Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldig mailing systeem met veel overzicht en gebruiksgemak. De paar specifieke vragen die we hadden zijn via de telefonische, Nederlandstalige helpdesk snel beantwoord! Kortom, een aanrader voor ieder bedrijf!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met Laposta een prima nieuwsbrief in elkaar gezet. Wel met wat hulp, ook van de klantenservice. Gelukkig reageerde Fred Klopper van Laposta snel en met de goede informatie. Een aanrader.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

dik tevreden

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een heel prettig systeem, dat intuïtief werkt. Ideaal voor onze interne nieuwsbrief, maar ook om mantelzorgers en relaties op de hoogte te houden van nieuws en nieuwtjes. Met een helpdesk die snel en persoonlijk reageert en je vooruit helpt. Allemaal tegen aantrekkelijk tarief! Fijn werken met LaPosta!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer gebruiksvriendelijk programma

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zo fijn dat het in mijn taal is. En dat jullie snel en goed op mijn vragen reageren.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig om mee te werken, kan het iedereen aanraden!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik werk al geruime tijd met Laposta om volgende redenen: - zeer gebruiksvriendelijk, ik kan zelf mijn velden bepalen 'wat ik wil bijhouden' van gegevens - ik kan segmenteren, om op een snelle manier te kunnen bijsturen en statistieken te kunnen trekken - en ik kan snel een nieuwsbrief maken en sjablonen klaarzetten voor elke gelegenheid - ik voel me gesteund... een probleem, stuur een mail en daar staat iemand/team klaar om de vraag uit te klaren en om tips te geven hoe het anders kan. Kortom, een totaalpakket mét ondersteuning dat alleen maar voordelen biedt en bovenop in het Nederlands!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Servicevragen worden snel, hulpvaardig, vriendelijk en adequaat afgehandeld met een hart voor de klant/eindgebruiker! LaPosta als programma heeft mij nooit in de steek gelaten! Top én Hollands product!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laposta heeft een zeer degelijk systeem dat super gebruiksvriendelijk is. De ondersteuning die je hier krijgt is supersnel en van een uitstekende kwaliteit. Vroeger was ik een Mailchimp gebruiker, maar die zien me niet meer terug. Blij dat ik Laposta ontdekte!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In de avond een mail gestuurd met een vraagje, paar uur later al reactie. En dat voor een gratis abonnement! Super blij mee.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fred Klopper heeft mij heel snel en goed geholpen! Ik ben soms zo blond.. en hij kennelijk niet.. Supper fijn..

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over jullie dienst Laposta. Echt geweldig! Ga zo door!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel fijn intuïtief programma met mooi resultaat! Bij foto's vind ik het lastig om de exacte afstelling te bepalen. Het programma werkt bij ons alleen via Firefox.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik krijg een aanmeldformulier op mijn website maar niet voor elkaar. Het is een chamber of 100 deuren en steeds weer terug naar kamer 1. Word moedeloos....

  • Gebruikersgemak
  • Service N.v.t.
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend!

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij switchten een aantal weken geleden over van bedrijf X naar LaPosta. De reden? Gebruiksvriendelijker en meer mogelijkheden. In de afgelopen weken de nodige honderden adressen handmatig ingevoerd in Laposta. Vandaag een 2-tal doelgroepen(Campings en Buro's Nederland) geëxporteerd en geïmporteerd van het oude naar het nieuwe systeem.En wat schetst onze verbazing? Laposta beschuldigt ons ervan dat het geen betrouwbare adressen zijn terwijl we ze in de afgelopen jaren zelf verzameld hebben. Men boycot de verzending van nieuwsbrieven die wij willen gaan verzenden. Uitgelegd hoe het zit maar men gelooft ons niet. Hebben we mooi voor de kat zijn k.. zitten werken de voorbije weken en worden we ook nog (verdekt) uitgemaakt voor oneerlijk. Dachten we eindelijk de oplossing gevonden te hebben krijgen we dit. Nou jullie zijn bedankt Laposta en toekomstige gebruikers zijn gewaarschuwd.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er zijn steeds meer mailadressen die een bounce geven. De laposta nieuwsbrief wordt niet geaccepteerd. Dit terwijl ik de meeste gewoon wel kan e-mailen. Dat is jammer en is extra werk deze mensen dan de link te mailen met de webversie.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer goed en gemakkelijk te bewerken

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig programma met een mooie uitstraling voor onze leden.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Eén van de weinige bedrijven waar ik echt het gevoel heb dat er wordt meegedacht, waar veel mogelijk is. Er wordt snel gereageerd op vragen. En het programma zelf is zeer gebruikersvriendelijk.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed geholpen door Fred Klopper

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De opzet van Laposta is goed doordacht. Toch loop je soms tegen iets aan waar je niet uitkomt. Mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord, heel plezierig.

  • Gebruikersgemak
  • Service
  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

Berkelkade 14-B

7201 JE Zutphen

[email protected]

Over Laposta

Met Laposta kun je professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.