Zeer vriendelijk systeem!

Werken met La Posta is makkelijk. Gebruiksvriendelijk en goed te bedienen. Na het versturen van de mailing krijg je via een mooi dashboard inzicht alle statistieken. Een aanrader.

Zojuist binnen 10 minuten mijn vraag beantwoord gekregen

Dank zij Fred Klopper heel snel mijn account gegevens kunnen aanpassen.

Sublieme software om mooie nieuwsbrieven te maken!

Zodra je in de editor komt laat alles zich nogal eenvoudig uitleggen. Na korte tijd ben je helemaal thuis in het programma. Naarmate je de werking beter kent blijken er ook steeds meer mogelijkheden te zijn om de lay-out naar eigen wens aan te passen. via de broncode. Een heel fijn programma om mee te werken!

Geweldig!

Voor mijn kledinglijn gebruik ik La Posta af en toe om mailings te verzenden over nieuwe collecties en dergelijke. Laatst korte vraag via mail gesteld aan de helpdesk en binnen 10 minuten al een super aardig en helpend antwoord terug, op zaterdag! Ik krijg steeds weer heel veel complimenten voor het design van mijn brieven, en die is echt heel simpel in La Posta gemaakt. Dank jullie wel (voor het gratis programma en de service) !

Geweldige service

De samenwerking verloopt altijd uitstekend. LaPosta is een fijn programma om mee te werken en ik heb het ook al doorgegeven aan een andere vereniging hier in het dorp

Goede website!

Werkt goed! De website is snel en intuïtief. Importeren, maken en versturen! Kleine klant? Gebruik gewoon MailCredits voor een paar euro! Geweldig!

Een mooi resultaat met Laposta!

Ik heb ik het progamma nog niet veel gebruikt, maar het maken van een nieuwsbrief ging heel erg gemakkelijk! Het systeem is heel erg gebruiksvriendelijk. :)

super goed, en echt aan te bevelen

Mooie en makkelijke manier om mee te werken. snelle service. ik kan niet anders zeggen dan SUPER

Ben pas begonnen met Laposta. Het hele proces van aanmaken nieuwsbrief tot en met verzenden ziet er professioneel uit.

• Gebruikersgemak

Ik ben zeer tevreden over Laposta. Prima programma makkelijk.

• Gebruikersgemak

Top bedrijf met een topproduct. Hier zijn mensen mee bezig die zich met hart en ziel inzetten om het elke dag weer een beetje mooier te maken. En dat merk je, dat zie je dat voel je. Wij zijn er heel erg blij mee.

• Gebruikersgemak

Was op zich een kleine bug en niet heel belangrijk. Toch werd er snel op mijn mail gereageerd met het antwoord dat er actie werd ondernomen. En daarna ook nog navolging dat het probleem was opgelost. Fijn!

• Gebruikersgemak

Ik had -op zondagavond!- een foutmelding die ik zelf veroorzaakt had. Ik stuurde een mail in de hoop dat mijn nieuwsbrief zo snel mogelijk weg kon. Binnen 10 minuten had Fred mijn klacht opgelost, waardoor ik alles kon versturen zoals gepland. Niks dan LOF!! Dank je wel.

• Gebruikersgemak

Even wennen aan de technische termen, lekker volledig in het nederlands en de helpdesk is prima op orde! Jammer jullie maar een tien is voor de meester!

Zie https://www.tombeek.nl/waarom-ik-van-mailchimp-overstapte-naar-laposta/

• Gebruikersgemak

Bij storingen een snelle en goede verklaring. Zelf zou ik graag willen weten of er een gebruikersgroep van La Posta is

• Gebruikersgemak

Mooie manier om digitale nieuwsbrieven te maken en te versturen.

• Gebruikersgemak

Ideale manier om je nieuwsbrieven te versturen. Zeer makkelijk te gebruiken. En perfect zoals we de leesresultaten kunnen bekijken. Top !!

Gewoon perfect!

• Gebruikersgemak

Zeer eenvoudig en vele mooie mogelijkheden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerst even leren hoe alles werkt maar dan.... een erg eenvoudig en gemakkelijk systeem. Goede overzichtelijke data velden en schermen. Top product!

• Service N.v.t.

• Service N.v.t.

Prettig en toegsnkelijk. Heel fijn om te gebruiken. Ben uitgesproken blij en tevreden over deze nieuwsbriefmogelijkheid.

• Gebruikersgemak

Een heel fijn overzichtelijk en werkbaar pakket tbv email communicatie! En tot 1000 adressen gratis blijvend te gebruiken, ook heel erg fijn. We zijn maar ene klein clubje, slechts een 20 tal adressen, maar zo kunnen ook wij gebruik maken van dit mooie pakket en La Posta promoten.bij onze collega-instellingen. Dank!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het programma is voor ons gebruik uitermate geschikt. Echter moeten blijven de geregistreerde leden vragen om te bevestigen. Zij vinden de bevestiging link niet terug (in spam vb) of vergeten het gewoon. Bestaat er geen mogelijkheid om herinneringsmail te sturen desnoods meerdere malen tot de geregistreerde heeft bevestigd? Met dankbare groet Gino vzw Saigen.

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.

Filter op Taal