Fijn geholpen.

Veel informatie. Op gemak getest. Er goed over na kunnen denken. Uiteindelijk mooie prijs. Nette aflevering. Kortom goed geholpen bij het maken van de juiste keus voor onźe prachtige fietsen!

Snel en efficient

Via internet een fiets gevonden bij Van Beek die elders niet meer leverbaar was. Contact via mail verliep soepel, en nette service om de fiets te reserveren om eerst een proefritje te kunnen maken. Helaas geen enkele ruimte voor onderhandeling over de prijs of extra accessoires, ondanks dat het een efficiënte transactie was zonder enige kosten en effort van Van Beek.

• Advies N.v.t.

Veel keuze en goede service

De zoektocht naar een nieuwe fiets bracht mij hier. De keuze is een reuze. Ik werd goed geïnformeerd over de opties en ben op een prima overjarig model uitgekomen. De fiets werd klaargemaakt en toen ik de fiets ophaalde kon ik er nog accessoires op aten monteren. Dat werd snel en goed geregeld.

Goeden service goed geholpen

Goed geholpen en netjes geholpen . En nemen de tijd voor je

We kochten 3 gebruikte e-bikes in ėėn keer, een daarvan viel uit na een tijdje fietsen toen gebeld met onze ervaring daarvan, en mochten een ander uitzoeken. Beetje geld bijgelegd en Dochter een mooie fiets uitgezocht waar zij veel plezier aan heeft tot nu toe. Kortom wij zijn tevreden. Hoe meneer Henk het heeft opgelost

we werden goed geholpen

veel tweedehands fietsen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk en adequaat geholpen. we zijn geslaagd.

Super!

Super omgang met klanten en zeer gastvrij. Ze weten waar ze het over hebben.

Word goed geholpen.

Geweldige service en aanbod

Last minute elektrische fietsen besteld. Mooie nette fietsen. Duidelijke uitleg hoe alles werkt

Prima service, ruime tijd voor de klant.

Alweer prima geholpen met de keuze van een nieuwe fiets.

Meedenken en goede service

Al jaren kom ik bij Van Beek. Eerst in Hoevelaken en nu in Voorthuizen. Ze denken met je mee, hebben een prima prijs en dito service.

perfecte aflevering van de e-fiets

Een medewerker van Van Beeks Rijwielhandel nam alle tijd om ons de fiets uit te leggen. Hoe de accu in het slot moet vallen om niet los te zitten als de fiets op slot staat. Wat mij dus overkwam. Ook de display vraagt toch om enige uitleg om het complete menu te kunnen zien. Verder moesten we een proefrondje maken en werd het zadel en het stuur op de juiste hoogte ingesteld. Complimenten!!

• Service N.v.t.

zeer goede service en persoonlijke bediening.

Daar een tweedehands electriche fiets gekocht, zonder garantie, maar met 2 dagen omruil garantie !!!!!!!!!! Daar na een aantal uren bleek dat de accu niet in order was, kon ik de fiets direct terug brengen en om ruilen voor een andere fiets met bij betaling omdat ik voor een duurdere fiets heb gekozen en ook weer met 2 dagen omruil garantie !!!!!!!!!! Mocht ik in de toekomst een nieuwe fiets gaan kopen , dan zal dit de eerste winkel zijn waar ik ga kijken en zeker zal gaan kopen.

Altijd super goed

Altijd goed advies en zeer vriendelijk en behulpzaam

Duidelijke omschrijving van de herstelwerkzaamheden en de kosten. Mooi pand en gigantisch aanbod. Zeer vriendelijk personeel.

Prima gebruikte fiets

Voor mijn schoolgaande zoon een prima gebruikte fiets gekocht. Prettig dat er gewoon gevraagd wordt of je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte fiets, zonder oordeel.

Betrouwbare winkel, veel keus, goede bediening

Heel veel keus in verschillende prijsklassen, vriendelijk, eerlijk en vakkundig personeel.

Deskundig en klantvriendelijk

Ik was op zoek naar een ebike. Ik werd heel prettig geholpen. Rustig en niet opdringerig. Ik heb een 2e hands ebike handelsprijs gekocht. Het verschil in prijs met een totaal nagekeken fiets vond ik te groot. Nu maar hopen dat de fiets het even volhoudt. Voorlopig ben ik heel blij met de fiets!

• Service N.v.t.

Aardige medewerkers en goede uitleg van de type fietsen

Een goede ervaring en aangeraden door een collega die er 2 fietsen heeft gekocht zijn zus heeft ook een fiets gekocht en ze zijn zeer tevreden

Prettige winkel met goede kennis van zaken en uitstekende service

klantvriendelijk, kennis van zaken, absoluut niet opdringerig, uitstekend advies

Geweldige zaak

Goed geholpen, ruime keuze, prima service.

Goede voorlichting en service

Ben goed geholpen en voorgelicht

Prettig in omgang, vakkundig en vriendelijk.

Na het kopen van een nieuwe fiets waar ik een week of vijf op moet wachten kreeg ik een leenfiets zodat ik, met nog mooi weer op komst, toch kon gaan fietsen.

Top service !

Vervelend .. een lekke band tijdens Mn vakantie ... maar niet als je naar v beek’s rijwielhandel gaat voor de reparatie.. gelijk een leenfiets mee( kosteloos) en binnen no time gemaakt .. wat een perfecte service.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍