Goede service en kwaliteit

Zoekende naar een goede tourfiets voor een redelijke prijs met korting van de totaalprijs voor tochtjes te maken in mijn vrije tijd en kon meteen uitproberen en na de keuze de fiets meteen gekocht en kon een week later geheel nagekeken ophalen .

Prima service en uitleg

Klantvriendelijk en deskundig

Prima!

Mooie grote goed gesorteerde en keurige winkel!

Service en persoonlijke aandacht

Vijf minuten voor sluitingstijd binnengelopen om fiets na servicebeurt weer op te halen. Personeel heeft gewoon de tijd om alle vragen te beantwoorden. En juiste aandacht voor mijn fiets: na servicebeurt fietst mijn Sparta weer als nieuw! Weer bedankt!

Zeer veel keus. Erg goed en vakkundig geholpen. Goede uitleg bij aflevering. We zijn erg tevreden.

Uitstekend geholpen

Fijn geholpen, mooie fiets gekocht, en daarnaast de fiets van mijn zoontje ook nog en nagekeken, en het nodige aangepast, super.

Goed geholpen met het uitzoeken van een tweedehands fiets

Prettig geholpen door een medewerker, fiets had een lekke band, maar is netjes gemeld en opgelost.

Tot op heden, prima!

Ik wordt naar tevredenheid geholpen.

Goede service en verstand van zaken

Vriendelijk personeel en een passend advies.

Vlotte en goede service.

Mijn elektrische fiets (zes dagen eerder) gebracht en een andere te leen meegekregen. Dankzij ruimte in de planning en meteen aanpakken had ik mijn fiets nog eerder terug dan dat hij in hun planning stond. Super gedaan!

zeer klantvriendelijk

we werden op een prettige manier geholpen om onze keuze te maken. uitgebreid werden we voorgelicht over wat voor ons de beste fiets was.

reperatie correct uitgvoord

werden goed geholpen, al onze punten die wij aangeven hebben zijn ook uitgevoerd. of dit op langere termijn ook god blijft moeten we nog ondervinden, wij gaan er vanuit dat het goed gaat.

• Advies N.v.t.

Goed advies krijg je daar en help je erg goed

Al meer dan 30 jaar een tevreden klant.

We hebben 2 nieuwe elektrische fietsen gekocht . Een minpuntje is dat de display niet een dagteller en een totale afstand heeft. Volgens instructie boekje is dat wel zo. Advies is na 500 km. een beurt geven maar dat is dan niet te lezen wanneer dat zover is. Maar ........het wordt opgelost en we krijgen een andere display op de fietsen. Dat is een hele fijne service !!

Helemaal goed.

Zie boven staande woorden.

Goed geholpen, denken mee met je wensen.

Positieve ervaring gehad, proberen je niet iets aan te smeren, maar kijken naar wat je wensen en budget zijn. Geven je vervolgens ook de ruimte om te proberen en na te denken. Met een mooie fiets naar huis gegaan!

Eerlijke vakmensen

Personeel is niet opdringerig, heeft verstand van zaken en doen eerlijk zaken.

Prima uitleg goed geholpen

Rustige deskundige uitleg tot betrekking van de E-bike

Goede service zoals altijd, transparant

Wanneer er iets aan je fiets moet gebeuren is dit snel en duidelijk geregeld. Zeer tevreden klant.

Super bedrijf met mooie fietsen en geweldige service

Super bedrijf met mooie fietsen en geweldige service. 2 tweedehands electrische fietsen gekocht.

De communicatie was goed en ze hebben alles goed nagekeken/gerepareerd

prettige persoonlijke behandeling

Met het werkplaats personeel al een bepaalde gemoedelijke band opgebouwd. De behandeling en afhandeling is vlot en correct. Er is een proactieve werkhouding, er wordt meegedacht en adviezen gegeven. Echter een eclectische leenfiets moet wel van deugdelijke remmen zijn voorzien! Dat wij bij ons beslist niet het geval. Bijna een ongeluk gehad.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen naar mijn gevoel kregen we eerlijke informatie.

zie boven.

Prima helemaal goed

We zijn goed geholpen.....

fijne mensen

mooie zaak fijne mensen