Leuke musical met makkelijk realiseerbaar decor.

Het was een prettige musical met volop mogelijkheden.

• School: OBS de Hekakker
  • Functie: Leerkracht/bouwcoordinator

Leuk verhaal, goede en originele bezetting.

De musical Gewoon Super, taalkundig weer zo goed in elkaar gezet. Leuke verhaallijn, leuke karakters. Ook mogelijkheden om te kunnen improviseren en zelf een draai aan hun karakter te geven. Kinderen waren ontzettend enthousiast. Het verhaal was duidelijk en goed te volgen voor de toeschouwers. Liedjes ook erg leuk. Alleen.... het eindlied was niet echt een "polonaise"lied, daar hebben we zelf een draai aan gegeven. Kortom, wij waren super enthousiast. Onze toeschouwers ook. Ouders, opa's en oma's, kinderen van de school. Wij hebben genoten.

• School: Het Spectrum
  • Functie: Leerkracht groep 8

Gewoon een super musical!!

Het verhaal van de musical was goed. De types erg komisch. Het oefenen van dansjes en liedjes was makkelijk door het oefenlokaal. We hebben zelfs alle liedjes aan de kinderen van de hele school aangeleerd zodat het een meezingmusical werd. Alle kinderen dansten tijdens de uitvoering vrolijk mee met 'De Courgette'.

• School: C.B.S. De Bron

Geslaagd!

Een heel leuke musical. Leuk verhaal, veel interactie met het publiek, catchy liedjes.

• School: Wilhelminaschool Doetinchem
  • Functie: leerkracht groep 8

Creatieve musical met soms wat saaie liedjes.

Liedjes soms wat langdradig en te langzaam, dansjes en script fantastisch

• School: Bavinckschool

Spetterende, hedendaagse afscheidsmusical

Gewoon Super is een afscheidsmusical zoals het moet zijn. Mooie up-tempo liedjes, afgewisseld met een ballad, leuke personages waar iedere leerling zijn/haar ei in kwijt kan en niet te lastig. Een aanrader!

• School: CBS It Fundamint

Heerlijke musicals

De musicals van Rep en Roer spreken onze leerlingen het meest aan. Ieder jaar mogen ze uit verschillende musicals kiezen. Ieder jaar opnieuw kiezen ze voor die van Rep en Roer. De boekjes zijn goed qua opzet. De organisatie loopt perfect door de goede handleiding en aanwijzingen. Gegarandeerd succes!

• School: Clemensschool
  • Functie: Teamleider en leerkracht groep 7/8

Erg leuke musical, wel lang

Leuke musical, met geweldige typetjes, mooie liedjes en raps. Ik heb voor de aankleding gebruik gemaakt van een aantal posters, maar ook displays van de winkels met daarop allerlei lege verpakkingen van artikelen. Daardoor kreeg je het idee van een echte supermarkt.

• School: De Gouden Emmer
  • Functie: leerkracht

Goed werkbaar en leuke musical

DJ draait door was pakkender. Dit jaar duurde het verhaal heel lang. Verhaal opbouw/ ingrediënten zelfde als vorig jaar. Jammer. Liedjes aankleding enz maakten het geheel af. Kinderen vonden het leuk. Gegeven danstips enz zeer welkom. Oefenlokasl heel fijn. Kinderen hebben via app thuis liedjes geleerd hetgeen oefentijd ten goede kwam. Scenes goed los van elkaar te oefenen. Volgend jaar hoop ik weer rep en roer. Kinderen mogen zelf kiezen.

• School: Vanrandwijkschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Een fijne musical

Er waren gevarieerde rollen en een leuke verhaallijn. Fijn dat er verschillende mogelijkheden zijn om dingen aan te passen/uit te breiden als er minder of meer leerlingen in een klas zitten. Fijne downloads. Leuke liedjes.

• School: De Viersprong
  • Functie: leerkracht

geweldig musical

Ik vond de afwisseling aan liedjes en de verhaallijn erg leuk.

• School: de Tweemaster

Geweldig!

Superleuke musical met leuke muziek. Jammer alleen dat er geen dansjes bij zaten.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Paniek in de Snoepfabriek
  • School: Internationale School Eindhoven
  • Functie: Leerkracht groep 8

Heel erg entertainend voor het publiek

De kinderen vinden de rollen altijd erg leuk en kunnen goed hun ei erin kwijt. De muziek is vaak erg opzwepend in het begin, wat garant staat voor een knaller van een opening. Wel hebben de musicals altijd dezelfde tendens en komen er vaak dezelfde soort rollen in voor. Misschien dat de verhaallijnen, soms nog wat serieuzer mogen, zodat het dram ook echt goed uit de verf komt. Al met al zijn wij erg blij met de musicals en zullen we ze voorlopig blijven bestellen bij jullie

• School: IKC Het Sterrenschip
  • Functie: groepsleerkracht

Erg leuke musical met ruimte voor eigen ingeving

De musicals van rep en roer zijn actueel en grappig voor jong en oud. Er is ruimte om scènes weg te laten, waarbij de handleiding ook ruimte geeft. Het is allemaal digitaal, maar de cd krijg je wel gewoon. Ik ben absoluut en heel tevreden klant!

• School: OBS het Palet
  • Functie: Leerkracht bovenbouw

Leuke liedjes, veel verschillende rollen, materiaal goed en compleet!

Het is een makkelijk te gebruiken en complete musical. Veel goede informatie en tips erbij! Ook erg fijn dat de bladmuziek erbij zit; wij spelen de liedjes zelf met onze schoolband. Het is een totaalpakket! Wij hebben ooit een musical gedaan waar de kinderen op de app ook hun rol konden oefenen op allerlei manieren. Dat zou jullie musical een 10 opleveren, nu een zeer goede 9!

• School: Hilversumse Schoolvereniging
  • Functie: vakleerkracht muziek

leuke musical zeker voor herhaling vatbaar.

De kinderen hebben een ongelofelijke leuke musical neer gezet. De ouders hebben genoten. De leerkrachten waren erg trots op hun groep 8.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: De Marlijn
  • Functie: Leerkracht groep 8

Swingend einde van een geslaagde schooltijd!

Wat een plezier hebben de kinderen gehad met de musical 'Betoeterd' van Rep en Roer. De liedjes zongen ze het liefste de gehele dag door. Voor elk kind was er een rol in de uitgebreide versie. Naast dat het oefenen van deze musical erg gezellig was, leerden de kinderen ook veel. In deze musical zaten veel spreekwoorden verwerkt; deze gebruikten de kinderen vervolgens ook in het dagelijkse leven.

• School: De Meerkoet
  • Functie: Leerkracht

Complete musicals met leuke liedjes, diverse rollen en goede humor.

Vorig jaar de musical 'Gewoon Super' gespeeld. Wij zijn erg tevreden over de de musical. Het is fijn dat je de musical kan downloaden voor verschillende aantallen. Met een kleine groep (16 leerlingen) blijven er genoeg rollen over die de leerlingen aanspreekt. De liedjes zijn vrolijk en passen goed bij het geheel.

• School: OBS Toermalijn

Super praktisch.

De kinderen pakken het oefenlokaal prima op. De teksten zijn duidelijk. De personages zijn zeer herkenbaar. Kortom weer een top musical. Zeer leuke reacties gehad op het decor, dat zag er ook super gaaf uit.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: ICBS De Vuurvogel
  • Functie: leerkracht groep 8

Fantastische musical, duidelijk, goede muziek!

Wederom erg genoten van de musical. Mijn criteria is altijd: 1. muziek op goed niveau. Geen Amsterdams gebler wat je weleens bij andere uitgevers hoort. 2. Een duidelijk en eenvoudig verhaal die ruimte overlaat aan eigen invulling.

• School: Koningin Wilhelminaschool

Prima.

Ik werk al een aantal jaren met rep en roer musicals.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: Wereldwijs Eersel
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een leuke musical in een uitgebreid pakket waar je goed mee uit de voeten kunt!

Zie bovenstaande zin.

• School: Veerkracht

Geweldige musical!

Een goede musical met weer een geweldig verhaal. Leuke humor erin die bij de ouders aanslaat. Mooi dat de nieuwe musicals ieder jaar weer met hun tijd mee gaan en dat er iets actueels in terug komt. Dit zorgt ervoor dat het voor de kinderen ook erg sprekend is!

• School: bs 't Ven

super

fijn geheel, makkelijk en swingend

• School: de schakel

Genieten

Super leuke musical met veel humor. Voor alle kinderen een leuke rol. Handleiding, tekst en filmpjes zijn super duidelijk.

• School: Visser T hooft

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.