Ben heel tevreden over LaPosta

Betrokken Nazorg

Per ongeluk adressen gewist,.. Door Stijn teruggehaald Echt GROOT blij mee.

Eenvoudige overstap

Verstuurde onze nieuwsbrieven met programma van de concurrent. Na uurtje Laposta bekeken te hebben bleek functionaliteit uitgebreider te zijn. Database conversie was binnen een uurtje gedaan en nieuwsbrieven volgden een half uur later. Perfect product. Oldtimer Club Leusden

In één woord : fantastisch

Ik werk nu al een aantal jaren met Laposta en mijn conclusie is dat Laposta een betrouwbaar platform is waarmee je nieuwsbrieven ontwerpt en verstuurt. Het serviceniveau en de helpdesk is uitstekend. Bij vragen staat men altijd direct klaarkom met kennis van zaken te helpen. Ook de documentatie is prima op orde. De leercurve van Laposta hierdoor klein, zodat je al heel snel een mooi resultaat hebt dat je naar klanten kan versturen. Laposta is laagdrempelig!! Fijn om mee te werken. Jullie zijn een goed team met een uitstekend product. Hou dit niveau vast.

Testing for memory corruption

TEsting , please ignore this email

Belangrijk voor de WereldWinkelTwello ( een ideële instelling)

Prachtig middel om berichten voor een goed doel te verspreiden

Een keer of drie per jaar maak ik een nieuwsbrief voor een goed doel. Het programma biedt veel mogelijkheden, is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en biedt snel inzicht in de mate waarin het bericht wordt gelezen

Super programma en top begeleiding

Een aanrader

Makkelijk in het gebruik, mooie uitstraling

Pas net ben ik Laposta aan het ontdekken. Het is ideaal om professionele nieuwsbrieven samen te stellen en stijlvolle e-mails te verzenden. Gewoon leuk om ermee te werken!

Geweldig systeem om mee te werken!

Al vele jaren een tevreden gebruiker, nog nooit problemen gehad! En als je een vraag hebt wordt er razendsnel beantwoord, echt een aanrader!

Nononsense, praktisch, veelzijdig en betrouwbaar

Alles werkt zoals je hoopt dat 't zal werken en meer. Veel handigheidjes die je al werkend gaat waarderen. Gelaagde mogelijkheden om resultaten te zien en te interpreteren. En als 't 'ns nodig is een vriendelijke medewerker die je met tijd voor aandacht in het Nederlands te woord staat. Blij mee!

Good

too bad, it isn't in English but I am exploring

Wat een Top programma!

Wij werken vanuit onze stichting Leergeld Leeuwarden met veel plezier met dit mailing programma. Het is niet al te moeilijk om een mooie template te maken. Zelfs met 0 ervaring. En je beschikt meteen over inzicht of een email is aangekomen, geopend of er op geklikt is... Ik kan het van hart aanbevelen!

"Super makkelijk"

Voor mijn herensalon nu 4 nieuwsbrieven verstuurd om toch het contact met mijn klanten te blijven houden. Geweldig makkelijk en nog leuk om te doen ook! Wel ben ik blij dat ik een up to date email bestand heb...........

Zeer snel reactie

Waarom sinds afgelopen week meerdere nieuwsbrieven, ook afkomstig van collega's, plotseling als spam binnen komen blijft raadselachtig.

Ziet er prima en klantvriendelijk uit

Maak sinds enkele dagen gebruik en moet zeggen bevalt uitstekend. Eenvoudig en doordacht allemaal.

Toen ik de werking helemaal doorhad : uitstekend

Ofwel ik heb er veel bijgeleerd, ofwel Laposta heeft het programma meer verbeterd, kom daar maar eens achter...In ieder geval loopt alles nu soepel. Er zitten veel mogelijkheden onder de motorkap. Er zal vast nog het een en ander zitten dat ik nog niet heb ontdekt.

verrassend

ik ben aan t testen of een mailing voor mijn reisburootje interessant is

Geweldige dienst!

We zijn een klein filmtheater en hadden een probleem met het verzenden van e-mails. Zeker na de invoering van de opt-in regelgeving. Laposta vangt dit prima op. Voldoet niet alleen aan de wettelijke eisen, maar is zeer gebruiksvriendelijk is Nederlandstalig en voorziet de gebruiker van alle informatie. Super dienst waar we hopelijk nog lang gebruik van kunnen maken.

Heel erg goed!

Met meerdere programma's gewerkt. Laposta is echt ideaal (voor kleine organisaties als de onze)!

In een woord geweldig

Laposta maakt het ook voor verenigingen en stichtingen zonder winstoogmerk mogelijk een professionele mailing te versturen.

Goed programma, doet wat het belooft te doen.

Wij gebruiken La Posta voor de onregelmatig verschijnende nieuwsbrieven van onze kerk (PKN in Geldrop). Het programma werkt prima, verzending is altijd snel geregeld. Ook niet onbelangrijk: Voor ons is het gratis

Eenvoudig naar je hand te zetten en het ziet er echt gaaf uit!

Mijn eerste nieuwsbrieven voor onze vereniging gingen via de gmail account. Maar als je enkele honderden adressen hebt dan wordt dit toch een gedoe. Dan de Mailchimp gebruikt, dit is al een belevenis want ineens kun je een veel mooiere opmaak kiezen en ook hier is het gebruikersgemak hoog. Nadeel is dat je maar 1 lijst kunt aanmaken weliswaar gebruik je tags om onderscheid te maken maar Laposte geeft mij de mogelijkheid om een aparte lijst te maken voor niet leden die wel eens een Nieuwsbrief willen ontvangen. Nu gaat de eerste Laposte nieuwsbrief eruit en ben ik benieuwd naar de feedback van de leden. Ik sluit de Mailchimp account en stap definitief over. Laposte is toch een NL bedrijf en de ALV zit hier eigenlijk al ingebakken in mijn ervaring. Henk Visser Secretaris Natuur- en Vogelwacht Schouwen-Duiveland

Tot nog toe uitstekend

Zojuist voor de 1ste gebruikt beter dan mailchimp

Zonder meer het beste mailing-bureau van Nederland

Wij werken als Stichting Dierennood nu al vele jaren met Laposta en het bevalt werkelijk uitstekend. Om te beginnen is het heel gemakkelijk om een basis nieuwsbrief via hun stramienen op te stellen. Maar ook als je - zoals wij - een geheel eigen layout wenst te gebruiken, dan kan dat prima. En dat is zelfs ook erg leuk om te doen, als je er een beetje gevoel voor hebt. Dan de software van hun. Ook die is zeer goed doordacht en je kunt er een complete klanten-database voor opzetten met alle mogelijke gegevens. Dan eigenlijk het belangrijkste, namelijk de verzending zelf. Die verloopt zeer soepel, zeer snel en zonder haperingen of problemen. Wat een verschil met toen wij het nog zelf probeerden te doen en ook bij andere mailingbureaus hebben wij de nodige problemen ondervonden. Dan blijkt Laposta echt de beste te zijn. Tenslotte: Fred, bedankt dat je mij altijd zo snel en kundig helpt!

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.