Prima advies en ondersteuning van de energiebespaarders

Fijne gesprek tijdens de intake, snelle opvolging met goed advies t.a.v. de te nemen maatregelen (in ons geval zonnepanelen, spouwmuurisolatie en vloerisolatie). Goede en marktconforme offertes en goede opvolging en uitvoering van de isolatiezaken dus al met al zeer tevreden. Ook was de support afdeling altijd beschikbaar bij vragen of bij subsidie aanvraag ondersteuning. Tenslotte is de installatie door Duits Isolatie ook naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Snel en vakkundig geinstalleerd

Klus goed volbracht. Voor aanvang van de werkzaamheden zou beter overleg met de bewoner niet verkeerd zijn. Al met al geheel tevreden.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Wat een TOP service! Beste besteding van ons spaargeld!

Zoals de eerdere reviews al schrijven, het is bijna te mooi om waar te zijn - maar het is echt zo. Eerst een heel nuttige opname en rapport over ons huis, welke maatregelen mogelijk zijn en hoeveel ze opleveren. Toen perfect geinstalleerd door vriendelijke en professionele bedrijven volgens afspraak. SUPER blij mee!

accurate service

Zowel als uitvoering van de werkzaamheden wordt goed gevolgd en waar nodig wordt bijgestuurd. Vriendelijk en veelvuldig telefonisch contact.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

duidelijke afspraken, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

alle afspraken nagekomen, installateurs zijn goed op elkaar ingewerkt en communiceren/overleggen duidelijk bij afwijkingen.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Uitstekende adviezen, heldere offertes en de uitvoering gebeurt vervolgens door VAKMENSEN!

Nadat we eerst een zeer zorgvuldige scan van onze woning kregen, kwam er een rapport met een aantal adviezen. Wat positief opviel was dat een aantal besparingsmogelijkheden (vooral de spouwmuurisolatie) wel genoemd, maar vervolgens kordaat afgeraden werd: "dat is bij jullie al goed in orde; nog meer isolatie levert nauwelijks wat op en zeker niet in vergelijk met de kosten". Daarop vroegen en kregen we offertes en nadat we voor een tweetal opdracht hadden gegeven werd de uitvoering in beide gevallen snel, perfect, professioneel en zeer zorgvuldig uitgevoerd. Door zeer vriendelijke vakmensen. Wij zijn bijzonder tevreden met het gehele proces dat we met jullie doorlopen hebben!!!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Je woning energiezuiniger en er is ons zelf ook veel energie bespaard

Als je op de website leest wat De Energiebewaarders kunnen bieden, lijkt het bijna te mooi om waar te kunnen zijn. Nu wij inmiddels bijna het volledige traject met hen hebben doorlopen, kunnen we volmondig beamen dat ze hun beloften waar maken. Tijdens onze eigen zoektocht naar informatie over energiebesparing en verduurzamen van ons ons huis kwam steeds meer de vraag boven: ‘Klinkt allemaal mooi, maar waar doen we wijs aan?’. De door De Energiebepaarders geleverde deskundigheid en begeleiding hebben niet alleen geleid tot besparing van energie op de meter, maar ook onszelf veel energie bespaard! Onze verwachtingen waren hoog gespannen, maar zijn helemaal waar gemaakt!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Fijn meedekend bedrijf. Doen wat ze beloven.

Via de energie bespaarders een scan van mijn huis laten maken om te kijken in hoeverre ik nog kon verduurzamen. Ik was zelf al goed op weg en dit heeft de adviseur ook aangegeven. Uiteindelijk via de energie bespaarders zonnepanelen aangeschaft. Eerst een vrijblijvende schouw laten doen. Dat is enorm fijn want je weet precies waar je aan toe bent en de offerte is daarna op maat gemaakt. Werkt heel erg handig via de website. Meteen akkoord gegeven sen binnen 4 weken was alles geïnstalleerd en werkend. Het bedrijf wat de panelen is komen leggen was enorm professioneel, werkte netjes en hielden rekening met alle corona maatregelen. Hele traject en afwikkeling top!

Goed advies, goede begeleiding

Wij hebben de Energiebespaarders een advies laten opstellen om onze jaren '30 woning te verduurzamen. Het thuisbezoek moest helaas digitaal, maar alsnog was de adviseur goed in staat een passende oplossing voor ons op te stellen. Uit het adviesrapport kwam naar voren dat wij door onze spouwmuur en het dak te isoleren flink konden besparen op onze stookkosten. Ook werden zonnepanelen aangeraden. Ook de uitvoering en de keuze voor leveranciers werd erg kundig aangepakt. Er werd rekening gehouden met de specifieke eigenschappen en vereisten van de woning. De service was uitstekend en wat ik vooral erg kan waarderen, is dat de support/ klantenservice goed bereikbaar zijn, proactief zoeken naar oplossingen en actief betrokken blijven tot aan de installatie. Indien je op zoek bent naar een adviseur voor het verduurzamen van je woning, kan ik de Energiebespaarders zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie

Heel fijne samenwerking

Vanaf het eerste contact tot de laatste factuur is alles vlekkeloos verlopen. Prettig contact met kundige mensen, van adviseur tot klantenservice. Regelmatig persoonlijke aandacht en goede ondersteuning bij de BTW teruggave en het aanvragen en vastleggen van het energielabel. Het maken van de offertes en het contact naar de bedrijven toe werd ons volledig uit handen genomen. Het enige wat wij hebben gedaan is de dag bepalen waarop de werkzaamheden moesten worden uitgevoerd. De energiebespaarders gaan echt voor zinnige ingrepen en leggen goed uit waarom een maatregel wel of niet geschikt is voor jouw situatie. Zo hebben we ook de dakisolatie, het isolatieglas en de mogelijkheid voor een warmtepomp besproken. Deze bleken of in voldoende mate aanwezig (dakisolatie en glas) of niet haalbaar (warmtepomp) voor onze oude (1923) woning. Al met al een goed advies gekregen dat we helemaal hebben overgenomen. Bij vragen voor en achteraf wordt er adequaat gereageerd en wordt je serieus genomen. Het enige dat tegen viel was dat de uitvoerende bedrijven niet echt lokaal waren maar wel goed en met zeer goede materialen. De kosten van de maatregelen vielen ons wel erg mee, alle uitgevoerde posten waren goedkoper dan de offertes die we zelf al eerder hadden opgevraagd.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Duidelijke communicatie met goede serviceverlening

Wij nemen meerdere producten via de energiebespaarders af en vanaf het eerste adviesgesprek tot de afwisseling van de facturen is alles vlot en netjes geregeld. Zij controleren snel na een uitvoering of deze naar wens en behoren is uitgevoerd wat vertrouwen geeft.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, CV-ketel

Tot nu toe helemaal tevreden

Tot nu toe prettig contact. Geen moeite is hen te veel. Deskundigheid, geduld en humor zijn de ingrediënten waar we heel blij mee zijn.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Serieus geld- en tijdbesparend bemiddelingswerk!

De Energiebespaarders zijn in mijn ervaring echte liefhebbers, mensen met verstand van energie, kennis van de jongste ontwikkelingen en realistische opvattingen over "besparen". Hun bestaansrecht kunnen zij slechts bewijzen door u en mij te laten besparen, en dat kan alleen door hun expertise in te zetten om ons van de best mogelijke adviezen te voorzien. Zij doen dus niets liever. Ze zijn ook doordrongen van het belang dat wij, hun klanten, goede ervaringen zullen opdoen met de bedrijven die zij ons aanbevelen. Dus selecteren zij die zorgvuldig, en dat kan alleen door die bedrijven grondig te leren kennen. Kortom: Het 'welbegrepen eigenbelang' van De Energiebespaarders valt samen met dat van hun klanten. Onze ervaringen bevestigen dat, wij hebben ook met die bedrijven tot nu toe alleen uitstekende ervaringen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

Professionele aanpak, vriendelijke medewerkers

We hebben een ander huis gekocht en dat moest grondig verbouwd worden. We zijn bij de Energiebespaarders uitgekomen om ons te laten adviseren over het toekomstige energieverbruik. Na een prettig verlopen bezoek aan huis door een van hun adviseurs is er na grondige inventarisatie een gedegen advies uitgebracht. Het advies was om 2 warmtepompen te plaatsen, één voor de warmtevoorziening in huis en één om ons zwembad te verwarmen. De installatie is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ook het kontakt met deze club was prima verzorgt, vanaf het eerste gesprek t/m de nazorg!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp, CV-ketel

Schakel de Energiebespaarders in!

Het begon er mee, dat een deskundige advies uitbracht en voorrekende hoe voordelig en waardevol de investering in energiebesparing zou zijn. De Energiebespaarders nemen je veel werk uit handen, dat mogen ze in hun reclame uitingen best nog meer tot uitdrukking laten komen want het is een mooi visitekaartje. Met een enkele leverancier van energiebesparing verliep het contact nu niet bepaald vlekkeloos. De Energiebespaarders hebben alle strubbelingen energiek en naar volle tevredenheid weten aan te pakken.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Erg vriendelijk en deskundig

We hebben een zeer goede ervaring met de Energiebespaarders. Een bedrijf dat doet wat het belooft. De zonnepanelen staan inmiddels op ons dak, keurig afgewerkt en alles werkt!

4 sterren: goede ervaring

De voorlichting door de Energiebespaarders aan huis verliep goed en werd goed geluisterd naar mijn wensen en wat mijn budget was. In samenspraak gekozen voor spouwmuurisolatie, vloerisolatie en isolatieglas. De Energiebepaarders pakten bij klachten door de uitvoerende bedrijven uitgevoerde werkzaamheden over het algemeen goed op. Alleen wordt je niet altijd op de afgesproken tijd/datum teruggebeld. Uiteindelijk zijn alle werkzaamheden goed uitgevoerd en problemen opgelost. Al heeft dit mij veel tijd gekost, daar ik steeds hiervoor thuis aanwezig moest zijn.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Prima keuze installateur hybride warmtepomp

Hoewel er eerst wat gesteggel was met de door Energiebespaarders uitgekozen HeatTransformers over de datum van uitvoering die met hen was afgesproken, heeft de uitvoering uiteindelijk toch op de afgesproken dag kunnen plaatsvinden dankzij Cornelissen Installatie techniek bv uit Oosterbeek. Van dit bedrijf kwamen twee vriendelijke, beleefde heren die alles snel en efficient in orde gemaakt hebben.

• Persoonlijke aandacht
  • Huisbezoek adviseur N.v.t.
  • Ervaring met: Warmtepomp

Wijs heel erg tevreden met het advies en vonden herbenoem van de adviseur erg verhelderend

Proffesioneler kan niet

Uitstekend vakmanschap, klantvriendelijk en secuur werk afgeleverd

• Ervaring met: Zonnepanelen

Serieus meedenken om duurzaam te besparen

Vanaf de kruipruimte tot aan de nok, schemerlamp, spaardouchekop, stand v.d. verwarming tot doorluchten v.h. huis. Een greep die onder de loep zijn genomen. Wat niet hoeft of een erg grote investering zou worden, aan alles is gedacht! En natuurlijk zonnepanelen! Dank Energiebespaarders voor de grondige inspectie en aanbevelingen. Gaan we zeker mee aan de slag!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Extreem servicegericht, vriendelijk, behulpzaam en veel kennis van zaken. Top medewerkers

Goede ervaring met de Energiebespaarders, beloftes zijn nagekomen en alles is keurig geïnstalleerd. Kan elk moment terecht met mijn vragen en ik word hierbij erg vriendelijk te woord gestaan. Top bedrijf en medewerkers.

Administratieve afhandelingen goed afgehandeld

Spouwmuurisolatie en zonnepanelen laten regelen door energiebespaarders. Is prima geregeld en verzorgd. Spouwmuurisolatie was gedeeltelijk vergeten door installateur, netjes opgelost door tussenkomst EnergieBespaarders. BTW netjes teruggevraagd voor de zonnepanelen. Kortom: Ontzorgd!

zaken niet onder controle

Mijn eerste kennismaking was uitstekend. Adviseur Tim bracht snel een duidelijk advies uit. Ik besloot gebruik te maken van het aanbod (zonnepanelen). Ik wilde nl alles in één hand laten en dacht aan de Energiebespaarders een goede partij te hebben. Alles wat daarna mis kon gaan ging ook mis. Doorlooptijd van het proces is erg lang. Bereikbaarheid matig en op een gegeven moment ook maar rechtstreeks hun installateur Atema benaderd (zonder enige reactie overigens). Ik werd geconfronteerd met extra kosten die naar mijn mening vooraf duidelijk hadden kunnen zijn. Panelen die ik besteld had bleken niet leverbaar en bij poging nr 2 zijn - zonder voorafgaand overleg - weer andere panelen geïnstalleerd dan ik bestel had. Wordt niet even netjes vooraf aangekondigd. Uiteindelijk hebben ze eea financieel opgelost met een korting. Ze doen hun best, maar mijn ervaring is dat hun bedrijfsvoering niet op orde is. Voor mij blijft het bij deze eenmalige ervaring. Ik wens hen verder succes toe en gun andere klanten een vlekkeloos proces.

Direct overzicht vanuit je adresgegevens, top!

Globaal beeld nodig m.b.t. specificeren bouwdepot. Direct inzichtelijk! Dank!

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.