Goede communicatie en service

Bij vragen werd snel terug gebeld of via app. Vriendelijke medewerkers en hulpvaardig. De bedrijven waar mee samen is gewerkt! Werkten snel en netjes

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie

Goede communicatie, fijne ondersteuning, kortom: een aanrader

De communicatie voor wat betreft, planning, mogelijke vertraging, maar ook afhandeling na installatie, verliep prima. Ik heb niet het gevoel gehad een nummer te zijn, maar klant!

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Fast and well done.

They came early and finished early. They also made good suggestions and make careful considerations to not make a whole through the house. The finished product is well done.

Good base, unacceptable service

Started to work in Jan 22 to do the evaluation of our house. Good process, prepare different recommendation and reports in a well articulated format. From these, they made 3 recommendations: insulate the walls, get solar panels, and install hybrid heat pump. The wall insulation was completed quickly, then to get the rest it became very challenging. Price rose 50% and energiebespaarders takes a good ±20% markup. Ultimately , Solar were supposed to be installed 4 weeks ago and got all reminders and made pre-payment on time. But nobody came that day, no phone calls, no emails... It has been 4 weeks i try to figure what is going on, and nobody cares. All very junior people who never return calls or provide an update. Yes, the market is tense, i can understand some delay, but do not accept that a/no body proactively inform on status, and b/my money is now blocked for 2 months with no visibility. Overall, poor service, bad culture.

• Would you recommend us? No
  • Advice
  • Expertise & technical know-how
  • Personal attention
  • Visit by expert
  • Experience with: Solar panels, Wall insulation, Heat pump

Topbedrijf met aandacht voor de mens en het te begeiden product.

Via installatie.nl kwam ik in aanraking met de 'Energiebespaarders'. Er werd direct contact met mij opgenomen om te checken om welke woning het ging en om te bespreken welke mogelijkheden het beste bij ons zouden passen en naar welk product we dan zouden moeten kijken. Er werd rekening gehouden met ons (mensen van boven de tachtig), dus, welke investering voor ons zinnig zou zijn en welk product daarbij gevonden moest worden. Dit deed ons weldadig aan en zo is het hele traject verder verlopen met als uiteindelijk resultaat dat er op 30 juni 2022 een hybride warmtepomp bij ons geplaatst is. Aan het einde van deze dag is er nog door de 'Énergiebespaarders' gebeld of wij in volle tevredenheid afscheid van installateurs hebben kunnen nemen. Daarop kon ik meer dan bevestigend antwoorden.

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, CV-ketel

Super service

Goed beeld gekregen over de status van ons huis en de opties die we hebben om verbeteringen toe te passen. De meneer van energiebespaarders nam rustig de tijd voor alle vragen en gaf heldere uitleg.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Isolatieglas, Warmtepomp

Alles klopt zoals afgesproken. Waar maak je dat nog mee?

perfect

Verschrikkelijk

Ben nu 2 maanden bezig met het regelen omdat ze zelf niks doen. Slechte service

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie

Super goed!

De Energiebespaarders hebben ons geholpen bij het verduurzamen van ons huis. Ontzettend fijn dat er een totaalpakket geleverd kon worden, waarbij van advies tot levering volledig voor ons geregeld werd. Er werd met ons meegedacht door vakkundige mensen en de communicatie verliep vlot. We zijn heel blij met het eindresultaat! Energiebespaarders, hartelijk dank voor jullie mooie werk!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie

Gewoon goed

Niet twijfelen maar doen, kleinigheid is dat de monteurs het legplan niet wisten. Dat was zo opgelost door het legplan even uit te printen voor ze.

Heel goed

Het was snel en keurig gedaan, en vriendelijke mensen

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie

aardige jongens netjes werkend met verstand van zaken

100m2 in 4 uur klaar. netjes opgeruimd.

Snelle gemakkelijke vloerisolatie

Ik zag er wat tegenop om de vloer te laten isoleren, maar dat is reuze meegevallen. De mannen plakken netjes de vloer af waar de slangen overheen komen. Na ongeveer twee uur in de kruipruimte was de klus geklaard. Snel, niet te veel gedoe en weinig rommel. Kortom prima geregeld.

• Ervaring met: Vloerisolatie

Positief

Vriendelijk en servicegericht bedrijf; toen ik niet binnen de beloofde drie werkdagen bericht kreeg van de installateur gingen ze er gelijk achteraan - en het kwam goed. De installateur werkte snel en netjes. Ik heb zelf nauwelijks iets te hoeven regelen en dat was heel fijn.

• Deskundigheid & technische kennis N.v.t.

Top adviseurs

De energiebespaardrrs komen hun Afspraken goed na. Sturen vakkundig personeel. Ik zou ze iedereen aanraden.

• Ervaring met: Vloerisolatie

zorgvuldig, vriendelijk, beschaafd en accuraat

Eerlijk gezegd springen de Energiebespaarders er uit als het gaat om klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Door de tijd heen is het "ze" gelukt mij het gevoel te geven dat ik zaken doe met een degelijk en betrouwbaar bedrijf. De contacten zijn to the point en betrokken. Ik hoef niet steeds -wat op andere vlakken wel schering en inslag is- overal achteraan te bellen. Conclusie: ga zo door

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie

Goede service en alles onder 1 dak

Positieve ervaring, vooral het "one-stop-shop" gevoel is prettig, geen verschillende partijen maar gewoon zaken doen met 1 partij. Ik lees in sommige commentaren dat er klachten zijn over subcontractors die worden ingezet. Dit is niet erg, zorgt ervoor dat iedereen scherp blijft ! En doordat het inmeten van het glas m.i. te lang duurde is een ander bedrijf ingeschakeld en deze heeft een nieuwe offerte ingestuurd. Deze bleek echter bijna een keer zo duur dus heb ik samen met de adviseur besloten om te wachten op de eerste partij.. lekker flexibel ! Na plaatsing van de zonnepanelen ook netjes een belletje ontvangen of alles naar wens was dus das prima geregeld ! En zoals bij elk bedrijf geld moet je zelf ook blijven opletten, maar er is goed te overleggen !!!!

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas

Van begin tot het einde volledig ondersteund!

Enige tijd geleden hadden wij besloten om ons huis te gaan verduurzamen. Wij wisten alleen niet goed waar te beginnen. Na wat onderzoek werden we niet heel veel wijzer omdat er zoveel keus was. We hadden diverse partijen benaderd maar de Energiebespaarders vielen direct op door de extreem behulpzame en aardige medewerkers. Daarnaast konden ze door een kort huisbezoek alle mogelijke opties voor ons doorrekenen in verschillende opties. We hebben een combinatie van isolatie, zonnepanelen en warmtepomp gekozen. Voor de installatie hiervan hebben wij zelf niks hoeven regelen. Zij hebben alles voor ons gedaan en waren binnen een dag klaar! Al met al zeer te spreken en raad ze iedereen aan!

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Warmtepomp

Goede club

In eerste instantie ging er nogal wat mis in de communicatie, dat is nu recht gezet en naar het zich laat aanzien komt er een goed advies uit waarmee ik mijn huis straks kan verduurzamen.

• Ervaring met: N.v.t.

Klop niets van

allereerst: super aardige behulpzame vent! Maar natuurlijk moet er ergens een verdienmodel zitten, In dit geval zitten die bij de bedrijven die ze aanbevelen waaruit ze hun verdienste halen, hoezo onafhankelijk! Indirect betaal je ze dus een heel ander bedrag dan ze je voorspiegelen. Maar dat is nog niet eens zo erg. Helaas kunnen ze maar een beperkt advies geven en zijn totaal niet op de hoogte van de mogelijkheden die er te krijgen zijn. Hierdoor kunnen ze ook niet het beste advies geven maar een advies zodat ze de bedrijven om hen heen kunnen inzetten. Heel jammer als je gewoon een onafhankelijk advies verwacht

• Huisbezoek adviseur
  • Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Beste Chris, Bedankt voor uw review. Ondanks de prettige woningopname door onze adviseur heeft u feedback over onze werkwijze. Het lijkt er echter op dat het voor u niet volledig duidelijk is hoe onze dienstverlening in elkaar zit. Ik licht dit uiteraard graag toe! Verdienmodel Om te beginnen, u heeft helemaal gelijk, er moet ergens een verdienmodel zitten! Wij zijn gelukkig erg open over ons verdienmodel: een deel van de prijs die u betaalt voor een geaccepteerde offerte gaat inderdaad naar de Energiebespaarders. Dit houdt echter niet in dat klanten van ons een onjuist kostenplaatje voorgeschoteld worden, het tegendeel zelfs! Hoe wij werken is eigenlijk voordelig voor alle partijen: 1. De woningeigenaar Een woningeigenaar krijgt op basis van de woningopname door onze adviseur (vrijblijvende) offertes van aangesloten installateurs. Elke installatie die via De Energiebespaarders verloopt wordt achteraf gecontroleerd en met u als klant besproken. Hierdoor kunnen wij er zeker van zijn dat de installateurs waar we mee samenwerken hun werk goed doen en dat toekomstige klanten een goede partij langs krijgen. Het voordeel voor u als woningeigenaar is dat u zelf niet meer op zoek hoeft te gaan naar een betrouwbare partij, dat werk hebben wij namelijk al voor u gedaan. 2. De installateur Het voordeel voor aangesloten installateurs is dat zij uiteraard zelf niet op zoek hoeven te gaan naar nieuwe opdrachten, wij hebben dat namelijk al voor hen gedaan. Hierdoor kunnen wij producten bij hen tegen een lagere prijs inkopen dan een particulier zonder onze tussenkomst zou kunnen bij dezelfde partij. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat we netjes in het midden van de markt blijven met onze prijzen. Onafhankelijk advies Iedere partij is afhankelijk van de producten die zij kunnen aanbieden. Door ons grote netwerk aan aangesloten installateurs kunnen wij juist ontzettend veel verschillende soorten producten aanbieden. Wij combineren namelijk het aanbod van meerdere installateurs, en maken dan op basis van de eigenschappen van de woning en de wensen van de woningeigenaar een keuze welke materialen het beste zou aansluiten bij de betreffende situatie. Dit geeft ons een hoge mate van onafhankelijkheid! Ik ben dan ook verbaasd dat u dit voor u een reden is om ons als niet onafhankelijk aan te merken. Beperkt advies Het klopt inderdaad dat wij niet over alle mogelijke maatregelen konden voorzien in offertes. Wij maken onderbouwde keuzes in de producten die wij aanbieden aan woningeigenaren. Deze keuze wordt gemaakt op basis van o.a. de aanschafkosten voor de woningeigenaar (investering), wat de ervaringen zijn in de markt, hoeveel vraag er is naar de verschillende producten en of deze producten getest en bewezen zijn. Daarnaast zijn onze adviseurs ook goed op de hoogte over de producten die wij momenteel nog niet aanbieden, zij kunnen dan ook duidelijk onderbouwen waarom wij sommige producten wel of niet aanbieden. Om een eerlijk beeld van de situatie te geven is het van belang om te benoemen dat de producten waar u aan zit te denken niet behoren tot de ‘standaard’ en meest voorkomende maatregelen. Dit ligt andere aan de (hoge) aanschafprijs van deze producten en het feit dat dit relatief nieuwe producten in de markt betreffen. Dit is op zich natuurlijk geen probleem, maar wij willen voor zoveel mogelijk mensen in Nederland de helpende hand zijn in het terugdringen van hun maandelijkse verbruik en daarmee de gas- en elektra rekening. Dit houdt in dat wij keuzes moeten maken, de door u gewenste producten behoren daar helaas (nog) niet toe. Mochten deze maatregelen in de toekomst een realistische optie zijn voor het grote merendeel van de woningeigenaren in Nederland dan bieden wij dit binnenkort graag aan! Ik hoop dat ik u hiermee wat meer uitleg heb kunnen verstrekken over onze werkwijze. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen (nu of in de toekomst) vernemen wij dat uiteraard graag!

Gesprek en onderzoek aan huis en goed en duidelijk advies

ben met verschillende bedrijven in contact geweest om te verduurzamen. Dit kon eigenlijk alleen maar telefonisch en foto's te sturen van onze situatie, daarna komt advies. Veelal kort door de bocht komt dan het resultaat. heb een gesprek aangevraagd met Energiebespaarders voor bezoek aan huis, kosten 100 euro. Dit heb ik er voor over om na gesprek - onderzoek thuissituatie - een goed advies te krijgen. Daarna een concurrerende prijs. ik denk beide partijen tevreden, ik in ieder geval wel

• Ervaring met: Warmtepomp

Goed advies en mensen die afspraken na komen

Voor onze nieuwe woning hebben we een adviesgesprek aangevraagd om te kijken of we deze verder kunnen isoleren. Vanaf het eerste contact werd keurig stap voor stap doorgenomen wat het proces was. De adviseur aan huis nam ruim de tijd om het huis te bekijken, ons te adviseren en vooral ook onze vragen te beantwoorden.

• Ervaring met: Vloerisolatie, Dakisolatie, CV-ketel

Goed en vriendelijk meegedacht; de uitbestede uitvoering kon beter.

De bejegening en het meedenken van de Energiebespaarders vind ik uitstekend. Zowel het hoofdkantoor (Steven) die meedacht hoe onze jaren '30 woning een energielabel A zou kunnen verdienen, als de adviseur die zo vriendelijk was om al langs te komen voordat we zelfs het hypotheekgesprek hebben gehad. De adviseur heeft ook meegedacht met onze wens om samen met enkele buren zonnepanelen te plaatsen, hetgeen uiteindelijk ook leidde tot een opdracht bij ons en enkele huizen verderop. We hadden achteraf wel het gevoel dat we voor het leggen van de zonnepanelen beter een lokaal bedrijf in de arm hadden genomen, want dit bedrijf kwam uit Noord-Holland aanrijden (minder duurzaam) en de overigens heel vriendelijke jongens, wisten niet dat ze voor twee adressen kwamen, en hebben hebben bij de buur-buren uiteindelijk wat later, de zonnepanelen niet geheel op dezelfde hoogte gelegd, terwijl we hadden besproken dat de esthetiek juist een reden was om het samen te doen. Dus er zitten voor- en nadelen aan zo'n all-in advies.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Vloerisolatie

professionele benadering, keurige afwerking

In een ruim dagdeel was het gepiept en de zolder volledig geïsoleerd. Geeft een fijn gevoel, als dat eenmaal gedaan is.

• Ervaring met: Dakisolatie

Goede communicatie en duidelijkheid

Bij ons nieuwe huis de energiebespaarders uitgenodigd om een opname te doen om het energielabel te verbeteren. Hele goede afspraak op locatie gehad, direct duidelijk wat mogelijk was en wat de kosten ongeveer zouden bedragen. Daarna was het afstemmen welke opties er waren geheel duidelijk en marktconform. Uitvoering was netjes op afspraak en werk vakkundig uitgevoerd.

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. De Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. De Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.