Ook de tweede keer Betoeterd was top!

Dit jaar heb ik Betoeterd weer van de plank gepakt en heb deze musical met 17 kids gespeeld. Na wat kleine aanpassingen was de opvoering weer onwijs leuk. Ook de ouders reageerden opnieuw enthousiast. betoeterd heeft leuke rollen en aansprekende liedjes!

• School: Prins Willem Alexanderschool

Het was héél leuk!

Voor ieder kind is er een rol die hij of zij wil. Alle rollen hebben ongeveer even veel tekst, wat fijn is. Zo hebben alle kinderen eigenlijk een hoofdrol!

• School: Openbare Daltonschool Naaldwijk
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical met veel humor en voor iedere leerling een passende rol.

Leuke musical, leuke grapjes. Kinderen pasten goed bij de rollen.

• School: De Bonte Mol

Wat een top musical!

Wat wij altijd zo fijn vinden aan de musicals van Rep en Roer is dat we zelf kunnen bepalen wat we wel en niet toevoegen aan de musical. Je kan gemakkelijk scènes weglaten of vervangen en dat is super voor ons EGO onderwijs. We kunnen ook altijd zo lachen om de grappen in het verhaal en rond de namen van de spelers. Ook dit jaar hebben we weer een hoop lol beleefd aan de musical. Bedankt weer!

• School: Basisschool Kawama

Superhandig

Echt topmusicals. Heel handig met de app erbij. Ook de dansjes zijn superhandig om thuis te oefenen.

• School: De Wereldboom

Fantastische musical

Het was een erg leuke musical om te oefenen. De teksten zijn erg grappig. De liedjes zijn leuk. De dansjes waren best lastig Wij hebben zelf dansjes bedacht omdat we met veel kinderen op het podium staan en niet zoveel ruimte hebben. Vooral de app is heel handig om te gebruiken voor kinderen. Sommige kinderen hadden moeite met het oefenen van de teksten en hadden extra ondersteuning nodig.

• School: De Heerdstee
  • Functie: Lerares groep 8

Fantastische musical met leuke liedjes en geen wisseling van decor.

Betoeterd is een ontzettend leuke musical met leuke grapjes voor de ouders. ('Willen wij meer of minder bewegen?' Hilariteit bij de ouders, maar de kinderen begrepen deze niet, ha ha) Wat erg fijn is, is dat er geen wisseling van decor nodig is. De rechtzaalscene hebben wij opgelost met alleen maar stoelen. Meer was ook niet nodig. De liedjes waren snel aangeleerd en de app vonden de kinderen erg fijn. Bedankt Rep en Roer!

• School: obs de Adelaar
  • Functie: leerkracht groep 8

De musical was weer een groot succes!

Wij hebben de musical 'Betoeterd' dit schooljaar gedaan. Een hele leuke musical met veel grappige rollen en stukjes. De kinderen zijn ontzettend gemotiveerd aan de slag gegaan met de musical, het decor en de kleding. Het was voor ons weer een feestje om te werken met Rep en Roer. Door het oefenlokaal en de app van rep en roer is het oefenen van de liedjes en dansjes heel gemakkelijk voor de kinderen.

• School: BS de Vijfmaster
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

Super leuke musicals!

Al meerdere musicals uitgevoerd van Rep en Roer en altijd veel lof van ouders! De musicals zijn van deze tijd en hebben veel leuke humor tussendoor! Heerlijk om een musical voor te kunnen bereiden waarbij heel veel al voor je uitgedacht is, maar waar je ook nog voldoende mogelijkheden hebt om zelf aanpassingen te doen!!!

• School: Louise de Coligny

Gewéldig!!!

Mooie, leuke musical.

• School: Jan Ligthartschool Wapenveld
  • Functie: leerkracht

'Betoeterd' van Rep en roer is een topmusical!

De service en het materiaal dat geleverd wordt is perfect. Ook de filmpjes bij de dansjes en de liedjes zijn duidelijk. De kinderen vonden het ook heel fijn om via de app te oefenen Het is heel fijn dat de een versie kunt bestellen die bij de grote van je klas past.

• School: C.B.S. De Rank
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuke en goed te volgen musical!

Een leuke musical die voor jong en oud goed te volgen is. Leuke woordgrapjes en veel diverse rollen. Voor ieder wat wils. Meerdere grote rollen en wat kleine.

• School: 'T Oldhof
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical voor iedereen.

Het is fijn om met 1 decor te kunnen werken.

• School: De IJsbreker

Super!

Het was een hele leuke musical. Leuke liedjes, leuke grapje en leuke interactie met het publiek.

• School: Hieronymus

Musical is goed uitvoerbaar

Voldoende info en hulpmiddelen om van de musical een succes te maken.

• School: OBS De Wiekslag

Super leuke musical!

Hele leuke musical. Alles is goed verlopen.

• School: Kraaienest
  • Functie: Schoolleider

Zit goed in elkaar.

Altijd een makkelijk te volgen verhaal. Leuke liedjes en dansjes. Alle kinderen vinden altijd wel een rol die ze leuk vinden

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: 1ste montessorischool "de Wielewaal"
  • Functie: leerkracht

De musical was, zelfs met meer dan 40 kinderen, geweldig!

We hebben door de corona periode de musical in een film veranderd. Door het aangepaste script en de online mogelijkheden van Rep en Roer hebben we toch een mooi einde aan het jaar kunnen geven.

• School: obs Henri Dunant

Een compleet pakket!

Een totaal pakket waar je als leerkracht snel mee aan de slag kunt gaan. Zelfs in de corona periode konden de kinderen thuis hun rol(len) oefenen. Er staat veel uitgewerkt, maar er is altijd ruimte voor aanpassingen om de rollen/musical passend te maken bij de leerlingen/groep.

• School: Basisschool De Sprongh
  • Functie: Leerkracht/ IB

Een aansprekend verhaal, met mooie muziek, leuke teksten en voor ieder kind een passende reen goede

Dit jaar was het extra spannend: gelukkig had ik de rollen net verdeeld voor de lockdown! Mijn kinderen zijn begonnen met het online oefenen van de scènes in de gezamenlijke Meet. De regie ouders zaten ook in deze Meet momenten. (Dat was denk ik het enige voordeel van corona: de kinderen waren geconcentreerd met hun tekst bezig). In de half half situatie mocht groep 8 als enige op de woensdag naar school en konden we op het toneel oefenen. Er was een aparte opvoering voor broers en zussen. De musical tijdens de afscheidsavond voor de ouders was via een live stream door heel veel familie, vrienden en kennissen te volgen!

• School: Edese Schoolvereniging
  • Functie: leerkracht groep 8/ coördinator bovenbouw

geweldig

Prima musical, goede app erbij, handige website met een oefenlokaal met dansinstructies en andere tips.

• School: De Triangel
  • Functie: leerkracht

Leuke musical met goede muziek.

De musical is goed gemaakt met aandacht voor rollen, muziek en decor. Voor mij hadden er wel iets meer dansinstructies bij gemogen.

• School: Willibrordus, Ruurlo
  • Functie: Leerkracht

Een overzichtelijke en volledig script voor een hele leuke musical

Ondanks Corona hebben we de musical betoeterd volledig 4 x kunnen opvoeren voor publiek. Elk jaar weer een goede musical van rep en roer.

• School: De wegwijzer krimpen aan den ijssel

Leuke, enthousiaste musical

De kinderen van groep 8 (dit jaar 9 leerlingen) hebben, ondanks de coronamaatregelen, enorm genoten van de musical betoeterd. De musicalwerkgroep moet de musical bij ons op school altijd aanpassen zodat het met zo'n kleine groep gespeeld kan worden (rollen weglaten/ samenvoegen, dubbelrollen). Deze musical leende zich daar prima voor.

• School: st. Servatius
  • Functie: leerkracht groep 6/7/8

Leuke herkenbare typetjes

Duidelijk script. Gemakkelijk aan te vullen/aan te passen. Leuke typetjes en accenten. Attributen goed te doen. Alleen opletten dat je aan een rolcontainer komt, er ruimte is boven het decor voor de 'balkonscènes' en er een luik in je decor nodig is. Einde is wat clueless, deze hebben wij zelf herschreven.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: De Uilenburcht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.