Super om te doen

Voor mij was het mijn eerste musical, heel spannend. Gelukkig zit in deze musical veel vrijheid van hoe je 'm invult. Daarnaast zijn de liedjes leuk en sprak het de kinderen aan. Ik heb ouders en kinderen zien genieten! Het decor is echt 1 stuk, dat was perfect!

• School: Daltonschool e Veste

Fantastische, humoristische musical!

Ik vind het script erg leuk. Eenvoudige verhaallijn. Leuke typetjes en veel humor. Enige wat van mij betreft iets beter zou mogen, zijn de liedjes!

• School: PCBS Het Anker
  • Functie: Leerkracht

Geinige teksten in liederen en sterke verdeling tussen de rollen

Voor een groep 8 met 38 leerlingen is het altijd een toer om goed uit te komen met de rol verdeling. Bij Gewoon Super bleek dat geen enkel probleem te zijn. Teksten zijn of zo aan te passen of al compleet op zich en dat werkt prettig. Liederen zitten muzikaal en tekstueel goed in elkaar. Ook hiervoor geldt dat het zingen met een grote groep goed lukt. Daardoor stralen leerlingen en wordt het een hoogte punt van het jaar!

• School: ICBS De Oceaan
  • Functie: groepsleerkracht groep 8

Leuke musical met mooie rollen.

De groep kon zelfstandig de musical vormgeven, waardoor het echt ''hun musical'' werd. De nummers waren divers. Het decor was makkelijk te maken.

• School: Basisschool Antonius

Leuke vrolijke musical

Gewoon super is een vrolijke musical met veel leuke liedjes. Een makkelijk decor. Rollen zijn goed verdeeld. Torenhoog is wel nog steeds favoriet.

• School: Sparrenbosschool
  • Functie: Leerkracht gr8

Het zijn musicals vol humor en leuke aansprekende rollen!

Al 2 jaar op rij een musical gedaan van rep en roer (Torenhoog en Gewoon super). De kinderen en ouders vonden het fantastisch. Musicals vol humor, aansprekende liedjes en leuke rollen voor de kinderen. Het is fijn dat je bij de meeste musicals maar 1 decor nodig hebt en dat je de tekstboeken kunt aanpassen voor je aantal kinderen, zelfs tot hele grote groepen!

• School: Anne Frankschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Musicals van rep en roer zijn altijd erg leuk!

We doen al jaren de musicals van rep en roer en het is elk jaar weer een groot succes!

• School: KC De Wijngaard

Vrolijk en interactief

Ieder jaar weer een verrassend leuk thema.

• School: Jan Luyken
  • Functie: Leerkracht

Een gezellige, humoristische musical welke goed aansloot bij de belevingswereld van de leerlingen.

Met een groep van 31 kids begonnen aan Gewoon Super. Erg handig dat de leerlingen via de app de liedjes al konden oefenen. Er zitten mooie diverse rollen in het plot. De karakters zijn heel herkenbaar voor de kinderen. Kortom wij hebben met veel plezier de musical opgevoerd en hij werd goed ontvangen door de ouders.

• School: Sint Bavoschool

Super leuke musicals bij Rep en Roer

Wij hebben al een paar musicals gedaan en steeds was het weer verrassend leuk en handig in de voorbereiding. Een app om te oefenen met dit jaar ook teksten oefenen. Scrips aan te passen voor grotere en kleinere groepen. Goed zingbare muziek, duidelijke bladmuziek en goed ingespeelde orkestbanden. Kortom, zeer de moeite waard om het ook eens te bekijken. Succes!!

• School: Basisschool het Molenven
  • Functie: Vakleerkracht muziek

Leuke musical met passende grapjes en liedjes

Het is fijn dat er geen decor wisselingen zijn.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Consent
  • Functie: Leerkrachr

Haalt het beste in kinderen naar boven!

De musicals liggen erg dicht bij de belevingswereld van de kinderen. De heerlijke dosis humor en gevatte teksten maken de musical compleet!

• School: De Hofvijver
  • Functie: Adjunct directeur

Leuke liedjes en grappig verhaal.

De musical is lastig oefenen met een grote groep en moeilijk te doen zonder ouderhulp. De verhaallijn en de humor die erin zat sprak de kinderen en ouders wel erg aan.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: De Archipel
  • Functie: Leerkracht

Swingend, vrolijk, grappig en gewoon super!

Veel humor, duidelijk verhaal en leuke liedjes.

• School: CBS Het Talent

Musical vol humor!

Een prima musical om met een grote groep te spelen. De musical heeft leuke liedjes en zit vol humor. Was een groot succes!

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: 't Baeken

Gewoon Super!

Ik heb deze musical vorig schooljaar gekozen samen met de kinderen van groep 8. In 1 woord een prachtige musical, mooie liedjes en goede ondersteuning via dansvideo's. Boordevol humor en lachmomenten maar ook emotionele momenten. Ik kan iedereen aanraden om deze musical aan te schaffen!

• School: Ds Hasperschool
  • Functie: Leerkracht

Rep en Roer zorgt voor vrolijke musicals vol humor!

Rep en Roer zorgt voor goed uitgewerkte musicals die bij de tijd passen. De kinderen herkennen dingen en dit maakt de musical nog leuker. Verder zijn de liedjes erg vrolijk! De musical zit vol humor. Dit komt vooral naar voren als de ouders komen kijken. Kortom voor herhaling vatbaar!

• School: OBS de Woert
  • Functie: Leerkracht

Een fantastische musical met een lach en een traan.

Deze musical had voor ieder wat wils. Grotere rollen en kleinere rollen. De muziek was fantastisch en ook leuk dat het publiek nog mee kon doen. We hebben er veel bij gedanst. Een musical met een lach en een traan.

• School: SWS de Adeborg
  • Functie: leerkracht groep 8

De kinderen, ouders en collega's hebben enorm genoten.

Het was weer een ontzettend leuke musical, met leuke liedjes en veel humor! Met een beetje hulp van o.a. ijverige opa's en oma's hebben we veel authentieke materialen kunnen gebruiken. We hebben zelfs een rondleiding gehad achter de schermen van de plaatselijke supermarkt en van hen shirts, mandjes en schorten geleend. Het was gewoon super!

• School: obs De Akker
  • Functie: leerkracht

Genoten van deze SUPERgave musical

Wij hebben erg genoten van het voorbereiden en uitvoeren van deze musical. Hierbij waren wij erg blij met de hulpmiddelen die ons geboden zijn en deze hebben zeker bijgedragen aan het succes!

• School: SWS Emmaüs
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuk en maakt kinderen enthousiast

Toffe musical

• School: Van Brienenoordschool

Leuke verschillende rollen

Onze ervaring is dat het leuke musicals zijn, veel verschillende gelijkwaardige rollen. Leuke liedjes en dansjes. De interactie met het publiek is top. Zo ook de dubbelzinnige grapjes vinden de ouders leuk.

• School: ODS de Gondelier
  • Functie: Leerkrachten groep 8

Hele leuke en grappige musicals... Ieder jaar een succes!

Rep & Roer heeft een duidelijke opbouw in hun musicals. Er zit veel humor in en ieder jaar zijn de kinderen enthousiast over de nieuwste musical. De muziek is vlot, modern en toch 'musicalachtig'.

• School: OBS Willem de Zwijger
  • Functie: Leerkracht groep 8

Goede verhaallijnen, mooie solo's en leuke decormogelijkheden

De musicals van Rep en Roer zijn eigentijds en dynamisch. Door de digitale mogelijkheden kun je de leerlingen eenvoudig op school thuis laten oefenen met de liedjes en de teksten. De verhaallijn is logisch, grappig en sluit aan bij de belevingswereld van de leerlingen. De rollen zijn erg uiteenlopend en bieden voldoende mogelijkheden om deze aan de leerlingen te koppelen. Leerlingen kunnen door de vele opties in de rollen zelf kiezen wat hun rol wordt in de musical. Ze krijgen echt een moment om te shinen voor hun (groot)ouders, schoolgenoten en leerkrachten.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: PC Prinses Marijkeschool

Uitstekend voor elkaar!

Alle materialen overzichtelijk te gebruiken. De oefen-app is echt een meerwaarde. Fijn dat de musical aan te passen is naar het aantal leerlingen.

• School: De Schaapskooi
  • Functie: leerkracht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.