super geregeld, heel klantvriendelijk

Wij zijn uitermate tevreden over de klantvriendelijkheid

Top werk geleverd

Mannen waren keurig op tijd en hebben perfect werk afgeleverd. Zeer schoon gewerkt en alles keurig na afloop opgeruimd.

• Ervaring met: Vloerisolatie

Gewoon goed geregeld

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Ontzorgt

Net een eerste huis gekocht en ik wilde het huis (jaren 30) graag energiezuiniger maken. Maar ik heb 0 ervaring met aannemers etc.. De Energiebespaarders hebben mij hierin goed geholpen met hun deskundigheid en betrouwbaarheid. Ook over de aannemers waarmee ze samenwerken ben ik erg over te spreken, alle afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en het werk ziet er boven verwachting goed uit.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Uitgebreid advies, snelle en professionele service

Na een uitgebreid adviesgesprek met een adviseur kregen we de inloggegevens van ons rapport. Daar waren we zeer onder de indruk van de gedetailleerde offertes en de software die interactief laat zien hoeveel we met elke oplossing kunnen besparen. Uiteindelijk voor de vloer isolatie, spouwmuur isolatie en zonnepanelen incl btw service gekozen waarmee een via De Energiebespaarders ook de btw op onze panelen terugkrijgen. Afspraken met De Energiebespaarders en hun partners zijn allemaal goed en professioneel verlopen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Fantastisch geholpen van begin tot eind

Ik heb, samen met de energiebespaarders, een warmtepomp & zonnepanelen laten aansluiten. Ze hebben mij van begin tot einde geholpen, adviezen gegeven, en tijd genomen om zaken uit te leggen.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp

Erg tevreden

We zijn erg tevreden met het hele traject. Het huisbezoek van de adviseur was prettig en erg uitgebreid. Hierbij is veel uitleg gegeven over wat wel en niet haalbaar was in onze woning. Vervolgens kregen we het adviesrapport met enkele offertes, waar we over gebeld hebben met de adviseur om onze vragen beantwoord te krijgen. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om de vloer te isoleren en het laatste enkelglas te vervangen. Beide klussen zijn vakkundig uitgevoerd door professionals. We werden na afloop van de klus gebeld door De Energiebespaarders om te vragen hoe het is gegaan, dit vond ik erg klantgericht. ik kan De Energiebespaarders aanraden voor iedereen die zijn huis wil verduurzamen maar niet weet waar hij moet beginnen. Je hebt hier te maken met 1 partij die alles voor je regelt.

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Alles werd voor ons geregeld!

Wij hebben het als zeer prettig ervaren, van adviesgesprek tot en met de uitvoering. Na elke klus werd er na gebeld, hoe het verlopen is en of alles naar wens is. Als er wat ontbrak werd er direct werk van gemaakt. De bedrijven waar mee gewerkt werd, zeer vriendelijk en professioneel. Door de Corona telefonisch soms wat lastig bereikbaar, maar daar heeft ieder bedrijf last van. Zie ik ook in mijn eigen werk Wel werd je altijd snel terug gebeld. Topservice, fijn persoonlijk bedrijf!!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp

Beste familie van der Hulst, Bedankt voor jullie feedback. Wat goed om te horen dat jullie ervaring van woningopname tot en met uitvoering van de geadviseerde maatregelen zo positief is! Wij hopen dat jullie hier de komende jaren veel plezier aan gaan beleven. Laat het ons gerust weten als u nog vragen heeft of als wij u nog ergens mee kunnen helpen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Steven

De overige reviews komen niet overeen met de aangeboden dienst

Vol verwachting las ik de diverse beoordelingen over De Energiebespaarders. 99 euro voor een goed energiebespaaradvies leek een goede deal, zeker als je leest dat er gemiddeld een 9.4 wordt gegeven door de klanten. Daarom voor onze woning uit begin jaren 90 een advies aangevraagd. De afspraak werd snel en professioneel ingepland. Ik heb een ochtendje vrij genomen zodat we alle tijd hadden voor het bezoek. We bespraken diverse opties tijdens het gesprek waaronder het vervangen van de pui aan de achterzijde. Toen we dezelfde dag al bericht kregen dat de offertes al klaar waren was ik al een beetje verbaasd, dat was wel heel vlot. Het hele rapport bestond uit 3 aanbevelingen: een hybride-warmtepomp (waarvan de adviseur eigenlijk al had gezegd dat dit niet super verstandig was gezien de geluidsoverlast), vervanging glas door 3-dubbel glas en het plaatsen van zonnepannelen. 3 zaken die iedereen zelf kan bedenken en dus niet de moeite waard. Het vervangen van de pui had hij niet opgenomen want dit wordt door hen niet bemiddeld. Ofwel: je betaalt 99 euro voor het opvragen van offertes die je ook zelf kunt doen mbv 5 minuutjes zoeken op internet. Zonde van het geld. Toen ik dit aangaf en dat ik verbaasd was dat er zulke mooie klanttevredenheidscijfers waren, bleken deze cijfers allemaal voor een andere dienst te zijn die ze aanbieden. Beetje verlakkerij dus en ik raad iedereen dan ook aan om goed te overwegen of je hier een vrije ochtend + 99 euro aan wil besteden.

• Deskundigheid & technische kennis N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Beste Willi, Bedankt voor uw beoordeling! Wij waarderen het ontzettend dat u ons van feedback voorziet. Dit is immers een duidelijk signaal om onze dienstverlening te verbeteren! We vinden het jammer om te horen dat het verduurzamingsadvies in uw ogen niet voldeed aan de verwachtingen die u vooraf had. Zodra er bij ons een aanvraag binnenkomt voor verduurzamingsadvies, bellen we altijd op een door de klant uitgekozen moment om u correct in te lichten over de inhoud van het aangeschafte pakket en wat u van De Energiebespaarders kan verwachten. Daarnaast bespreken we uw verduurzamingswensen en de zaken waar u graag met ons naar zou willen kijken. Uw wensen moeten immers wel overeenkomen met wat wij als bedrijf bieden. Is er een match? Dan plannen we samen een woningopname in met een van onze adviseurs. Op deze manier is de adviseur goed voorbereid als hij bij u langs komt, vandaar dat onze klanttevredenheidscijfers ook zo mooi zijn. Het lijkt erop dat dit bij u echter niet helemaal goed is gegaan. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend! Aangezien het voor ons zaak is om bij u als klant het juiste verwachtingspatroon te scheppen, zou ik u dan ook willen aanbieden om de kosten van het aangeschafte adviespakket retour te storten. Daarnaast zijn wij momenteel voor u aan het kijken of wij een goede partij kunnen vinden voor het vervangen van de pui in uw woning. Als u nog verder in gesprek wil, of vragen heeft over de retour of uw pui kunt u ons altijd even bellen op 085-2103977. Met vriendelijke groet, Steven.

prima geregeld

Prima geregeld, fijne ondersteuning.

• Ervaring met: Zonnepanelen, CV-ketel

Deskundig en goede opvolging en betrokkenheid

We hebben het geluk gehad om Jeroen als adviseur te treffen. Prettig en deskundig persoon. Open en transparant in de dialoog over de besparingsmogelijkheden. Helaas zijn de plannen gestrand door beperkingen m.b.t monumenten status en vereiste wettelijk administratie perikelen

• Ervaring met: Zonnepanelen

Prettig contact en kritisch advies!

Contact is prettig, persoonlijk en hulpvaardig! Advies was uitgebreid, veel uitleg! Daarna de ontzorging! Heerlijk! Leveranciers zijn voor mij geregeld, afspraken SNEL gemaakt! En altijd is er feedback gevraagd over de uitvoering

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Goed en gedegen advies mondt uit in isolerende maatregelen die passen in deze tijd.

In voorjaar 2020 ben ik in mijn nieuwe huis gaan wonen, gebouwd in 1974. Eerst begonnen met de techniek: zonnepanelen op het dak, gehele zolderdak aan de binnenkant geisoleerd, een nieuwe CV ketel en een isolerende glazen pui in plaats van tochtige houten schuurdeuren. En het werkt!! Met deze sneeuw en kou in februari 2021 is het huis al grotendeels geisoleerd. Dit op basis van het advies de Energiebespaarders. Het aantal zonnepanelen is afgestemd op mijn verbruik; niet mijn hele dak ligt vol met zonnepanelen. De binnenisolatie gaat mij geld besparen. Het huis uit 1974 heeft een update gekregen naar de standaarden van 2021. Wat een verschil! Nu ga ik door, de laatste puntjes op de i. Ik raad de Energiebespaarders aan als je je huis wilt isoleren of verbouwen. Dan doe je het in één keer goed.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Prima advies en ondersteuning van de energiebespaarders

Fijne gesprek tijdens de intake, snelle opvolging met goed advies t.a.v. de te nemen maatregelen (in ons geval zonnepanelen, spouwmuurisolatie en vloerisolatie). Goede en marktconforme offertes en goede opvolging en uitvoering van de isolatiezaken dus al met al zeer tevreden. Ook was de support afdeling altijd beschikbaar bij vragen of bij subsidie aanvraag ondersteuning. Tenslotte is de installatie door Duits Isolatie ook naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Snel en vakkundig geinstalleerd

Klus goed volbracht. Voor aanvang van de werkzaamheden zou beter overleg met de bewoner niet verkeerd zijn. Al met al geheel tevreden.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Wat een TOP service! Beste besteding van ons spaargeld!

Zoals de eerdere reviews al schrijven, het is bijna te mooi om waar te zijn - maar het is echt zo. Eerst een heel nuttige opname en rapport over ons huis, welke maatregelen mogelijk zijn en hoeveel ze opleveren. Toen perfect geinstalleerd door vriendelijke en professionele bedrijven volgens afspraak. SUPER blij mee!

accurate service

Zowel als uitvoering van de werkzaamheden wordt goed gevolgd en waar nodig wordt bijgestuurd. Vriendelijk en veelvuldig telefonisch contact.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

duidelijke afspraken, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

alle afspraken nagekomen, installateurs zijn goed op elkaar ingewerkt en communiceren/overleggen duidelijk bij afwijkingen.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Uitstekende adviezen, heldere offertes en de uitvoering gebeurt vervolgens door VAKMENSEN!

Nadat we eerst een zeer zorgvuldige scan van onze woning kregen, kwam er een rapport met een aantal adviezen. Wat positief opviel was dat een aantal besparingsmogelijkheden (vooral de spouwmuurisolatie) wel genoemd, maar vervolgens kordaat afgeraden werd: "dat is bij jullie al goed in orde; nog meer isolatie levert nauwelijks wat op en zeker niet in vergelijk met de kosten". Daarop vroegen en kregen we offertes en nadat we voor een tweetal opdracht hadden gegeven werd de uitvoering in beide gevallen snel, perfect, professioneel en zeer zorgvuldig uitgevoerd. Door zeer vriendelijke vakmensen. Wij zijn bijzonder tevreden met het gehele proces dat we met jullie doorlopen hebben!!!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Je woning energiezuiniger en er is ons zelf ook veel energie bespaard

Als je op de website leest wat De Energiebewaarders kunnen bieden, lijkt het bijna te mooi om waar te kunnen zijn. Nu wij inmiddels bijna het volledige traject met hen hebben doorlopen, kunnen we volmondig beamen dat ze hun beloften waar maken. Tijdens onze eigen zoektocht naar informatie over energiebesparing en verduurzamen van ons ons huis kwam steeds meer de vraag boven: ‘Klinkt allemaal mooi, maar waar doen we wijs aan?’. De door De Energiebepaarders geleverde deskundigheid en begeleiding hebben niet alleen geleid tot besparing van energie op de meter, maar ook onszelf veel energie bespaard! Onze verwachtingen waren hoog gespannen, maar zijn helemaal waar gemaakt!

• Ervaring met: Vloerisolatie, Isolatieglas

Fijn meedekend bedrijf. Doen wat ze beloven.

Via de energie bespaarders een scan van mijn huis laten maken om te kijken in hoeverre ik nog kon verduurzamen. Ik was zelf al goed op weg en dit heeft de adviseur ook aangegeven. Uiteindelijk via de energie bespaarders zonnepanelen aangeschaft. Eerst een vrijblijvende schouw laten doen. Dat is enorm fijn want je weet precies waar je aan toe bent en de offerte is daarna op maat gemaakt. Werkt heel erg handig via de website. Meteen akkoord gegeven sen binnen 4 weken was alles geïnstalleerd en werkend. Het bedrijf wat de panelen is komen leggen was enorm professioneel, werkte netjes en hielden rekening met alle corona maatregelen. Hele traject en afwikkeling top!

Goed advies, goede begeleiding

Wij hebben de Energiebespaarders een advies laten opstellen om onze jaren '30 woning te verduurzamen. Het thuisbezoek moest helaas digitaal, maar alsnog was de adviseur goed in staat een passende oplossing voor ons op te stellen. Uit het adviesrapport kwam naar voren dat wij door onze spouwmuur en het dak te isoleren flink konden besparen op onze stookkosten. Ook werden zonnepanelen aangeraden. Ook de uitvoering en de keuze voor leveranciers werd erg kundig aangepakt. Er werd rekening gehouden met de specifieke eigenschappen en vereisten van de woning. De service was uitstekend en wat ik vooral erg kan waarderen, is dat de support/ klantenservice goed bereikbaar zijn, proactief zoeken naar oplossingen en actief betrokken blijven tot aan de installatie. Indien je op zoek bent naar een adviseur voor het verduurzamen van je woning, kan ik de Energiebespaarders zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie

Heel fijne samenwerking

Vanaf het eerste contact tot de laatste factuur is alles vlekkeloos verlopen. Prettig contact met kundige mensen, van adviseur tot klantenservice. Regelmatig persoonlijke aandacht en goede ondersteuning bij de BTW teruggave en het aanvragen en vastleggen van het energielabel. Het maken van de offertes en het contact naar de bedrijven toe werd ons volledig uit handen genomen. Het enige wat wij hebben gedaan is de dag bepalen waarop de werkzaamheden moesten worden uitgevoerd. De energiebespaarders gaan echt voor zinnige ingrepen en leggen goed uit waarom een maatregel wel of niet geschikt is voor jouw situatie. Zo hebben we ook de dakisolatie, het isolatieglas en de mogelijkheid voor een warmtepomp besproken. Deze bleken of in voldoende mate aanwezig (dakisolatie en glas) of niet haalbaar (warmtepomp) voor onze oude (1923) woning. Al met al een goed advies gekregen dat we helemaal hebben overgenomen. Bij vragen voor en achteraf wordt er adequaat gereageerd en wordt je serieus genomen. Het enige dat tegen viel was dat de uitvoerende bedrijven niet echt lokaal waren maar wel goed en met zeer goede materialen. De kosten van de maatregelen vielen ons wel erg mee, alle uitgevoerde posten waren goedkoper dan de offertes die we zelf al eerder hadden opgevraagd.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Duidelijke communicatie met goede serviceverlening

Wij nemen meerdere producten via de energiebespaarders af en vanaf het eerste adviesgesprek tot de afwisseling van de facturen is alles vlot en netjes geregeld. Zij controleren snel na een uitvoering of deze naar wens en behoren is uitgevoerd wat vertrouwen geeft.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, CV-ketel

Tot nu toe helemaal tevreden

Tot nu toe prettig contact. Geen moeite is hen te veel. Deskundigheid, geduld en humor zijn de ingrediënten waar we heel blij mee zijn.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.