Prima bedrijf

De mannen hebben netjes en vlot gewerkt

Uitstekend geregeld.

Het van Energiebespaardes was zeer nuttige en ik kan als klant zelf kiezen welke oplossingen ik zou willen laten uitvoeren.

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie

Dennis is een aardige vent met een hoop kennis van zaken. Goede uitleg. Ben erg benieuwd naar het rapport

• Ervaring met: Advies

Duidelijk gesprek met adviseur met kennis

Advies gesprek was prima, en goede opname van de woning. Nu in afwachting van rapport en offertes. Digitale informatievoorziening rondom de afspraak is goed op orde.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Sta open voor feedback.

Na de eerste schouw en het kostenplaatje was er tevredenheid. Echter, de extra kosten die we moeten maken voor de andere en duurdere omvormer ( verkeerde berekening) en de onduidelijkheid over de nog te leveren ( en nu ook weer duurdere) warmtepomp maakt ons minder enthousiast. En hoe zit het met lokale installateurs?

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp

Goed geholpen

Goed geholpen

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp, CV-ketel

Goede gesprek met vertrouwd advies

Het is een goede gesprek geweest. Duidelijk en meeste vragen zijn beantwoord. Voelt vertrouwd.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Gewoon goed en duidelijk

Ervaring en deskundigheid kwamen duidelijk naar voren

Realistisch

Goed afgestemd op de situatie.

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie

tevreden

helemaal tevreden

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Serieus en grondig onderzoek.

Denis kwam precies op tijd en hij ging systematisch door alle punten heen. Was open voor discussie. Heel professioneel.

• Ervaring met: Advies

Zéér slecht

Zeer slecht! Wij zitten momenteel in een al maandenlang traject om ons huis te verduurzamen en het enige dat het ons oplevert is frustratie, boosheid en ontzettend slechte communicatie vanuit hen. In de afgelopen twee maanden heeft mijn man 12x (!) het nummer van de Energiebespaarders gebeld, omdat ons beloofd werd terug gebeld te worden maar dit nooit gebeurt. In mei ons eerste adviesgesprek gehad. Dit leek allemaal heel professioneel en een aardige, op het eerste oog kundige man kwam bij ons voor advies. In zee gegaan met de Energiebespaarders, juist om er zelf zo min mogelijk omkijk naar te hebben. Wij wilden ivm de subsidie graag twee verduurzamingsmaatregelen afnemen. Het advies dat wij kregen: dakisolatie en spouwmuurisolatie. Daar zouden wij het beste rendement uit halen. Prima. Zij kozen het bedrijf Lammertink uit. Pas eind augustus kon dit gerealiseerd worden. Bij aankomst bleek dat ze de dakisolatie niet konden uitvoeren, omdat ze er niet goed genoeg bij konden. De schotten op zolder moesten ook volledig vrij en verwijderd worden. Spouwmuurisolatie uitgevoerd en we moesten een nieuwe afspraak maken voor het dak. Leek onmogelijk om deze afspraak te realiseren. Ze zeiden om de dag “achter de broek van Lammertink” aan te zitten, maar onze ervaring is dat wij constant achter de broek van de Energiebespaarders aan moeten zitten. Uiteindelijk eind okt kwamen ze voor de dakisolatie. Dit zou een grotere klus zijn, dus mijn man heeft vrij genomen van zijn werk en we zijn de dag ervoor een hele dag bezig geweest alle schotten te demonteren, wasmachine en droger te verplaatsen, alle spullen te verplaatsen etc. Echter binnen een half uur na aankomst waren de mannen weer weg. Ons dak bleek namelijk prima (minimaal 10 cm) geïsoleerd te zijn en het zou zonde geld zijn deze verder te isoleren. Wat?!?Verkeerd advies, wij lopen subsidie mis, voor niks vrij genomen en de zolder overhoop. Een oplossing? Die blijft uit. “We bellen u terug” Ja die kennen we.. Vertrouwen is weg.

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie

Het was een goed gesprek goede informatie

Een goed gesprek duidelijke standpunten en duidelijke strategie

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Goeie, heldere uitleg!

Zeer prettige sfeer waarin alles keurig werd doorgenomen en besproken.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie

Ik kreeg alleen in september de vraag of ik accoord wilde geven op de offerte. Dat had ik in juli al gedaan. Later stond er wel op de offerte accord 22 september. De belofte dat ik daardoor niet onderaan de lijst zou komen is uitgekomen. Toen er iemand uitviel hebben ze mij ertussen geplaatst. Daar ben ik blij mee.

Het ziet er netjes uit.

Goed vakkundig personeel

Goed en vakkundig personeel prettig aan de telefoon en in persoon

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Dakisolatie

Verhelderend.

Een bijzonder leerzaam bezoek. In prettige sfeer alle opties door genomen. Nu afwachten wat de adviezen zijn volgend op dit bezoek.

netjes bezoek

net gesprek gehad, in dit geval was het huis al op veel punten erg duurzaam

• Ervaring met: N.v.t.

Zijn niet de goedkoopste maar communicatie is goed

Na een x aantal installateurs over de vloer te hebben gehad(isolatie - zonnepanelen - warmtepomp) zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik was op zoek naar een op elkaar afgestemde installatie en was zodoende bij de energie-bespaarders terecht gekomen, Zijn wel wel iets duurder maar heb nu een op elkaar afgestemd pakket. Communicatie is goed en ik ben persoonlijk blij dat ik geen omkijken meer heb over wie wat waar en wanneer komt. Ik krijg vanzelf bericht wanneer partij X eventueel kan komen voor de schouwing en installatie.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Warmtepomp, CV-ketel

Arjen is een hele goede adviseur.

Arjen straalt senioriteit uit, weet wat hij wil en nodig heeft om een goed advies uit te brengen.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Isolatieglas

Vloerisolatie: Dat viel mee!

We zijn met lange tanden begonnen aan verduurzaming van ons 100 jaar oude huis. De eerste stap: vloerisolatie. Opgewekt arriveerden de mannen van Lammertink met een enorme vrachtwagen. Vanuit de machinekamer in die wagen ging een lange slang het huis in. Vervolgens kroop de lenigste onder de vloer en spoot de korreltjes tot in de verste gaatjes. 2 uur later was de klus geklaard en het huis zag er al weer keurig uit!

• Ervaring met: Vloerisolatie

Snel, prettig en efficiënt

Het is prettig zakendoen geweest: planning, offerte en uitvoering gingen soepel en snel, zelfs een onvoorziene waterschade werd prettig geregeld.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen

Goede afhandeling gemaakte afspraken

Spouwmuur isolatie volgens afspraken gedaan. Het door De Energjebespaarders uitgekozen bedrijf heeft netjes gewerkt, alles keurig afgeleverd.

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.