Gewoon Super!

We vonden het een hele leuke musical. Fijn , die dansinstructies!!! De kinderen hebben genoten van het oefenen en de uitvoeringen. Dat gold ook zeker voor het publiek.

• School: cbs De Kameleon

Geweldig!

Humor, geschikt voor ons aantal rollen( 13) Attributen wel veel maar geen redewisseling. Ik stuur jullie de dvd van onze voorstelling. Er zitten echt talenten bij die hun rol super uitvoeren.

• School: Dorpsschool
  • Functie: Leerkracht

Elk kind kan stralen op zijn of haar eigen manier

Leuke musical, met makkelijk te verdelen rollen. Er zit voor een ieder wat bij. Een musical die goed aansluit bij de de tijd van nu. Fijne dansinstructies en aansprekende liedjes.

• School: Mariaschool Pijnacker
  • Functie: Sandra Schillemans

Het was een goede musical.

Wij hebben de musical met 39 spelers gedaan. Alle leerlingen hadden een rol die ook echt bij de persoon paste. Ze hebben het goed uitgevoerd.

• School: De Paulusschool
  • Functie: Leerkracht

Een musical die de groep op grote hoogte bracht

Neem een enthousiaste groep, die zelf een musical mag uitkiezen. Mix dat met een ouder en ex-ouder die "in de toneel en cabaret" zitten, geef ruimte om te oefenen, en je krijgt een top musical!

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: st Jozef Zieuwent
  • Functie: leerkracht groep 8

Een musical die zó toepasselijk was in onze groep! Fantastisch

Ook dit jaar weer de ervaring met Rep en Roer die prima is. Goed in te studeren liedjes. Veel rollen. Prettig vond ik dat er dit jaar niet echt een hoofdrol was. In een grote groep komt ieder kind goed tot zijn/haar recht. Reacties van ouders waren: hoe kan het dat de rollen zo goed bij onze kinderen passen! Dat zegt genoeg. Gezien dat je, ook met niet al teveel ervaring, een goede musical neer kunt zetten. Alle kinderen hebben gestraald.

• School: CBS Het Mozaiek
  • Functie: Leerkracht groep 8

Wederom een geweldige ervaring!

Had dit jaar een pittige groep waarmee de musical neergezet moest worden. De musical op maat maken voor jouw groep moet een feestje zijn en dat vond ik met deze groep best spannend. Toch is het geweldig gelukt, o.a. door de handvatten in deze musical, door de humor die er in zit, maar ook door de mogelijkheden die het bied. Vr. gr. L.B.

• School: PCB de Regenboog
  • Functie: Mentor, leerkracht, schoolleider

Wederom een leuke musical!

Net zoals afgelopen schooljaren het jaar weer afgesloten met een musical van Rep en Roer. Dit keer Gewoon Super. Het verhaal spreekt zowel de leerlingen als ouders en collega leerkrachten aan en dat maakt het leuk voor iedereen. De dansjes uit het oefenlokaal waren goed te doen.

• School: Agnesschool
  • Functie: Leraar groep 8

Afwisselend!

De musical 'Gewoon Super' hebben wij met 12 leerlingen opgevoerd. De kinderen waren razend enthousiast. Een musical met veel afwisseling, mooie opbouw en vooral veel humor. De liedjes waren goed aan te leren. Fijne melodieën. De kinderen en genodigden vonden het erg leuk om een lied mee te mogen dansen (Doe de Courgette). Wij zijn vooral erg benieuwd naar de nieuwste musical van Rep en Roer!

• School: Basisschool Dr. Ariëns
  • Functie: Groepsleerkracht

erg leuke musical

zeer prettig dat er maar 1 decor is. Leuke liedjes, grappig verhaal.

• School: Carolus

Flitsend!

De musical stond als een huis met ontzettend leuke liedjes. Er stonden soms wel heel veel spelers op toneel; dit was best lastig.

• School: Basisschool De Jonge Wereld

Gave musical

Met de verschillende typetjes is het een gave musical

• School: De Klokkebei

Gewoon Super

Het was mijn eerste musical met een groep 8. Ik vond het prettig dat er een oefenlokaal en app beschikbaar was. De dansclips en meezing clips werden als zeer prettig ervaren. Op deze manier konden de leerlingen zelf ook oefenen voor de musical. De handleiding was daarnaast erg duidelijk voor mij. De musical Gewoon Super was erg leuk. Het sloot goed aan op de belevingswereld van de leerlingen. De leerlingen, ouders, opa's, oma's, familie, vrienden, collega's en ik hebben genoten. Het was Gewoon Super!

• School: Nicolaas Beetsschool

Top musical

Erg leuke musical, vooral de vele rollen erin waren fantastisch, omdat er geen echte hoofdrol was hadden veel kinderen het idee dat ze een prima rol hadden. Liedjes waren leuk. Er was wel veel decor nodig om de supermarkt aan te kleden, dat kostte best wat tijd.

• School: De Wissel
  • Functie: adjunct

Geweldig vrolijke liedjes, met daarbij bijzonder grappige dialogen.

Het is makkelijk werken met deze musicals. Scripts en scènes zijn erg duidelijk. Het uitprinten van het boekje zou wellicht wel wat functioneler mogen. Dit is elk jaar weer een puzzel. Verder erg prettige musicals.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: De Peppels
  • Functie: Leerkracht

Het was een mooie musical

De musical was mooi, goed geschikt als eindmusical en werd door ouders en leerlingen en team als zodanig ervaren. Er zaten minder woordgrappen in dan vorige musicals, maar het verhaal was duidelijk. Het aantal attributen en het soort stond mij wel wat tegen: het was nogal vreemd en ook moeilijk te verkrijgen. Ik hoop op een eenvoudigere stapel attributen. Helaas was het reclamemateriaal niet meer voorhanden.

• School: De Bongerd, Nijverdal
  • Functie: Groepsleerkracht, groep 8

Super goed

Ik heb de musical Gewoon Super uitgevoerd met 33 leerlingen, waarvan 25 jongens. Top, dat ongeacht het aantal leerlingen en verdeling jongens/meisjes zo'n musical prima uitvoerbaar is.

• School: OBS De Bijenkorf

Actuele onderwerpen, Leuke musicals

Wij hebben al een aantal musicals van jullie gedaan en hebben positieve ervaringen. Leuke verhaallijn, met personages die actueel zijn. Humor en goed aan te leren in een drukke periode. We hebben al een aantal keren vlogs en filmpjes gemaakt voor in de musicals. Genoeg ideeën voor grote groepen leerlingen. Leuke illustraties in de boekjes en uitnodigingen. Positieve reacties van het publiek! Dit is ingevuld door de leerkracht, Roos Meijers Joke verwerkt de administratie bij ons op school. Zie mailadres.

• School: Trimaran

Geweldige musical!

Een geweldige en complete musicalervaring. Schitterende musical met mooie liederen!

• School: SWS Fondali

Geweldig op alle gebied

Onze ervaring is prima met de musical over de supermarkt. Heel fijn de mogelijkheden qua aantal rollen. Makkelijk om zelf rollen bij te schrijven. Kinderen kunnen er zelf ook creatief mee om. Decor is goed beschreven, vlotte liedjes en ook heel fijn de dansstudio. We hebben een klein podium, veel kinderen. Maar het is over het algemeen goed te doen. Je kunt je eigen creativiteit ook goed kwijt.

• School: Basisschool De Akkerwinde
  • Functie: Leerkracht

geweldige musicals voor jong en oud

Wij, als school, werken al jaren met Rep en Roer Musicals. Het sterke aan deze musicals vind ik dat het voor veel mensen geschreven wordt. Wij voeren de musical meestal met 60 tot 70 personen op en moeten dus nog een enkele rol bijschrijven. Het leuke aan de musicals vind ik de passende verhaallijn en de dubbelzinnige grappen die voor kinderen soms niet begrepen worden maar bij volwassenen de juiste snaar wordt geraakt.

• School: Speelleercentrum de Oversteek, Liempde
  • Functie: Leerkracht groep 8, inovatiecoördinator

Een geweldige ervaring voor de leerlingen

Een leuke musical die past bij de belevingswereld van de kinderen. Het script is makkelijk te volgen en ook de handvatten voor de leerkracht zijn fijn. Daarnaast zijn de liedjes op goede hoogte voor de leerlingen om te zingen. Ook de nalevering van de posters was geweldig!

• School: De Oosthoek

Grappig en compleet

Wij vonden de musical erg leuk. De handleiding was duidelijk en de helpdesk heeft ons prima geholpen met wat (verzend)probleempjes.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: Christophoor

zeer compleet en duidelijk

Zeer duidelijke musicals en makkelijk aan te passen. Bovendien leuke verhaallijnen.

• School: De Springplank

Leuke musical

De Kinderen vonden het een hele leuke musical om te spelen.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? N.v.t.
  • School: De Bosbouwers
  • Functie: onderwijsassistent

Welke musical heb je uitgevoerd?

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.