Prima !!

Snel en goed geholpen word met je mee gedacht.

Klantvriendelijk; accuraat

Ik heb eerst een afspraak voor een proefrit gemaakt. De fiets stond op de betreffende dag klaar en ik kon er meteen op rijden. De fiets beviel me en ik heb deze direct gekocht. Een week later kon ik de fiets al ophalen.

• Advies N.v.t.

Een out of the box vraag en er werd klantgericht meegedacht en service verleend. Top! Ik kom hier graag terug.

super

Goed en vriendelijk

Een goede ervaring

Een goede zaak Prettig ontvangst door het personeel en een goede service dus top

Gebruikte fiets

Gebruikte fiets gekocht. Hoge prijs voor niet echt nette fiets. Inruil prijs oude fiets relaas dus niet ingeruild

Goedendag Marco, Bedankt voor uw reactie, spijtig om te horen dat de aankoop van de fiets u tegenvalt. Dit is natuurlijk niet ons streven. Gelukkig hebben we een omruilgarantie en kunt u er altijd nog voor kiezen om de fiets om te ruilen voor een ander exemplaar. Mocht u hier gebruik van willen maken dan verneem ik het graag.

Hele goeie service

Heel erg goed geholpen

Vriendelijk en vakkundig

Goede service en zeer vriendelijk. Vakkundig em behulpzaam.

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn fiets.

Alles goed en vriendelijk opgelost!

Vorig jaar gebruikte fietsen gekocht een daarvan voldeed er een niet,fiets omgeruild naar beiden tevredenheid.

zoals altijd, prima geholpen.

Keurig bedrijf, deskundig personeel en vriendelijk. Prima service.

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen

Ook voor een goede tweede handsfiets kunnen wij goed bij jullie terecht. En wat fijn is de oude fiets kan zonder problemen ingeruild worden.

Veel keuze en goede service

Veel keuze : zowel gebruikte als nieuwe fietsen. Je wordt goed geholpen.

Prettig,plezierig,vriendelijk.

Ook bij verzoeken om wijzigingen aan te brengen in de gekochte ebike aan huis was dit geen enkel probleem. Tot nu toe zeer positief!

Goede en vriendelijke benadering

Je wordt snel en vakkundig geholpen

geweldig

mijn ervaring was heel fijn uitstekend werk verricht

Goed geholpen!

Goed gevoel aan over gehouden!

Vriendelijke en behulpzaam

Op zoek naar nieuwe fietsen zijn we vriendelijk en deskundig geholpen.

Uitmunted

Best place to be in Voorthuizen. Fijne ruime zaak. Groot aanbod fietsen en super vriendelijke mensen.

Helemaal goed!

Helemaal goed

Klantvriendelijk en professionele services.

Al meerder keren fietsen gekocht. Steeds naar tevredenheid geholpen.

Prima fiets voor het geld.

Keurig geholpen met deze gebruikte fiets.

Heel vriendelijke mensen

Ik had mijn fiets had ik weg gebracht naar van beek en het bleek dat mijn achterband niet lek was van beek heeft mij netjes gebeld om te vragen of er nog een nieuwe achterband in moest en ze zijden dataset niet nodig was ik heb ook wel eens meegemaakt bij een andere fietsenmaker dat ze gewoon nieuwe achterband in deden zonder te vragen Dat vond ik heel netjes bij van beek

Goed en vlot geholpen.

Advies welke gebruikte fiets paste , was heel goed . Heb je wel nodig als er zoveel fietsen staan.

Ontoereikend

In de afsprakenwerkbon genoemd wat er aan mijn fiets gemaakt moest worden. Bij ophalen na de 'reparatie' was de achterband lek...deze werd met spoed vervangen., i.v.m. sluitingstijd. Toen ik de fiets weer pakte, 'slingerde' de fiets, alsof er een slag in het wiel zat en de band was zacht... Gelijk teruggegaan, waarna het euvel werd verholpen. Toen ik de dag erop wilde gaan fietsen, was de oorspronkelijke tik in het tandwiel, waarvoor ik hem in eerste instantie had gebracht, niet verholpen.! Maar wel 190 euro betaald....alleen voor nieuwe remblokjes...?!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.

Goedendag, dat is vervelend om te horen, de reparatie moet wel naar wens worden uitgevoerd. Zoals telefonisch besproken zien we u graag om te kijken naar het doortrappen van de fiets en de oplossing hiervoor. Wat betreft de kosten zijn naast de onderhoudsbeurt van de fiets de remblokken voor en achter vervangen en heeft u een nieuwe binnen en buitenband op de fiets. We zien u graag met de fiets zodat we het doortrappen kunnen oplossen.