Zéér gebruikersvriendelijk en laagdrempelig voor kleine verenigingen en stichtingen!

Zeer gebruikersvriendelijk en veel mogelijkheden. En als je als gratis gebruiker een vraag hebt en die via de mail stuurt, krijg je vrijwel per omgaande bericht! Wim Vereniging de Muurkrant Radio Hollands Palet

J..H.T

??????????????????????????????

• Would you recommend us? Yes

Goede eerste ervaring

Sterk communicatie middel toepassing

Duidelijke uitleg

Eerst gekeken naar mailchimp, maar dit werkt veel beter

Wat een fijne software, ik ben er heel blij mee! Super mooie nieuwsbrieven, zeer aan te bevelen.

Moeizame organisatie met geen flexibiliteit

Ik heb de nieuwsbrief gebruikt voor een evenement wat wij elk jaar organiseren. De deelnemers breng ik periodiek op de hoogte. Omdat dat deel dezelfde zijn en deels nieuwe elk jaar vervang ik de relaties elk jaar. Ik kwam nooit boven de twee duizend uit maar op enig moment werd ik geblokkeerd omdat ik alles bij elkaar er al meer dan 2000 had gehad hoewel ik op dat moment maar ca 1400 relaties had in de database. Wat ik ook probeerde om het uit te leggen. Er was geen beweging. Zo flexibel als een loden pijp helaas. Ben toen maar weer naar mailchimp gegaan.

Beste Antoon, ons programma is gratis tot 2.000 relaties. Maar het is niet de bedoeling steeds lijsten te verwijderen om onder deze limiet te blijven. Op deze manier zouden namelijk ook organisaties die (veel) meer dan 2.000 relaties hebben ons programma gratis kunnen gebruiken.

Gebruiksvriendelijk en een vriendelijke helpdesk

La Posta hebben we inmiddels bij een paar klanten aanbevolen en die zijn er enorm blij van geworden. Het is gebruiksvriendelijk, intuitief en vooral lekker Nederlands. De helpdesk is vriendelijk en behulpzaam. In enkele handelingen richt je een strak en modern uitziende nieuwsbrief in. Met de drag&drop techniek is het ook voor de minder technische gebruikers het maken van een nieuwsbrief heel eenvoudig. Voorheen waren we gebruikers van de Amerikaanse concurrent, maar we zijn helemaal om!

Makkelijk toegankelijk programma

Makkelijk toegankelijk programma

Laposta is makkelijk in gebruik

Met Laposta kun je snel en makkelijk een nieuwsbrief opzetten en versturen. Ik werk er met plezier mee!

Super programma

Heb al met verschillende nieuwsbriefmodules gewerkt maar geen zo handig, veelzijdig en leuk om mee te werken als deze. Je kunt helemaal los gaan met je creativiteit. Naast nieuwsbrieven heb ik het programma ook gebruikt voor het versturen van een agenda voor vergaderingen, inclusief bijlages. Want ook documenten kun je toevoegen, iets dat niet standaard is bij een nieuwsbriefmodule!

Bijzonder mooie nieuwsbrieven!

Het was even wennen, maar het samenstellen en opmaken van een nieuwsbrief is kinderlijk eenvoudig. Als je daarbij ook nog een beetje kennis hebt van css dan is de opmaak een fluitje van een cent. De support is grandioos als je eens ergens even niet uit komt. Bovendien ontvang je goede tips om je nieuwsbrief er perfect uit te laten zien!

Toegankelijk met vele applicaties!

Klantgericht, efficiënt, effectief!

Hele fijne toepassing!

Ik gebruik Laposta nu een tijdje voor een vrijwilligersoranisatie met weinig poen. Het is fijn dat het gratis is. En als je het dan eenmaal gebruikt, dan ontdek je het scala aan mogelijkheden. Het heeft ons al zoveel uren bespaard die we anders aan handmatige lijstjes kwijt zouden zijn! Ik ben fan!

duidelijke taal, makkelijk in gebruik, super service

Als holistische huidtherapeut ben ik vooral en ook het liefst bezig met behandelingen in de salon. Email marketing is dan ook niet mijn hobby maar hoort nu eenmaal bij het ondernemen. Laposta maakt alles een stuk leuker. Het is super fijn dat alles in het Nederlands is beschreven. (en ook nog eens met een prettig goed leesbaar lettertype). Omdat alles in duidelijke stappen beschreven is kost het me ook niet zoveel tijd om bijvoorbeeld een e-mail funnel op te zetten. Aromatische groet, Chantel van Eijsden Beauty & Health for Body & Mind

tot nu toe super

Als klein bedrijf gebruik van nieuwsbrieven icm segmentatie . Redelijk makkelijk te gebruiken. Juiste werkwijze nog even vinden daar ik geen kenner ben.

Zeer fijn om mee samen te werken

Ik ben zeer tevreden over Laposta, de mogelijkheden en de samenwerking.

heel veel functies makkelijk toegankelijk

LaPosta maakt me het supermakkelijk om een nieuwsbrief samen te stellen. Geen gezoek, bij alles heldere uitleg, en veel overzichtelijke functies!

Prima programma

Makkelijk als je nieuwsbrieven wil versturen. Ik maak al jaren gebruik van Laposta voor mijn vereniging.

Slecht

Zie de verschillende e-mals die ik vandaag verstuurde naar de helpdesk zonder een bevredigend antwoord en of oplossing te mogen ontvangen.

Beste Jacqueline, We hebben ons best gedaan om je te helpen. Jammer dat dat uiteindelijk toch niet gelukt is!

Tevreden over het programma Laposta

Ik gebruik al enkele jaren dit programma en ben erg tevreden over de functies. Sinds kort voor de eerste keer mail contact gehad met een medewerker i.v.m. een vraag in het programma, alleen na 2x contact te hebben gehad weet ik helaas nog steeds niet wat ik moet doen. Heb 2 welkomstmails actief, 1 oude en 1 via automation .. De oude moet gedeactiveerd worden maar ik wordt alleen naar een link verwezen waar ik het niet uit kan halen, ook na voor de 2e keer contact gelegd te hebben.

Helder en zeer gebruikersvriendelijk

Makkelijk in de opmaak en mooie layout Fijn dat alles in het Nederlands wordt uitgelegd.

Blij met laposta

Laposta is voor mij een uitkomst. Simpel in gebruik, met mooie resultaten.

Ik ben een beginner en vind het nu al leuk

gebruikte een lijst klanten van mijn leverancier en xerd geblokkeerd.

Best dat ze er dan mee stoppen. Waarvoor dienen mailings anders?

Beste Patrick, zoals we je al schreven mag je volgens de Nederlandse wet alleen mailen aan bestaande relaties. Daar was bij jouw lijst geen sprake van.

Geweldig!

Vorige week met Laposta begonnen en wat super. Duidelijk en overzichtelijk! Heel blij mee

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.