prachtig programma

zeer gebruiksvriendelijk

Laposta is echt een top programma

Ik gebruik nu al jaren naar alle tevredenheid Laposta. Begonnen in het Amerikaanse Mailchimp ben ik snel op zoek gegaan naar een meer volwassen programma. Een programma met minder gekrijs en je biedt wat je er van mag verwachten. Al snel vond ik Laposta. Ik probeer heel veel programma's uit op internet. Dus ook Laposta. Ik ben begonnen in een gratis account. Al enkele jaren heb ik er ook een betaalde account bij. Die verschillen niet zoveel met elkaar. De service is altijd goed en de reacties op eventuele vragen via e-mail zijn snel, vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben oprecht blij dat Laposta dit programma aanbiedt en maak er dankbaar gebruik van. En, voor mij heel belangrijk, het is Nederlands en voldoet aan de Europese privacy wetgeving.

Makkelijk te gebruiken

Meer informatie ovr koppelingen met website en andere database bestanden zou fijn kunnen zijn,

Alle mogelijkheden voor een persoonlijke nieuwsbrief

Inmiddels vele jaren ervaring en heb menige toevoeging meegemaakt. Elke optie die je verwacht en ook echt kunt gebruiken zit erin, om een perfect uitziende mail te kunnen verzenden. Ook de automations zijn geweldig, om nieuwe abonnees welkom te heten en nieuwsbrieven na te sturen. Alles wat je van een mail programma verwacht.

Nice

Leuk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijn programma om mee te werken.

Altijd akkoord

Makkelijk, compleet, snel

Gebruikersvriendelijk

Erg tevreden met dit programma. Werkt eenvoudig en veel opties.

Gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk in gebruik

Ik kan op een eenvoudige manier een nieuwsbrief maken

Simpel en snel mail naar verschillende groepen versturen

Bijzonder fijn mailing systeem

Wij gebruiken Laposta nu bijna een jaar voor onze 2 webshops en zijn zeer tevreden over dit gebruiksvriendelijke mailing systeem van Hollandse bodem. Makkelijk te integreren in onze Woocommerce webshops en de gebruikers interface is onlangs naar grote tevredenheid opgefrist. Ga zo door!!

Mijn nieuwsbrieven zien er dankzij laposta veel professioneler uit en ook nazenden is heel makkelijk

klantvriendelijk en behulpzaam

probeert samen probleem op te lossen

Beste Jozef, Ik vermoed dat je vanuit Laposta wil mailen met een @gmail.com adres. Dat is inderdaad niet mogelijk. Niet omdat het van ons niet mag, maar omdat Gmail dit geblokkeerd heeft. Mail gerust met [email protected] zodat we je kunnen helpen met een oplossing.

Werkt lekker

Werkt lekker

vrij teleurstellende service

Er wordt een factuur met 2x naheffing (320 EU) gestuurd na 31 mei, de datum dat een klant (eventueel) kan besluiten de dienstverlening al dan niet voort te zetten (let wel voor 100 contacten over de limiet van 5K) Ik geef aan dat wij hier niet actief gebruik van maken van de 5,1K contacten maar <5K en sowieso al beperkt gebruiken van Laposta (we hadden een tijdelijke contactlijst van 408 personen laten staan). Vervolgens wordt er voet bij stuk gehouden en geschermd met algemene voorwaarden, naheffing en natuurlijk 't verstreken opzegtermijn. Nu gaat het nog niet eens om de 160 of 320 EU extra, maar wijze waarop en de volgorde van handelen, toch vrij ergerlijk. Men kan notabene tracken dat ons verhaal klopt. Prachtige tool, maar zoek toch vooral even verder want geen gevoel voor klantrelaties en service. Exit Laposta.

Beste Arjen, Jammer dat je dit zo ervaren hebt. Onze tarieven zijn gebaseerd op het aantal relaties in je account, en je had er flink wat bijgekregen in het afgelopen jaar. Door dit extra gebruik kwam je in een hogere tariefgroep terecht en moest je wat bijbetalen (maar niet 320 euro). Op de pagina 'Abonnement' kun je altijd zien in welke tariefgroep je op dat moment valt.

Heel fijn mailprogramma! Ik gebruik het helemaal gratis voor de maandelijkse nieuwsbrief van KUNSTaandenRIJN. Door de verificatie van het verzendmailadres komt onze nieuwsbrief minder in de spam terecht. Hulde!

Super handig en met veel mogelijkheden

Het werkt allemaal heel logisch. Ook de helpfunctie werkt goed. Je kunt het zover uitbreiden als je maar wilt.

Waarom "uitstekend"?

Wij zijn een toneelvereniging en versturen een jaarlijks tussen de 5 en 10 nieuwsbrieven aan iets meer dan 700 begunstigden. Laposta is een systeem van verzending Nieuwsbrieven dat gebruiksvriendelijk is en een goede feedback geeft.

Laposta is voor mij nummer één!

Na jaren Mailchimp te hebben gebruik zijn we dit jaar overgestapt naar Laposta. Het was even wennen maar wat mij betreft hadden we dat veel eerder moeten doen. Ook de kleine onderneming of kerkgenootschap wordt gedacht, want het is gratis tot 2000 relaties. Dat noem ik nog een service voor de kleine onderneming of kerkgenootschap.

Telkens blijven verbeteren. Klantgericht. Al enige jaren gebruik ik Laposta en ben zeer tevreden. Ik weet niet wat ik er nog meer over moet vertellen. Ik ben vooral bezig om er een mooie nieuwsbrief van te maken. Wat minder bezig met de statistieken. Wellicht komt dat later nog maar voor nu is het vooral belangrijk om er wat moois van te maken. En op deze manier de wereld een klein beetje mooier te maken. Eigenlijk is de wereld al heel mooi maar zijn we ons daar misschien onvoldoende van bewust. Ik weet niet wat ik nog meer moet schrijven om dit rode kader te laten verdwijnen.

Net zo goed als wereld spelers, maar dan met een nederlandstalige helpdesk.

Laposta biedt een bijzonder mooie tool. Er zijn enkele grote buitenlandse aanbieders die precies het zelfde doen. Maar dan met een Nederlandstalige helpdesk die voor betalende klanten makkelijk bereikbaar is en je graag met iedere vraag helpen. Ik hoor van veel collega ondernemers dat Laposta weinig bekend is, dus zeg het voort

Werkt goed maar meerdere leden van onze vereniging ontvangen de nieuwsbrief in hun Spambox.

Beste Piet, Je kunt dit voorkomen door een paar instellingen door te voeren. We helpen je hier graag verder mee: [email protected].

gemakkelijk te gebruiken en goede klantenservice

Laposta werkt goed en gemakkelijk. Snelle hulp indien nodig en goede communicatie. De campagnes zijn gemakkelijk te maken en soepel te koppelen aan website etc.

Geweldig medium!

Laposta is heel gebruiksvriendelijk! Werkt altijd. Loop je toch tegen een probleem aan of wil je meer weten? Er is altijd ondersteuning! Ik gebruik de gratis versie voor onze 225 leden.

Helder, intuitief en het doet wat het moet doen

Met veel weerstand dook ik in de wereld van emailmarketing. Probeerde andere merken en apps die me niet bevielen doordat ik heel veel handelingen moest uitvoeren en de uiteindelijke vormgeving er dan evengoed niet uitzag. Of ik kon nergens echt goed inbouwen waar precies het aanmeldingformulier moest komen, doordat het niet goed kon praten met Wordpress, de basis van mijn website. In januari 2023 begon ik met Laposta. In anderhalf jaar tijd groeide mijn lijst van 33 lezers naar 250 lezers. Elke week kan ik kiezen of ik iets heel nieuws wil maken (wat vrij gemakkelijk gaat) of dat ik wil voortborduren op iets wat al bestaat. Dat geeft me vrijheid en ik houd tijd over om in andere bedrijfsonderdelen te steken.

Berkelkade 14-B

7201 JE Zutphen

Over Laposta

Met Laposta kun je professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.