De kinderen vonden het een super musical! Dit was het ook...Na 2 jaar geen musical op het podium hebben ze dan ook met mega veel enthousiasme deze musical uitgevoerd. De musical duurde wel best lang (1.45 min), maar dit komt waarschijnlijk doordat het stuk voor 34 leerlingen was. Op het laatste waren er ook wat veel wisselingen met grote groepen zodat het rommelig werd. Maar dit zijn maar mini- puntjes van kritiek. De rest was absoluut top!!!

• School: Theresia
  • Functie: Leerkracht

Een pittige klus met een geweldig resultaat

Toen we de musical binnen kregen leek het een onmogelijke opgave voor een kleine groep 678. Maar toen we de rollen eenmaal goed verdeeld hadden, was het met tekstboekjes, oefenlokaal en de oefenapp een kwestie van veel oefenen. Toen de teksten er eenmaal inzaten ging het snel en hebben we gisteren kunnen genieten van een spetterend optreden.

• School: MKC Anne Frank

Helemaal top

Duidelijke handleiding, leuke musical. Zit ook humor en woordgrapjes in de musical verwerkt.

• School: 't Kompas
  • Functie: Leerkracht groep 8 en teamleider

Geweldige musical! Goed verhaal, leuke liedjes: aanrader!!

Leukste musical die ik tot nu toe gedaan heb! Een ander groot voordeel van deze musical vind ik dat er geen échte hoofdrollen zijn; iedere leerling kan op zijn / haar manier stralen!

• School: OBS De Peppelaer

Adembenemend

De musical zat goed in elkaar en was makkelijk te regisseren en toch was er ruimte voor eigen inbreng. Het was een TOP musical en volgend jaar zullen wij zeker weer voor een musical van rep en roer kiezen!

• School: IKC De Watersnip
  • Functie: Leerkracht groep 8

Goed uitgewerkte musical met veel humor.

Je krijgt een fijn totaalpakket bij Rep en Roer. Je kunt alle kanten op met dans, zang en acteren. Alles wordt op een fijne manier aangeleverd, zodat je als leerkracht goed overzicht hebt van alles wat moet gebeuren.

• School: Arnoldus van Os

Geweldig!

Prachtige muziek, leuke personages.

• School: De Windwijzer
  • Functie: Leerkracht

Leuke musical met voor iedere leerling een passende rol.

We hebben de musical met veel plezier ingestudeerd! De uitvoering voor de ouders was een groot succes!

• School: De Bonte Mol
  • Functie: Leerkracht

Ook de tweede keer Betoeterd was top!

Dit jaar heb ik Betoeterd weer van de plank gepakt en heb deze musical met 17 kids gespeeld. Na wat kleine aanpassingen was de opvoering weer onwijs leuk. Ook de ouders reageerden opnieuw enthousiast. betoeterd heeft leuke rollen en aansprekende liedjes!

• School: Prins Willem Alexanderschool

Het was héél leuk!

Voor ieder kind is er een rol die hij of zij wil. Alle rollen hebben ongeveer even veel tekst, wat fijn is. Zo hebben alle kinderen eigenlijk een hoofdrol!

• School: Openbare Daltonschool Naaldwijk
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical met veel humor en voor iedere leerling een passende rol.

Leuke musical, leuke grapjes. Kinderen pasten goed bij de rollen.

• School: De Bonte Mol

Wat een top musical!

Wat wij altijd zo fijn vinden aan de musicals van Rep en Roer is dat we zelf kunnen bepalen wat we wel en niet toevoegen aan de musical. Je kan gemakkelijk scènes weglaten of vervangen en dat is super voor ons EGO onderwijs. We kunnen ook altijd zo lachen om de grappen in het verhaal en rond de namen van de spelers. Ook dit jaar hebben we weer een hoop lol beleefd aan de musical. Bedankt weer!

• School: Basisschool Kawama

Superhandig

Echt topmusicals. Heel handig met de app erbij. Ook de dansjes zijn superhandig om thuis te oefenen.

• School: De Wereldboom

Fantastische musical

Het was een erg leuke musical om te oefenen. De teksten zijn erg grappig. De liedjes zijn leuk. De dansjes waren best lastig Wij hebben zelf dansjes bedacht omdat we met veel kinderen op het podium staan en niet zoveel ruimte hebben. Vooral de app is heel handig om te gebruiken voor kinderen. Sommige kinderen hadden moeite met het oefenen van de teksten en hadden extra ondersteuning nodig.

• School: De Heerdstee
  • Functie: Lerares groep 8

Fantastische musical met leuke liedjes en geen wisseling van decor.

Betoeterd is een ontzettend leuke musical met leuke grapjes voor de ouders. ('Willen wij meer of minder bewegen?' Hilariteit bij de ouders, maar de kinderen begrepen deze niet, ha ha) Wat erg fijn is, is dat er geen wisseling van decor nodig is. De rechtzaalscene hebben wij opgelost met alleen maar stoelen. Meer was ook niet nodig. De liedjes waren snel aangeleerd en de app vonden de kinderen erg fijn. Bedankt Rep en Roer!

• School: obs de Adelaar
  • Functie: leerkracht groep 8

De musical was weer een groot succes!

Wij hebben de musical 'Betoeterd' dit schooljaar gedaan. Een hele leuke musical met veel grappige rollen en stukjes. De kinderen zijn ontzettend gemotiveerd aan de slag gegaan met de musical, het decor en de kleding. Het was voor ons weer een feestje om te werken met Rep en Roer. Door het oefenlokaal en de app van rep en roer is het oefenen van de liedjes en dansjes heel gemakkelijk voor de kinderen.

• School: BS de Vijfmaster
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

Super leuke musicals!

Al meerdere musicals uitgevoerd van Rep en Roer en altijd veel lof van ouders! De musicals zijn van deze tijd en hebben veel leuke humor tussendoor! Heerlijk om een musical voor te kunnen bereiden waarbij heel veel al voor je uitgedacht is, maar waar je ook nog voldoende mogelijkheden hebt om zelf aanpassingen te doen!!!

• School: Louise de Coligny

Gewéldig!!!

Mooie, leuke musical.

• School: Jan Ligthartschool Wapenveld
  • Functie: leerkracht

'Betoeterd' van Rep en roer is een topmusical!

De service en het materiaal dat geleverd wordt is perfect. Ook de filmpjes bij de dansjes en de liedjes zijn duidelijk. De kinderen vonden het ook heel fijn om via de app te oefenen Het is heel fijn dat de een versie kunt bestellen die bij de grote van je klas past.

• School: C.B.S. De Rank
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuke en goed te volgen musical!

Een leuke musical die voor jong en oud goed te volgen is. Leuke woordgrapjes en veel diverse rollen. Voor ieder wat wils. Meerdere grote rollen en wat kleine.

• School: 'T Oldhof
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical voor iedereen.

Het is fijn om met 1 decor te kunnen werken.

• School: De IJsbreker

Super!

Het was een hele leuke musical. Leuke liedjes, leuke grapje en leuke interactie met het publiek.

• School: Hieronymus

Musical is goed uitvoerbaar

Voldoende info en hulpmiddelen om van de musical een succes te maken.

• School: OBS De Wiekslag

Super leuke musical!

Hele leuke musical. Alles is goed verlopen.

• School: Kraaienest
  • Functie: Schoolleider

Zit goed in elkaar.

Altijd een makkelijk te volgen verhaal. Leuke liedjes en dansjes. Alle kinderen vinden altijd wel een rol die ze leuk vinden

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: 1ste montessorischool "de Wielewaal"
  • Functie: leerkracht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.