Was weer een leuk verhaal met leuke liedjes

X

• School: Sabina
  • Functie: Leerkracht

Leuke aansprekende musicals met goede uitwerkbare tips

Leuke musicals met goede service van Rep en Roer. Gebruik al hun jaren musicals die eigenlijk ook altijd door de kinderen gekozen worden. Makkelijk en fijn werken met de oefenapp en het oefenlokaal.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Diamant 't Rooster
  • Functie: groepsleerkracht

Altijd leuk voor iedereen!

In het begin was ik benieuwd of de woordgrapjes wel begrepen zouden worden. De oude spreekwoorden komen nl. niet heel veel meer aan bod en ze worden ook amper gebruikt. Anderstaligen begrijpen deze ook niet. Het resultaat was als vanouds weer geweldig! Toffe muziek, pakkende deuntjes, heldere uitleg en een fijn oefenlokaal. Ook vinden wij het fijn dat we in het Wordbestand de tekst kunnen aanpassen. Hier en daar wat schuiven, woorden vervangen (identiteit) en regeltjes toevoegen zijn zo vlug gedaan. Dus: volgend jaar wéér R&R! Verras ons maar met een heel nieuwe productie!

• School: Het Baken, Veenendaal
  • Functie: Leerkracht + aanspreekpunt groepen 8

grappige musical met veel mogelijkheden

Musical is makkelijk in te studeren. De app en het oefenlokaal zijn goed te gebruiken. Er zijn veel rollen en de liedjes zijn bijna allemaal leuk en modern.

• School: Julianaschool
  • Functie: leerkracht

We hebben vaak rep en roer musicals opgevoerd, maar dit was wel m’n minst favoriete. Het begin en eindlied vonden we niet zo leuk. Ook het stuk van de wc-ganger hebben we geschrapt. Wellicht lag het thema ‘boerenleven op een camping’ ons als stadsschool gewoon niet zo. Ach, volgend jaar beter, wel complimenten over hoe het script in elkaar zit, de tips, het online oefenlokaal e d was weer heel fijn!

• School: Obs de Pijlef
  • Functie: Leerkracht groep8

Een geweldige musical

Wij zijn heel positief. Leuke rollen, voor elk wat wils, leuk plot en ontknoping, aanstekelijke liedjes, humor. Positief is ook dat er geen ingrijpende podiumwissels nodig zijn, dat stoort de voortgang van een musical vaak zo enorm. We hadden prachtige lichtscenes gemaakt om bijv. de WC in een spot te zetten, disco op de bonte avond, volgspots voor de voortvluchtigen. Zo werd het één prachtig geheel.

• School: cbs Johan Friso
  • Functie: bovenbouwcoördinator

WE hebben erg genoten van de super leuke musical. Lekker makkelijk met maar een decor en super leuke

Super leuke liedjes ertussen.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: DoetinTaal Doetinchem
  • Functie: Leerkracht

Een musical met een goed te volgen verhaal voor zowel kleuters als de overige groepen. Kinderen hebben, of ze nu veel tekst hebben of niet, veel toneeltijd. De musical biedt veel mogelijkheden om je eigen creativiteit zijn gang te laten gaan. De app, heeft zeker positief bijgedragen aan het oefenen. Erg leuk verhaal, goed uitvoerbaar en de opvoeringen waren een succes!

• School: De Tweemaster

Fantastisch!

Het was allemaal goed omschreven.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: OBS Valckesteyn
  • Functie: Groepsleerkracht

Grappig en leuk!

In deze musical zijn een heleboel leuke en verschillende rollen te vinden. De kinderen vonden de liedjes ook erg leuk. De (woord)grapjes in het verhaal en namen van personages werden goed ontvangen door het publiek.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Verboden te voeren
  • School: Sint Maartensschool
  • Functie: Leraarondersteuner

Leuke musical met leuke liedjes en dansjes

Ik vond het een hele leuke musical. De kinderen vonden het ook heel leuk om te doen. De liedjes waren catchy en makkelijk te onthouden. Ik had helaas problemen met het openen van sommige liedjes op mijn laptop: Er werd aangegeven dat de naam te lang was. Heel jammer!

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: CBS Melodie
  • Functie: Leerkracht groep 8

Hoi Marizia, bedankt voor je review. Fijn dat jullie plezier hebben gehad met de musical. Het probleem met openen van de liedjes ivm lange bestandsnamen is inmiddels opgelost. Neem vooral contact met ons op als je ergens tegenaan loopt, vaak kunnen we het dan meteen oplossen. Fijne vakantie! Meike, Rep en Roer Musicals.

grappige, dynamische musical

Deze musical heeft leuke woordspelingen, grapjes en veel scènes die hilarisch zijn. Het eindlied zou meer vrolijke momenten mogen hebben.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Het laatste level
  • School: de wegwijzer
  • Functie: leerkracht groep 8

Een werkelijk geweldige musical

Verhaal met een moraal, lach en een traan, verschillende pakkende liedjes die niet vervelen, mooie rollen. Echt een aanrader!

• School: Obs Kotten
  • Functie: Leerkracht

Leuke musical, voor elk kind een passende rol!

Deze musical is goed beschreven. Het script is duidelijk en heeft een goede opbouw. Elk kind kan op zijn eigen manier een aandeel leveren binnen deze musical. Het verhaal is pakkend voor jong en oud. Hierdoor is het goed te volgen voor het publiek. De beschrijving van het decor, attributen en kleding zorgen voor een goede leidraad. dit helpt om er een geweldig resultaat van te maken. De online-ondersteuning is helpend om tot een hoger niveau te komen.

• School: Gabriëlschool
  • Functie: Leerkracht

Leuke, herkenbare musical en goed geregeld om kinderen te laten shinen!

Kinderen hebben genoten van het begin (musical bepalen) tot het eind (op slotdag op verzoek nog een keer het slotlied showen)

• School: ikc De Saffier
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuke musical

We hebben genoten van deze leuke musical. De muziek en teksten waren grappig. Sommige rollen en grappen zijn wel herschreven/bijgevuld.

• School: CBS Eben-Haëzer
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Leuke musical met humor

Leuke liedjes die makkelijk mee te zingen zijn. Leuke karakters met humor.

• School: De Parkschool
  • Functie: Leekracht

Een top einde van een druk jaar

Hij was wel wat lang. Maar iedereen zat er goed in. Een waardige eindejaarsmusical.

• School: CBS de Molenvliet
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Super toffe musicals

De app is voor de kinderen heel fijn. De oefensite metliedjes, dansjes en dans instructie erg fijn voorin de klas. Musicazijn vrolijk en gezellig. Metg grapjes voor kinderen en voor volwassenen. Top

• Welke musical heb je uitgevoerd? Verboden te voeren
  • School: De vijf hoeven
  • Functie: Leerkracht groep 8

Het was een top musical!

Superleuk! Goede omschrijving van rollen en hoe hier mee om te gaan. De ingesproken geluidsfragmenten, de aankondiging van de musical zelf, de oefenapp, de tips, de dansen. We zijn zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: bs Franciscus Bunde
  • Functie: leerkracht

Een geweldige, positieve ervaring voor alle kinderen.

Fijn dat alle kinderen veel podiumtijd krijgen.

• School: Angelaschool

geweldige musical

Hele leuke musical met humor, leuke typetjes en een zeer duidelijk script.

• School: kindcentrum 'tLoont
  • Functie: leerkracht

Het was een fantastische musical met leuke liedjes en een grappig verhaal.

De musical duurde in onze ogen vrij lang. Omdat wij veel leerlingen hebben (70), hebben we teksten bijgeschreven. De duur van de musical was bij ons ruim 2 uur. Was dit bij andere scholen ook zo? De kinderen waren allemaal reuze enthousiast. Het is heel erg fijn dat de kinderen een oefenapp kunnen downloaden en dat er voor ons ook veel extra materiaal (instructiefilmpjes, downloads etc.) beschikbaar is. We zijn benieuwd naar de musical van volgend jaar! ;)

• School: Eikenwijs
  • Functie: Leerkracht

Hoi Mandy, bedankt voor je review! Goed te horen dat Camping De Hooiberg een succes was bij jullie. Wat betreft de lengte: twee uur is inderdaad wel lang. Dat komt waarschijnlijk door de vele spelers en bijgeschreven tekst. De meeste voorstellingen die we hebben gezien, duren ongeveer een uur en 20 minuten. Je zou kunnen overwegen de volgende keer het toch in twee groepen te doen, of een pauze in te lassen. Groet, Meike Rep en Roer Musicals

Rep en Roer blijft top!

Onze 6e musical van Rep en Roep op en rij. Musicals blijven vernieuwend en anders en de verhaallijnen zijn erg leuk. Erg adaptief ook voor kleine groepen en dat is de reden dat we voor Rep en Roer blijven kiezen! Dansjes wel wat snel en soms lastig en niet van alle liedjes. Rest blijft het top! Volgend jaar is de keuze weer makkelijk!

• School: Dr. Jan de Quay

Super leuk

Wederom een leuk verhaal, met vele, leuke rollen. Voor ieder wat wils.

• School: Paulusschool

Bedrijfsgegevens

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

06-26174976

[email protected]

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.