Super fijn programma

Ik ben ontzettend blij met Laposta. Zeer gebruiksvriendelijk.

even wennen maar daarna een heerlijk programma om mee te werken

in het begin is het nog even zoeken maar als je er vaker mee werkt is het een heel fijn programma.

Fantastisch mailprogramma en geweldige service

Onze vereniging gebruikt LaPosta al lang en met veel plezier. De software is gebruikersvriendelijk en flexibel. Onze eigen huisstijl was snel in de template opgenomen. We hebben meerdere contactgroep en die afzonderlijk kunnen adresseren. Heldere rapportage en prima ondersteuning indien nodig. Uiteraard is het programma Nederlandstalig en volgens de AVG richtlijnen. Wij zijn blij dat we gestopt zijn met dat andere mailprogramma. Deze bevalt veel meer.

toegankelijk

Ik heb nu een paar gebruikers geholpen om van mailchimp naar laposta over te stappen. Wat een verschil: eenvoudig, rechttoe-rechtaan en toch behoorlijk compleet. Natuurlijk is laposta ook wel eens een beetje onlogisch (er valt wat te leren), maar de bottomline is: zeer geschikt voor iedereen die maar af en toe nieuwsbrieven maakt. Ik blijf het grappig vinden dat een mailbericht ook hier consequent een "campagne" wordt genoemd.

Werkt heel prettig en vragen worden snel beantwoord.

We gebruiken laposta al een tijd voor verschillende bedrijven en zijn zeer tevreden. Het werkt allemaal heel fijn en is gebruikersvriendelijk. Ik raad het iedereen aan.

Geweldig!

precies wat we als startende vereniging nodig hebben om onze nieuwsbrief te verspreiden en nieuwe leden te werven. Dit neemt ons zoveel werk uit handen. Makkelijk in gebruik. Alles! Dank jullie wel.

Top organisatie

Ik maak al jarenlang gebruik van Laposta. Het gemak waarmee je deze tool kan gebruiken en de professionaliteit is echt super. Daarnaast is de support ook nog eens heel erg goed. Dank!

Fijn programma met een mooi resultaat!

Vanmorgen is onze eerste nieuwsbrief verstuurd, na een voorbereidingstijd van amper 3 weken (in de avonduren). Het is een fijn programma dat je goed helpt om een mooi resultaat te krijgen en waar nodig staan de mensen via de mail paraat om te helpen bij de kleine verfijningen. Ik zal dit programma zeker aanbevelen bij anderen en hoop dat zij er net zo tevreden over zijn!

Top service en nog gratis ook!

Nieuwsbrieven kun je heel gemakkelijk zelf samenstellen, al dan niet met gebruik van een template. Versturen of een verzending plannen is een eitje. De verstuurde nieuwsbrieven kunnen op diverse manieren gemonitord worden. Super handig! Bij problemen kreeg ik supersnel support. Dat zie je niet vaak... En het leukste komt nog: het is gratis tot 2000 relaties!

Fantastisch

Ik werd door een goede kennis gewezen op Laposta. En ik ben daar ontzettend blij mee. We kunnen nu vanuit ons (amateur)theatertje op een eenvoudige en heldere manier prachtige nieuwsbrieven versturen. En ook de manier waarop je de verstuurde nieuwsbrieven kunt monitoren vind ik geweldig!

Super service!

Bij het importeren van nieuwe klantengegevens werden wij enorm geholpen om dit snel en zoals gewenst voor elkaar te krijgen. Echt een aanrader!

Alle jaren door trouwe service, en zonodig ondersteuning

Al jaren maak ik gebruik van Laposta als kleine ieneminie gebruiker. Maar daar is de ondersteuning niet minder om als het nodig is, zoals bij het juist instellen van mijn emailadres.

Top Website met makkelijk te vullen content.

Ik gebruik de nieuwsbrief website van Laposta nu ruim een jaar en ben zeer tevreden. Het maken van een nieuwsbrief is gemakkelijk en er is goede ondersteuning.

Prima tool, eenvoudig in gebruik, goede feedback.

Laposta was makkelijk te gebruiken, het aanmaken van mijn eerste nieuwsbrief ging vlot. Ook het testen is gemakkelijk zodat je toch een comfortabel gevoel krijgt bij het versturen. Eenmaal had ik hulp nodig. Snel kreeg ik een gepast antwoord zodat ik weer verder kon.

Snelle reactie, vlot geregeld

telefonisch contact uitstekend. Oplossing bedacht. Vlot uitgevoerd

Intuïtief nieuwsbrief-cms-pakket, geweldige ondersteuning!

Eindelijk een nieuwsbriefpakket dat je bijna met je ogen blind kunt bedienen. Maar het belangrijkste, dat alles met een gevoel dat de data die je erin stopt in goede handen is (qua AVG). En dan last but not least ook nog een behulpzame en kundige ondersteuning.

zeer goede site

dit is een echte aanrader

Vlot, correct en vriendelijk

Al jaren zeer tevreden gebruiker, dank voor jullie werk en inzet!

relatielijst klopt niet

voorbeeld: johan.rinia@hotmail.com komt niet voor bij bekijken. toevoegen wil niet bij verzenden hard bounce op johan.rinia@hotmail.nl (terecht) Maar ik kan dus niet het correcte adres er in krijgen

Beste Albert, Als een adres al voorkomt in de lijst, kun je het niet nogmaals toevoegen. Je kunt vragen altijd mailen naar helpdesk@laposta.nl.

Geweldige service en supersnel!

Als er problemen zijn wordt dat zeer snel opgelost,chapeau!

Makkelijk in gebruik! Zeer overzichtelijk! in één woord: geweldig!

Een fantastische tool die je elke keer weer verrast!

Ik gebruik de tool zakelijk voor mijn werk en prive voor de vereniging. Zo kunnen we steeds op een professionele manier onze leden informeren over ontwikkelingen binnen de club.

Helemaal geweldig!

Wat een fijn programma! In het Nederlands. Overal duidelijke uitleg en toelichting. Een zeer snelle en vriendelijke helpdesk!

Betrouwbaar Transparant en uitstekende service

Marketing is echt niet mijn hobby. Met diverse hick-ups met diverse systemen is laposta telkens een betrouwbare partner. Waardoor ik telkens wel weer de moed vind om er mee bezig te zijn. En met het systeem werken is goed te doen. Ook bij vragen zijn ze gewoon bereikbaar! Nu nog met een gratis pakket. Maar daarna zijn de kosten alleszins redelijk. Grote klasse.

Duidelijke handleidingen - geweldige support

Met Laposta kun je eigenlijk alles doen wat je nodig hebt voor gelikte mailings. Wanneer je helemaal los wil gaan op eigen CSS dan is dit niet het product wat je zoekt, maar wie wil er nu voor ontwikkelaar spelen als je een mailing de deur uit wil doen. Gewoon een absoluut top mail product met geweldige support.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.