Fijne grote zaak, je kan alles proberen, aardige lui.

Hier opnieuw een fiets gekocht voor en met mijn zoontje. Wederom goed bevallen. Kom graag terug.

Accu stuk en kreeg een nieuwe

Na mijn eerste onderhoudsbeurt die bij mijn aankoop van de elektrische fiets hoorde, haperde en weigerde mijn accu. Ik mocht de fiets terugbrengen en kreeg een nieuwe accu. Fiets doet het weer perfect!

Zeer goede service!

Zeer goede service,goed advies en klantvriendelijk

Prima service verricht. Geen moeilijkheden ondervonden, ook niet omdat ik pas een week later weer de fiets op kon halen. Leenfiets was wel minder fijn en de uitleg van de werkzaamheden die gebeurt zijn was zeer gering...

Goed geholpen en eerlijk!

Mijn accu was de eerste dag al kapot, wel gelijk gemeld. Zonder problemen een andere tweedehands, Deze doet wat je kunt verwachten van een tweedehandse. Bedankt voor de service!

Ruimen keuzes aan fietsen! Zeer gastvrij zeker goed geholpen erg blij met mn nieuwe fiets

Kan niet beter!

Prima en snelle service

Via Fisc free fiets uitgezocht Snelle afhandeling en levering Goed advies bij keuze maken Bij afleveren geen enkele uitleg

Erg goed geholpen, blij met m'n fiets!

Via internet een mooie fiets gevonden bij Van Beek. Na de proefrit meteen gekocht. Erg goed geholpen!

prima en zeer behulpzaam

We kunnen er altijd terecht en we worden redelijk snel geholpen

Als altijd goed

Een betrouwbaar adres waar wij altijd correct en vriendelijk worden geadviseerd en geholpen

In 1 woord super

We zijn goed ontvangen en netjes behandeld. Ze namen echt de tijd voor je om uitleg te geven.

Een goed bedrijf om te kopen.

Alles OK.

Wij zijn geweldig geholpen

Een echte aanrader!

prima service en heel plezierig in de omgang

nvt

Helemaal goed

Ik ben vriendelijk geholpen, alles is goed uitgelegd.

Zeer goed.

De mensen zijn behulpzaam, geduldig bij uitleg van mogelijkheden op je nieuwe fiets, snelle service.

Topp

Prettige verkoper, geduldig en daardoor een perfecte tweedehands fiets gevonden.

Op zoek naar tweedehands fiets voor naar het station. Hier werd door de verkoper goed op ingespeeld en heb daardoor een mooie goed rijdende fiets gekocht. Prijs, Kwaliteit, service is prima.

Uitstekend!!

Snelle service, vriendelijke monteurs, vakkundig, prima zo

Goede service en vriendelijk personeel

De mensen die er werken zijn erg netjes en super vriendelijk. De service is goed. Bij de onderhoudsbeurt heeft men zelfs als extra service de batterij van mijn e-bike opgeladen. Alles netjes op tijd en keurig gedaan. Ze zouden van mij een 10 krijgen als je de fiets thuis zouden ophalen voor een onderhoudsbeurt😁

Uitstekende service! Vriendelijke bediening.

We hadden een probleem met onze tweedehandse e-bike, binnen de garantietermijn. Het probleem is keurig verholpen, we kregen een leenfiets mee en een nulfactuur. Vooral opvallend bij Van Beek is de altijd sympathieke en behulpzame service.

Goede service en meedenkend

Had slechte ervaring met een fiets. En aangegeven dat ik graag een andere fiets wilde. Verkoper heeft een mooi bod gedaan voor de oude fiets en goed mee gekeken voor een nieuwe fiets. Die beter aansluit bij mijn wensen. Zo hebben we een mooie prijs gemaakt. En ben nu heel tevreden over de fiets.

Fijn bedrijf en vakmannen

Komen de afspraken na en fijn advies. Zowel voor nieuwe als gebruikte fietsen.

Ik stond met mijn nieuwe mamafiets met een lekke band in het dorp. Ik heb mijn fiets daar kunnen laten staan. De fiets is netjes opgehaald en de band is gerepareerd onder garantie. Ook de koplamp is vervangen onder garantie. Echt helemaal niets op aan te merken en service zoals je wenst.

Goede service, erg vriendelijke medewerkers. Wordt altijd goed geholpen