Geweldige hulp bij nieuwsbrief maken!

Na diverse blunder v.w.b. het invullen mijnerzijds is het nu een geweldig en zeer gemakkelijk te hanteren programma. Chapeau, ik heb grote bewondering voor wat je met dit gratis te gebruiken programma kunt en mag! Bedankt!!!!

Makkelijk en best wel gebruikersvriendelijk

Bij mijn eerste test was aangenaam verrast over het gemak.

Fijn programma

Fijn programma en prima contact.

Erg gebruiksvriendelijk om nieuwsbrieven mee te verzenden.

Laposta is een heuse openbaring na het gebruik van hotmail of Gmail. Het aanbod van mogelijkheden is voldoende om jouw gepersonaliseerde nieuwsbrief naar je klantenbestand te sturen.

Super fijn om mee te werken en nog gratis ook

Prettig en fijn om mee te werken. Grafisch mooi. Logo onderaan niet storend bij gratis versie

Super samenwerking

Als ondernemer werk ik veel met het systeem van Laposta. Ervaar het systeem als super prettig en het team staat gauw klaar met advies en ondersteuning. Zeker een aanrader!

Zonder Laposta zou ik niet zo gemakkelijk zoveel mooie emails kunnen verzenden

Goed en gebruiksvriendelijk programma om emails te maken en te verzenden. Ik gebruik het voor twee verschillende stichtingen. Opmaken van zeer goed uitziende mailtjes gaat heel gemakkelijk. Verzenden naar honderden ontvangers tegelijk (geïmporteerd uit een Excelbestand) gaat prima. En het is gratis (tot 2000 mailtjes per zending).

Helemaal TOP

Eenvoudig in verbruik en uitstekende service.

Eenvoudig te gebruiken en prima servicedesk

Werkt intuïtief en als ik een keer een vraag heb, krijg ik snel en adequaat antwoord.

Geweldig (gratis!) programma

Voor onze doprs-nieuwsbrief gebruiken wij de gratis versie van Laposta (tot 2000 abo's). Geweldig programma, inclusief gratis en razendsnelle helpdesk! De enige tegenprestatie is de vermelding van de naam onderaan je nieuwsbrief Gelet op gebruiksgemak en fraaie mogelijkheden ook een aanrader als je t commercieel wil gebruiken denk ik.

Gewoon heel erg goed!

Zelfs in het weekend met een gratis account staat de klantenservice voor je klaar.

Gewoon prima!

Ik gebruik La Posta nu al enige jaren en verschillende omgevingen. Ze zijn zeer klantvriendelijk, reageren heel snel op eventuele vragen (zelfs op onnozele vragen) en het systeem zelf biedt alle mogelijkheden. Heel fijn dat dit beschikbaar is voor de ANBI-instellingen waarvoor ik het (gratis) gebruik!!

Makkelijk om mee werken

La Posta werkt heel makkelijk om nieuwsbrieven te versturen. Groot voordeel natuurlijk ook dat het geheel in het nederlands is.

Helder, Nederlands, makkelijk in gebruik.

Toegankelijk programma, makkelijk in gebruik,

waardeloos

ik vind Laposta waardeloos werken nadat het veranderd is. ik wil een nieuwsbrief die ik gemaakt heb bewerken, maar dat is toch een puzzel. ik geef het op. anita Boots.

Beste Anita, Misschien bedoel je een ander programma? Ons programma is niet veranderd. En als je een vraag hebt over de werking dan kun je die altijd stellen via helpdesk@laposta.nl. We helpen je dan graag op weg.

zeer toegankelijk voor een digitaal 'laag geletterde'

Eerst Mail Chimp geprobeerd, dat schoot niet op. Vervolgens gelukkig geworden met jullie service

Heel erg blij mee

Ik gebruik Laposta al vele jaartjes. Het is gemakkelijk in gebruik en je kunt van verschillende templates gebruik maken. Het is fijn dat ik eerst mezelf een testmail kan sturen...dan kan ik eventuele fouten nog herstellen. Heel erg tevreden mee! Als er even een technisch probleem is, wordt ik altijd snel geholpen met een oplossing!

Meteen als crimineel bestempeld

De door mij aangeleverde klantenlijst wordt zonder opgaaf van reden niet geaccepteerd. Niet even een uitleg waarom, gewoon niet. Heel slecht!!!! Nu is Laposta in het bezit van mijn klantenbestand en mijn gegevens. Ben benieuwd hoe zij dan nu met deze gegevens omgaan.

Beste Xander, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Helaas is het zo dat er mensen zijn die misbruik proberen te maken van ons programma (spam versturen). Het komt daarom een enkele keer voor dat we een lijst moeten afkeuren.

Ik gebruik voor onze vereniging de gratis versie. Dit tot volle tevredenheid. Gebruisvriendelijke n professioneel. Top!

Ik vind het plezierig werken met Laposta. Functioneel, klantgericht.

Effectief, functioneel, klantvriendelijk.

Perfect!

Laposta is de perfecte manier om informatie naar een grotere groep te sturen. Eenvoudig in gebruik en betrouwbaar.

Opgelost

het probleem is opgelost! Fijn dat het werk niet verloren is gegaan!! Merci

Nieuw account aanmaken onmogelijk

na mijn account te hebben verwijderd kan ik geen nieuwe aanmaken. Net een mailing gemaakt en veel tijd ingestoken, blokkeren ze je na al je werk. Niet zo fijn zeg maar. Wanneer je niet geblokkeerd wordt, is het een fijne service.

Beste Joël, Dat is niet de bedoeling. Had je al contact met ons opgenomen? Ik kan niets vinden onder je e-mailadres. Als je even mailt met helpdesk@laposta.nl dan zoeken we het uit. Waarschijnlijk kunnen we je account nog terughalen.

Super gebruiksvriendelijk, en gratis...ongelooflijk!

Op een paar tekortkomingen na, bijvoorbeeld, het niet goed werken van css aanpassingen in de broncode, is dit een superleuke en goede nieuwsbrief generator met meer dan voldoende opties voor leuke campagnes.

Bedankt voor je mooie beoordeling Jeroen! Zou je ons kunnen laten weten wat er niet lukt met css in de nieuwsbrief? helpdesk@laposta.nl.

Ongekende service!

Zit ik om 23.00 uur op vrijdagavond 12 juni 2020 een nieuwsbrief te maken en ontstaan er grote problemen met mijn account... Ondanks het late tijdstip word ik onmiddellijk en goed geholpen. Dat getuigt van klantvriendelijkheid, terwijl ik - met mijn gratis versie -niet eens een echte klant ben. Hulde!

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.