Vriendelijk, adequaat, goed bereikbaar

Vriendelijk, deskundig, niet te duur.

eerste klas hoogwerkers

alles goed op de rit . ziet er allemaal goed uit .

Uitstekende service

Vol lof over de kwaliteit van de dienstverlening. Zeer gemotiveerd personeel. We weten nu waar we een volgende keer terecht kunnen.

Prima service, afspraak is gewoon afspraak

Goede informatie vooraf, netjes geholpen. Alle tijd genomen om goed te instrueren. Prima hoogwerker.

altijd goede service

of ik nu zelf een aanhanger huur of via mijn opdrachtgever in een gehuurde hoogwerker sta, de service is top en je werkt met goed onderhouden spullen.

Heb een week lang een hoogwerker gehuurd om mijn huis te schilderen Top kwaliteit hoogwerker waarin je je eigen snel vertrouwd mee voelt Ziet er netjes uit en werkt perfect Heb ik ooit weer iets nodig kom ik zeker weer naar jullie toe

Top hoogwerker gehuurd

prima instructie van vriendelijke chauffeur.

Top service

Makkelijk reserveren, snel geregeld, vriendelijk personeel, uitstekend materiaal, goedkoop!

Top bedrijf

Materiaal in top conditie

Top auto hoogwerker

Een prachtige aanhanghoogwerker gehuurd , en aanhangwagen net gekocht , wat een top bedrijf ! Ik weet waar ik de volgende keer heen ga !

De klantvriendelijkheid en service is uitstekend.

Dankzij de medewerking en service van Jekuntmijhuren.nl hebben wij een onvergetelijke kerst kunnen vieren met mijn schoonmoeder bij ons thuis. Dit in deze rare en vervelende tijd. Mijn schoonmoeder en mijn vrouw hebben hier super van genoten en weer een mooi geluksmoment gehad samen!!

De eerste keer dat wij iets huurde bij Jekuntmijhuren.nl

Keurige begeleiding via mail en telefoon en advies welke machine geschikt is. Mooi op tijd geleverd volgens afspraak en een duidelijke uitleg door de chauffeur.

Geheel volgens verwachtingen

De spullen die verhuurd worden zijn in goede staat en ze bieden zeer scherpe prijzen. Geen problemen met het verlengen van de huurtermijn.

Uitstekende positieve ervaring

Direct telefonisch contact met jekuntmijhuren persoon die duidelijke vragen stelde om het juiste product te verhuren. Foto's van de situatie doorgestuurd en direct een reactie met een voorstel hoogwerker. levering op afgesproken tijdstip, duidelijke instructie uitleg. Apparatuur is schoon, goed onderhouden en functioneert probleemloos.

Goede advisering en service

Ik ben snel en goed geholpen door op korte termijn een spinhoogwerker te leveren voor een schilderklus. Op afgesproken tijd geleverd en goede instructies en in bedrijf stellen. Ook het ophalen na een telefoontje en weer keurig alles opgeruimd.

Dan liever zo de lucht in.

Zo'n spinhoogwerker via jekuntmijhuren.nl is een superfijne en veilige manier om je dak schoon te maken of andere werkzaamheden op hoogte uit te voeren met veel minder risico's zoals je die met (lange) ladders hebt. Je hebt bovendien een veel betere werkafstand tot het dak. De excellente service die daarnaast verleend wordt maakt dat ik mij een volgend keer weer graag tot dit bedrijf zal wenden; ik kreeg een prima uitleg over de werking van de machine en een telefoontje halverwege de dag hoe de werkzaamheden verliepen en nadat ik het signaal af gaf werd de hoogwerker op tijd weer opgehaald. Al met al een prima ervaring en zeer aan te bevelen.

Klanvriendelijke firma met de juiste focus

De firma Cluistra bedient hun klanten correct en zorgvuldig. Met enige regelmaat huren wij hier hoogwerkers wat altijd prettig verloopt. Nette mensen met professionele machines die altijd klaar staan om je te helpen!

Uitstekende en betrouwbare leverancier

Onze vaste leverancier. Eerlijke prijzen en uitstekende materialen. Team staat altijd klaar als er iets op korte termijn geregeld moet worden.

Prima service en alles zoals afgesproken

Keurig op tijd, goede uitleg alles prima.

Prachtig, goede hoogwerker

Mooie hoogwerker. Ik belde voor een spinhoogwerker van 14meter maar die was al weg. Ik kreeg er een van 17 meter voor de prijs van een hoogwerker van 14 meter. Prachtig apparaat en ook de haal en breng service ging goed. Ik had mijn auto kort gereden en moest daar een beroep op doen. Hoe het ook zij, ik had er plezier van.

Mooi bedrijf alles goed op de rit

Nette Machines Zeker een aanrader

heel vriendelijk aardig

Goed!!

Vakkundig, klant gericht

Staan altijd voor je klaar met het juiste advies voor een nette prijs kwaliteit

Een groot succes!

Nog nooit een hoogwerker gehad tijdens mijn schilderwerkzaamheden, met deze uitleg en snelheid van dit bedrijf had ik het al veel vaker moeten doen . En gaan we dit ook zeker in de toekomst doen. Goede uitleg(nemen de tijd) goed materieel