Alles goed geregeld

Het is gewoon Top kan niet anders zeggen ! Erg vriendelijk prima prijs kwaliteit goede service Niets is teveel . Kortom heb he geen fiets nodig niet twijfelen ga naar Van Beek's Rijwielhandel.

Winkel top, rest lastig

In de winkel en het personeel is top. Helaas ging het met transport niet soepel en is mijn fiets wel geleverd maar slot niet.

Hallo Cindy, Bedankt voor je review. We gaan zoals besproken het slot aan je terug betalen maar dat neemt niet weg dat het erg vervelend is. We gaan dit verder bespreken met de transporteur zodat dit niet meer voor kan komen. Ondanks alles willen wij je heel veel plezier en veel veilige kilometers wensen met je nieuwe fiets. Groetjes het van Beek team.

Niet helemaal te vreden

Lijkt er op dat de versnelling niet goed gemaakt is

Wilco is een zeer goede en sociale verkoper die zeker een pluim verdient!

Al het personeel is heel vriendelijk, sociaal en behulpzaam.

Goed en snel geholpen

Kosteloos een defect display vervangen

Goed advies, fijne service

Goede service, fijne uitleg, alles duidelijk

Sehr nette Beratung, Probefahrt kein Problem.Am Ende haben wir noch zusammen das gekaufte Fahrrad in mein sehr kleines Auto verladen.

Een tevreden klant is een terugkomende klant

Prettig geholpen met een probleem waar ze zelf weinig aan konden doen. Toch probleem kosteloos verholpen, en zelfs als extra service de ketting gespannen. Top geregeld!

Prima geholpen.

Netjes geholpen door verkoper Wilco .

Erg vriendelijk geholpen

Ze zijn daar vriendelijk, laten je rustig rond kijken en helpen je graag. Jammer dat de prijs verschillen als je hem na wilt laten kijken.

Toppers bij van Beek

Wij kwamen langs omdat de accu van onze fiets het niet meer deed. Deze werd door een medewerker doorgemeten en het bleek dat er iets was doorgebrand. Wij konden een accu huren zolang onze vakantie op de Veluwe duurde. Top geregeld en we werden heel vriendelijk te woord gestaan. Dank jullie wel voor het meedenken.

Goed en vakkundig geholpen

Oke

Snel geholpen en duidelijke uitleg met een luisterend oor naar onze wensen

duidelijke uitleg, met verstand van hun product. Hierdoor snel een juiste keuze van onze elektrische fiets kunnen maken. Afspraak van leverden van de fietsen netjes nagekomen. dmv SMS netjes op de hoogte gehouden.

Goed en leuk te woord gestaan.

Vakkundig geholpen.

Kundig en betrouwbaar

Er worden goede afspraken gemaakt vooraf. Wanneer er tijdens de reparatie onverwachte zaken naar voren komen wordt er over gecommuniceerd, dit is verstandig, dit voorkomt vragen achteraf. Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ook de adviezen t.a.v. vervanging van onderdelen zijn waardevol. Met vr. gr. fam. M. Logmans

Heel goed

Goeie en snelle service. Denken met je mee en nemen de tijd voor je

goede service tegen betaalbare kwaliteit

Ik heb goed advies gekregen met het uitzoeken van een nieuwe atb.

Prima geholpen

Ik ben netjes geholpen en alles keurig behandeld.

Fijne mensen, goed advies en ruim assortiment

Fijne mensen, goed advies en ruim assortiment

Nette winkel, uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel

Enorme keus in deze mooie winkel. Zowel gebruikt als nieuw. Vriendelijk personeel die hun afspraken nakomen!

prima service

elektrische fiets gekocht waarvan een onderdeel vrij snel defect was. werd na overleg netrjes vergoed.

Professioneel en zeer vriendelijk

Dit is de tweede keer dat we hier een fiets voor onze zoon hebben gekocht. Heel vriendelijk en vakkundig personeel. Een goede prijs-kwaliteit verhouding.

FIJNE WINKEL, GOED GEHOLPEN, GOEDE SERVICE

Fijne winkel, goed geholpen, veel keus, goede service

Ik ben tevreden over de gedane zaken

De fiets was toe aan een service beurt en dat is goed verlopen. Ik fiets weer met plezier

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. De klantvriendelijkheid en service wordt gewaardeerd.