Leuke mensen allemaal, enthousiast, sociaal, in voor een lolletje. Goede service en duidelijke uitleg/verkoop.
Reparatie aan fiets leek eerst langer te gaan duren dan gewenst. Werden uiteindelijk positief verrast dat reparatie toch sneller uitgevoerd was dan eerder aangegeven.
Door omstandigheden mijn aankoop weer ongedaan gemaakt hebben, waar ik ze dankbaar voor ben.Een pluim voor dit mooie klantvriendelijke bedrijf.
De service naar een klant die niet eens uit de regio kwam op een zaterdagmiddag was prima. De ontvangst was uiterst sympathiek. Een slag in het wiel werd snel en adequaat gerepareerd en een tevreden klant kon weer met zijn ebike verder.
Top geholpen, mooie fiets gekocht. Ik vond echter het aanbod 16 inch jongensfietsen wat schaars.
Bedankt voor de tip! We gaan bekijken of we het aanbod 16 inch jongensfietsen kunnen uitbreiden.
Een heel mooi bedrijf,Wij kregen een zeer goed advies en zijn heel fijn geholpen👍
Op alle fronten goed (zoals het ook hoort wil je je klanten behouden)
Mijn zoon gingen een tweedehands fietsen kopen en kregen perfecte bediening. Mochten een stuk proefrijden, en legden met zijn tweeën de fiets in mijn auto en maakte alles goed vast. Perfect. En de prijs van de fiets was ook prima.
We hebben al diverse fietsen gekocht bij van Beek fietsen en zijn zeer tevreden, goede service en hele goede klantvriendelijkheid
Prima zaak,erg klantvriendelijk. Veel keuze.
Fiets aangeboden voor onderhoudsbeurt. Gebeld door monteur voor prijsopgave van benodigde reparatie en vervanging van onderdelen. Afspraak gemaakt wanneer fiets klaar was. Duidelijk en transparant. Zeer vriendelijk geholpen. Hebben daarna gekeken naar een nieuwe E bike voor mijn vrouw. Goede keuze, goede voorlichting. Helaas konden we het niet eens worden over een goede inruilprijs c.q. korting. we zijn elders geslaagd waar we wel een goede aanbieding kregen. Bij deze nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en informatie.
Goed advies, goede afhandeling.
Zeer goed
heel sociaal en altijd alles snel geregeld!!!!!!
Vriendelijk, behulpzaam, professioneel en onderhoud prima geregeld!
Fijne winkel,goed geholpen.
Zoals boven vermeld, geen probleem met aanbod en advies. We kregen een tevredenheidsgarantie v 3 dagen mee. Na nog geen km gefiets te hebben op deze gebruikte Sparta M-gear begaf de accu het. Naar mijn mening valt dit onder de garantie? Fiets terug gebracht, maar kregen vandaag telefoon dat de fiets niet gerepareerd gaat worden. Waarom dan wel een tevredenheidsgarantie meegeven? De garantie is niet v toepassing op dit probleem. Wanneer dan wel?
Hallo meneer Van Den Hee, Bedankt voor uw beoordeling. Echter vinden we het heel erg jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Van mijn collega heb ik vernomen dat het inmiddels voor u is opgelost. Mbt garantie heeft een fiets gekocht met zogenaamde handelsprijzen, deze fietsen worden geleverd met een omruil garantie van 2 werkdagen en niet met een vervanging garantie zoals u verwacht. Als u interesse heeft u de uitgebreide uitleg nog eens terug lezen op onze site via de onderstaande link. vanbeekfietsen.nl/service/garantie/gebruikteebikes/
Verbindingsweg 29 A
3781LR Voorthuizen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.