Vol met humor en leuke liedjes

Wij vonden het een leuke musical die makkelijk te gebruiken is bij kleine en grotere groepen. De liedjes zijn online te luisteren waardoor de leerlingen zelf ook konden oefenen. Veel humor en grapjes!

• School: De Hussel

Prima ervaring

Het is ontzettend veel werk om een schooljaar af te sluitenmet een musical. Gelukkig weet rep en roer alles zo randvoorwaarden te creëren dat je als leerkracht direct aan de slag kan.

• School: cbs de Winde
  • Functie: leerkracht groep 8

Komische musical met leuke muziek

We hebben met 27 kinderen een hele fijne musical kunnen neerzetten.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Paniek in de Snoepfabriek
  • School: sbo De Brigantijn
  • Functie: groepsleerkracht

De musicals zijn goed in te studeren en vooral om uit te voeren voor publiek

Het was leuk om in te studeren en te bedenken hoe het allemaal moest. De dansjes waren goed te doen Vooral met alles erop en eraan was het een fantastisch spektakel.

• School: De Wheemschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Ontzettend leuke, humorvolle musical!

Er zat veel leuke humor in, mooie liedjes en het was super goed uit te voeren!

• School: Koningin Wilhelmina School
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

Duidelijk en leuk geschreven musical

Gewoon super is een moderne musical met een leuk verhaal wat de leerlingen van onze school erg aansprak. Er zitten leuke muziek bij en het zijn personages die goed te realiseren zijn. Daarnaast kregen we vanuit het merk gewoon ook nog materialen geleverd voor het decor. Gewoon super dus!

• School: De Welp
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Klantgericht en leuke musicals

De bestelling is snel en goed verlopen. Het is een compleet pakket. Persoonlijk is het jammer dat er in de musical "gewoon super", de namen van bekende Nederlanders verbasterd in voorkomen. Is vaak onnodig en voegt niets toe

• School: Klein College
  • Functie: leerkracht groep 8

Mooie musical, goed in te studeren.

Het is weer een vrolijke musical. Leuke rollen met grappige namen, herkenning door het publiek. Het instuderen van deze musical is goed te doen door de structuur die rep en roer biedt. De tekstboeken zijn fijn, er zijn dansjes om in te studeren en allerlei tools online.

• School: De Hagenpooort
  • Functie: Leerkracht

Een hele fijne musical. Leuke liedjes. Prima!

• School: KBS De Hoeksteen
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een leuke, avondvullende belevenis.

We voeren al een aantal jaar jullie musicals op. De teksten zijn grappig, de liedjes zijn aanstekelijk! De decors zien er altijd perfect uit; ze zijn - met hulp van ouders- makkelijk te vervaardigen. Alle kinderen komen aan bod; we kunnen ieder kind een leuke rol of rollen aanbieden. We zijn benieuwd naar de musical van dit schooljaar!

• School: bs Essesteijn
  • Functie: leerkracht groep 8

De leerlingen en ouders waren zeer enthousiast!

Ik zocht naar een musical voor een combigroep 7/8. Daarnaast is op onze locatie de ruimte voor zowel het oefenen en de uitvoering zeer beperkt. Met minimale middelen hebben wij onze hal weten om te toveren tot een pakkend en praktisch decor. Een echt aanrader.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: IKC Carrousel
  • Functie: groepsleerkracht

Onderhoudende, humorvolle musical met voor elk kind wel een leuke rol

De kinderen ontvangen de musical altijd heel goed. Ze zijn vanaf het begin tot eind gemotiveerd. Ook fijn dat je het aantal rollen dat je nodig hebt kunt aangeven. Doordat er naast de tekst ook veel aandacht is voor decor en attributen is het duidelijk en overzichtelijk. Het oefenlokaal is natuurlijk ook een zeer welkome aanvulling. Je kan er goed met de kinderen de liedjes oefenen en ook met de dansjes kunnen ze zelfstandig aan de slag dankzij de duidelijke dansinstructies.

• School: Erve Hooyerinck
  • Functie: leerkracht

Een goede, humoristische musical met genoeg keuze uit rollen en fijn om gebruik te maken van het oef

Wij vonden echt een leuke musical met actuele gebeurtenissen die hierin verwerkt waren (ook zeker qua humor) Het oefenlokaal was ook zeer handig om te gebruiken. Wij hadden best veel leerlingen, dus de keuze van meerdere rollen was echt fijn.

• School: Slingerbos
  • Functie: Leerkracht

Opnieuw een musical die goed in elkaar zit. Dank jullie wel!

Duidelijke rolverdeling, genoeg rollen, spreekt de kinderen aan. We hebben er samen weer iets heel leuks van gemaakt. Dacht dat ik al een beoordeling gestuurd had, sorry!

• School: Nutsschool

Geweldige musical!

Zelden of nooit zo'n te gekke musical opgevoerd. Ontzettend leuke en afwisselende typetjes, prima verhaal en grappige teksten. Verder heel fijn dat de musical aangepast kan worden op aantal spelers. Handreikingen wat betreft decor en choreografieën ook helpend. Kortom, Gewoon Super! :-)

• School: De Verrekijker

Top musicals

Heb al verscheidene Rep en Roer musicals gebruikt in gr 8. Deze waren steeds erg leuk, duidelijk en met een goed draaiboek.

• School: BS 't Heuvelke
  • Functie: gr 8 leerkracht

Geweldige tijd weer gehad!

Dit is mijn derde Rep en Roer-musical en wederom was het een feest om te doen. De liedjes zijn lekker vlot, de personages grappig, inclusief 'onderlaag' die herkenbaar en daardoor grappig is voor een volwassen publiek. Ik ben ook erg blij met de aanpassingsmogelijkheden t.a.v. het aantal kinderen, dat scheelt een hoop eigen werk. Kortom: het was weer te gek!

• School: De Borghoek

makkelijke teksten

Teksten waren goed te leren, ook de danspasjes waren goed te doen en het zag er erg leuk uit, hiervan mogen er wat ons betreft nog wel meer komen (dansinstructievideo's). Een app om teksten te oefenen was er helaas niet en enkele downloads waren moeilijk/omslachtig te verkrijgen. Meer woordgrappen zijn ook welkom, verder top!

• School: cbs Arcade

Nog nooit teleurgesteld!

Grappig, goeie liedjes en genoeg rollen voor onze grote groepen 8. De dansjes kunnen door de leerlingen geheel zelfstandig worden ingestudeerd en de liedjes zijn makkelijk in te studeren. Ook dit jaar gaan we weer een musical van Rep en Roer aanschaffen.

• School: Lahrhof

Compleet en gebruiksvriendelijk

Mooie verdeling van rollen. Humor en actualiteit verwerkt in het tekstgebruik.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Jan Bunnik
  • Functie: Leerkracht

Prima ervaringen met rep en roer.

Ik heb altijd goede ervaringen met rep en roer. De laatste jaren bestel ik daar de musicals. De musicals zijn vlot, eigentijds en decors zijn makkelijk te realiseren. Geen decorwisselingen.

• School: KBS De Wingerd

Nog nooit teleurgesteld!

Wij hebben als school al meerdere jaren musicals van Rep en Roer. Ze zijn grappig, goed doordacht en hebben liedjes die aanspreken. Het is ook heel gemakkelijk om de leerlingen de liedjes aan te leren. Zo ook de dansjes die erbij zitten. Wij laten het oefenen van de dansjes echt geheel zelfstandig aan de dansers zelf over en dit gaat prima. Wij hebben altijd tegen de 50 leerlingen in groep 8 en het is met deze musicals totaal geen probleem wat betreft invulling van rollen. Ook dit schooljaar gaan we weer een musical van jullie kiezen!

• School: Lahrhof
  • Functie: groepsleerkracht/IB-er

Superleuk, grappen die ook kinderen snappen

Na jaren andere musicals uitgevoerd te hebben, afgelopen jaar voor het eerst een rep en roer musical: gewoon super!

• School: IKC Het Palet

Heel erg leuk!

Leuke liedjes, veel grapjes die kinderen leuk vinden om te spelen. Mogelijkheden voor typetjes en relatief eenvoudig te realiseren van een geweldig decor.

• School: Leidse Houtschool
  • Functie: leerkracht

Vrolijke musicals waarin er voor elke leeftijdsgroep (kinderen/ouders/grootouders) herkenning in zit

Rep en Roer schrijft herkenbare musicals/liedjes. Leuke humor, grappig hoe "actuele" namen gebruikt worden.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: OBS de Koningsspil
  • Functie: leerkracht

Welke musical heb je uitgevoerd?

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.