Geweldige boeren musical

Skoftig thema dit jaar!! Enorm genoten!!

• School: Bonifatiusschool

Formidable

We hebben ondanks de bestaande liedjes een aantal zelfgeschreven liedjes toegevoegd. En op de melodie van bekende Franse liedjes, zoals Voila - Barbara Pravii en Non non rien n'a change - Les Poppys. Dit gaf de musical een extra Frans tintje. We hebben de musical in mei al opgevoerd ivm mijn zwangerschapsverlof. Ik weet zeker als we het in deze tijd van de Tour de France hadden uitgevoerd het nóg meer bij het publiek zal leven.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Het laatste level
  • School: Prof. Titus Brandsma school

Een echte aanrader!

Eén van de leukste musicals tot nu toe! De liedjes waren pakkend en het verhaal was duidelijk van begin tot eind. De rollen waren redelijk goed verdeeld, waardoor iedereen gelijkwaardig aan bod kwam.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Het laatste level
  • School: De Fontein

Enorm leuke musical!

een heel leuke musical, met voor ieder wel een rol. Goed te organiseren qua decor en rekwisieten. Ook van de collega's en ouders te horen kregen dat het een goed te volgen verhaallijn is met leuke (en degelijke) grappen.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Montessorischool de Linde
  • Functie: Bouwcoördinator bovenbouw

Geweldig verhaal, vlotte afwisseling in scènes en leuke personages

Een aansprekend verhaal, vooral in ons dorp. Leuke personages, grappige twisten in het verhaal Mooie liedjes en rollen voor iedereen. Dansinstructies zijn zeer gewenst. Maar maak ze vooral niet te moeilijk en te ingewikkeld. Dan komen ze toch niet zo goed uit de verf, omdat niet alle leerlingen even vaardig zijn. En dan is dan jammer. Handig dat er met 1 decor wordt gewerkt!

• School: De Balein
  • Functie: leerkracht groep 8

Wij hebben de musical gespeeld met kinderen met TOS. Wij hebben hem wel moeten aanpassen maar dit was prima te doen. Het resultaat mocht er dan ook echt zijn.

• School: Viertaal Burgemeester de Wildeschool

Fantastische, humoristische voorstelling!

Wat was dit een leuk verhaal. Gemakkelijk te begrijpen en met heel veel humor. De liedjes waren weer gevarieerd en leuk! Door de duidelijke handleiding, app en website kan iedereen er iets leuks van maken. Onze voorstelling was een succes. Kinderen en volwassenen hebben erg gelachen!

• School: Obs Akkrum

Makkelijke manier om een goede musical ervaring neer te zetten voor groep 8

Duidelijke boekjes en materialen om met een groep en leerkracht zonder al te veel musical kennis toch een mooi resultaat neer te zetten.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: De Vliegende Hollander

Topmusical

Het is een topmusical, boordevol woordgrappen en met een duidelijk verhaal. De leerlingen en ouders hebben ervan genotenb!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Verboden te voeren
  • School: OBS Lorentzschool
  • Functie: Leerkracht

Wat een geweldige musical!

Leuke verhaallijn, sterke typetjes en de dubbele laag maakt het voor ouders ook erg leuk.

• School: Sint Lidwina

zeer tevreden

Voor het eerst een musical bij Rep en Roer besteld. Een organisatie die heel compleet is. Vele extra's wat erbij zat. Van een try-out school om naar te kijken, tot dierenkoppen en uitnodigingskaarten. Heel fijn! Een musical met leuke grappen en fijn dat het ook voor kleine groepen een echte musical was.

• School: Kindcentrum Kornalijn
  • Functie: leerkracht

Camping de Hooiberg; een heel leuk, mooi, uitstapje, geeft ons een goed vakantiegevoel!

Beste meneer/ mevrouw van Rep en Roer, cc. Team de Verrekijker Namens de directie van de Verrekijker geven we de volgende tops en tips: Tops Een mooie musical; Goede afwisseling van tekst en muziek/ zang; Leuk verhaal; Duur prima 1 uur en 1 kwartier; Leuke musical voor groot en klein; Onderwerp sprak zeer aan helemaal is onze omgeving; Hierdoor leuke aanvullingen in de totale encenering. Tips Graag de volgende musical met als titel "We maken schoon schip!" Het draait dan om een schoonmaakbedrijf op een cruise schip. Waarom een schoonmaakbedrijf? Dan kunnen we vanuit de musical de vakantie in, want dan is het rondom het decor, de zaal weer mooi schoon en opgeruimd. (Nu vinden we door de hele school nog hooi en veevoer.)

• Welke musical heb je uitgevoerd? Camping De Hooiberg
  • School: De Verrekijker (Brede school Losser)
  • Functie: directeur

Pracht musical!

Wat hebben de kinderen, ouders, grootouders, en brooers/zussen genoten van deze musical!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Verboden te voeren
  • School: Inspecteur Amerikaschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Camping de Hooiberg sluit perfect aan bij onze dorpskinderen

Het onderwerp over de boerderij sprak onze kinderen meteen aan. De verschillende typetjes waren zeer herkenbaar. Het decor was goed te maken, mede door de vele tips die Rep en Roer aandraagt. Ook is de bijbehorende Facebook pagina handig om te volgen. De kinderen hebben de musical met veel plezier gespeeld, gezongen en gedanst. Het repeteren wordt door Rep en Roer makkelijk gemaakt met de app en de tips. Ook kun je de musical makkelijk naar je eigen hand zetten door bijvoorbeeld scenes te verwijderen of aan te passen. Een enorme aanrader!

• School: Doarpsskoalle
  • Functie: Leerkracht 7/8

Top musical

Was weer een groot succes bij rep en roer! Lachende kinderen en ouders in de zaal, mijn genietende groep 8 op t podium. Maar nu vakantie! Whoop whoop!

• School: Ikc Sint joseph
  • Functie: Leerkracht

Een erg leuke musical, vooral de liedjes waren erg leuk en daar passen leuke dansjes bij! Wij hadden een ADHDaan en een ADHDylan, onze 2 autistische leerlingen, dit was heel erg leuk! Het decor was ook goed te maken, onze leerlingen hebben het allemaal zelf gemaakt en bij de boer 3 hooibalen geleend! Onze school Wij-land ligt midden tussen de weilanden en boerderijen , de musical paste precies bij ons!

• School: Wij-land
  • Functie: Groepsleerkracht 7/8

Geweldig verhaal en veel lyrische reacties ontvangen.

• School: Albert Schweiterschool
  • Functie: Leraar groep 8

Musical past ontzettend goed in elkaar. met humor verhaallijn en de rest! geweldig

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: GBS de Reflector
  • Functie: Leerkracht

Mooi volledig pakket - Zo Goed Als Nieuw

Weer een mooie musical mogen opvoeren met groep 8. Kinderen waren enthousiast over de rollen en de liedjes. Vooral de App werd veel gebruikt door de kinderen thuis. Enige punt van feedback: Er mogen wel wat meer decorideeën in staan.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Zo goed als nieuw
  • School: Veerkracht
  • Functie: Leerkracht

Leuke karakters, sluit goed aan op ons thema en er zit een rol bij voor ieder kind.

De musical was zeer divers met verschillende leuke scènes. Manius speelt een grote rol maar neemt de spotlights voord de ander karakter niet weg. Een zeer geslaagde musical Nog wel een kritisch puntje. In jet lied de courgette kwam Russische roulette in voor, dit vonden wij niet echt passen in een kinder musical.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Obs 't Holtpad
  • Functie: Onderwijsassistent

wederom een fantastisch spektakel

Dit jaar hebben we wederom voor een musical van Rep&Roer gekozen. We hadden een kleine groep met maar 10 leerlingen en moesten op zoek naar een passende musical. Dit lukte gelukkig bij Rep&Roer. Ondanks de weinige spelers konden we toch een super leuk verhaal vertellen waarin iedereen een mooie rol kon vertolken. al jaren zijn wij super blij met de begeleiding en hulp die Rep&Roer bij de musical biedt. enige minpunt was dat de tekst in de voice over niet goed aansloot bij ons aantal spelers.

• School: obs 't Kompas
  • Functie: leerkracht bovenbouw

Hoi Roy, Bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat jullie blij waren met Camping De Hooiberg. Wat betreft de voice-over: bij de downloads en op het soundboard zijn de alternatieve voice-overs beschikbaar voor als je meer of minder spelers hebt. Meike Rep en Roer Musicals

Geweldige muscial!

De musical is weer erg leuk, met leuke woordgrapjes en leuke interactie momenten met het publiek. Leuke liedjes en zoals altijd een succes!

• School: kbs Pax Christi
  • Functie: Directeur

Fantastisch!

Camping de Hooiberg is een fantastische musical. Geweldig om deze musical in een dorp te spelen waar meerdere kinderen op een boerderij wonen. Er waren afwisselende rollen, ook de rol voor Klopjacht wat erg gaaf bedacht. De kinderen konden hun ei kwijt in deze musical, leuke liedjes en voldoende interactie met het publiek!

• School: CBS De Ark
  • Functie: leerkracht groep 8

Heel leuk!

Het is de tweede keer dat ik deze musical heb opgevoerd met een klas. Fijn dat er zoveel kinderen aan mee kunnen doen en op hun eigen manier echt kunnen stralen. Het is een vrolijke feelgood musical. De ouders vonden het ook echt fantastisch om te zien!

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: Nicolaas Maesschool

Super gave musical!

De musical was echt geweldig! We konden veel rollen aanpassen (veranderen in jongen of meisje) en er zaten leuke grapjes in de musical!

• School: Obs de Pioniers

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.