Goede service en alles onder 1 dak

Positieve ervaring, vooral het "one-stop-shop" gevoel is prettig, geen verschillende partijen maar gewoon zaken doen met 1 partij. Ik lees in sommige commentaren dat er klachten zijn over subcontractors die worden ingezet. Dit is niet erg, zorgt ervoor dat iedereen scherp blijft ! En doordat het inmeten van het glas m.i. te lang duurde is een ander bedrijf ingeschakeld en deze heeft een nieuwe offerte ingestuurd. Deze bleek echter bijna een keer zo duur dus heb ik samen met de adviseur besloten om te wachten op de eerste partij.. lekker flexibel ! Na plaatsing van de zonnepanelen ook netjes een belletje ontvangen of alles naar wens was dus das prima geregeld ! En zoals bij elk bedrijf geld moet je zelf ook blijven opletten, maar er is goed te overleggen !!!!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

Van begin tot het einde volledig ondersteund!

Enige tijd geleden hadden wij besloten om ons huis te gaan verduurzamen. Wij wisten alleen niet goed waar te beginnen. Na wat onderzoek werden we niet heel veel wijzer omdat er zoveel keus was. We hadden diverse partijen benaderd maar de Energiebespaarders vielen direct op door de extreem behulpzame en aardige medewerkers. Daarnaast konden ze door een kort huisbezoek alle mogelijke opties voor ons doorrekenen in verschillende opties. We hebben een combinatie van isolatie, zonnepanelen en warmtepomp gekozen. Voor de installatie hiervan hebben wij zelf niks hoeven regelen. Zij hebben alles voor ons gedaan en waren binnen een dag klaar! Al met al zeer te spreken en raad ze iedereen aan!

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Warmtepomp

Goede club

In eerste instantie ging er nogal wat mis in de communicatie, dat is nu recht gezet en naar het zich laat aanzien komt er een goed advies uit waarmee ik mijn huis straks kan verduurzamen.

• Ervaring met: N.v.t.

Klop niets van

allereerst: super aardige behulpzame vent! Maar natuurlijk moet er ergens een verdienmodel zitten, In dit geval zitten die bij de bedrijven die ze aanbevelen waaruit ze hun verdienste halen, hoezo onafhankelijk! Indirect betaal je ze dus een heel ander bedrag dan ze je voorspiegelen. Maar dat is nog niet eens zo erg. Helaas kunnen ze maar een beperkt advies geven en zijn totaal niet op de hoogte van de mogelijkheden die er te krijgen zijn. Hierdoor kunnen ze ook niet het beste advies geven maar een advies zodat ze de bedrijven om hen heen kunnen inzetten. Heel jammer als je gewoon een onafhankelijk advies verwacht

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Beste Chris, Bedankt voor uw review. Ondanks de prettige woningopname door onze adviseur heeft u feedback over onze werkwijze. Het lijkt er echter op dat het voor u niet volledig duidelijk is hoe onze dienstverlening in elkaar zit. Ik licht dit uiteraard graag toe! Verdienmodel Om te beginnen, u heeft helemaal gelijk, er moet ergens een verdienmodel zitten! Wij zijn gelukkig erg open over ons verdienmodel: een deel van de prijs die u betaalt voor een geaccepteerde offerte gaat inderdaad naar de Energiebespaarders. Dit houdt echter niet in dat klanten van ons een onjuist kostenplaatje voorgeschoteld worden, het tegendeel zelfs! Hoe wij werken is eigenlijk voordelig voor alle partijen: 1. De woningeigenaar Een woningeigenaar krijgt op basis van de woningopname door onze adviseur (vrijblijvende) offertes van aangesloten installateurs. Elke installatie die via De Energiebespaarders verloopt wordt achteraf gecontroleerd en met u als klant besproken. Hierdoor kunnen wij er zeker van zijn dat de installateurs waar we mee samenwerken hun werk goed doen en dat toekomstige klanten een goede partij langs krijgen. Het voordeel voor u als woningeigenaar is dat u zelf niet meer op zoek hoeft te gaan naar een betrouwbare partij, dat werk hebben wij namelijk al voor u gedaan. 2. De installateur Het voordeel voor aangesloten installateurs is dat zij uiteraard zelf niet op zoek hoeven te gaan naar nieuwe opdrachten, wij hebben dat namelijk al voor hen gedaan. Hierdoor kunnen wij producten bij hen tegen een lagere prijs inkopen dan een particulier zonder onze tussenkomst zou kunnen bij dezelfde partij. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat we netjes in het midden van de markt blijven met onze prijzen. Onafhankelijk advies Iedere partij is afhankelijk van de producten die zij kunnen aanbieden. Door ons grote netwerk aan aangesloten installateurs kunnen wij juist ontzettend veel verschillende soorten producten aanbieden. Wij combineren namelijk het aanbod van meerdere installateurs, en maken dan op basis van de eigenschappen van de woning en de wensen van de woningeigenaar een keuze welke materialen het beste zou aansluiten bij de betreffende situatie. Dit geeft ons een hoge mate van onafhankelijkheid! Ik ben dan ook verbaasd dat u dit voor u een reden is om ons als niet onafhankelijk aan te merken. Beperkt advies Het klopt inderdaad dat wij niet over alle mogelijke maatregelen konden voorzien in offertes. Wij maken onderbouwde keuzes in de producten die wij aanbieden aan woningeigenaren. Deze keuze wordt gemaakt op basis van o.a. de aanschafkosten voor de woningeigenaar (investering), wat de ervaringen zijn in de markt, hoeveel vraag er is naar de verschillende producten en of deze producten getest en bewezen zijn. Daarnaast zijn onze adviseurs ook goed op de hoogte over de producten die wij momenteel nog niet aanbieden, zij kunnen dan ook duidelijk onderbouwen waarom wij sommige producten wel of niet aanbieden. Om een eerlijk beeld van de situatie te geven is het van belang om te benoemen dat de producten waar u aan zit te denken niet behoren tot de ‘standaard’ en meest voorkomende maatregelen. Dit ligt andere aan de (hoge) aanschafprijs van deze producten en het feit dat dit relatief nieuwe producten in de markt betreffen. Dit is op zich natuurlijk geen probleem, maar wij willen voor zoveel mogelijk mensen in Nederland de helpende hand zijn in het terugdringen van hun maandelijkse verbruik en daarmee de gas- en elektra rekening. Dit houdt in dat wij keuzes moeten maken, de door u gewenste producten behoren daar helaas (nog) niet toe. Mochten deze maatregelen in de toekomst een realistische optie zijn voor het grote merendeel van de woningeigenaren in Nederland dan bieden wij dit binnenkort graag aan! Ik hoop dat ik u hiermee wat meer uitleg heb kunnen verstrekken over onze werkwijze. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen (nu of in de toekomst) vernemen wij dat uiteraard graag!

Gesprek en onderzoek aan huis en goed en duidelijk advies

ben met verschillende bedrijven in contact geweest om te verduurzamen. Dit kon eigenlijk alleen maar telefonisch en foto's te sturen van onze situatie, daarna komt advies. Veelal kort door de bocht komt dan het resultaat. heb een gesprek aangevraagd met Energiebespaarders voor bezoek aan huis, kosten 100 euro. Dit heb ik er voor over om na gesprek - onderzoek thuissituatie - een goed advies te krijgen. Daarna een concurrerende prijs. ik denk beide partijen tevreden, ik in ieder geval wel

• Ervaring met: Warmtepomp

Goed advies en mensen die afspraken na komen

Voor onze nieuwe woning hebben we een adviesgesprek aangevraagd om te kijken of we deze verder kunnen isoleren. Vanaf het eerste contact werd keurig stap voor stap doorgenomen wat het proces was. De adviseur aan huis nam ruim de tijd om het huis te bekijken, ons te adviseren en vooral ook onze vragen te beantwoorden.

• Ervaring met: Vloerisolatie, Dakisolatie, CV-ketel

Goed en vriendelijk meegedacht; de uitbestede uitvoering kon beter.

De bejegening en het meedenken van de Energiebespaarders vind ik uitstekend. Zowel het hoofdkantoor (Steven) die meedacht hoe onze jaren '30 woning een energielabel A zou kunnen verdienen, als de adviseur die zo vriendelijk was om al langs te komen voordat we zelfs het hypotheekgesprek hebben gehad. De adviseur heeft ook meegedacht met onze wens om samen met enkele buren zonnepanelen te plaatsen, hetgeen uiteindelijk ook leidde tot een opdracht bij ons en enkele huizen verderop. We hadden achteraf wel het gevoel dat we voor het leggen van de zonnepanelen beter een lokaal bedrijf in de arm hadden genomen, want dit bedrijf kwam uit Noord-Holland aanrijden (minder duurzaam) en de overigens heel vriendelijke jongens, wisten niet dat ze voor twee adressen kwamen, en hebben hebben bij de buur-buren uiteindelijk wat later, de zonnepanelen niet geheel op dezelfde hoogte gelegd, terwijl we hadden besproken dat de esthetiek juist een reden was om het samen te doen. Dus er zitten voor- en nadelen aan zo'n all-in advies.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie

professionele benadering, keurige afwerking

In een ruim dagdeel was het gepiept en de zolder volledig geïsoleerd. Geeft een fijn gevoel, als dat eenmaal gedaan is.

• Persoonlijke aandacht
  • Huisbezoek adviseur N.v.t.
  • Ervaring met: Dakisolatie

Goede communicatie en duidelijkheid

Bij ons nieuwe huis de energiebespaarders uitgenodigd om een opname te doen om het energielabel te verbeteren. Hele goede afspraak op locatie gehad, direct duidelijk wat mogelijk was en wat de kosten ongeveer zouden bedragen. Daarna was het afstemmen welke opties er waren geheel duidelijk en marktconform. Uitvoering was netjes op afspraak en werk vakkundig uitgevoerd.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Prima regie en uitstekende behandeling van gedetailleerde vragen.

Advies en installatie van mijn zolderisolatie prima geregeld. Uitstekende sparring partner. En erg prettig dat alles loopt via de Energiebespaarders

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Van De Energiebespaarders advies gekregen voor verduurzaming van mijn woning. Hierna hebben ze ook de installatie van de warmtepomp voor mij geregeld. Alles klopte en was perfect geregeld.

• Ervaring met: Warmtepomp

super geregeld, heel klantvriendelijk

Wij zijn uitermate tevreden over de klantvriendelijkheid

Top werk geleverd

Mannen waren keurig op tijd en hebben perfect werk afgeleverd. Zeer schoon gewerkt en alles keurig na afloop opgeruimd.

• Ervaring met: Vloerisolatie

Gewoon goed geregeld

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Ontzorgt

Net een eerste huis gekocht en ik wilde het huis (jaren 30) graag energiezuiniger maken. Maar ik heb 0 ervaring met aannemers etc.. De Energiebespaarders hebben mij hierin goed geholpen met hun deskundigheid en betrouwbaarheid. Ook over de aannemers waarmee ze samenwerken ben ik erg over te spreken, alle afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en het werk ziet er boven verwachting goed uit.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Uitgebreid advies, snelle en professionele service

Na een uitgebreid adviesgesprek met een adviseur kregen we de inloggegevens van ons rapport. Daar waren we zeer onder de indruk van de gedetailleerde offertes en de software die interactief laat zien hoeveel we met elke oplossing kunnen besparen. Uiteindelijk voor de vloer isolatie, spouwmuur isolatie en zonnepanelen incl btw service gekozen waarmee een via De Energiebespaarders ook de btw op onze panelen terugkrijgen. Afspraken met De Energiebespaarders en hun partners zijn allemaal goed en professioneel verlopen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Fantastisch geholpen van begin tot eind

Ik heb, samen met de energiebespaarders, een warmtepomp & zonnepanelen laten aansluiten. Ze hebben mij van begin tot einde geholpen, adviezen gegeven, en tijd genomen om zaken uit te leggen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp

Erg tevreden

We zijn erg tevreden met het hele traject. Het huisbezoek van de adviseur was prettig en erg uitgebreid. Hierbij is veel uitleg gegeven over wat wel en niet haalbaar was in onze woning. Vervolgens kregen we het adviesrapport met enkele offertes, waar we over gebeld hebben met de adviseur om onze vragen beantwoord te krijgen. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om de vloer te isoleren en het laatste enkelglas te vervangen. Beide klussen zijn vakkundig uitgevoerd door professionals. We werden na afloop van de klus gebeld door De Energiebespaarders om te vragen hoe het is gegaan, dit vond ik erg klantgericht. ik kan De Energiebespaarders aanraden voor iedereen die zijn huis wil verduurzamen maar niet weet waar hij moet beginnen. Je hebt hier te maken met 1 partij die alles voor je regelt.

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Alles werd voor ons geregeld!

Wij hebben het als zeer prettig ervaren, van adviesgesprek tot en met de uitvoering. Na elke klus werd er na gebeld, hoe het verlopen is en of alles naar wens is. Als er wat ontbrak werd er direct werk van gemaakt. De bedrijven waar mee gewerkt werd, zeer vriendelijk en professioneel. Door de Corona telefonisch soms wat lastig bereikbaar, maar daar heeft ieder bedrijf last van. Zie ik ook in mijn eigen werk Wel werd je altijd snel terug gebeld. Topservice, fijn persoonlijk bedrijf!!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp

Beste familie van der Hulst, Bedankt voor jullie feedback. Wat goed om te horen dat jullie ervaring van woningopname tot en met uitvoering van de geadviseerde maatregelen zo positief is! Wij hopen dat jullie hier de komende jaren veel plezier aan gaan beleven. Laat het ons gerust weten als u nog vragen heeft of als wij u nog ergens mee kunnen helpen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Steven

De overige reviews komen niet overeen met de aangeboden dienst

Vol verwachting las ik de diverse beoordelingen over De Energiebespaarders. 99 euro voor een goed energiebespaaradvies leek een goede deal, zeker als je leest dat er gemiddeld een 9.4 wordt gegeven door de klanten. Daarom voor onze woning uit begin jaren 90 een advies aangevraagd. De afspraak werd snel en professioneel ingepland. Ik heb een ochtendje vrij genomen zodat we alle tijd hadden voor het bezoek. We bespraken diverse opties tijdens het gesprek waaronder het vervangen van de pui aan de achterzijde. Toen we dezelfde dag al bericht kregen dat de offertes al klaar waren was ik al een beetje verbaasd, dat was wel heel vlot. Het hele rapport bestond uit 3 aanbevelingen: een hybride-warmtepomp (waarvan de adviseur eigenlijk al had gezegd dat dit niet super verstandig was gezien de geluidsoverlast), vervanging glas door 3-dubbel glas en het plaatsen van zonnepannelen. 3 zaken die iedereen zelf kan bedenken en dus niet de moeite waard. Het vervangen van de pui had hij niet opgenomen want dit wordt door hen niet bemiddeld. Ofwel: je betaalt 99 euro voor het opvragen van offertes die je ook zelf kunt doen mbv 5 minuutjes zoeken op internet. Zonde van het geld. Toen ik dit aangaf en dat ik verbaasd was dat er zulke mooie klanttevredenheidscijfers waren, bleken deze cijfers allemaal voor een andere dienst te zijn die ze aanbieden. Beetje verlakkerij dus en ik raad iedereen dan ook aan om goed te overwegen of je hier een vrije ochtend + 99 euro aan wil besteden.

• Deskundigheid & technische kennis N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Beste Willi, Bedankt voor uw beoordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u ons van feedback voorziet. Dit is immers een duidelijk signaal om onze dienstverlening te verbeteren! We vinden het jammer om te horen dat het verduurzamingsadvies in uw ogen niet voldeed aan de verwachtingen die u vooraf had. Zodra er bij ons een aanvraag binnenkomt voor verduurzamingsadvies, bellen we altijd op een door de klant uitgekozen moment om u correct in te lichten over de inhoud van het aangeschafte pakket en wat u van De Energiebespaarders kan verwachten. Daarnaast bespreken we uw verduurzamingswensen en de zaken waar u graag met ons naar zou willen kijken. Uw wensen moeten immers wel overeenkomen met wat wij als bedrijf bieden. Is er een match? Dan plannen we samen een woningopname in met een van onze adviseurs. Op deze manier is de adviseur goed voorbereid als hij bij u langs komt, vandaar dat onze klanttevredenheidscijfers ook zo mooi zijn. Het lijkt erop dat dit bij u echter niet helemaal goed is gegaan. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend! Aangezien het voor ons zaak is om bij u als klant het juiste verwachtingspatroon te scheppen, zou ik u dan ook willen aanbieden om de kosten van het aangeschafte adviespakket retour te storten. Daarnaast zijn wij momenteel voor u aan het kijken of wij een goede partij kunnen vinden voor het vervangen van de pui in uw woning. Als u nog verder in gesprek wil, of vragen heeft over de retour of uw pui kunt u ons altijd even bellen op 085-2103977. Met vriendelijke groet, Steven.

prima geregeld

Prima geregeld, fijne ondersteuning.

• Ervaring met: Zonnepanelen, CV-ketel

Deskundig en goede opvolging en betrokkenheid

We hebben het geluk gehad om Jeroen als adviseur te treffen. Prettig en deskundig persoon. Open en transparant in de dialoog over de besparingsmogelijkheden. Helaas zijn de plannen gestrand door beperkingen m.b.t monumenten status en vereiste wettelijk administratie perikelen

• Ervaring met: Zonnepanelen

Prettig contact en kritisch advies!

Contact is prettig, persoonlijk en hulpvaardig! Advies was uitgebreid, veel uitleg! Daarna de ontzorging! Heerlijk! Leveranciers zijn voor mij geregeld, afspraken SNEL gemaakt! En altijd is er feedback gevraagd over de uitvoering

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Goed en gedegen advies mondt uit in isolerende maatregelen die passen in deze tijd.

In voorjaar 2020 ben ik in mijn nieuwe huis gaan wonen, gebouwd in 1974. Eerst begonnen met de techniek: zonnepanelen op het dak, gehele zolderdak aan de binnenkant geisoleerd, een nieuwe CV ketel en een isolerende glazen pui in plaats van tochtige houten schuurdeuren. En het werkt!! Met deze sneeuw en kou in februari 2021 is het huis al grotendeels geisoleerd. Dit op basis van het advies de Energiebespaarders. Het aantal zonnepanelen is afgestemd op mijn verbruik; niet mijn hele dak ligt vol met zonnepanelen. De binnenisolatie gaat mij geld besparen. Het huis uit 1974 heeft een update gekregen naar de standaarden van 2021. Wat een verschil! Nu ga ik door, de laatste puntjes op de i. Ik raad de Energiebespaarders aan als je je huis wilt isoleren of verbouwen. Dan doe je het in één keer goed.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Prima advies en ondersteuning van de energiebespaarders

Fijne gesprek tijdens de intake, snelle opvolging met goed advies t.a.v. de te nemen maatregelen (in ons geval zonnepanelen, spouwmuurisolatie en vloerisolatie). Goede en marktconforme offertes en goede opvolging en uitvoering van de isolatiezaken dus al met al zeer tevreden. Ook was de support afdeling altijd beschikbaar bij vragen of bij subsidie aanvraag ondersteuning. Tenslotte is de installatie door Duits Isolatie ook naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.