duidelijke taal, makkelijk in gebruik, super service

Als holistische huidtherapeut ben ik vooral en ook het liefst bezig met behandelingen in de salon. Email marketing is dan ook niet mijn hobby maar hoort nu eenmaal bij het ondernemen. Laposta maakt alles een stuk leuker. Het is super fijn dat alles in het Nederlands is beschreven. (en ook nog eens met een prettig goed leesbaar lettertype). Omdat alles in duidelijke stappen beschreven is kost het me ook niet zoveel tijd om bijvoorbeeld een e-mail funnel op te zetten. Aromatische groet, Chantel van Eijsden Beauty & Health for Body & Mind

tot nu toe super

Als klein bedrijf gebruik van nieuwsbrieven icm segmentatie . Redelijk makkelijk te gebruiken. Juiste werkwijze nog even vinden daar ik geen kenner ben.

Zeer fijn om mee samen te werken

Ik ben zeer tevreden over Laposta, de mogelijkheden en de samenwerking.

heel veel functies makkelijk toegankelijk

LaPosta maakt me het supermakkelijk om een nieuwsbrief samen te stellen. Geen gezoek, bij alles heldere uitleg, en veel overzichtelijke functies!

Prima programma

Makkelijk als je nieuwsbrieven wil versturen. Ik maak al jaren gebruik van Laposta voor mijn vereniging.

Slecht

Zie de verschillende e-mals die ik vandaag verstuurde naar de helpdesk zonder een bevredigend antwoord en of oplossing te mogen ontvangen.

Beste Jacqueline, We hebben ons best gedaan om je te helpen. Jammer dat dat uiteindelijk toch niet gelukt is!

Tevreden over het programma Laposta

Ik gebruik al enkele jaren dit programma en ben erg tevreden over de functies. Sinds kort voor de eerste keer mail contact gehad met een medewerker i.v.m. een vraag in het programma, alleen na 2x contact te hebben gehad weet ik helaas nog steeds niet wat ik moet doen. Heb 2 welkomstmails actief, 1 oude en 1 via automation .. De oude moet gedeactiveerd worden maar ik wordt alleen naar een link verwezen waar ik het niet uit kan halen, ook na voor de 2e keer contact gelegd te hebben.

Helder en zeer gebruikersvriendelijk

Makkelijk in de opmaak en mooie layout Fijn dat alles in het Nederlands wordt uitgelegd.

Blij met laposta

Laposta is voor mij een uitkomst. Simpel in gebruik, met mooie resultaten.

Ik ben een beginner en vind het nu al leuk

gebruikte een lijst klanten van mijn leverancier en xerd geblokkeerd.

Best dat ze er dan mee stoppen. Waarvoor dienen mailings anders?

Beste Patrick, zoals we je al schreven mag je volgens de Nederlandse wet alleen mailen aan bestaande relaties. Daar was bij jouw lijst geen sprake van.

Geweldig!

Vorige week met Laposta begonnen en wat super. Duidelijk en overzichtelijk! Heel blij mee

perfect

eenvoudig, veelzijdig, flexibel, briljant bedacht en ontwikkeld.

geweldig

perfect systeem

helemaal geweldig

ik maak sinds kort gebruik van La posta en ben uiterst tevreden hier over .Alles staat heel goed uitgelegd hoe je iets moet doen . Ik beveel dit programma dan ook aan iedereen aan,want ook al ben je niet zo handig met mailings ,dit programma wijst je zelf de weg om een mooie professionele nieuwsbrief te maken ,dus ook voor leken heel goed te doen

Heldere duidelijke service, geen dubbele bodems.

In mijn jarenlange ervaring met Laposta heb ik steeds snelle service gehad. De nieuwsbrieven worden snel verzonden.

Geweldige ondersteuning!

Net begonnen. Heb ervaring met andere systemen, maar deze vind ik de beste. De ondersteuning is onovertroffen.

Top site

Makkelijk om mee te werken en je krijgt veel info terug over wie het opent en leest.

Ik vind dat Laposta vooral het MKB een prachtig programma is en kosteloos.

Laposta is zeer gebruiksvriendelijk, templates zijn makkelijk aan te maken. Het opzetten van een relatiebestand is in no time gerealiseerd. Voor mij is Laposta de belangrijkste spil in mijn email marketing. Mooi om te zien dat zo een commerciële organisatie deze dienst gratis ter beschikking stelt voor de kleine ondernemers. Ik kan iedereen dit programma aanraden. Met als extraatje dat ze uitstekende klantenservice hebben. Bedankt Laposta Team! Met vriendelijke groet, F. Offeringa www.spreekmetfreek.nl

perfect

uitermate gebruiksvriendelijk en prima ondersteuning

Super gebruiksvriendelijk nieuwsbrieven versturen

Het programma is heel gemakkelijk in gebruik. Er zijn veel opties om je nieuwsbrief te maken, met foto's, filmpjes en linkjes. Je email adressen vanuit Excel zijn gemakkelijk te exporteren. Grote complimenten, ik ben nog niet negatiefs tegen gekomen.

Een geweldige applicatie en zeer betrouwbaar

Wat ik nog wel mis een een spellingscontrole in de tekst vakken.

Uitstekende service en schitterend programma.

Reeds enkele jaren gebruik ik deze Laposta-dienst om een paar keer per jaar nieuwsbrieven te versturen. Met de aangeboden sjablonen is het een fluitje van een cent om een mooie nieuwsbrief in elkaar te knutselen. Ook de informatie en de feedback na het versturen is zeer nuttig en bruikbaar. Daarnaast ook nog eens mijn bijzondere appreciatie voor de excellente helpdesk, zelfs voor de gratis versie. J.W.

Gemakkelijk een professioneel resultaat

Gemakkelijk systeem om de perfecte nieuwsbrief te maken

Fantastische nieuwsbrieven provider

Tot 2000 relaties kun je hier een gratis professionele nieuwsbrief maken. Dat is voor een heel klein bedrijfje die maar af en toe een nieuwsbrief verstuurt natuurlijk een uitkomst. Ik hoop niet dat we in de toekomst die magische grens zullen overschrijden, want dan maken we in 1x een stap van 0,- naar 460,- zag ik. Die stap is véél te groot en dan zal ik er dus helaas mee moeten stoppen. Tenzij.. Tenzij Laposta besluit een tussenstap te maken en ook de een of andere tussenvorm aanbiedt van bijv max 2.500 per keer en max 10 x per jaar voor 50,- o.i.d. :-)

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.