Heel prettig om te organiseren!

De musical 'Niet te filmen!' is al een iets oudere musical en ietsjes gedateerd, maar de mogelijkheid om aanpassingen te doen maakt het weer eigentijdser. De mensen van Rep en Roer zijn hier ook super behulpzaam bij. Je krijgt gerust het script in Word document opgestuurd om het vervolgens zelf te kunnen aanpassen. Ook kreeg ik na vragen een script voor 50 personen, zodat ik zelf nieuwe (al bedachte) rollen in het script voor 28 kon schrijven. Heel fijn!

• School: IKC cbs De Heidevlinder
  • Functie: leerkracht groep 8

Bedankt voor je review, Ferdie. Goed dat je het aangeeft wat betreft de datering. We zijn op dit moment bezig met een 2.0 versie van deze musical, met aanpassingen aan deze tijd.

geweldige musical en makkelijk om mee te werken

Leuk verhaal, veel personages. makkelijk voor mij om te werken.

• School: Burgemeester de Vlugtschool
  • Functie: drama docent

Niet te filmen zo goed!

Net als altijd een musical met een leuk en goed verhaal vol met humor!

• School: CBS Het Kompas
  • Functie: leerkracht

Het zijn altijd goed geregelde, leuke musicals. Wat ik erg leuk vond aan deze musical was dat alle rollen ongeveer even groot waren.

• School: Bornwaterschool

Top musical!

Leuke liedjes en duidelijk verhaal. De app werkt heel prettig!

• School: Oranje nassauschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Heel leuk en gevarieerd aanbod aan liedjes

• School: KC Sterrenboom
  • Functie: Leraar

Leuke musical

Goed uit te voeren musical. Leuke rollen en goede rolverdeling bij kleine klas. Iets wat veel liedjes, wel leuke liedjes. Scènes van Tisney erg leuk!

• School: Obs de Vliegerdt

Eenvoudige, maar grappige musical

De musical was een succes! Het oefenen met de app was erg prettig en ook de dansvideo’s waren erg fijn. Het decor had weinig wisselingen nodig en daardoor kon er vlot doorgespeeld worden. Digitaal script is een pluspunt en ook het downloaden van de muziek. Kortom compleet pakket!

• School: Kbs. Onder de Bogen
  • Functie: Leerkracht groep 8

Traditioneel een geweldige musical!

Al vele jaren bestellen wij onze musicals bij Rep en Roer. De handleiding is duidelijk en de aanwijzingen zeer praktisch inzetbaar. Er is bovendien voldoende ruimte voor eigen inbreng. Fijn dat er bij het aanbod rekening is gehouden met de verschillen in groepgrootte. Fijn ook, dat de keuze ruim is. De teksten zijn humoristisch en aangepast aan het niveau van groep 8. De liedjes zingen lekker weg. Een puntje van kritiek: de dansjes zijn veel te gecompliceerd, te veel bewegingen voor kinderen die nog nooit gedanst hebben. Maar ze inspireren wel, voor een eigen choreografische productie.

• School: De Bakelgeert
  • Functie: groepsleerkracht

Een leuke, vlotte musical met genoeg ruimte voor aanpassingen.

De materialen van de musical staan overzichtelijk bij elkaar in het eigen account. De musical is makkelijk aan te passen, er is ruimte voor eigen inbreng. Dat zorgt ervoor dat de kinderen creatief mee kunnen denken en de rol een "persoonlijk" tintje kunnen geven.

• School: OBS Wereldwijs
  • Functie: Leerkracht groep 8

Hoewel het al een wat oudere musical is, hebben we een prima avond gehad. Leuke musical, duidelijke verhaallijn met ook voor onze ouders begrijpelijk grapjes. ( niet te talig dus)

• School: Da Costa School
  • Functie: directeur

Een toffe, gevarieerde musical waar iedereen tot zijn recht komt.

Het was erg fijn werken met deze musical en alles wat je erbij krijgt. De handleiding is zeer uitgebreid met veel goede tips en houvast. De musical zelf is heel gevarieerd, maar ook een beetje aan de lange kant. Er zit van alles in, catchy songs, leuke dialogen, veel verschillende scenes en grappen voor jong en oud. Kortom, een leuke en grappig musical!

• School: De Borne
  • Functie: Bouwcoördinator

Hoi Dennis, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te horen dat jullie met Het laatste level goed uit de voeten konden. Vervelend dat jullie de app niet aan de praat kregen. Neem een volgende keer contact met ons op als zoiets gebeurt, dan kunnen we meekijken wat er mis gaat. Geniet nog van de vakantie. Hartelijke groet, Meike Rep en Roer Musicals

Een fantastische musical!

Rep en Roer biedt de musicals goed aan, alles is aanwezig in de online omgeving met extra’s. Het is duidelijk en overzichtelijk, leuk!

• School: OBS De Boeier
  • Functie: Leerkracht

De musical was een groot succes! Fijn dat de kinderen kunnen oefenen met een app. De tekst is naar wens aan te passen. Veel opties voor verschillende soorten groepen. Muziek goed aangeleverd. Alle benodigdheden gemakkelijk op 1 plek op de website.

• School: De Flevoschool, Huizen
  • Functie: Leerkracht

Het was een superleuke musical. De interactie met het publiek was leuk. Ook vond ik de slapstick super. De laatste scène hebben wij opgenomen in Pathé waardoor we een onwijs leuk effect hadden.

• School: De Oostpoortschool
  • Functie: Leerkracht

Complete musical voor de hele klas!

Afgelopen schooljaar hebben wij de musical 'niet te filmen' opgevoerd. Erg leuke musical met leuke personages en liedjes en interactie met het publiek. Het oefenen ging goed met de duidelijke materialen .

• School: b.s. De Heijcant
  • Functie: Leerkracht

Leuke musical met veel mogelijkheden voor de kinderen.

Het was een musical met veel verschillende rollen, waardoor er voor ieder kind een leuke rol was.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Sint Maarten
  • Functie: Leerkracht groep (7/)8

Heel duidelijk en fijn om mee te werken

Rep en Roer maakt het voor elke leerkracht duidelijk en fijn om mee te werken! Ook al ben je niet thuis in toneelspelen, zingen, dansen, e.d. je kan er altijd mee vooruit!

• School: basisschool de Touwladder
  • Functie: leerkracht groep 8

Alles is duidelijk en netjes uitgewerkt

Heb al meerdere musicals gedaan via Rep en Roer. Alle musicals zaten top in elkaar. Alles wat erin stond was allemaal duidelijk.

• School: IKC Raam
  • Functie: Leerkracht groep 8

De musical was een succes! Doordat de kinderen ook via de app de tekst konden oefenen en de dansjes konden instuderen/ liedjes inoefenen, stonden zij goed voorbereid op het podium. Een echte aanrader! De musical is van deze tijd! Het materiaal wat wordt geleverd; de teksten/ liedjes/ muziek/ ideeën voor decor zijn erg prettig om mee te werken. Voor de leerkracht erg duidelijk. Ook de service van Rep en Roer zelf!

• School: Steven Stemerding

Prima verzorgd.

De indianen scene uit Niet te filmen hebben we aangepast door demonstranten met borden Native Americans toe te voegen... is niet helemaal ok meer in deze tijd...

• School: Mkc Miomondo
  • Functie: Leerkracht bovbovenbouw

Hoi Muriël, Dankjewel voor je beoordeling. Ik begrijp je punt over de indianen. Het is altijd zoeken naar de juiste balans, aangezien we vaak typetjes opvoeren, maar geen minderheden willen stereotyperen. In dit geval gaat het over een oud filmgenre, de cowboyfilm, die we persifleren. Daarom vonden we dat we het woord indianen konden gebruiken. Maar die scheidslijn zal niet bij iedereen op hetzelfde punt zitten. Fijn te horen dat jullie het hebben kunnen aanpassen. Hopelijk tot komend jaar weer. Hartelijke groet, Meike Rep en Roer Musicals

Leuke musical!

Top: De handleiding met rolverdeling en suggesties is heel fijn. Het oefenlokaal met alles er op en er aan is helemaal top!!! en praktisch om mee te werken!! De oefen app is ook geniaal!! Snelle en vriendelijke service! Tip: Geef aan welke rol eventueel weggelaten kan worden bij uitval van een leerling. Jullie musicals zijn erg lang, maximaal een uur is mijn tip.

• School: De Kleine Vliegenier
  • Functie: Leerkracht groep 8

Het was een fantastische musical!

Wij kijken op een hele toffe, mooie musical terug. Het was zo een leuk verhaal met hele leuke typetjes. Uiteraard was het extra leuk dat we nog even met de Rep en Roer productie mochten bellen. De kinderen hebben genoten. Ook val alle andere leerkrachten kregen we terug dat het heel goed te volgen was en een erg duidelijke verhaallijn had. Kortom alleen maar lof! Veel succes met jullie nieuwe musicals!

• School: de Toermalijn
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuke vrolijke musical met goede liedjes

Het verhaal is leuk en toegankelijk met leuke personages. Goede liedjes die lekker blijven hangen.

• School: PCBS de Regenboog
  • Functie: leraar groep 8

De kinderen vonden het fantastisch

De teksten zijn helder geschreven. De grapjes van deze tijd en het onderwerp spreekt de kinderen erg aan. De scenes zijn ik kleine behapbare stukjes verdeeld, waardoor we met elke dag een scene, in 10 weken de musical helemaal ingestudeerd hebben. Het decor maken is goed te doen, wij hebben de beamer gebruikt als achtergrond en met een kassa en een popcornkraam kom je al een heel eind.

• School: Ebs online

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.