Hele goede service!

Leuke musical, alleen wel een groot verschil met musicals waarbij geoefend kan worden met het oefenlokaal. Wij gaan aankomend schooljaar in ieder geval een musical kiezen met een oefenlokaal!

• School: De Kleine Vliegenier
  • Functie: Leerkracht groep 8

Hoi Vivien, bedankt voor je beoordeling. Goed te horen dat Ren voor de Robot bij jullie in de smaak is gevallen, ondanks dat het een wat oudere musical is. Een oefenlokaal heeft deze musical wel, maar ik denk dat je bedoelde dat deze musical geen oefenapp heeft. Musicals die na deze zijn verschenen hebben dat wel. Hartelijke groet, Meike Rep en Roer Musicals

Top musical!

Ik werk als logopedist in het speciaal onderwijs, cluster 2. Bij ons op school zitten leerlingen die een taalontwikkelingsstoornis hebben en/of die slechthorend zijn. In het script hebben wij delen geschrapt, omdat de musical anders te lang zou zijn voor onze leerlingen (wat betreft uit hun hoofd leren). Fijn dat we het script konden bewerken. De kinderen hebben een fantastisch resultaat neergezet!

• School: De Voorde
  • Functie: Logopedist

Lekker van deze tijd!

Ren voor de robot was in de coronatijd echt een eigentijdse musical.

• School: Basisschool de Bron
  • Functie: Leerkracht

geweldige musicals

musical in de corona tijd was even anders maar werd goed opgepakt door rep en roer en kwamen met een begin filmpje

• School: dr woltjerschool
  • Functie: conciërge

Vond het erg tof om in die rare tijd zo'n filmpje te onvangen met de intro

• School: Dr.woltjerschool/ nu kc de vlinder
  • Functie: Conciërge

Grappige musical waarbij de kinderen zich erg prettig voelden.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Ren voor de robot
  • Met welk cijfer beoordeel je deze musical?
  • Hoe heb je onze service ervaren?
  • Wat is je algehele indruk van Rep en Roer Musicals?
  • Functie: leerkracht
  • School/instelling: sbo De Brigantijn

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.