Mooi bedrijf alles goed op de rit

Nette Machines Zeker een aanrader

heel vriendelijk aardig

Goed!!

Vakkundig, klant gericht

Staan altijd voor je klaar met het juiste advies voor een nette prijs kwaliteit

Een groot succes!

Nog nooit een hoogwerker gehad tijdens mijn schilderwerkzaamheden, met deze uitleg en snelheid van dit bedrijf had ik het al veel vaker moeten doen . En gaan we dit ook zeker in de toekomst doen. Goede uitleg(nemen de tijd) goed materieel

Top service

Afgelopen week een 12 meter aanhanger hoogwerker gehuurd voor schilderwerk. De website bevat eerlijke en duidelijke informatie. Prijzen zijn ook werkelijk zoals ze zijn vermeld zonder bijkomende kosten. De gehuurde hoogwerker verkeerde is zeer nette en goede staat. Ook het reserveren, ophalen en retour brengen ging vlot door vriendelijke medewerkers. Als ik nog weer eens een hoogwerker nodig heb zal ik hier zeker terugkomen.

Hele goede service en afspraken

Ik ben netjes geholpen, advies gehad en vriendelijk personeel. De schaarwerker werd netjes bezorgd na een telefoontje. Ik zeg voor herhaling vatbaar!

Mooi en fijn bedrijf

Je kan vrij voor alles terecht bij hun, Goede communicatie, Nette aanhangwagens en goeie service, Ik zeg top bedrijf!!!!

Uitstekend!

In de nacht van te voren online gereserveerd, sochtends een mail dat die aanhanger al in gebruik was maar dat ik voor hetzelfde tarief een ander kon huren. Om 13.00 uur stond ik voor de deur en om 13.15 reed ik met de aanhanger de weg op! Wat een service om de aanhanger ook nog vast te maken en mij spanbanden mee te geven!!! Rond 17.15 was ik weer terug, werd de aanhanger voor mij losgekoppeld, kreeg ik een nette factuue en tikte ik minder dan 25 euro af. In een woord geweldig! Zelden zoveel klantvriendelijkheid meegemaakt en dat voor een super nette prijs! Hartstikke bedankt en tot ziens!

goede service en als garantie nodig is verlenen ze die ook zeer netjes!

Voor mij zeer belangrijk dat de aanhanger altijd rijdt. Ze staan altijd voor je klaar. Maken de dingen goed. De goede service (garantie) en adviezen zijn voor mij belangrijker dan de scherpste prijs, maar zelfs deze is goed!

Goed geïnformeerd en volgens afspraak

Zij hebben de situatie goed ingeschat, zodat ik beiden projecten achter mekaar kon uitvoeren. Goede uitleg bij de levering van de hoogwerker.

Super aanhangers en geweldige en flexibele service

Ik huur nu een maand of vier regelmatig aanhangers bij Cluistra/Jekuntmijhuren.nl. Iedere keer een andere, afhankelijk van wat het formaat dat ik moet leveren. Cluistra heeft voor elke lading een oplossing, de jongens denken heel goed mee en reageren snel op reserveringsvragen. Nog nooit naast een aanhanger gegrepen, ook niet op zeer korte termijn, en altijd actueel en goed onderhouden materiaal van kwaliteitsmerk Hapert mee. Ophalen gaat supersnel bij Marien, en inleveren ook. En altijd een vriendelijk gezicht, ook als je net rond sluitingstijd komt. Dat zijn de zakelijke partners waar je op kunt bouwen. Ik raad Cluistra/Jekuntmijhuren.nl bij iedereen aan!

Duidelijk, goede communicatie en netjes geholpen.

Goede uitleg, zowel vooraf als bij het ophalen netjes geholpen. De hoogwerker deed wat 'ie moest doen!

Dik tevreden

Ontzettend tevreden

Het Team gaat voor vriendelijkheid - kwaliteit - service -

• Ervaring met: Aanhangwagens

Gewoon goed de afspraken nakomen.

• Aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Hoogwerkers

Komen afspraken na en hebben degelijke materialen

• Ervaring met: Hoogwerkers

Zeer fijne omgang. En hebben mij altijd uit de brand kunnen helpen. Top

• Ervaring met: Hoogwerkers

Altijd goede service, klantvriendelijk en behulpzaam.

• Ervaring met: Hoogwerkers

Nauwgezet, correct, bij een kwartiertje te laat ontving ik al een telefoontje. Goede instructies, vriendelijk enz.

• Ervaring met: Hoogwerkers

Zeer vriendelijk en bereid tot meedenken. Soepel en begripvol bij een afbestelling van af mijn kant. In vergelijking met andere verhuurbedrijven is de prijs/kwaliteit zeer goed.

• Ervaring met: Hoogwerkers

goed,correct , snel en flexibel. Top boys, doorgaan zo.

• Ervaring met: Hoogwerkers

Gewoon perfect en erg snel en vlot geholpen. Medewerker liep alles na en gaf nog punten waar naar gekeken moet worden. Foto's gehad waar hij aan had gewerkt. Een 10 geven is altijd wat lastig maar hangt er zeker tegen aan!!

• Ervaring met: Hoogwerkers

Goede service, goed materiaal.

• Ervaring met: Hoogwerkers

ze staan open voor overleg en komen hun afspraak na.

• Ervaring met: Aanhangwagens