Goed product en een razendsnelle vriendelijke ter zaken kundige service.

Ik adviseer mijn klanten alleen nog maar Laposta als nieuwsbrief. Er zijn veel makkelijk te bedienen tools en het sjabloon is eenvoudig conform de huisstijl te maken. Daarnaast worden vragen à la minute beantwoord en dat in het Nederlands.

Ben verrast over de eenvoud van het systeem en van de snelle hulp.

Even je weg vinden. Veel uitleg voorhanden en zo nodig hulp via e-mail, zelfs voor een gratis account!

top!

Als kleine zelfstandige met nul ICT ervaring heel goed geholpen ondanks dat een kleine klant ben. Bellen altijd binnen het uur terug en begeleiden je perfect. In 2 uur had ik mijn nieuwsbrief gereed voor verzending.

SUPER!

Een heerlijk programma om mee te werken. Lekker alles in het Nederlands, duidelijke stappen en een goede en informatieve 'help'functie. Ik werk al jaren met Laposta en het wordt steeds beter en mooier. Wij gebruiken het voor projectcommunicatie en voor het organiseren van bijeenkomsten. Ik wil niet meer zonder!

Na 5 minuten werken met LaPosta wil ik alleen dit systeem nog maar

Ik worstel altijd met verschillende systemen om verschillende dingen te kunnen doen. Het lezen van een gebruiksaanwijziging is dan vaak vaste prik. Maar bij Laposta wijst het zich vanzelf! Het is een makkelijk en toegankelijk systeem, waarin je snel een mooie nieuwsbrief kan maken. Ik ben fan!

Mijn vraag om hulp werd vrijwel onmiddellijk onderzocht en beantwoord!

De online verstrekte hulp was doeltreffend: ik kon mijn mailing direct versturen.

Uitstekend tool om op een makkelijke manier een professionele nieuwsbrief te maken!

Laposta is erg makkelijk en zeer compleet. Door dit tool ben je in staat om zelf een professionele nieuwsbrief te maken en de acties van je lezers te monitoren. Ik heb zou niet weten hoe dit nog beter zou kunnen.

Prima programma, fijn om mee te werken

Een avondje studeren en uitproberen en ik kon een nieuwsbrief opmaken. Inmiddels kan ik (bijna) lezen en schrijven met het programma. Het programma werk prima met slechts een paar kleine missers/tekortkomingen. Voor de tweede keer in één tekstvlak een tekst knippen en plakken lukt niet en ik mis de mogelijkheid om tabs aan te brengen. Ik was aanvankelijk redelijk sceptisch, maar ben overtuigd.

Een fijn werkend Nederlands programma voor nieuwsbrieven

Goed te begrijpen en functioneel. Goede documentatie, maar ook een goede helpdesk. Een fijne partij om mee samen te werken!!

Heel snel antwoord op mijn vraag en straightforward plug-in.

Prima partner en programma

Wij zijn al bijna 4 jaar met ons bedrijf De Goede Nieuwsbrief white label partner van Laposta. Met hun programma maken we honderden nieuwsbrieven per jaar. Altijd naar volle tevredenheid. Het programma voldoet aan onze wensen en die van onze klanten. Ook de samenwerking, support, communicatie en de wijze van zakendoen zijn een voorbeeld voor veel andere ICT bedrijven.

Super gaaf en makkelijk mailprogramma

Vanmorgen een vraag over kopieëren van een sjabloon gemaild. Na een korte tijd antwoord en uitleg. Superbedankt

super voor non profit verenigingen en sportclubs

Even wennen aan systeem daarna heel goed en snel een proff. Mailing versturen. Fijn dat het zo kan. Laposta Hulde hiervoor !

Geweldige ondersteuning

Rapporteerde een bug en deze was een uur later opgelost.

Snelle en duidelijke communicatie

Ideaal medium om de nieuwsbrieven van te voetbalclub te maken en te verzenden.

Het maken van de Nieuwsbrief voor de voetbalclub gaat mooi en gemakkelijk. Het invoeren van het ledenbestand ging heel soepel en de verzendlijst is gemakkelijk bij te houden. Het verzenden gaat stipt zonder haperingen. De terugrapportage is heel handig.

Moeizaam

Je maakt een foutje, legt deze uit en blijven stug doorgaan dat je teveel contacten hebt toegevoegd. En doordrammen dat je geld moet betalen. Terwijl je het uitlegt krijg je continu reacties dubbel account, ze sluiten het andere niet maar willen enkel geld verdienen. En ze denken niet samen in oplossingen.

Beste Marieke, je hebt ons programma vele jaren gratis gebruikt. Op een gegeven moment kwam je (ruim) boven de 2000 relaties. Daar is het gratis account niet voor bedoeld. Vriendelijke groet, Stijn van der Ree

super snelle en adequate reactie

Binnen 10 minuten werd mijn mail beantwoord met duidelijk antwoord en handelen. Echt super service!!!

Gebruiksvriendelijk, snelle service helpdesk

Heldere uitleg, mooie sjablonen. In de Nederlands taal en niet ingewikkeld. Duidelijke documentatie. Iedereen kan dit.

Doet zijn werk

Na wat opstartproblemen werkt het zoals het moet werken. Goede klantenservice. Top

Beste Dennis, We hebben ook per mail contact gehad. Het gaat hier niet om de spammap, maar om de Reclame (Promotions) tab van Gmail. Gmail plaatst nieuwsbrieven automatisch onder deze tab. Dat geldt overigens voor alle nieuwsbrieven (van alle aanbieders), tenzij de ontvanger het anders heeft ingesteld.

Geweldige applicatie!

We gebruiken Laposta nu enkele maanden. Hoewel we < 2000 ontvangers hebben, en dus gratis gebruik maken van het systeem, is de ervaring heel positief, daarom ook 5 sterren gegeven.

Geweldig om leden actief te houden

Door mijn Nieuwsbrieven via Laposta kan ik de gepensioneerden groep actief houden. Ik stuur een korte mededeling en zij kunnen daarna alles op onze site bekijken. Zeer goed

Goede ervaring

Zie boven

Makkelijk programma en super helpdesk!

Ben nu 2 maanden bezig met Laposta en vind het fantastisch. Makkelijk te maken en als je hulp nodig hebt heb je snel antwoord.

Fijne en snelle service

IK was niet altijd helemaal tevreden over de werking. Maar als er iets is, krijg je snel reactie en wordt er met je mee gedacht. Goedkoper en duidelijker dan Mailchimp.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.