Heel fijne samenwerking

Vanaf het eerste contact tot de laatste factuur is alles vlekkeloos verlopen. Prettig contact met kundige mensen, van adviseur tot klantenservice. Regelmatig persoonlijke aandacht en goede ondersteuning bij de BTW teruggave en het aanvragen en vastleggen van het energielabel. Het maken van de offertes en het contact naar de bedrijven toe werd ons volledig uit handen genomen. Het enige wat wij hebben gedaan is de dag bepalen waarop de werkzaamheden moesten worden uitgevoerd. De energiebespaarders gaan echt voor zinnige ingrepen en leggen goed uit waarom een maatregel wel of niet geschikt is voor jouw situatie. Zo hebben we ook de dakisolatie, het isolatieglas en de mogelijkheid voor een warmtepomp besproken. Deze bleken of in voldoende mate aanwezig (dakisolatie en glas) of niet haalbaar (warmtepomp) voor onze oude (1923) woning. Al met al een goed advies gekregen dat we helemaal hebben overgenomen. Bij vragen voor en achteraf wordt er adequaat gereageerd en wordt je serieus genomen. Het enige dat tegen viel was dat de uitvoerende bedrijven niet echt lokaal waren maar wel goed en met zeer goede materialen. De kosten van de maatregelen vielen ons wel erg mee, alle uitgevoerde posten waren goedkoper dan de offertes die we zelf al eerder hadden opgevraagd.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Duidelijke communicatie met goede serviceverlening

Wij nemen meerdere producten via de energiebespaarders af en vanaf het eerste adviesgesprek tot de afwisseling van de facturen is alles vlot en netjes geregeld. Zij controleren snel na een uitvoering of deze naar wens en behoren is uitgevoerd wat vertrouwen geeft.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, CV-ketel

Tot nu toe helemaal tevreden

Tot nu toe prettig contact. Geen moeite is hen te veel. Deskundigheid, geduld en humor zijn de ingrediënten waar we heel blij mee zijn.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Serieus geld- en tijdbesparend bemiddelingswerk!

De Energiebespaarders zijn in mijn ervaring echte liefhebbers, mensen met verstand van energie, kennis van de jongste ontwikkelingen en realistische opvattingen over "besparen". Hun bestaansrecht kunnen zij slechts bewijzen door u en mij te laten besparen, en dat kan alleen door hun expertise in te zetten om ons van de best mogelijke adviezen te voorzien. Zij doen dus niets liever. Ze zijn ook doordrongen van het belang dat wij, hun klanten, goede ervaringen zullen opdoen met de bedrijven die zij ons aanbevelen. Dus selecteren zij die zorgvuldig, en dat kan alleen door die bedrijven grondig te leren kennen. Kortom: Het 'welbegrepen eigenbelang' van De Energiebespaarders valt samen met dat van hun klanten. Onze ervaringen bevestigen dat, wij hebben ook met die bedrijven tot nu toe alleen uitstekende ervaringen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

Professionele aanpak, vriendelijke medewerkers

We hebben een ander huis gekocht en dat moest grondig verbouwd worden. We zijn bij de Energiebespaarders uitgekomen om ons te laten adviseren over het toekomstige energieverbruik. Na een prettig verlopen bezoek aan huis door een van hun adviseurs is er na grondige inventarisatie een gedegen advies uitgebracht. Het advies was om 2 warmtepompen te plaatsen, één voor de warmtevoorziening in huis en één om ons zwembad te verwarmen. De installatie is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ook het kontakt met deze club was prima verzorgt, vanaf het eerste gesprek t/m de nazorg!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp, CV-ketel

Schakel de Energiebespaarders in!

Het begon er mee, dat een deskundige advies uitbracht en voorrekende hoe voordelig en waardevol de investering in energiebesparing zou zijn. De Energiebespaarders nemen je veel werk uit handen, dat mogen ze in hun reclame uitingen best nog meer tot uitdrukking laten komen want het is een mooi visitekaartje. Met een enkele leverancier van energiebesparing verliep het contact nu niet bepaald vlekkeloos. De Energiebespaarders hebben alle strubbelingen energiek en naar volle tevredenheid weten aan te pakken.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Erg vriendelijk en deskundig

We hebben een zeer goede ervaring met de Energiebespaarders. Een bedrijf dat doet wat het belooft. De zonnepanelen staan inmiddels op ons dak, keurig afgewerkt en alles werkt!

4 sterren: goede ervaring

De voorlichting door de Energiebespaarders aan huis verliep goed en werd goed geluisterd naar mijn wensen en wat mijn budget was. In samenspraak gekozen voor spouwmuurisolatie, vloerisolatie en isolatieglas. De Energiebepaarders pakten bij klachten door de uitvoerende bedrijven uitgevoerde werkzaamheden over het algemeen goed op. Alleen wordt je niet altijd op de afgesproken tijd/datum teruggebeld. Uiteindelijk zijn alle werkzaamheden goed uitgevoerd en problemen opgelost. Al heeft dit mij veel tijd gekost, daar ik steeds hiervoor thuis aanwezig moest zijn.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Prima keuze installateur hybride warmtepomp

Hoewel er eerst wat gesteggel was met de door Energiebespaarders uitgekozen HeatTransformers over de datum van uitvoering die met hen was afgesproken, heeft de uitvoering uiteindelijk toch op de afgesproken dag kunnen plaatsvinden dankzij Cornelissen Installatie techniek bv uit Oosterbeek. Van dit bedrijf kwamen twee vriendelijke, beleefde heren die alles snel en efficient in orde gemaakt hebben.

• Persoonlijke aandacht
  • Huisbezoek adviseur N.v.t.
  • Ervaring met: Warmtepomp

Wijs heel erg tevreden met het advies en vonden herbenoem van de adviseur erg verhelderend

Proffesioneler kan niet

Uitstekend vakmanschap, klantvriendelijk en secuur werk afgeleverd

• Ervaring met: Zonnepanelen

Serieus meedenken om duurzaam te besparen

Vanaf de kruipruimte tot aan de nok, schemerlamp, spaardouchekop, stand v.d. verwarming tot doorluchten v.h. huis. Een greep die onder de loep zijn genomen. Wat niet hoeft of een erg grote investering zou worden, aan alles is gedacht! En natuurlijk zonnepanelen! Dank Energiebespaarders voor de grondige inspectie en aanbevelingen. Gaan we zeker mee aan de slag!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Extreem servicegericht, vriendelijk, behulpzaam en veel kennis van zaken. Top medewerkers

Goede ervaring met de Energiebespaarders, beloftes zijn nagekomen en alles is keurig geïnstalleerd. Kan elk moment terecht met mijn vragen en ik word hierbij erg vriendelijk te woord gestaan. Top bedrijf en medewerkers.

Administratieve afhandelingen goed afgehandeld

Spouwmuurisolatie en zonnepanelen laten regelen door energiebespaarders. Is prima geregeld en verzorgd. Spouwmuurisolatie was gedeeltelijk vergeten door installateur, netjes opgelost door tussenkomst EnergieBespaarders. BTW netjes teruggevraagd voor de zonnepanelen. Kortom: Ontzorgd!

zaken niet onder controle

Mijn eerste kennismaking was uitstekend. Adviseur Tim bracht snel een duidelijk advies uit. Ik besloot gebruik te maken van het aanbod (zonnepanelen). Ik wilde nl alles in één hand laten en dacht aan de Energiebespaarders een goede partij te hebben. Alles wat daarna mis kon gaan ging ook mis. Doorlooptijd van het proces is erg lang. Bereikbaarheid matig en op een gegeven moment ook maar rechtstreeks hun installateur Atema benaderd (zonder enige reactie overigens). Ik werd geconfronteerd met extra kosten die naar mijn mening vooraf duidelijk hadden kunnen zijn. Panelen die ik besteld had bleken niet leverbaar en bij poging nr 2 zijn - zonder voorafgaand overleg - weer andere panelen geïnstalleerd dan ik bestel had. Wordt niet even netjes vooraf aangekondigd. Uiteindelijk hebben ze eea financieel opgelost met een korting. Ze doen hun best, maar mijn ervaring is dat hun bedrijfsvoering niet op orde is. Voor mij blijft het bij deze eenmalige ervaring. Ik wens hen verder succes toe en gun andere klanten een vlekkeloos proces.

Direct overzicht vanuit je adresgegevens, top!

Globaal beeld nodig m.b.t. specificeren bouwdepot. Direct inzichtelijk! Dank!

Goede kwaliteit, goed contact

Ik ben via Abnamro bij energiebespaarders gekomen. Fijn dat ik erop kan vertrouwen dat ik goede kwaliteit krijg voor een goede prijs. Energiebespaarders is goed te bereiken en komt afspraken en beloftes na.

Persoonlijk, goed en deskundig advies

Op internet is veel advies te vinden voor verduurzaming van woningen onderverdeeld in verschillende bouwjaren. Mijn huis is oorspronkelijk gebouwd voor 1940 en daarna enkele malen grondig gerenoveerd. Geen website die daar raad mee weet. Tim van de Energiebespaarders is bij me langs geweest en heeft een persoonlijk advies gemaakt voor mijn woning en direct alle vragen die ik had deskundig beantwoord. Zeer tevreden!

Inhoudelijk goed, administratief een puinhoop

Tim was een hele prettige adviseur met kennis van zaken en duidelijke uitleg. Ook de uitvoering door Smit is prima en snel verlopen en, voor zover ik dat kan beoordelen, vakkundig uitgevoerd. Echter administratief is het een zooitje bij de Energiebespaarders. Zaken worden in rekening gebracht die niet zijn uitgevoerd, facturen worden ook na herhaald telefonisch contact niet aangepast, en dat niet bij 1 factuur maar zowel die voor de spouw- als voor de vloerisolatie. Ook is het slordig dat werkzaamheden bij Smit worden ondergebracht die zij niet blijken te kunnen of willen uitvoeren (glaswol verwijderen) waarna als intermediair mogen gaan fungeren om het opgelost te krijgen. Ook werden er zaken op de offerte gezet (ventilatieroosters) die bij de installatie zelf al aanwezig bleken te zijn. De functie van een tussenpersoon als de Energiebespaarders zou moeten zijn om het proces te vergemakkelijken maar jullie maken het alleen maar gecompliceerder.

Goed bereikbaar en fijne service

Een goede informatie uitwisseling. Over de zonnepanelen en veranderingen oor de klus. Na werkzaamheden werd ik nog gebeld of alles goed was en alles goed functionerde.

Handig en overzichtelijk

Het was even spannend of alles zou gaan lukken. Gelukkig door de inzet van de leverancier is alles gegaan zoals bedacht. Ook installatie van zonnepanelen is prima verlopen.

Van begin tot einde goed begeleid en geïnformeerd met een resultaat naar tevredenheid!

Van de eerste afspraak met advies tot de uiteindelijke uitvoering van 3 opdrachten ben ik goed op de hoogte gehouden en begeleid. De bedrijven waarmee gewerkt wordt hebben deskundige werknemers die vlot en netjes werken. De prijsafspraken kloppen met de facturen die nadat de werkzaamheden zijn verricht worden gestuurd. Wat mij betreft een aanrader als je overweegt om op welke wijze dan ook energie te besparen door maatregelen door te voeren aan je huis!

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

De mannen die een nieuwe spouwmuur-isolatie hebben aangebracht kwamen op de afgesproken tijd. Ze hebben goed doorgewerkt en alles keurig opgeruimd/schoongemaakt. Beschaafde werklui, vakkundig en prettig in de omgang.

Energiebespaarders communiceren goed en regelmatig, kortom prettig samenwerken.

Vooral het feit dat er goed gecommuniceerd werd vond ik erg fijn. Zo blijf je op de hoogte en de vragen via de email worden ook snel behandeld.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.