was erg uitgebreid en we konden toen we onderweg waren gewoon bellen als we een vraag hadden. Conclusie: een aanrader om een camper te huren. Naast het mooie aanbod, hebben wij geen minpunten gevonden m.b.t. communicatie, organisatie, aandacht voor klanten, zorg de campers etc.

Een goed en correct bedrijf

De bezoeken en contacten verliepen heel prettig. De mogelijkheid om in het voorjaar een workshop of het gebruik van een camper bij te wonen is heel fijn. Daarnaast kan een proefrit gemaakt worden.

Dissonant na geslaagde vakantiereis.

Na een geslaagde 3weekse reis in een prima en comfortabele camper bleek bij thuiskomst dat een voor ons bestaande beschadiging in het keukenblad voor onze verantwoordelijkheid werd gehouden, waarop € 115.00 werd ingehouden ter compensatie van de reparatiekosten die verder voor ons geheel onduidelijk zijn. Het is voor ons ook de vraag het keukenblad überhaupt gerepareerd gaat worden, want ook met dit deukje kan de keuken prima functioneren. Saillant detail is dat de eindcontroleur de beschadiging zelf niet heeft geconstateerd, maar op aanwijzing van ons het ineens vaststelde. Onze argument dat wij dit de tweede dag reeds zagen, de eerste dag keuken n.l. niet gebruikt wegens eten buitenshuis,gaf als reactie van eigenaar Noorderzon:”Ik draai al lang genoeg mee om te weten hoe dit soort dingen werken”. Wantrouwen naar de klant dus. Dat het zichzelf als topbedrijf kwalificerend ook zelf steken laat vallen door ons weg te sturen met een kapotte scheefhangende vriezerklep waardoor deze onbruikbaar was, werd afgedaan met”Vervelend, maar wij hebben 95 campers lopen dus dat kan gebeuren”. Geen excuus i.i.d.. Al met al ons aanvankelijke voornemen om volgend jaar bij Noorderzon voor een langere periode een camper te huren maar laten vallen, want je weet maar nooit wat je dan in je schoenen geschoven krijgt. H.Vos

Prima !

Eerst hebben we een camper gehuurd en later een camper gekocht bij jullie. Beide naar alle tevredenheid!!!

Ronduit uitstekend!

Onze eerste camper ervaring en het smaakt meteen naar meer. Wij waren vrij laat met het huren van een camper en tijdens ons rondje langs mogelijke verhuurders viel de benadering van Noorderzon meteen op: meedenken, adviseren en uitstekende communicatie. De camper die we huurden was perfect voor ons doel en de beleving, die we voor ogen hadden. Alles was picobello voor elkaar en keurig netjes. Mede hierdoor hadden wij een zeer geslaagde vakantie en komen zeker terug bij Noorderzon.

Kleine ergenissen

Camper ophalen: zeer vriendelijke mensen. Bij het ophalen werden twee kisten met bestek Etc. In de garage gezet. Het bestek bleek niet Schoon te zijn , voelde vettig aan. Het water uit de kraan smaakte en rook naar rotte eieren, ook Na herhaalde malen spoelen nog niet schoon was Dus koffie zetten met water en koken is niet mogelijk. Zelfs mijn hond wilde het water niet drinken. Dus zelf maar een grote kan kopen. Camper terug brengen weer even vriendelijk Ook na mijn ongeluk waar ik niets aan kon doen. Was de hulp vaardigheid prima. Het jaar ervoor had ik een camper die prima was. Kleine ergenissen laat ik voor wat het is. Groet Rob

Klantgericht werken staat bij verhuurder en eigenaar hoog in het vaandel!

Wij hebben voor twee weken een camper bij Noorderzon gehuurd. De eigenaar zat in Well in Limburg. Het voortraject, de informatie, begeleiding en afrekening door Noorderzon zijn professioneel en vriendelijk. Ook het halen en brengen bij de eigenaar in Well zijn uitermate goed verzorgd en kleine puntjes werden ook klantvriendelijk opgelost! Kortom onze eerste ervaring met verhuurder en eigenaar zijn zeer positief!

Geweldig en verrassend maar kende ook beperkingen.

Voor de eerste keer een camper gehuurd. Noorderzon werd mij door een vriend aangedragen en ik moet zeggen "een dikke pluim voor Noorderzon". Het team is zeer attent, duidelijk, behulpzaam en vriendelijk, werkelijk niets op aan te merken. De vakantie was heerlijk en het verblijf in de camper was perfect maar toch herhalen wij het voorlopig niet weer. Dit ligt niet aan Noorderzon of aan de camper maar aan ons. Wij, 64 en 47 jaar zijn nog te actief en willen nog heel veel dingen doen in de vakantie en dan ontdek je de beperkingen voor ons van een camper. Alles steeds weer inpakken en uitpakken, lastig in kleine straatjes en korte bochten ( onze camper was 7,44 mtr. lang en bijna 3 meter hoog) maar wij wilden ook van de omgeving waar wij kwamen wat zien en dan kwamen wij soms in heel lastige situaties waar we gelukkig goed en zonder schade zijn uitgekomen. Maar desondanks een heerlijke vakantie gehad met een prachtige super luxe Hobby camper.

degelijk en betrouwbaar

Goede service - inclusief afhalen van station - en een camper in prima staat. Een vlotte en duidelijke afhandeling van de financiële zaken.

prima geregeld en ik weer een ervaring rijker

last minute geboekt . prima uitleg bij het ophalen . en alles was aanwezig wat ik nodig was . vlotte bus geen mankementen. ik zou het zo weer doen. een prettige ervaring in totaal

Klantvriendelijk, service, aanbevelenswaardig

Na de reservering nog een paar kleine dingen laten veranderen. Geen probleem. No nonsens. Puur klantgericht 👍

Enthousiast, kundig team

Noorderzon hebben wij als kundig en zeer klantvriendelijk ervaren. Als we in de toekomst weer een camper willen huren of kopen gaan we eerst naar Noorderzon.

heerlijke reis, uitstekend georganiseerde camperverhuur

Wij zijn zeer tevreden met Noorderzon campers: de communicatie vooraf is duidelijk en zorgvuldig, en achteraf ook. En daar tussenin een heerlijke reis in een prima camper.

Fantastisch

Afgelopen zomer samen met mijn vriendin met de camper naar Dobriach (Oostenrijk) gereden en daarna door gereden naar Novigrad (Kroatië). Echt geweldig. Alle tijd en het rijden is super je zit mooi hoog en alles is aanwezig. Al met al een top vakantie gehad!

Grote keuze in mooie jonge campers

Wij hebben voor de eerste keer gehuurd bij Noorderzon. Het assortiment huurcampers is zeer ruim. De campers zijn van particulieren die via Noorderzon verhuren en meestal nog jong en zeer goed onderhouden. De ontvangst is gastvrij, de uitleg van de campers is helder, de huurvoorwaarden en huurprijzen zijn alleszins redelijk en marktconform. Kortom je huurt bij Noorderzon prima campers tegen goede voorwaarden.

super

Wederom een camper gehuurd bij Noorderzon en deze keer terecht gekomen bij Roel Tjassens te Westervoort. Het ophalen en terugbrengen van de camper was heel goed geregeld en wat ook heel fijn was, was dat de verhuurder altijd bereikbaar was voor vragen en goede hulp bood (er dreigde een klein probleempje met de koelkast). Prettige kerels die kundig advies geven en goede service bieden! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, Wat is het toch fijn om met een camper rustig door het buitenland te snorren, De vakantie begint écht op het moment dat je wegrijdt. Dit in tegenstelling tot 'vroeger' waarbij ik op de linker baan zo hard mogelijk naar het zuiden reed. Tot volgend jaar! Peter Sopar Rosmalen

Fantastische vakantie gehad en we hebben genoten van onze camperreis door Frankrijk

Erg jammer dat tijdens het inleveren van de camper men een issue maakt van een piepklein deukje in de tafel en hiervoor maar liefst € 140,00 in rekening brengt. Terwijl dit, volgens ons, ook al in de tafel zat toen wij de camper ophaalden. Dus goed opletten tijdens het halen van de camper of alles goed gecheckt is.

Hallo Bouke, Fijn om te horen dat jullie een fantastische vakantie gehad hebben in Frankrijk. We hebben de camper bij uitgifte gecontroleerd op schades en bij de inname nogmaals. Bij de uitgifte is het deukje in het tafelblad niet geconstateerd en bij de inname wel. We zijn er daarom vrij zeker van dat dit tijdens jullie vakantie gebeurt moet zijn. Hiervoor hebben we de kostprijs voor reparatie in rekening gebracht, 140 euro inderdaad. Met vriendelijke groet, Arjan

1 geweldige ervaring, 1 zeer teleurstellende ervaring

In 2018 voor de eerste keer een camper gehuurd bij Noorderzon. Ontzettend positief bevallen, goede service en contact vanaf reservering tot inleveren van de camper. Op basis van deze goede ervaring in 2019 weer een camper geboekt bij Noorderzon. Tijdens de vakantie brak er bij regulier en normaal gebruik een draadje in/van de hordeur. Tijdens de vakantie contact opgenomen om dit mee te delen. Werd al bijzonder onvriendelijk te woord gestaan door een van de eigenaren. Bij terugkomst werd de camper, nota bene door de eigenaar van Noorderzon, goed bevonden en met geen woord gesproken over financiële consequenties. Een paar dagen later volgde de eindafrekening en werd er een kleine € 300 ingehouden omdat er een volledige nieuwe hordeur geplaatst moest worden, rekening volledig voor mij. Hierover contact gezocht met Noorderzon en aangegeven dat er wmb verschil is tussen schade en slijtage bij normaal gebruik. Men vond het heel normaal om dit volledig in rekening te brengen waarbij ik door een van de medewerkerkers overigens zeer correct en professioneel te woord werd gestaan. De eigenaar(die zelf niet het lef had om mij te woord te staan maar dat overliet aan een van zijn medewerkers)kan veel leren van deze medewerker. Als alles goed verloopt: een geweldig bedrijf! Bij tegenslag: zeer slechte communicatie en eenzijdige manier van handelen. teleurstellend en voor ons de laatste keer geweest dat we zaken hebben gedaan met dit bedrijf.

Hallo meneer Prins, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. We doen altijd heel hard ons best om onze klanten een perfecte camper zonder gebreken mee te geven. Om dat te bereiken vragen we huurders om problemen/mankementen/schades zo snel mogelijk te melden. Tijdens ons telefoongesprek (de avond voordat u de camper in moest leveren) gaf u aan dat de hordeur kapot was gegaan. Ik had sterk de indruk dat dit al eerder tijdens uw vakantie ontstaan was en heb toen gezegd dat ik liever had gehad dat u dat meteen had gemeld. Als dit te scherp of onvriendelijk is overgekomen dan daarvoor mijn excuses, dat was niet mijn bedoeling. De hordeur is defect geraakt door een incident (meestal doordat de deur is dicht gedaan terwijl de hordeur gesloten is), dit heeft niets te maken met slijtage o.i.d. De schade die daardoor ontstaat is daarom ook voor uw rekening. Bij inname hebben we dit samen geconstateerd, op het innname-formulier gezet en dit hebben we beide getekend. De financiële consequenties moesten uitgezocht worden en zijn daarom ook niet besproken bij inname. Ik begrijp heel goed dat dit een tegenvaller is na jullie vakantie maar mooier kan ik dit helaas niet maken. Wel fijn dat de communicatie met Arjan goed is verlopen. Ik zal af en toe met hem meekijken om te kijken hoe ik mijn skills kan verbeteren. Sorry voor de mindere ervaring en ik hoop dat jullie toch terugkijken op een leuke vakantie. Met vriendelijke groet, Geert

Betrouwbaar en correct bedrijf, goede communicatie, mooie en jonge campers in de verhuur.

Helemaal TOP!

Wij maakten een mooie reis door Noorwegen/Zweden met een goede en nette camper. Boeken, afhalen en nazorg allemaal helemaal goed!

Vriendelijke en vlotte afhandeling van diverse zaken

Onze eerste vakantie met een camper. Gek, beetje spannend, maar heel veel zin in. Daardoor ook veel vragen. Via mail of telefoon werd alles keurig afgehandeld. Voorafgaand een gezellige rondleiding door de camper gehad met uitleg van alle knopjes etc. Prima voor elkaar daar!

Keurig net bedrijf!

- vriendelijke mensen - duidelijke voorwaarden - prima onderhouden campers