Serieus meedenken om duurzaam te besparen

Vanaf de kruipruimte tot aan de nok, schemerlamp, spaardouchekop, stand v.d. verwarming tot doorluchten v.h. huis. Een greep die onder de loep zijn genomen. Wat niet hoeft of een erg grote investering zou worden, aan alles is gedacht! En natuurlijk zonnepanelen! Dank Energiebespaarders voor de grondige inspectie en aanbevelingen. Gaan we zeker mee aan de slag!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Extreem servicegericht, vriendelijk, behulpzaam en veel kennis van zaken. Top medewerkers

Goede ervaring met de Energiebespaarders, beloftes zijn nagekomen en alles is keurig geïnstalleerd. Kan elk moment terecht met mijn vragen en ik word hierbij erg vriendelijk te woord gestaan. Top bedrijf en medewerkers.

Administratieve afhandelingen goed afgehandeld

Spouwmuurisolatie en zonnepanelen laten regelen door energiebespaarders. Is prima geregeld en verzorgd. Spouwmuurisolatie was gedeeltelijk vergeten door installateur, netjes opgelost door tussenkomst EnergieBespaarders. BTW netjes teruggevraagd voor de zonnepanelen. Kortom: Ontzorgd!

zaken niet onder controle

Mijn eerste kennismaking was uitstekend. Adviseur Tim bracht snel een duidelijk advies uit. Ik besloot gebruik te maken van het aanbod (zonnepanelen). Ik wilde nl alles in één hand laten en dacht aan de Energiebespaarders een goede partij te hebben. Alles wat daarna mis kon gaan ging ook mis. Doorlooptijd van het proces is erg lang. Bereikbaarheid matig en op een gegeven moment ook maar rechtstreeks hun installateur Atema benaderd (zonder enige reactie overigens). Ik werd geconfronteerd met extra kosten die naar mijn mening vooraf duidelijk hadden kunnen zijn. Panelen die ik besteld had bleken niet leverbaar en bij poging nr 2 zijn - zonder voorafgaand overleg - weer andere panelen geïnstalleerd dan ik bestel had. Wordt niet even netjes vooraf aangekondigd. Uiteindelijk hebben ze eea financieel opgelost met een korting. Ze doen hun best, maar mijn ervaring is dat hun bedrijfsvoering niet op orde is. Voor mij blijft het bij deze eenmalige ervaring. Ik wens hen verder succes toe en gun andere klanten een vlekkeloos proces.

Direct overzicht vanuit je adresgegevens, top!

Globaal beeld nodig m.b.t. specificeren bouwdepot. Direct inzichtelijk! Dank!

Goede kwaliteit, goed contact

Ik ben via Abnamro bij energiebespaarders gekomen. Fijn dat ik erop kan vertrouwen dat ik goede kwaliteit krijg voor een goede prijs. Energiebespaarders is goed te bereiken en komt afspraken en beloftes na.

Persoonlijk, goed en deskundig advies

Op internet is veel advies te vinden voor verduurzaming van woningen onderverdeeld in verschillende bouwjaren. Mijn huis is oorspronkelijk gebouwd voor 1940 en daarna enkele malen grondig gerenoveerd. Geen website die daar raad mee weet. Tim van de Energiebespaarders is bij me langs geweest en heeft een persoonlijk advies gemaakt voor mijn woning en direct alle vragen die ik had deskundig beantwoord. Zeer tevreden!

Inhoudelijk goed, administratief een puinhoop

Tim was een hele prettige adviseur met kennis van zaken en duidelijke uitleg. Ook de uitvoering door Smit is prima en snel verlopen en, voor zover ik dat kan beoordelen, vakkundig uitgevoerd. Echter administratief is het een zooitje bij de Energiebespaarders. Zaken worden in rekening gebracht die niet zijn uitgevoerd, facturen worden ook na herhaald telefonisch contact niet aangepast, en dat niet bij 1 factuur maar zowel die voor de spouw- als voor de vloerisolatie. Ook is het slordig dat werkzaamheden bij Smit worden ondergebracht die zij niet blijken te kunnen of willen uitvoeren (glaswol verwijderen) waarna als intermediair mogen gaan fungeren om het opgelost te krijgen. Ook werden er zaken op de offerte gezet (ventilatieroosters) die bij de installatie zelf al aanwezig bleken te zijn. De functie van een tussenpersoon als de Energiebespaarders zou moeten zijn om het proces te vergemakkelijken maar jullie maken het alleen maar gecompliceerder.

Goed bereikbaar en fijne service

Een goede informatie uitwisseling. Over de zonnepanelen en veranderingen oor de klus. Na werkzaamheden werd ik nog gebeld of alles goed was en alles goed functionerde.

Handig en overzichtelijk

Het was even spannend of alles zou gaan lukken. Gelukkig door de inzet van de leverancier is alles gegaan zoals bedacht. Ook installatie van zonnepanelen is prima verlopen.

Van begin tot einde goed begeleid en geïnformeerd met een resultaat naar tevredenheid!

Van de eerste afspraak met advies tot de uiteindelijke uitvoering van 3 opdrachten ben ik goed op de hoogte gehouden en begeleid. De bedrijven waarmee gewerkt wordt hebben deskundige werknemers die vlot en netjes werken. De prijsafspraken kloppen met de facturen die nadat de werkzaamheden zijn verricht worden gestuurd. Wat mij betreft een aanrader als je overweegt om op welke wijze dan ook energie te besparen door maatregelen door te voeren aan je huis!

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

De mannen die een nieuwe spouwmuur-isolatie hebben aangebracht kwamen op de afgesproken tijd. Ze hebben goed doorgewerkt en alles keurig opgeruimd/schoongemaakt. Beschaafde werklui, vakkundig en prettig in de omgang.

Energiebespaarders communiceren goed en regelmatig, kortom prettig samenwerken.

Vooral het feit dat er goed gecommuniceerd werd vond ik erg fijn. Zo blijf je op de hoogte en de vragen via de email worden ook snel behandeld.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Deskundig huisbezoek, mooi en duidelijk rapport. Goed advies, met duidelijk inzicht in benefits. Tussentijds goede opvolging bij inplannen van de installatie. Echt ontzorgd.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie|Vloerisolatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

aanvankelijk leek het allemaal zeer positief, snelle jongens, lijken er veel verstand van te hebben. Offertes in orde. Allereerst zonnepanelen geinstalleerd, dit verliep vlekkeloos. Werd gebeld door de energiebespaarders of alles goed verlopen was. Nadien de vloerisolatie, dit verliep ook naar wens. Echter het gesodemieter begon met de spouwmuurisolatie. De adviezen welke door de energiebespaarders was gegeven bleken niet te kloppen en de eerste keer toe het isolatiebedrijf kwam bleken korrels niet te kunnen. Vervolgens zijn te na een paar weken teruggekomen om foam aan te brengen, bleken ze vervolgens door de muur heen te hebben geboord. het isolatiebedrijf gaf aan veel vaker met slechte adviezen geconfronteerd te worden en dat de inschatting wat wel en wat geen spouwmuur was regelmatig verkeerd was. Vervolgens moesten ze weer terugkomen en zijn begonnen met isoleren, echter opnieuw hebben ze door een enkelsteensmuur geboord. Opnieuw schade dus!. Tot op heden is de schade niet gerepareerd. Ik heb de energiebespaarders gevraagd om het te regelen, krijg ik bericht terug dat ik verantwoordelijk ben voor de schade! Het moet niet gekker worden. Inmiddels zijn er 6 maande verlopen na de eerste start met de spouwmuur isolatie en nog steeds is het niet afgerond! Contact met de energiebespaarders verloopt zeer teleurstellend, moet vooral zelf steeds contact zoeken. Mijn advies; in geval van complexe, oude woningen, laat een professioneel bedrijf zelf komen om te bepalen of er wel of geen spouwmuur aanwezig is, en waar, in plaats van via een tussenpersoon e.e.a. te regelen.

• Ervaring met: Zonnepanelen|Spouwmuurisolatie|Vloerisolatie

Keurig geholpen, geen gezeur, niks is te moeilijk kortom zeker de moeite waard als je denkt aan het verduurzamen van je woning.

• Ervaring met: Isolatieglas

Contact verliep prima ook na akkoord op de offerte prima contact over de afspraak en hoe verder.

• Ervaring met: Vloerisolatie

• Ervaring met: Zonnepanelen

Prima deskundig en aardige, behulpzame kerel

• Ervaring met: Vloerisolatie|CV-ketels

goed advies en zeker het geduld voor de klant hebben

• Ervaring met: Zonnepanelen

Advies op maat is super goed. Wij hadden alleen een persoon die voor het eerst de schouw mocht doen waardoor er meerdere verwarringen ontstonden. Echter heb ik toen contact gezocht met de adviseur die het allemaal netjes had afgehandeld.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Na het 1e bezoek is er een volledig rapport opgemaakt over alle besparingen die van toepassing zijn voor mijn situatie, tevens is er vermeld welke terugverdientijd er per type behaalt kan worden. Tevens krijg je per type een gedetailleerde offerte die je kunt accepteren via de site van energiebespaarders. Ik vind het een prettige manier van werken.

Reeds telefonisch toegelicht

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.