Goede prijs kwaliteit, vakkundig en vriendelijk geholpen

Goede prijs kwaliteit, vakkundig en vriendelijk geholpen

Goed geholpen, afspraken nagekomen

Goed geholpen, afspraken nagekomen. Alleen jammer van de lange wachttijd.

Zeer goede service ik ben hier gekomen voor een racefiets en zij hebben mij tot op de puntjes goed geholpen en goede advies gegeven. Ik heb hier een 2e handsje racefiets gekocht en ik kan niks anders zeggen dat ik er veel plezier er van beleeft na de 2e fiets ronde ben ik nog steeds zeer tevreden met de fiets . Van beek ik wil jullie bedanken voor de goede uitleg en service mocht ik in de toekomst een nieuwe nodig heb dan weet ik jullie te vinden . Met vriendelijke groet. Marcel van kempen

Goed gevoel

Heel goed geholpen keurig en netjes geeft een goed gevoel en men is heel vriendelijk groetjes Gérard en Nel Druyff

Fijn geholpen

Goede service. Goede communicatie.

Ik had een grote reparatie aan m'n fiets. Vooraf werd eerst goed overlegd over de kosten en de duur van de reparatie. Uiteindelijk vielen de kosten en tijdsduur mee en hebben ze de service beurt gratis uitgevoerd.

Fiets met lekke band tijdens vakantie.

We werden vriendelijk ontvangen en de bandreparatie werd direct ingepland en nog dezelfde dag gerepareerd. Zeer goed geholpen.

• Advies N.v.t.

Aardige jongens

Prima hulp bij het kiezen van de juiste fiets.

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk.goed geadviseerd

Heel goed.

Een gebruikte elektrische fiets gekocht onder handelscondietie. Toch zorgvuldig geïnformeerd over de verschillende fietsen. Is niet de eerste fiets die onder deze conditie gekocht is. Fam. Hurkmans uit Brielle onze ervaring verteld, deze gingen ook voor 2 gebruikte fietsen, maar gingen met 2 splinternieuwe elektrische fietsen naar huis.

In de eerste instantie een fiets gekocht met een versnelling waar ik niet mee overweg kon. Even gebeld en ik kon de fiets een paar dagen later omruilen voor een ander exemplaar, zonder bijkomende kosten. Hoefde alleen de meerkosten te betalen. Goede service en veel plezier van mijn sportieve fiets!

zeer prettig geholpen

zeer goed geholpen

Goed geholpen. Duidelijke uitleg en tijd gekregen om te beslissen zonder druk uit te oefenen.

Fijne winkel.

Fijne winkel en veel keus. Inmiddels 3 fietsen gekocht. Volgende fiets koop ik er weer.

Goede informatie

Er was geen haast maar alle tijd en geen vraag was te veel

Erg goede service

We werden erg klantvriendelijk te woord gestaan. Er werd naar mij goed geluisterd en goed advies gegeven

Professioneel en vriendelijk

Zeer goede ervaring en service gericht.

Correct 7

Tot nu toe goed

Prima!

Vriendelijk en professioneel advies.

Zeer goede service en snelle afhandeling van de klacht.

Wij hebben een Kalkhoff fiets met electrische ondersteuning. in de versnelling 6, 7 en 8 trapte de fiets soms door. Dit is irritant en komt de techniek van de fiets niet ten goede. Wij verblijven op een camping in Voorthuizen en moesten zoeken naar een bekwame fietsenmaker. Wij waren bij een andere fietsenmaker, maar die zei: "Hier heb ik geen verstand van". Wij op zoek naar een andere fietsenmaker en zo kwamen wij bij Van Beeks Rijwielhandel. Deze zei: "Laat u de fiets maar staan, wij kijken hem na. Eind van de dag of anders morgen is hij klaar. Dezelfde dag nog was hij gerepareerd. Kosten € 18,75. Het probleem is hersteld. Goede sfeer en terzake kundig personeel.

Heel plezierig

Goede vakmannen, meedenken en oplossingsgericht.

Handelsgeest, mooie fietsen, goede keus, what you see is what you get

Heb een gebruikte fiets gezocht en ruime keus gevonden. Prijzen waren niet te hoog. Schappelijk dat de gebruikte fietsen ook een handelsprijs hebben, onze op het oog goede fiets bleek ook inderdaad in orde. Ik kom zeker nog eens terug!

Vriendelijk en goed geïnformeerd personeel

Fiets check laten uitvoeren. Goede service en duidelijkheid over wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Top fietsenzaak.

Vriendelijk klantcontact

Alleen geweest voor het huren van een mountainbike. De bike is wat gedateerd, maar functioneert prima. Goede en snelle service en vriendelijk geholpen.

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.

Uitstekende service, deskundigheid en goede keuze

Scherpe prijzen, ruime keuze, prima service

Over Van Beek's Rijwielhandel

Filter op Taal