waardeloos

ik vind Laposta waardeloos werken nadat het veranderd is. ik wil een nieuwsbrief die ik gemaakt heb bewerken, maar dat is toch een puzzel. ik geef het op. anita Boots.

Beste Anita, Misschien bedoel je een ander programma? Ons programma is niet veranderd. En als je een vraag hebt over de werking dan kun je die altijd stellen via helpdesk@laposta.nl. We helpen je dan graag op weg.

zeer toegankelijk voor een digitaal 'laag geletterde'

Eerst Mail Chimp geprobeerd, dat schoot niet op. Vervolgens gelukkig geworden met jullie service

Heel erg blij mee

Ik gebruik Laposta al vele jaartjes. Het is gemakkelijk in gebruik en je kunt van verschillende templates gebruik maken. Het is fijn dat ik eerst mezelf een testmail kan sturen...dan kan ik eventuele fouten nog herstellen. Heel erg tevreden mee! Als er even een technisch probleem is, wordt ik altijd snel geholpen met een oplossing!

Meteen als crimineel bestempeld

De door mij aangeleverde klantenlijst wordt zonder opgaaf van reden niet geaccepteerd. Niet even een uitleg waarom, gewoon niet. Heel slecht!!!! Nu is Laposta in het bezit van mijn klantenbestand en mijn gegevens. Ben benieuwd hoe zij dan nu met deze gegevens omgaan.

Beste Xander, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Helaas is het zo dat er mensen zijn die misbruik proberen te maken van ons programma (spam versturen). Het komt daarom een enkele keer voor dat we een lijst moeten afkeuren.

Ik gebruik voor onze vereniging de gratis versie. Dit tot volle tevredenheid. Gebruisvriendelijke n professioneel. Top!

Ik vind het plezierig werken met Laposta. Functioneel, klantgericht.

Effectief, functioneel, klantvriendelijk.

Perfect!

Laposta is de perfecte manier om informatie naar een grotere groep te sturen. Eenvoudig in gebruik en betrouwbaar.

Opgelost

het probleem is opgelost! Fijn dat het werk niet verloren is gegaan!! Merci

Nieuw account aanmaken onmogelijk

na mijn account te hebben verwijderd kan ik geen nieuwe aanmaken. Net een mailing gemaakt en veel tijd ingestoken, blokkeren ze je na al je werk. Niet zo fijn zeg maar. Wanneer je niet geblokkeerd wordt, is het een fijne service.

Beste Joël, Dat is niet de bedoeling. Had je al contact met ons opgenomen? Ik kan niets vinden onder je e-mailadres. Als je even mailt met helpdesk@laposta.nl dan zoeken we het uit. Waarschijnlijk kunnen we je account nog terughalen.

Super gebruiksvriendelijk, en gratis...ongelooflijk!

Op een paar tekortkomingen na, bijvoorbeeld, het niet goed werken van css aanpassingen in de broncode, is dit een superleuke en goede nieuwsbrief generator met meer dan voldoende opties voor leuke campagnes.

Bedankt voor je mooie beoordeling Jeroen! Zou je ons kunnen laten weten wat er niet lukt met css in de nieuwsbrief? helpdesk@laposta.nl.

Ongekende service!

Zit ik om 23.00 uur op vrijdagavond 12 juni 2020 een nieuwsbrief te maken en ontstaan er grote problemen met mijn account... Ondanks het late tijdstip word ik onmiddellijk en goed geholpen. Dat getuigt van klantvriendelijkheid, terwijl ik - met mijn gratis versie -niet eens een echte klant ben. Hulde!

Als je door hebt hoe het werkt (dat is vrij snel) gebruiksvriendelijk programma

Eenvoudig maar compleet, uitstekende aflevergraad, betaalbaar, en goede service

Als eerste; Laposta is Nederlands en qua beveiliging en privacy dik in orde. Daarbij word e-mail goed afgeleverd en komt niet in spamfolders terecht. Allemaal serieuze kwaliteiten die je voor goed werkende e-mail campagnes nodig hebt. Maar het mooiste is dat het zo makkelijk is om te starten. De drag en drop interface is rijk in opties om snel zelf iets goeds in elkaar te zetten. En de sjablonen helpen je ook goed op weg. Voor elke startende ondernemer is Laposta het e-mail platform om de markt te veroveren. En heb je vragen dan wordt je uitstekend geholpen. Julie Lingerie, Wageningen

Perfect om klanten wekelijks te benaderen en duidelijke informatie wie er klikt

Als bedrijf gebruiken wij Laposta al een aantal jaar. Het is een aanrader qua gebruiksgemak en vooral de informatie na het versturen van een mailing is TOP. Zien wie er klikt, wat ze klikken zodat je nog beter de diensten of producten kan aanbieden via de e-mail. Mooie templates om te gebruiken of zelf maken.

Geweldig begrijpbaar programma en topservice

Het werken met la Posta is heel fijn. Alles is begrijpbaar, logisch en er zijn veel mogelijkheden. Véél fijner dan werken met Mailchimp. Verder is de service, als betalende klant, van de helpdesk echt géwéldig! Snelle reacties, behulpzaam en open voor suggesties van nieuwe mogelijkheden voor het programma.

Ben heel tevreden over LaPosta

Betrokken Nazorg

Per ongeluk adressen gewist,.. Door Stijn teruggehaald Echt GROOT blij mee.

Eenvoudige overstap

Verstuurde onze nieuwsbrieven met programma van de concurrent. Na uurtje Laposta bekeken te hebben bleek functionaliteit uitgebreider te zijn. Database conversie was binnen een uurtje gedaan en nieuwsbrieven volgden een half uur later. Perfect product. Oldtimer Club Leusden

In één woord : fantastisch

Ik werk nu al een aantal jaren met Laposta en mijn conclusie is dat Laposta een betrouwbaar platform is waarmee je nieuwsbrieven ontwerpt en verstuurt. Het serviceniveau en de helpdesk is uitstekend. Bij vragen staat men altijd direct klaarkom met kennis van zaken te helpen. Ook de documentatie is prima op orde. De leercurve van Laposta hierdoor klein, zodat je al heel snel een mooi resultaat hebt dat je naar klanten kan versturen. Laposta is laagdrempelig!! Fijn om mee te werken. Jullie zijn een goed team met een uitstekend product. Hou dit niveau vast.

Testing for memory corruption

TEsting , please ignore this email

Belangrijk voor de WereldWinkelTwello ( een ideële instelling)

Prachtig middel om berichten voor een goed doel te verspreiden

Een keer of drie per jaar maak ik een nieuwsbrief voor een goed doel. Het programma biedt veel mogelijkheden, is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en biedt snel inzicht in de mate waarin het bericht wordt gelezen

Super programma en top begeleiding

Een aanrader

Makkelijk in het gebruik, mooie uitstraling

Pas net ben ik Laposta aan het ontdekken. Het is ideaal om professionele nieuwsbrieven samen te stellen en stijlvolle e-mails te verzenden. Gewoon leuk om ermee te werken!

Geweldig systeem om mee te werken!

Al vele jaren een tevreden gebruiker, nog nooit problemen gehad! En als je een vraag hebt wordt er razendsnel beantwoord, echt een aanrader!

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.