relatielijst klopt niet

voorbeeld: johan.rinia@hotmail.com komt niet voor bij bekijken. toevoegen wil niet bij verzenden hard bounce op johan.rinia@hotmail.nl (terecht) Maar ik kan dus niet het correcte adres er in krijgen

Geweldige service en supersnel!

Als er problemen zijn wordt dat zeer snel opgelost,chapeau!

Makkelijk in gebruik! Zeer overzichtelijk! in één woord: geweldig!

Een fantastische tool die je elke keer weer verrast!

Ik gebruik de tool zakelijk voor mijn werk en prive voor de vereniging. Zo kunnen we steeds op een professionele manier onze leden informeren over ontwikkelingen binnen de club.

Helemaal geweldig!

Wat een fijn programma! In het Nederlands. Overal duidelijke uitleg en toelichting. Een zeer snelle en vriendelijke helpdesk!

Betrouwbaar Transparant en uitstekende service

Marketing is echt niet mijn hobby. Met diverse hick-ups met diverse systemen is laposta telkens een betrouwbare partner. Waardoor ik telkens wel weer de moed vind om er mee bezig te zijn. En met het systeem werken is goed te doen. Ook bij vragen zijn ze gewoon bereikbaar! Nu nog met een gratis pakket. Maar daarna zijn de kosten alleszins redelijk. Grote klasse.

Duidelijke handleidingen - geweldige support

Met Laposta kun je eigenlijk alles doen wat je nodig hebt voor gelikte mailings. Wanneer je helemaal los wil gaan op eigen CSS dan is dit niet het product wat je zoekt, maar wie wil er nu voor ontwikkelaar spelen als je een mailing de deur uit wil doen. Gewoon een absoluut top mail product met geweldige support.

Wat kleine dingetjes, maar verder zeer tevreden

Na voor mijn sportvereniging enkele jaren gebruik gemaakt te hebben van "de grote concurrent" overgestapt op LaPosta. Wat een verademing! Ik kon me vrij snel het programma eigen maken en het produceren van de eerste nieuwsbrief ging vlot. Ik gebruik die nu meteen als sjabloon voor de volgende. Enkele minpuntjes: onze huisstijlletter zit niet in het keuzemenu, de keuze aan lettergroottes is wat beperkt (voor een kop wil je wel eens een wat groter corps gebruiken) en er ging iets mis met de kleur van de tekst, bij 2 van de 8 items bleef de tekstkleur zwart, in de opmaak was die paars.

Goed bedrijf

Eerlijk, betrouwbaar en goede service

Snel en accuraat antwoord!

Bij het verzenden van een campagne ( nieuwsbrief ) stelde ik vast dat het aantal verzonden e-mails niet overeenstemde met het aantal geselecteerde relaties. Ik kreeg snel antwoord van de helpdesk over het waarom : relaties die in vershillende lijsten voorkomen worden gedetecteerd en krijgen, gelukkig, slechts één e-mail.

Heel blij met Laposta

Eenvoudig in gebruik en prettige ondersteuning

Had in eerdere instantie gemeld dat shortcode voor aanmelding via de website niet werkte. Zag ook bij wp plugin reviews vergelijkbare meldingen staan. Ik gebruik zelf DIVI en shortcode werkt prima als je deze als HTML of in code module plaats. Je moet het maar weten. Doe er je voordeel mee als je iets soortgelijks hebt. Verder perfect, stuk beter dan mailchimp

Aanmaken nieuwsbrief top

Nieuwsbrief aanmaken is top, alleen waar het echt om gaat dat werkt niet. De laposta plugin voor Wordpress doet het niet met de laatste WP versie en dan heb je er eigenlijk niets aan voor nieuwe aanmelders via je website

Beste Rinus, Onze plugins zijn allemaal getest t/m de laatste versie van Wordpress (6.01). Het klopt dus niet wat je schrijft. Overigens hadden we je hierbij graag geholpen via helpdesk@laposta.nl.

Super fijne samenwerking

Fijne manier om (gratis) nieuwsbrieven te versturen.

Altijd wakker…

Het lijkt alsof Fred Klopper van de helpdesk 24/7 wakker blijft. Altijd bereikbaar, snel en vriendelijk reagerend met een direct en afdoend antwoord op iedere vraag. Top!

Top werkt hartstikke goed

Oké een leercurve die wat steil is, maar verder enkel lof

Prima mailoplossing

Ik gebruik Laposta voor een relatief klein groepje lezers. Het werkt gemakkelijk, intuïtief en doet wat 't belooft. Groot voordeel: de data van abbonnees blijft in Europa!

Zelden zo'n perfecte tool gezien

LaPosta is voor mijn doel: (incidenteel nieuwsbrieven aan kleine groepen verzenden) perfect. Goed in te richten, veel lay-out voorzieningen, robuust en zeet gedetailleerde logs van alles wat je maar wil. Ook geschikt voor nerds.

Werkelijk fantastisch !

Alles wat voor een goeie nieuwsbrief-verzorging nodig is, is met Laposta beschikbaar. Beter dan MailChimp. Wat mij betreft een 10. Dank. Mijn tip zou zijn 'laat je niet door een andere partij overnemen', hou alle originele visie achter Laposta veilig. Nogmaals dank.

Adequaat, efficiënt, effectief.

Heel goed weekend programma.

Geweldige service

Gebruiksgemak is heel hoog. Werkt snel en accuraat. Medewerkers zeer vriendelijk,kortom blij met Laposta.

leerzaam en zeer tevreden met het resultaat

Ik vermoed dat wat computervaardigheid betreft, ik een gemiddelde gebruiker ben (ik kan beter tekenen en schilderen, maar ja, die hobby beoefen ik al ruim veertig jaar). Toen ik afgelopen maandag of dinsdag begon met de nieuwsbrief had ik dus wel wat te leren. Maar stellig dankzij enige hulp van Laposta is het gelukt om de nieuwsbrief mooi voor elkaar te krijgen.

Super makkelijk in het gebruik!

Je kunt snel en makkelijk een hele leuke nieuwsbrief maken en verzenden. Veel handiger dan andere mailprogramma's. Ik ben er blij mee!

Super mailing-tool

Steeds als ik een nieuwsbrief moet opmaken verbaas ik mij erover hoe makkelijk he werkt. Indien je ergens niet uitkomt is er altijd een uitleg te vinden wat er toe leidt dat ook daar weer een uitleg voor is! Uiteraard zullen meerdere nieuwsbrief modules op de markt zijn gebracht maar die van jullie onderscheid zich wat betreft makkelijke functionaliteit en gebruikers gemak. Als ik het al moe aanbevelen aan andere zou ik maar twee woorden nodig hebben "Gewoon doen"!

Vlugge reactie en behulpzaam

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.