Zeer compleet en goed in gebruik!

Als ik een Rep en Roer musical bestel, weet ik dat ik een volledig pakket binnen krijg en alles goed georganiseerd is. Voor de kinderen de app en een leuke musical met goede liedjes en voor iedereen een leuke rol, voor ons als leerkracht heel veel tips over decor, kleding, (dubbel)rollen etc. . Wij begeleiden met de schoolband de musical zelf, en bij Rep en Roer krijg ik dan ook de bladmuziek erbij. Top!

• School: HSV
  • Functie: Vakleerkracht muziek

Geweldig dat we via de app toch konden oefenen!

Ik heb de musical vlak voordat de scholen dicht gingen uitgekozen en besteld met de kinderen uit de klas. Vervolgens dacht ik dat het opvoeren van de musical erg moeilijk ging worden. Dankzij de app konden we toch de rollen verdelen en oefenen met de tekst en liedjes. Heel fijn!

• School: Siebe Jan Boumaschool
  • Functie: Leerkracht

Het hele pakket van de musical helpt je als leerkracht enorm.

De manier waarop Rep en Roer de musical heeft aangeleverd is fantastisch. Je hoeft met een kleine groep niet zelf het aantal rollen terug te brengen, maar je krijgt gewoon een aangepaste versie voor het juiste aantal kinderen. Met alle extra's zoals het oefenlokaal en de oefenapp. wordt het instuderen van de musical heel makkelijk gemaakt. Zelfs in de beperkte repetitietijd die er door de corona-maatregelen over bleef lukte het daarmee toch om groep 8 een eindmusical op de planken te laten breng. Het musical pakket van Rep en Roer is echt compleet, inclusief suggesties voor decor en kostuums, een CD met begeleiding, maar ook begeleiding met 40% kinderstemmen bijgemengd zodat het met een kleine en/of minder zingende groep goed klinkt.

• School: basisschool Op Avontuur

genoten van de musical

Voor de eerste keer met groep 7/8 een musical gedaan, en dan blijkt dat met rep en roer leuk en makkelijk te zijn!

• School: obs Usquert
  • Functie: leerkracht

Pakkend script met leuke nummers!

Het verhaal heeft genoeg leuke, gevarieerde types waar alle leerlingen zich in kunnen vinden. Ook de nummers waren inhoudelijk goed, hip en met name de symboliek in begin en eindlied was fantastisch. Groep 8 vliegt uit, letterlijk en figuurlijk. Ouders hebben wel wat traantjes weggepinkt toen dit nummer werd gezongen. Geweldig! Ook de medewerking van Rep en Roer was erg fijn. Ik had een extra rol nodig en het was geen probleem om samen te kijken hoe ik dat het beste kon vormgeven. Super! Ik verwacht dat wij volgend jaar weer bij Rep en Roer de musical afnemen. Ook het oefenlokaal was erg fijn om te gebruiken, met enkele danstips voor lied 1 tm 4.

• School: daltonschool Rijnsweerd
  • Functie: Groepsleerkracht 8

Leuke musicals met duidelijke instructies voor dans en decor

Rep en roer leverde snel, dacht mee met oplossingen tijdens de Coronatijd. De oefenapp is erg fijn om mee te werken. De liedjes zijn leuk, de dansvideo's duidelijk. Nadelen: Veel attributen nodig, die wel veel werk zijn om te maken, maar waar in de musical maar weinig mee gebeurt. De verhaallijn vond ik niet erg leuk (andere collega's wel, dus het is meningsafhankelijk), de dansjes vond ik ook wat saai.

• School: obs Michiel de Ruyter

Goede en leuke musicals!

Leuke verhaallijnen, vlot geschreven en toffe liedjes. Vooral de woordgrappen zijn erg leuk (ook voor de volwassenen in het publiek). Verder een erg goede service bij vragen en/of problemen.

• School: Daltonschool Rhenen
  • Functie: LK groep 7/8

Leuke eigentijdse musicals

We voeren al jaren de musicals van Rep en Roer op met onze groep 8 en ieder jaar is het weer een feestje.

• School: CBS It Fundamint

Een compleet pakket!

Een totaal pakket waar je als leerkracht snel mee aan de slag kunt gaan. Zelfs in de corona periode konden de kinderen thuis hun rol(len) oefenen. Er staat veel uitgewerkt, maar er is altijd ruimte voor aanpassingen om de rollen/musical passend te maken bij de leerlingen/groep.

• School: Basisschool De Sprongh
  • Functie: Leerkracht/ IB

Super gave musical

De musicals van Rep en Roer zijn elk jaar weer een feestje om op te voeren.. Leuke typetjes, humor voor oud en jong en altijd wel een liedje om de zaal mee op stelten ze zetten.

• School: Erve Hooyerinck
  • Functie: Leerkracht

Een duidelijke, overzichtelijke, hele fijne musical

De musicals van Rep en Roer zijn zó fijn om mee te werken! Ze zijn erg leuk, leerzaam en heel goed om de kinderen te leren. Écht een aanrader! WIj zijn al jaren vaste klant van Rep en Roer! Is er iets, ze staan altijd voor je klaar! Alles is zo goed geregeld! Twijfel niet, pak de nieuwste musical van Rep en Roer en je hebt een waanzinnig leuke afsluiting van groep 8.

• School: IKC Het Spectrum
  • Functie: Administratie

Het was helemaal TOP!!!

Afgelopen jaar hebben we, ondanks corona, de musical GEWOON SUPER voor de ouders van de kinderen van groep 8 opgevoerd. Wij hebben er, vanwege de 1,5 meter samenleving, 4 optredens van gemaakt. De service van Rep en Roer en de medewerking van jullie in de voorbereiding was helemaal af. Namens de kinderen van groep 8, hun ouders en niet in de laatste plaats mijzelf, hartelijke dank hiervoor

• School: Bs. De Springbeek
  • Functie: Groepsleerkracht

Een geweldige musical met fijne liedjes en goede begeleiding vanuit Rep en Roer

De musical was zeer geschikt voor mijn groep 8 met 29 leerlingen. De begeleiding vanuit Rep en Roer vond ik zeer goed, zeker met de aanvulling van de Facebook-groep. Ondanks Corona heeft mijn groep een geweldige tijd gehad met het instuderen van de liedjes en de teksten. Dit kon ook heel goed met de Oefen-app. We hebben er als school voor gekozen om de musical als film op te nemen en hier was de musical ook zeer geschikt voor. Ik ben zeer benieuwd naar de musical van Rep en Roer voor dit schooljaar!

• School: Willem van Veenschool

Geweldig leuke musicals!

Rep en roer heeft altijd leuke karakters verwerkt in hun musicals. De liedjes spreken aan en zijn van deze tijd.

• School: de Weiert

Leuke musical

Super, ook voor het SBO! We hebben met zn alleen een suoper musical kunnen neerzetten. Fijn dat je zo makkelijk het aantal spelers kan aanpassen, en fijn dat jullie goed bereikbaar waren om dingen voor ons aan te passen. Geweldig dat jullie een intro filmpje hadden. Deze hebben we voor onze musical film geplakt waardoor het nog meer een geheel is geworden.

• School: SBO de Keerkring

Supertov!

Verboden te voeren, na een spannende voorbereidingstijd toch kunnen uitvoeren in de schouwburg. Het was echt geweldig.

• School: EKC De Olijfboom
  • Functie: groepsleerkracht

Fantastisch afscheid mede mogelijk gemaakt door de musical van rep & Roer

De musicals van Rep & Roer zitten goed in elkaar. Duidelijke tekst, leuke typetjes, veel humor, een onderliggende boodschap en rollen aan te passen aan de groepsgrootte. wat echt bijzonder was, was dat de organisatie meedacht in hoe vorm te geven tijdens de Corona-periode. Dat was heel attent. Ook de FB-groep is waardevol om ideeën uit te wisselen.

• School: De Fontein
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een aansprekend verhaal, met mooie muziek, leuke teksten en voor ieder kind een passende reen goede

Dit jaar was het extra spannend: gelukkig had ik de rollen net verdeeld voor de lockdown! Mijn kinderen zijn begonnen met het online oefenen van de scènes in de gezamenlijke Meet. De regie ouders zaten ook in deze Meet momenten. (Dat was denk ik het enige voordeel van corona: de kinderen waren geconcentreerd met hun tekst bezig). In de half half situatie mocht groep 8 als enige op de woensdag naar school en konden we op het toneel oefenen. Er was een aparte opvoering voor broers en zussen. De musical tijdens de afscheidsavond voor de ouders was via een live stream door heel veel familie, vrienden en kennissen te volgen!

• School: Edese Schoolvereniging
  • Functie: leerkracht groep 8/ coördinator bovenbouw

Ook afgelopen jaar weer een geweldige musical!

De musicals van Rep en Roer zijn altijd up-to-date en spreken kinderen van verschillende leeftijden aan. Wij werken nu al een aantal jaren met deze musicals en ze vallen altijd in de smaak. Er zit veel handige tips bij en het oefenlokaal zorgt ervoor dat je ook leerlingen eigen verantwoordelijkheid kunt geven om aan de musical te werken. Zoek je contact met het bedrijf, krijg je heel snel antwoord en ze denken met je mee.

• School: BS Lahrhof
  • Functie: Leerkracht

Leuke musicals met moderne thema's.

De musical wordt geleverd als download. Deze download omvat alles wat nodig is voor een leuke musical. Ook zijn er tips om de musical nog mooier te maken.

• School: De Piramide
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical voor kleine groep kinderen.

Niet te filmen is een ideale musical voor een kleine groep kids (10). De rollen waren goed te combineren.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: Bs. de Talententoren

Leuke, grappige musical

Ik heb via rep en roer een hele leuke en grappige musical met de klas gedaan. Heel fijn dat er maatwerk voor mijn kleine klas kon worden geleverd. Materialen in orde en leuke liedjes erbij. Fijne oefenomgeving op de site.

• School: OBS de Vliegerdt
  • Functie: Leerkracht

gave musical met een prima opbouw

Goed, duidelijk. Handig dat er met 1 de3cor wordt gewerkt. Origineel. herkenbvare personages. Voor elke leerling wel een rol (groot/klein/solo) Volgend jaar zeker weer.

• School: De Balein
  • Functie: leerkracht groep 8

geweldig

Prima musical, goede app erbij, handige website met een oefenlokaal met dansinstructies en andere tips.

• School: De Triangel
  • Functie: leerkracht

Een superleuke, aansprekende musical met een goed te volgen verhaallijn!

+ Top dat er een verteller/stem doorheen loopt die het verhaal aan elkaar praat. + Fijn dat de leerlingen kunnen oefenen met de app. + Leuke aansprekende liedjes en dansjes. + Niet te moeilijk voor de leerlingen.

• School: Het Lichtbaken

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.