Arjen is een ster

Echte goede visite. Arjen was super leuk om met mee te praten, heeft deskundige advies en heeft alles met zorg gekeken!

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Geschikte kerel, en een goed gesprek.

Deskundige man

Wacht nu op offertes.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Sander maakt indruk door kennis, authenticiteit, eerlijkheid, meedenken met de klant

Hij neemt de tijd, legt uit, bekijkt het pand en alle relevante ruimten, geeft aan als hij iets later is door file, legt uit waarom het ene isoleermiddel wel geschikt is het andere niet, geeft ook keuze mogelijkheden, en maakt door alles een profesisionele en vakbekwame indruk. Prettig persoon.

• Ervaring met: N.v.t.

Mark was heel vriendelijk en dacht heel goed mee met alles wat wij wilden en wat mogelijk was. We kunnen de Energiebespaarders zeker aanbevelen.

Prettig en kundig bezoek

Het was een prettig en leerzaam bezoek. Alles is aan de orde gekomen en realistisch advies over wat wel en wat niet raadzaam is. Nu wachten op het rapport.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Eindresultaat heel goed!

Bij problemen wordt uitermate coulant gehandeld.

• Ervaring met: Vloerisolatie

Helder en fijn gesprek

We hebben een fijn gesprek gehad, waarin we goed werden meegenomen in mogelijkheden. Hierdoor hebben we het idee dat we een goede keus kunnen maken die ook passend is bij ons en ons huishouden.

• Ervaring met: Advies

Vriendelijke, eerlijke en meedenkende adviseur

Wij kregen de kans om alles rustig te bespreken met hem. Hij ging hier goed op in en kwam met aanvullingen en uiteindelijk een eerlijk advies.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Onder de indruk

Zeer uitgebreid onderzoek van m'n hele huis, plus een goed gesprek over wat er kan en hoe het nu verder gaat. Sander nam alle tijd, kwam zeer deskundig over. Laatste halve sterretje opengehouden want we zijn nog niet klaar. Maar ik heb er alle vertrouwen in!

boeiend gesprek

Ronald kwam goed voorbereid binnen en kent de materie van warmtepomp tot zonnepaneel bijzonder goed en benadert vragen op een praktische manier. Legt ook zeer goed uit.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Duidelijk en goed advies gekregen

Zeer tevreden over verloop van het gesprek en het daarna op maat gemaakte advies.

In 1,5 uur duidelijk wat we gaan doen aan verduurzamen

Sinds vorig jaar al aan het rondkijken nadenken en puzzelen wat en hoe we willen gaan verduurzamen. Maar we zagen door de bomen het bos niet meer. Doordat onze hr-ketel het nu begeven heeft, wilden we gelijk doorpakken. Afspraak was snel gemaakt. Tijdens het gesprek vroeg Dennis wat we wilden en wat ons budget was. Hij heeft onze wensen meegenomen, advies gegeven en samen het hele huis doorgelopen. We wachten nu het verslag af zodat we snel aan de slag kunnen.

Uitstekende adviseur

Prettig en kundig

Prettig gesprek en kundig advies. Er werd de tijd genomen en veel uitleg gegeven en goed geluisterd naar de wensen.

Beter zelf afspraken maken met leveranciers dan via Energiebespaarders

Eerste gesprek en adviesrapport was prettig en leek kundig. We zijn in zee gegaan met aanbevolen partijen voor kunststof kozijnen, na-isolatie en zonnepanelen. Met alledrie de partijen gedoe gekregen vanwege fouten in de oplevering en het niet nakomen van afspraken. Energiebespaarders helpt niet om problemen op te lossen. Nemen geen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit die hun partners leveren. Reageren daarnaast traag en of helemaal niet op klachten. Dit is heel anders dan wanneer ze nog in de verkoopfase zitten.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Isolatieglas, Warmtepomp

Fijn gesprek met iemand die verstand van zaken heeft

Veel kennis en goed advies.

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Vakkundig advies

Vakkundig advies

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp

Nemen het proces volledig uit handen

Zeer tevreden. Je wordt gedurende het traject ontzorgd en goed op de hoogte gehouden. Daarnaast bleken ze heel schappelijk na een misverstand (bleek niet hun fout, maar hebben het wel opgelost). Ook de subsidieregeling verliep vlot via hen

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp

Prettig, meedenkend, netjes op tijd, alleen...

Alleen was de procedure om tot een afspraak te komen wat lastig omdat het invulformulier ons in een cirkeltje stuurde. Uiteindelijk na direct contact met een medewerker alles prima opgelo. Dennis was netjes op tijd en heeft een correcte en prettige indruk achtergelaten. Goede dingen opgemerkt en de mogelijkheden en onmogelijkheden besproken. Alles is goed vastgelegd volgens ons en besproken. We waren het eens met zijn eerste adviezen. Nu de definitieve rapportage afwachten. Aanvulling: Zojuist de offerte bekeken en we denken dat een iets lichter model ook uitstekend zou voldoen.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Prettig informatief gesprek

Aan de hand van het gesprek informatie en advies ontvangen orver wat wij eventueel kunnen verduurzamen.

Heel klantvriendelijk

De adviseur was duidelijk, vakbekwaam, voelde aan wat we verwachten

• Ervaring met: Advies

Vriendelijk, Geïnteresseerd en Kundig!

Goede ervaring gehad! Dennis was vriendelijk, stelde de juiste vragen mbt isolatie en energiebesparing en had antwoorden op al mijn vragen. Daarnaast dacht hij mee met mogelijke oplossingen specifiek voor mijn woning.

Mark is een plezierige, vriendelijke en professionele man

Wij hebben belangstelling voor een hybride warmtepomp, maar Mark nam de tijd door ons hele huis te lopen om naar de totale isolatie stand van onze woning te kijken en ons daarbij tips en adviezen te geven. Hij deed dat op een plezierige en professionele manier.

• Ervaring met: Advies, Warmtepomp

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.