Snelle en vriendelijke service

Ik kwam in Eemnes aan bij Adjan Autoservice en heb daar mijn auto laten overschrijven. Deze mensen waren zo vriendelijk dat ik ook meteen de APK heb laten uitvoeren. Alles duidelijk en netjes in overleg. Een dikke pluim voor dit bedrijf.

Organisatie is zeer klantgericht

Nadat ik een klacht heb neergelegd over een garagehouder is hier ontzettend snel en goed op gereageerd. Er is een keurige mail verzonden naar mij met excuses voor de vervelende ervaring met deze specifieke garagehouder in Surhuisterveen. Dit zegt mij dat de organisatie zelf klantvriendelijkheid extreem hoog in het vaandel heeft staan en dat mijn eenmalige slechte ervaring gelukkig teniet gedaan wordt door super service.

• Bereikbaarheid

informatie klopt niets van, overschrijving niet mogelijk

Het is niet mogelijk op de door kentekenloket vermelde locaties kenteken over te schrijven met beveiligde transacties. We hebben op 4 locaties in de buurt getracht maar helaas. Genoemde garagebedrijven bieden de service helemaal niet aan. Kortom onbruikbaar en waardeloos.

• Bereikbaarheid

Beste Linde, Ik weet niet zeker of je doelt op de dienst Veilig Betalen? In het verleden hebben wij de dienst Veilig Betalen aangeboden maar sinds 2 jaar bieden wij deze dienst niet meer aan. Deze dienst wordt dan ook nergens meer gecommuniceerd. Bij een Kentekenloket kun je je voertuig overschrijven. Hoe de betaling geregeld moet worden is iets tussen koper en verkoper.

Slechte informatie voorziening

Op de site wordt verwezen naar commerciele bedrijven. Dat overschrijven ook op het postkantoor kan, wordt niet vermeld. Heel slechte raadgeving. Het postkantoor is voor mij ook nog eens dichterbij.

• Bereikbaarheid

Het overschrijven van een kenteken is overal in Nederland hetzelfde, zowel in administratief handelen bij de RDW als in de kosten. De kosten voor het overschrijven van een kenteken kost € 10,40, of dit nu bij een postkantoor of Kentekenloket wordt geregeld.

Fantastisch

Ik had het adres van internet, en Rhoon was voor mij het het beste in de buurt.Toen ik opbelde werd mij uitgelegd ( met geduld) hoe ik moest rijden. Gelukkig hoefde mijn platen niet vernieuwd maar wel het raamwerk.Er werd gelijk aan gewerkt, en binnen 25 min was het klaar, chapeau !!!!Voor deze garage.

prima service

wordt altijd goed geholpen.

Snel , accuraat en vriendelijk

Een betrouwbaar bedrijf. Vriendelijk personeel en keurig geholpen

• Bereikbaarheid

Ik had alle gegevens niet bij me. Er werd vriendelijk en met veel geduld uitgelegd wat er ontbrak.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel. Vakkundige mensen

Bedankt voor je review!

Met mijn oldtimerbrommers heel goed

Gemakkelijk en ontzettend vriendelijk

Ik ben snel geholpen en goed geïnformeerd.

Bedankt voor je review!

Zeer goed, vriendelijk en professioneel!

Snel en goed geholpen bij Vakgarage Van Vulpen in Houten. Alles ging heel snel en professioneel.

Helemaal voortreffelijk

Mijn ervaring bij deze garage was mij goed bevallen

• Bereikbaarheid

Vriendelijke snelle service, hartstikke tevreden en nu lekker genieten van m'n nieuwe aankoop!

SU-PER-GOED!

Werd vriendelijk en snel geholpen. duidelijke uitleg!

• Bereikbaarheid

Goede service en uiterst klantvriendelijk

Eurocar Hilversum heeft mijn auto APK gekeurd. Netjes gebeld voor alle extra kosten en servicebeurt. Zeer vriendelijke mensen en uitstekende service

• Bereikbaarheid

Prima en goede gasten ;-))

Nemen rustig de tijd en geven antwoorden en uitleg op onze vragen 👍

Duidelijk, goed en snel.

Correcte goede vlotte afhandeling van het overschrijven van een caravan. Precies zoals ik het zou willen.

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel geholpen en lekker in de buurt en je kunt al vroeg terecht

In notime perfect geregeld

Snel , goed en duidelijk geholpen

SUPERRRRRRRR

Snel, vakkundig en professioneel geholpen

• Bereikbaarheid

Ongelofelijke vriendelijke verwerking van mijn kentekenaanvraag!

Zeer snel en deskundig geholpen en voor weinig geld!

Snelle service

Correcte en snelle afhandeling door autobedrijf Johan Selten!

Super !!

Hoe makkelijk is het ....... Eerst online proberen via de digi d app, Wilde niet lukken, Even naar het kentekenloket en binnen 5 minuten was het geregeld, Zonder gedoe !

die zijn prima

lekker dicht in de buurt. U mag wel wat reclame maken voor uw kentekenloket ik was bijna na het postkantoor gereden.

Over Kentekenloket

Mooie occasion op het oog of heb je een auto aangeschaft? Om die auto helemaal van jou te maken, hoef je alleen nog de auto op naam te zetten. Even naar het Kentekenloket dus, bij een van de 750 RDW-erkende autobedrijven. Meteen de ideale plek om je aankoop extra safe te maken met een aankoopkeuring of gratis kilometercheck. Logisch, toch? En zo geregeld!