Prima mailoplossing

Ik gebruik Laposta voor een relatief klein groepje lezers. Het werkt gemakkelijk, intuïtief en doet wat 't belooft. Groot voordeel: de data van abbonnees blijft in Europa!

Zelden zo'n perfecte tool gezien

LaPosta is voor mijn doel: (incidenteel nieuwsbrieven aan kleine groepen verzenden) perfect. Goed in te richten, veel lay-out voorzieningen, robuust en zeet gedetailleerde logs van alles wat je maar wil. Ook geschikt voor nerds.

Werkelijk fantastisch !

Alles wat voor een goeie nieuwsbrief-verzorging nodig is, is met Laposta beschikbaar. Beter dan MailChimp. Wat mij betreft een 10. Dank. Mijn tip zou zijn 'laat je niet door een andere partij overnemen', hou alle originele visie achter Laposta veilig. Nogmaals dank.

Adequaat, efficiënt, effectief.

Heel goed weekend programma.

Geweldige service

Gebruiksgemak is heel hoog. Werkt snel en accuraat. Medewerkers zeer vriendelijk,kortom blij met Laposta.

leerzaam en zeer tevreden met het resultaat

Ik vermoed dat wat computervaardigheid betreft, ik een gemiddelde gebruiker ben (ik kan beter tekenen en schilderen, maar ja, die hobby beoefen ik al ruim veertig jaar). Toen ik afgelopen maandag of dinsdag begon met de nieuwsbrief had ik dus wel wat te leren. Maar stellig dankzij enige hulp van Laposta is het gelukt om de nieuwsbrief mooi voor elkaar te krijgen.

Super makkelijk in het gebruik!

Je kunt snel en makkelijk een hele leuke nieuwsbrief maken en verzenden. Veel handiger dan andere mailprogramma's. Ik ben er blij mee!

Super mailing-tool

Steeds als ik een nieuwsbrief moet opmaken verbaas ik mij erover hoe makkelijk he werkt. Indien je ergens niet uitkomt is er altijd een uitleg te vinden wat er toe leidt dat ook daar weer een uitleg voor is! Uiteraard zullen meerdere nieuwsbrief modules op de markt zijn gebracht maar die van jullie onderscheid zich wat betreft makkelijke functionaliteit en gebruikers gemak. Als ik het al moe aanbevelen aan andere zou ik maar twee woorden nodig hebben "Gewoon doen"!

Vlugge reactie en behulpzaam

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk

Heel tevreden

Gemakkelijk te maken nieuwsbrieven met de sjablonen. Je eigen gemaakte nieuwsbrief als sjabloon opslaan, scheelt veel typ- en layoutwerk. Fijn dat er zo nu en dan tips komen hoe je met Laposta kunt werken. Ook fijn dat alles in het Nederlands is. Kortom heel tevreden!

Gebruiksvriendelijk, prima service

Zie hierboven

Heel gebruiksvriendelijk, supergoede support&service.

Werk al jaren met laposta, en ben al jaren heel tevreden.

Superhandig

Snel een mooie nieuwsbrief maken. Gebruik Laposta.

een geweldig programma, goede service

na enig speurwerk dit progamma gevonden, uitgeprobeerd en met wat zoeken en vragen, geheel naar onze wens ingevuld.

Snelle hulp bij gratis account

Sinds een paar jaar heb ik een account bij Laposta. Waar ik voorheen via een betaalde aanbieder af en toe nieuwsbrieven verstuurde, doe ik dat nu kosteloos. Onlangs heb ik een aanmeldformulier op mijn website geplaatst. Er staat een uitgebreide handleiding online, maar toch kwam ik er niet uit. Ik mailde mijn vragen naar de helpdesk, en kreeg steeds vlot antwoord, ondanks mijn gratis account dus. Super!

behulpzaam, meedenkend, klantgericht

Alle vee positieve ervaringen met Laposta, prachtige gratis service met ondersteuning. Zelfs s ávonds laat kreeg ik nog wel antwoord als ik technische problemen had. Die ik overigens zelden had, ze leggen alles goed uit op de site en hebben mooie features om dingen op je eigen site te embedden etc.

Betrouwbaar robuust mailingsysteem

Soms zou ik wat dichterbij een FAQ of wat uitleg willen komen. Over het relatiebeheer bijvoorbeeld. Verder prima, fijne overzichten na versturing!

Fantastisch!

Gebruiksvriendelijk, fijne tools, snel en alles conform AVG!

Alles werkt naar behoren en soms nuttige tips :)

Wij zijn meer dan tevreden.

Hh

Bh

Klantvriendelijk

Al jaren gebruiken verschillende verenigingen waarvoor ik vrijwilligerswerk doe als pr/communicatie-commissie Laposta om de nieuwsbrieven te verzenden. Behalve dat het heel gebruiksvriendelijk is, goed in onderhoud en volledig in het aanbod; zijn de medewerkers ook uiterst snel en klantvriendelijk. Zeker ook omdat veel online helpdeskmedewerkers zich vaak afdoen met halve antwoorden, nemen ze hier de tijd om je goed vooruit te helpen. Waarbij de persoonlijke benadering naar de stichtingen toe nu met corona waar zij enorm in meedenken, er voor zorgt dat onze loyaliteit aan hen verzekerd is.

vormgeving moeilijk

Mijn probleem met het nieuwe programma van vormgeving van via Laposta te verzenden mail is snel en efficiënt opgelost.

Hele fijne opzet En ondersteuning Prachtig

Goed product en een razendsnelle vriendelijke ter zaken kundige service.

Ik adviseer mijn klanten alleen nog maar Laposta als nieuwsbrief. Er zijn veel makkelijk te bedienen tools en het sjabloon is eenvoudig conform de huisstijl te maken. Daarnaast worden vragen à la minute beantwoord en dat in het Nederlands.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.