Betrouwbaar

Betrouwbaar en duidelijk, niet zelf hoeven afmelden,sommige gegevens misschien te veel. Brieven zelf maken kan nog verbeterd worden.

Een geweldige nieuwsbrief met heel veel mogelijkheden

Zou het mogelijk zijn om een spellingscontrole in de tekstverwerker in te bouwen?

zeer goed

Zeer goed systeem. Misschien een voorstel, kan er bij het toevoegen van een relatie een bevestigingsmail verzonden worden ?

Wat een heerlijke club!

De BMW Mono Club maakt sinds RUIM een jaar met veel plezier gebruik van de services van LaPosta en onze ervaringen zijn in een woord: GEWELDIG!!!

Wat een verademing om met Laposta te werken

Super enthousiast over deze dienst. We zijn een stichting die af en toe een nieuwsbrief er uit sturen naar een selectieve groep relaties. Ik werk er nu een maand mee en ik heb alleen nog maar goede ervaringen. Eindelijk een goede en simpele vervanger voor Mailchimp.

Even wennen maar doet wat ik wil en Mailchimp helaas niet. :)

Enige nadeel is dat je met Mailchimp automatisch kan posten naar je sociale media... dat heb ik nog niet ontdekt bij Laposta. Verder heel tevreden, zéker met de automations!

Laposta blijft verrassen door zijn vele layout mogelijkheden. Praktisch!

Nieuwsbrief wordt steeds een beetje aantrekkelijker door toepassing van nieuw ontdekte mogelijkheden. Uitdagend.

Prima programma

Jammer dat je niet in oogopslag kunt zien met naam en toenaam, Wie geopend heeft en wie niet geopend heeft, zodat je daarop actie kunt ondernemen

Beste Eric, van elke open (en elke klik) is te zien wie dit geweest is, en wanneer. Klik daarvoor op de extra tabs bij Resultaten. Je kunt ook zien wie er niet geopend heeft.

Altijd netjes op tijd afgeleverd en prettig om mee te werken.

TOP nieuwsbrievenprovider, alles in het Nederlands

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Mailchimp (wat overigens goed werkt hoor) maar ben toch overgestapt naar Laposta. Dit omdat het pakket uitgebreid is, volledig Nederlands en gemakkelijk in gebruik. Omdat ikzelf erg tevreden ben met Laposta heb ik me dan ook aangemeld als partner zodat ik Laposta kan aanbevelen bij mijn klanten en direct kan koppelen aan te bouwen websites (zie janseninternetservice.nl/nieuwsbrievenservice) en kan ik onze klanten goed adviseren en assisteren bij het opzetten van een account.

Alles draait goed: Mailings maken, verzenden en resultaten bekijken

Heel saai, geen klachten, het draait gewoon goed. Nou één klein dingetje dan: voor een Apple gebruiker is het werken naast een document (dus niet wysiwyg) steeds weer even wennen

Zeer gebruiksvriendelijk.

Geweldig dat gebruik door en voor onze seniorenvereniging binnen de voorwaarden voor gratis gebruik valt. De optie om een verzending enige dagen van tevoren verzendklaar te maken is heel erg prettig. Ook het beschikbaar hebben van resultaten is prima. Een en al tevredenheid.

fijne online software

Overzichtelijk en makkelijk te gebruiken; zowel als elementen als in de code. Met uiteindelijk een mooi resultaat in het mailprogramma.

Professioneel en toch makkelijk in gebruik

Ideale gratis mailssysteem. Nieuwsbrieven zijn eenvoudig te maken, met een professioneel uiterlijk.

Beter, sneller en overzichtelijker dan Mailchimp

Wij zijn overgestapt op Laposta, omdat het veel overzichtelijker en gemakkelijker is om een campagne of automation op te zetten dan in Mailchimp. Het systeem is veel sneller en werkt daardoor prettiger. Daarnaast is het een Nederlands bedrijf met Nederlandse servers. Wij vinden dat je als Nederlands bedrijf eigenlijk verplicht bent om een ander Nederlands bedrijf te steunen.

Gebruiksvriendelijk

Ik ben heel tevreden over de service. Per direct antwoorden op je vragen. Het programma zelf is gemakkelijk in het gebruik en het resultaat mag er zijn.

Goede aanvulling op mijn www.digidokter.net service activiteiten met kwaliteit!

LS, Deze gratis service is een goede aanvulling op mijn bedrijfsdiensten: - makkelijk - overzichtelijk - gestructureerd - geautomatiseerd Tot nu toe ben ik voldaan. MvG Dennis@digidokter.net

Wij zijn heel tevreden over de nieuwsbrief

De nieuwsbrief heeft veel mogelijkheden en het ligt natuurlijk ook aan je eigen creativiteit. Het werkt altijd en alle bestanden worden direct opgeslagen. Het zou mooi zijn als er een spelling en grammatica controle zou zijn in de tekstvelden.

Gewoon Super!

Alles wijst zich vanzelf uit. Super makkelijk om te doen. Je bent er onmiddellijk mee vertrokken. Geen gezever, alles "to the point". Zoals het hoort. Erg uitgebreid en een prachtige analyse. Proficiat aan de ontwerpers!

Service 10+

Netjes antwoord op vragen, en als er een probleem is , dan worden deze perfect opgelost! zal dit zeker aanbevelen.

Slecht.

Ik dacht leuk reclame maken voor mijn bedrijfje Bcf World maar mij campagne blijft in de wachtrij stuur ik een mail naar laposta Dan krijg ik een antwoord OK leuk maar ik krijg geen goede oplossing.

Beste Bastijm, we hebben we twee keer om wat extra informatie gevraagd. We kunnen in verband met spam niet iedereen zomaar toelaten. Als je alsnog antwoordt dan kunnen we je account activeren.

Heel proffesionele ondersteuning en een top programma

Lang geleden zat ik bij Laposta, maar ik stapte over naar Aweber vanwege het ontbreken van de Automation, nieuwsbrieven in een serie achter elkaar uit kunnen zetten. Een half jaar geleden polste ik ze weer. Aweber heeft teveel keus, was me te duur, ik wilde er weg. Ik mocht meedraaien in een Bêta/proefversie van Automation. Dat heel vrij snel daarna officieel ging draaien. Veel overzichtelijker dan Aweber, geen keuze stress zeg maar, en een fantastische, snelle begeleiding. Nederlands ook nog, ook de uitleg op de site allemaal veel makkelijker te begrijpen. Kortom een 10. Er is nog één ding dat ik niet snap, maar ik vermoed dat ik dat zelf niet goed doe. En anders zetten ze het vast op hun verlanglijstje, en komt het er wel bij. Dat ga ik binnenkort aankaarten, maar mijn nieuwe Automation draait ondertussen als een tierelier.

In één woord: super!

De hulp die ik kreeg bij het opzetten was fantastisch! Het geeft mij veel rust te weten dat mijn gedichten strikt op tijd verzonden worden. Ik kan vooruit plannen en in de vakantie hoef ik niet midden in de nacht op te staan omdat het internet dan beter werkt. Het is super dat deze service er is voor mensen die non-profit bezig zijn. Ik ben 79 en hoop nog een tijdje van deze service gebruik te mogen maken. Hanneke Woudstra

Even een verdieping, maar dan grandioos!

Als je met Word kunt werken, kan je ook dit programma gebruiken. En als je je een beetje verdiept in html dan maak je de allermooiste nieuwsbrieven. Werkelijk een aanrader!!

Een openbaring

Voor het maken van aanmeldformulieren voor activiteiten bij een sportvereniging heb ik in eerst instantie Mailchimp gekozen. Omdat Mailchimp voor mij toch een groot aantal beperkingen had, ben ik op zoek gegaan maar een alternatief. Ik vond Laposta. Geweldig, eenvoudiger van Mailchimp, en veel meer mogelijkheden.

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.