ik kan zo veel mensen blij maken met een gedicht op maandagmorgenn

Al 10 jaar doe ik dit en ik ben Laposta dankbaar dat ik dit zo kan doen

Nederlands, helder en eenvoudig om mee te werken

Ik werk ook met Mailchimp, maar Laposta heeft toch mijn voorkeur. Het zit in Nederland, het werkt prettig en je hebt met een gratis account minder beperkingen.

Prima tool voor nieuwsbrieven.

Een soepele manier van werken met mooi resultaat.

Makkelijk, leuk en geweldig

Ik had nooit gedacht dat ik een leuke nieuwsbrief zou kunnen maken. Het is me toch al een aantal keer gelukt met een openingsratio van 80%. En het is makkelijker dan ik dacht. Echt een fijn programma, met veel mogelijkheden. Allemaal vriendelijk en prima uitgelegd. Ook de resultaten bekijken is handig!

Ik wil graag iemand toevoegen, maar het systeem zegt dat ze er al in staat. Dus niet! Hoe kan ik dit veranderen?

Beste Anita, Dan komt de relatie al voor onder de afgemelde adressen (het tabje ernaast). Stel je vragen gerust via [email protected].

Super snelle reactie

Binnen 2 minuten had ik een reactie op mijn vraag. Ook kan er meer met het gratis account dan ik had verwacht. Super.

gebruiksvriendelijk met beperkingen in gebruik.

Het opstellen van een nieuwe campagne of nieuwsbrief is over het algemeen gebruikersvriendelijke te noemen. Echter, de mogelijkheden zijn beperkt in creativiteit en dat ervaar ik als jammer. Voorbeeld: wanneer ik in een tekstblok een extra foto wil plaatsen ter illustratie blijkt dit niet mogelijk. zo ook het creatief manipuleren met de compositie en de verhoudingen tussen afbeeldingen en tekst. Het is over het algemeen een kwestie van rechtuit - rechtaan. Strak in het gelid met wat formats als variatie. Het zou mooi zijn wanneer je de compositie zou kunnen vormen met dezelfde mogelijkheden als in Powerpoint bijvoorbeeld.

Beste Frans, E-mailprogramma's bieden wat vormgeving betreft minder mogelijkheden dan websites. Toch kun je door het gebruik van kolommen en de afwisseling van blokken prima doen wat je hierboven aangeeft. Als je even mailt naar [email protected] kunnen we je laten zien hoe.

Geweldig intuitief programma

Mijn ervaringen met La Posta zijn uitsluitend positief. Nog voor ik heb bedacht wat de volgende stap zou moeten zijn, heeft La Posta die al voor mij bedacht. Kortom, erg tevreden met het programma!

Super handig

Laposta is een heel gemakkelijk te gebruiken tool voor nieuwsbrieven. Hun helpdesk is deskundig en reageert snel. Heel tevreden!

Snel, simpel en overzichtelijk.

Net begonnen met het programma maar ben er al in thuis. En heel overzichtelijk wat de resultaten zijn van de mail.

Mailen via Laposta is super makkelijk en helder. Mailadressen importeren, campagnes maken, link om in te schrijven voor de nieuwsbrief op onze website: duidelijke info, en in 't Nederlands, zo fijn. Zo blij dat EPC Kennemerland overgestapt is. En voor EPC ook nog gratis.

Werkt geweldig voor mij

Wat ik vervelend vind: ik had een testmail gestuurd naar 4 personen. Daarna een aantal dingen verbeterd. Dan is het toch lastig om die mail vervolgens door te sturen. Uiteindelijk heb ik een kopie gemaakt en die doorgestuurd....

Beste Yvonne, je kunt hiervoor testmails versturen (in Stap 4 bij het maken van een nieuwsbrief).

Zeer praktisch en toegankelijk!

Laposta is een mailprogramma waar je snel je weg in vindt en waar ik makkelijk een superleuke nieuwsbrief in heb gemaakt. Praktisch en toegankelijk!

Het systeem is intuïtief en handig.

Nieuw voor mij. Ik was er snel mee weg: het systeem laat zich makkelijk gaandeweg verkennen en haperde tot nog toe niet. Het is intuïtief en handig. Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd weer met de blokken zou spelen :) Het is inderdaad erg prettig o mee te 'werken', des te meer omdat het resultaat fraai oogt.

ge-wel-dig!

Jaren geleden was ik op zoek naar een Nederlands bedrijf voor mooie nieuwsbrieven, gebruikersvriendelijk en met een goede persoonlijke service. Ik ben namelijk wat ouder en behoorlijk digibeet. Laposta maakt dit allemaal waar en ik heb dus altijd iedereen Laposta aangeraden. Ik maakte jarenlang gebruik van de betaalde service, maar sinds een jaar zit ik net onder de grens en was dus benieuwd of ik zomaar terug zou kunnen gaan naar een gratis account. En ja hoor, ik sprak hun voicemail in en het was gelijk geregeld. Dat noem ik nou een 100% top-service. En daarom heb ik deze revieuw geschreven. Als dank.

gewoon goed na gewenning

LaPosta is bij het begin vrij complex ... dit is bij Mail Chimp nog véél complexer. Na verloop van tijd en na zo'n 6 tal nieuwsbrieven krijg je de routine en heb je meer doorzicht iin het geheel. conclusie : aan te bevelen !

Goed programma om mee te werken, mooi resultaat!

Het kostte mij veel moeite om de adressen in te voeren. Daarbij kreeg ik van Fred goede aanwijzingen via de mail en is het uiteindelijk zeker gelukt. Om in een sjabloon te werken bleek dat wanneer ik iets in mijn tekst wil wijzigen dat ik ineens het hele blok kwijt was. Dat zou wat mij betreft duidelijker met aanwijzingen begeleid mogen worden. Verder alleen maar lof, mooie nieuwsbrief geworden en leuk om de 'kijkcijfers' te kunnen zien. Heel veel dank aan Fred die mij met veel geduld begeleiding heeft gegeven!

heel simpel, prettig en doeltreffend

Laposta werkt kipsimpel, geeft heel veel feedback over je nieuwsbrief. Kortom: heel prettig om mee te werken.

Goede service en professionele nieuwsbrief

Ik maak sinds een jaar de nieuwsbrief voor een sportfietsenwinkel met LaPosta. Fijn dat hier een gebruiksvriendelijke, Nederlandse medium voor bestaat. Recent ook telefonisch contact gehad met een paar vragen, die zeer vlot beantwoord werden.

Al 6 jaar gebruiken wij Laposta met plezier!

Eenvoudig en makkelijk Nieuwsbrieven maken.

Laposta is een geweldige service!

Heb gewerkt met phpList en Mailchimp, maar voor mij is Laposta de winnaar: het werkt redelijk intuïtief en heeft veel mogelijkheden die ik nog moet onderzoeken. Daar komt bij dat het is gratis is en dat is voor onze vereniging, Historische Vereniging Vlaardingen extra prettig.

Bijna perfect.

Zeer gebruiksvriendelijk, duidelijk. Geen overbodige franjes maar op en top basic. Ik mis alleen een app. Vriendelijke groeten, Marc-Pieter mdmedia & partners

Even de instructie en knoppen bestuderen en daarna eenvoudig in het gebruik.

Makkelijk in het gebruik, goed inzicht in de respons en verzendlijst

Bij vragen word ik altijd heel snel geholpen

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.