In de reclame map

Wij zijn overgestapt naar LaPosta om onze donateurs iedere week te voorzien van een mail, echter komt deze mail bij de helft van de donateurs in de reclamemap waardoor zij deze vrijwel altijd over het hoofd zien. Dit is niet wat LaPosta beloofd op de site

Geweldige applicatie!

We gebruiken Laposta nu enkele maanden. Hoewel we < 2000 ontvangers hebben, en dus gratis gebruik maken van het systeem, is de ervaring heel positief, daarom ook 5 sterren gegeven.

Geweldig om leden actief te houden

Door mijn Nieuwsbrieven via Laposta kan ik de gepensioneerden groep actief houden. Ik stuur een korte mededeling en zij kunnen daarna alles op onze site bekijken. Zeer goed

Goede ervaring

Zie boven

Makkelijk programma en super helpdesk!

Ben nu 2 maanden bezig met Laposta en vind het fantastisch. Makkelijk te maken en als je hulp nodig hebt heb je snel antwoord.

Fijne en snelle service

IK was niet altijd helemaal tevreden over de werking. Maar als er iets is, krijg je snel reactie en wordt er met je mee gedacht. Goedkoper en duidelijker dan Mailchimp.

humm... ik maak er twee van... of nog een paar.

layout.. handig en makkelijk adressering.. onhandig en lastig te vinden hoe in te vullen. de overzet van mailchimp neemt wel mijn oude tags over, maar ik kan bij jullie niet vrije tags maken. en dan zijn de afbeeldingen van spotify and instagram.. niet in de pdf versie zichtbaar.

Beste Anita, Je kunt wel zelf tags toevoegen hoor. En ik ben benieuwd wat er mis gaat met de afbeeldingen! Zou je even naar de helpdesk willen mailen? Dan kunnen we ernaar kijken.

Makkelijk, veel opties en zeer profesioneel

Tot voor kort werkte ik al jaren met een duur betaald programma met veel minder opties en wat veel ingewikkelder was. Vandaag ontdekte ik Laposta. Wat een verademing! Overal goede uitleg, super veel opties en het geheel ziet er beter/mooier uit dan het betaalde programma. Uiteindelijk zal ik zeer waarschijnlijk gebruik gaan maken van de betaalde versie. Het is zeker een aanrader...en dat zal ik ook zeker doen. Jammer dat ik het niet eerder ontdekt heb. Maar beter te laat dan nooit!

Heel gebruiksvriendelijk

Compleet pakket

Super handig!

Met gemak en eenvoudig een nieuwsbrief te maken! Prima vormgevingen en tips! Maak er graag gebruik van!

Heel handig om nieuwsbrieven etc te versturen

De helpdesk is snel en prettig. De sjablonen zijn gebruiksvriendelijk,

Teleurgesteld

Ik krijg van meerdere leden dat zij geen nieuwsbrief hebben ontvangen. Zelf heb ik alle emailadressen gecontroleerd omdat ik de vorige keer ook al deze klachten had gekregen. Overigens is heel vervelend dat ik geen NB kan nazenden als de geadresseerde al in de zending erbij zat. Jammer, hoe kan er alsnog een nazending geschiedden. Verder tevreden mvrgr. J.v.Mierle

Beste J.v.Mierle, Het gebeurt vrijwel nooit dat mails helemaal niet aankomen. Als je je accountnummer naar de helpdesk mailt, dan kunnen we kijken wat er aan de hand is. Vriendelijke groet, Stijn van der Ree

super!

Met La Posta verzenden wij al meerdere jaren (en tot volle tevredenheid) onze nieuwbrieven.

Prettig mail programma

Prettig mail programma met voor mij genoeg mogelijkheden

Werkt perfect en top-helpdesk!

Nog niet zo lang bezig met Laposte. De eerste mailings zijn reeds gemaakt. Nog paar keer wat onwennig, maar mede door hulp van Helpdesk meteen de goede tips gekregen. Het programma is heel gebruiksvriendelijk en alle ondersteuning is in het Nederlands.

Werkt prima.

Blij mee

Ik ben heel blij met Laposta. Vooral het feit dat het in het Nederlands is. Nu snap ik tenminste wat er staat als ik hulp zoek.

Redelijk

Ik vindt het jammer dat ik niet achteraf, kan kiezen om alsnog van de laatste nieuwsbrief een sjabloon te maken.

Beste Jeroen, Als je een kopie maakt van je laatste nieuwsbrief, dan kun je er in Stap 4 een sjabloon van maken.

Gebruiksvriendelijk en professioneel

LaPosta is een zeer fijn en gebruiksvriendelijk programma. Het maken van nieuwsbrieven is eenvoudig, met redelijk wat aanpassingsmogelijkheden. Verder staat het met privacybescherming goed en is de helpdesk zeer vlot en meedenkend.

een heel goede "club".

vragen worden heel snel beantwoord en er wordt naar oplossingen gezocht.Dus goede service en goede contacten.

prima systeem

prima systeem. Ik werk ook met mailchimp. Dat werkt ongeveer hetzelfde. Laposta is iets eenvoudiger maar heeft minder mogelijkheden. Ik zou graag willen zien wie de mail geopend heeft.

Beste Jeroen, Bedankt voor je reactie. Je kunt uiteraard wel zien wie je nieuwsbrief geopend heeft (en wie geklikt etc.), onder Resultaten / (nieuwsbrief aanklikken) / Kijkcijfers.

Fantastisch programma

Het eigen maken van een nieuw programma kost altijd wat tijd. Bij Laposta gaat dit op heel makkelijke en snelle wijze. Zeer gebruiksvriendelijk, goeie functies en het geheel ziet er zeer professioneel uit!

snel met duidelijke uitleg beantwoording

Altijd als er een vraag per mail gesteld wordt, betr. een probleem, ontvang je direct antwoord met een duidelijke uitleg!

Wat een goede service!

Ik ben niet technisch aangelegd maar zoek wel graag dingen uit. Er worden hoede tips gegeven maar die gaan mij soms duizelen....of ik wil te snel... Maar heb je een vraag aan LaPosta dan wordt je super vriendelijk en snel geholpen! Dankjewel jullie wel. MVrGr Diana Gommers Aloe Voor U #aloevooru

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.