Een leuke musical met veel humor en leuke typetjes!

We hebben met veel plezier aan deze musical gewerkt. De setting sprak erg aan; een kringloopwinkel! Erg leuk om het decor te maken en bij de Kringloopwinkel spulletjes te verzamelen om e.e.a. aan te kleden. Er zit veel humor in het stuk en het is dus voor alle leeftijden geschikt. De liedjes waren erg leuk.

• School: ICBKaleidoscoop
  • Functie: groepsleerkracht

perfecte musicals

Rep en Roer maakt werkelijk perfecte musicals. Bij de musical kan je met de hele klas de liedjes en de dansjes via digibord oefenen. Dat scheelt veel tijd. Het verhaal is elk jaar weer leuk en goed te volgen. Voor elk kind is er een mooie rol. De musical is er in verschillende versies, rekening houdend met het leerlingenaantal van de klas. veel ideeën via de facebooksite betreft de decor en kleding etc. Kortom, een feestje om mee te werken.

• School: RKBS De Paradijsvogel
  • Functie: Leerkracht groep 8

Super fijne musical om mee te werken

Het was een hele leuke musical die goed te volgen was door het publiek.

• School: De Talisman
  • Functie: Leerkracht

Super leuke, vrolijke en zinvolle musical

Diversiteit aan rollen, duurzaamheid centraal met een vrolijke touch..

• School: Panta Rhei

een topmusical

Een heel leuke musical. Leuke liedjes, humor en voor elk kind wel een geschikte rol!

• School: 't palet Holy
  • Functie: leerkracht

Het was weer een heel leuke musical

De kinderen en de ouders hebben weer genoten van de musical. De filmpjes zijn heel handig voor het oefenen van de dansjes. De nieuwsbrieven gaven mij inspiratie om het nog makkelijker te maken om te oefenen met groep 8.

• School: Montssorischool Maassluis
  • Functie: leerkracht

Wederom een hele goede musical van Rep en Roer! De musical zat goed in elkaar, leuke personages met voor ieder wat wils. Extra mooi vond ik dat een leerling die eerst 'boom' wilde spelen (voordat we de musical hadden uitgezocht) en niks durfde, uiteindelijk stond te stralen als één van de vier gadget kings. Heldere dansinstructies, goede tips voor het decor, ik heb er weinig op aan te merken!

• School: KBS de Schakel

Leuke musical.

Ook afgelopen jaar weer een leuke musical gedaan van Rep en Roer. Het decor was dit keer niet zo ingewikkeld. Dat was ook wel een keer fijn. We zijn benieuwd naar de nieuwe musical!

• School: OBS de Esmarke
  • Functie: Leerkracht groep 8

Elk schooljaar weer een geweldige afscheidsmusical!

We kiezen elk schooljaar weer voor de nieuwste afscheidsmusical van Rep en Roer. Dit vanwege het totaalpakket, leuke liedjes en humor in de musical. Ook de oefenapp is ideaal en sluit uit bij de interesse van de leerlingen.

• School: Kindcentrum De Spreng
  • Functie: Groepsleerkracht

Super leuke musical

Makkelijk aan te leren liedjes, die de kinderen aanspreken. Leuk verhaal met humor en de oefenapp is ook heel handig. Daarnaast zijn alle tips mbt inoefenen, decor etc... een mooie aanvulling.

• School: St. Victorschool
  • Functie: leerkracht groep 7/8

Succesformule

Al vier musicals van rep en roer mogen uitvoeren met verschillende groepen 8. Ieder jaar is het weer een feestje. Pakkende onderwerpen, veel humor, goede rolverdeling, goede balans qua liedjes. En ieder jaar blije kinderen en ontroerde ouders. Zo goed als nieuw, was wederom een goede musical. Een sterk acterende groep kinderen, maakten het tot een heel groot succes. Als leerkrachten konden we helemaal los gaan met het thema de kringloopwinkel. Volgens collega's, die ook alle andere musicals hebben gezien, was deze musical qua verhaal het best te volgen.

• School: IKC het Oelebred

fantastisch

-ontzettend gemakkelijk decor (heel gemakkelijk iets heel leuks van te maken) -hele leuke liedjes -zat veel humor in

• School: Bosschool
  • Functie: leerkracht

Het zat goed in elkaar, maar voor een kleine groep was het lastig.

De eerste zin zegt het eigenlijk al. Het is een hele leuke musical, maar met 13 leerlingen lastig. Er is dan teveel tekst.

• School: De Kubus
  • Functie: Leerkracht

Geweldige musical, goede begeleiding voor leerkrachten!

Wij hebben genoten van de verhaallijn met een knipoog naar bekende personages!

• School: odbs Het Valkhof

Top zoals alle musicals van Rep en Roer

Hele leuke musical, rollen zijn prima te verdelen. Ook kleine rollen voor kinderen die dat prettiger vinden! Iedereen deed mee.

• School: Ds. Hasperschool
  • Functie: leerkracht

Een leuke musical met genoeg variatie in de rollen.

Een leuke musical met genoeg variatie in de rollen om uit te kiezen voor de leerlingen. Hier en daar heb ik zelf wat extra woordgrappen toegevoegd. De liedjes waren goed te doen qua tekst en goed genoeg om danspasjes op te bedenken!

• School: OBS De Boeier
  • Functie: Leerkracht

Het was weer een feestje om een musical van Rep en Roer te mogen opvoeren!

Wij hebben deze musical met een grote groep gespeeld. Er zaten veel veelzijdige rollen in en de kinderen waren zelf ook reuze enthousiast. We kregen veel leuke feedback en de grapjes werden goed ontvangen. De kinderen, de gasten en de leerkrachten hebben er van genoten!

• School: De Zonnewijzer
  • Functie: Leerkracht

De musicals van Rep en Roer zijn moderne musicals die de kinderen =, maar ook het publiek (hun ouders) aanspreken. Zeker de nieuwste musical is actueel van inhoud en de verhaallijn is goed doordacht. We zij al jaren fa =n van Rep en Roer.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: De Zon
  • Functie: groepsleerkracht

Altijd voor alle leerlingen een leuke rol!

Leuk verhaal, leuke liedjes, waarin alle leerlingen tot hun recht komen. Ook wordt er gedacht aan de volwassen toeschouwers: er zijn altijd (taal)grapjes. Het oefenen van zowel de scènes als de liedjes gaat heel fijn. De leerlingen vinden de app heel prettig. Na afloop van de voorstelling zijn ouders en grootouders altijd erg enthousiast!

• School: Godelindeschool
  • Functie: Leerkracht

Ook deze musical was weer fantastisch!

Voor (ik geloof) alweer het zevende jaar op rij een musical gespeeld van Rep en Roer musicals. Dit jaar gekozen voor de nieuwste musical: 'Zo goed als nieuw'. Een erg leuk en duidelijk verhaal met leuke typetjes en goede grappen. De handleiding was ook nu weer erg duidelijk. Met hulp van ouders een prachtig decor gemaakt. We kregen bezoek van jullie, dat was erg leuk. Nogmaals dank voor de complimenten.

• School: IKC Marang
  • Functie: Leerkracht

Heerlijke musical, weer genoten van deze speciale periode van groep 8!

Ook dit jaar hebben de kinderen met veel plezier kunnen schitteren op het podium door hen een leuke, vlotte musical te laten opvoeren voor ouders, broertjes en zusjes, grootouders en de andere leerlingen van onze school.

• School: De Beekvliet
  • Functie: schoolassistent

Enorm genoten!

Zowel de ouders als de leerkrachten en leerlingen hebben van de musical genoten. Het was eenvoudig om aan te leren en we hadden genoeg creatieve ruimte om onze eigen draai eraan te geven.

• School: Het Spectrum
  • Functie: Onderwijsassistent

Een leuke spetterende musical voor een grote groep kinderen

Deze musical is grappig en heeft een leuk onderwerp. Het is fijn dat we ook met zo'n grote groep kinderen een leuke musical konden uitvoeren.

• School: De Dassenburcht
  • Functie: Leerkracht groep 8

Mooie musical en makkelijk uit te breiden.

Wij hebben de musical met 2 klassen gespeeld, dat ging heel goed. De liedjes waren erg leuk en het verhaal sprak aan . We hebben genoten!

• School: Cbs de Bron
  • Functie: Leerkracht

De kinderen hebben genoten.

Wij voeren al jaren de musicals van Rep en Roer op en elk jaar is het een groot succes. Ik vond de verhaallijn van de laatste musical wat minder leuk dan voorgaande jaren, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de hoge kwaliteit van de liedjes, de humor, alle typetjes en locatie van de musical.

• School: 't Bijenveld
  • Functie: leerkracht groep 7 en 8

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.