Het werkt super

Het enige dat ik mis (maar misschien ligt dit wel aan mij hoor ) dat wanneer er een verjaardagsmail is verzonden , ik niet snel kan vinden naar wie de mail is gestuurd. Wellicht een verbeterpuntje? Voor de rest raad ik iedereen aan deze Laposta nieuwsbrief te (gaan ) gebruiken. Je zal er geen spijt van krijgen. Hopelijk houden ze deze service die ze nu leveren nog minimaal 30 jaar vol

Hoi Theo, bedankt voor je positieve reactie! Je kunt onder Resultaten / Kijkcijfers / Verzenden (tabje aan de rechterkant) zien aan wie je verjaardagsmail allemaal gestuurd is.

Zo eenvoudig in gebruik!

Om alle leden van onze club steeds op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes en te verrassen op hun verjaardag maak ik op een simpele manier gebruik van Laposta.

Handige nieuwsbrief tool

Handig, duidelijk en logische nieuwsbrief maker. Resultaat ziet er meteen goed uit. Heldere statistiek.

Gebruikersvriendelijk, veel mogelijkheden

Ik ben als hobbyist die toch een maillijst wil aanbieden erg tevreden met het gratis account. Ook het idee van de credits die je kunt kopen wanneer ik wellicht meer mensen wil bereiken vind ik fijn. Goede wordpress plug-ins maken het af :-)

KISS (Keep It Stupid Simpel)

Doet precies wat er moet gebeuren. Geen platform met veel te veel toeters en bellen. Toch kun je precies alles instellen en gebruiken!

ineens verandert het adres van waaruit ik een nieuwsbrief kan versturen

Ineens verandert het adres van waaruit ik steeds een nieuwsbrief heb kunnen versturen en ik weet absoluut niet hoe dit op te lossen. Ondertussen kreeg ik feedback, heb het probleem kunnen oplossen en is alles zoals voorheen wee prima in orde.

Eenvoudig en overzichtelijk een verandeming t.o.v. mailchimp

Veel mogelijkheden maar toch eenvoudig en overzichtelijk. Een eerlijke prijs en (zelfs telefonisch) bereikbare support maken dit een echter aanrader voor het versturen van je nieuwsbrieven.

jammer dat het ineens niet meer werkt met Gmail

ineens werkt het programma niet meer met een gmail account

Beste Deborah, Dat klopt, en hier kunnen we helaas niets aan doen. Het zijn nieuwe regels van Gmail. We hebben geprobeerd je hier zo goed mogelijk over te informeren.

Ik heb hulp nodig

Ik heb hulp nodig

Beste Anna, je kunt een mailtje sturen naar [email protected].

moeilijk geworden in hanteren . Moet nu de computer man van ons dorp vragen om hulp. Uw hulp was nie

Beste Laposta, Mijn bestand lijkt niet in orde. met de handleiding van U lukt het mij niet om mijn nieuwsbrieven te versturen. Kunt u mij helpen ? Dank U wel.

Beste Nanja, Jammer dat we je niet hebben kunnen helpen!

Al jaren werkt het rondzenden van de nieuwsbrieven heel goed

Wij, BPA Venlo, hebben al meer dan 100 nieuwsbrieven via Laposta verzonden. Hierdoor houden wij vele deelnemers actief. Vele oudere deelnemers reageren alleenop de nieuwsbrief, via de site is te moeilijk.

Top User interface

Wel een tip. De nieuwsbrieven komen in de stroken op je mobiel niet mooi over. Wat ik bedoel: de titel, de persoonlijke boodschap, de tekst ‘bekijk de webversie’ en de eerste regels van de nieuwsbrief plakt laposta in de strook (melding) op je telefoon zonder spatie tussen die regels aan elkaar. Het zijn de invulvelden die je gebruikt om een mailing te maken. Ik zou Graag een foto sturen van wat ik bedoel. Het zou top zijn Wanneer jullie dat kunnen oplossen. Het heeft te maken met de ruimte die er tussen velden gecreëerd wordt. Fijne avond. Groet Femmeke

Beste Femke, Dank voor je positieve review! We ontvangen graag je mailtje op [email protected].

Mooi en overzichtelijk programma

Aantal belangrijke kenmerken: - voldoet aan nederlandse wetgeving - in nederlandse taal, werkt toch net iets lekkerder dan in het engels - zeer overzichtelijke resultaten en feedback - voldoende creatieve mogelijkheden om een mooie nieuwsbrief te maken - snelle antwoorden bij service navragen

Zeer gebruiksvriendelijk

Mooie heldere lay-out, zeer gebruiksvriendelijk en ook nog eens gratis te gebruiken tot 2000 relaties. Ik ben er blijk mee!

la posta maakt voor ons heel veel mogelijk

In een organisatie van 70 vrijwilligers is communicatie met elkaar en met wijkbewoners erg belangrijk. La Posta geeft ons hier een geweldige ondersteuning bij! Ook de helpdesk is fantastisch de enkele keer dat we er niet helemaal uitkomen met de documentatie. Alle lof voor dit produkt!

Wat een super en super makkelijk programma is dit. Had ik jaren eerder moeten weten:)

Super tevreden!

Wij schrijven onze nieuwsbrieven al jaren met Laposta. Het is een heel gebruikersvriendelijk systeem en ook als we hulp nodig hebben, worden we altijd snel, vriendelijk en goed geholpen. Aanrader!

duidelijk, makkelijk

Makkelijk, duidelijk programma. Snel begrepen

Voor het doel een zeer goed programma

Makkelijk te bedienen waardoor de realisatie van een nieuwsbrief snel en netjes te doen is. Met het overzicht van de resultaten heb je een goed inzicht hoe de ontvangers met de nieuwsbrief omgaan.

Positief

Eenvoudig in gebruik

Heel gebruiksvriendelijk

Leuk om grote mailing te versturen

Goede support!

Super ervaring met La Posta.

Heel fijn programma om geautomatiseerd nieuwsbrieven te versturen, én niet onbelangrijk: gratis.

Wij hebben een ledenbestand van ongeveer 1500 leden. Regelmatig sturen wij nieuwsbrieven en je kan zien wie deze geopend heeft. Oók heel fijn dat we ieder lid een verjaardagswens kunnen sturen die gepersonaliseerd is. Heel veel mogelijkheden die ik nog aan het ontdekken ben. Als je een vraag hebt, heb je vrij snel een antwoord van de helpdesk.

Toppie

Zeer vlotte communicatie van de support medewerkers. De basis lay-out is er nog wat verbetering nodig. Bepaalde zaken zijn enkel mogelijk via work-a-round.

Fijn en snel contact

Niets dan lof over de fijne en snelle manier van communiceren. Er zijn genoeg tools om met Laposta een leuke en professionele nieuwsbrief te maken.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.