Ik vind het een heel overzichtelijk en gemakkelijk programma

Bovendien prettig dat het in het Nederlands is.

heel even wennen maar dan overzichtelijk en clean.

Het was even oriënteren in het begin maar het resultaat ziet er uiteindelijk prachtig en professioneel uit. Goede service ook. Heel tevreden met dit alles.

GEWELDIG

Ik heb nog maar één campagne gedaan. Ik sta versteld van de statistieken en de geordende informatie. CHAPEAU. Ik had alleen maar gehoord van Mailchimp en ontdekte bij toeval LaPosta. Onbegrijpelijk dat vrijwel iedereen Mailchimp (een Amerikaans bedrijf) kent en zo weinig mensen La Posta, een NL bedrijf.

Heel goed

Ik leer er steeds meer mee doen maar heb nog niet alles onder de knie.

Makkelijk om mijn campagne te maken !

Het Nederlands is wel zo prettig. Was wel spannend en leuk om mijn campagne op mijn smartphone te maken terwijl ik op vakantie ben

Makkelijk systeem en superservice

Wat een verademing als je Laposta vergelijkt met andere aanbieders van programma's om nieuwsbrieven in te maken en versturen. Het programma wijst zich vanzelf en is super-makkelijk in gebruik. Op een gegeven moment was er een afbeelding die ik niet kreeg verwijderd. Mailtje gestuurd. Binnen een kwartier antwoord en de afbeelding was verwijderd. Echt super!

super

Ik gebruik het programma bijna 10 jaar; en nog nooit problemen gehad. Dus het werkt zeer goed, en ik ben er dus zeer tevreden over. Super ! Een van mijn ontvangers meldt mij nu een kleine fout. In zijn "nieuwsbrievenarchief" en bij nazicht ook in het mijne - ontbreken de afbeeldingen "mei 2018". Hoe zou dit kunnen komen ? Bij het versturen van die nieuwsbrief was er geen enkel probleem. Hoe dit oplossen ?

Beste Frans, dit was een foutje van onze kant. De afbeeldingen zijn weer zichtbaar.

Subliem

Als ICT architect/consultant is het erg wezenlijk om met degelijke en bekwame partijen te werken. Deze zijn zeldzaam. LaPosta heeft al meerdere jaren en op meerdere niveau's bewezen een uitstekende partner voor mijn klanten te zijn. Dat mag dus gezegd worden. Waarvoor oprecht dank en vooral waardering ! Danny Sunt - Bowline -

Ontzettend handig om snel een nieuwbrief te versturen en je adressenbestand bij te houden

Je kunt er al erg snel mee aan de slag. En hoe meer je je er in verdiept, hoe meer mogelijkheden je gaat ontdekken (automations, segmenteren, opmaak, hyperlinks etc).

Net met Laposta begonnen en nu al enthousiast.

Prettige manier om grote hoeveelheid mails te versturen zonder problemen.

No-nonsense en betrouwbaar

Voor verschillende organisaties werk ik met LaPosta en elke keer werkt het weer uitstekend. Nieuwsbrieven in elkaar zetten werkt goed, resultaten bijhouden werkt goed en relaties managen werkt goed. Als kers op de taart: een privacy-plus omdat de servers in Nederland staan.

Super interessante site!

Dankzij Laposta kan ik nu gemakkelijk nieuwsbrieven versturen naar mijn klanten. Voorlopig heb ik minder dan 2000 actieve klanten, maar wanneer in de toekomst blijkt dat dit er meer worden, schakel ik over naar een abonnement. Tip: doe zo verder, zodat we samen kunnen groeien. Groetjes, Tom, Vignobles Les Artistes www.lesartistes.wine

Fijne ondersteuning van de Helpdesk

Soms loop ik tegen iets kleins aan waar ik even niet uit kom en dan reageert de helpdesk altijd snel binnen 24 uur op mijn mail. Ik vind het fijn te ervaren dat Laposta nog een persoonlijke klantenservice heeft.

Heel snel antwoord gekregen met de perfecte oplossing!

Op 31 december heb ik mijn vraag gesteld en al op 1 januari een antwoord gekregen. Als dat geen service is!

Eenvoudig en met mogelijkheid tot succesvol contact.

Als plaatselijk belang van een klein dorp (ongeveer 400 inwoners) biedt Laposta de mogelijkheid tot optimaal contact met onze leden.

Ik vind jullie goed, en wij denken erover om een abonnement te nemen. groeten drs. nico ter beek, directeur Orpheus Reizen.

Zeer tevreden!

Een verbeterpuntje: een mogelijkheid om een foutje te herstellen. Als door een fout een item verdwijnt of verschuift is er geen hersteloptie. Dat mis ik nog.

Super!

Eenvoudig en begrijpelijk waardoor het voor iedereen geschikt is. Geweldige ondersteuning.

Prima programma, behulpzame helpdesk!

Voor wat ik nodig heb is Laposta een prima programma voor mijn nieuwsbrief. Wat ik nog veel belangrijker vind is dat de mensen achter Laposta zorgvuldig met de AVG (privacywet) omgaan, daar uitgebreide informatie over geven en allerlei keuzes in het wel of niet plaatsen van cookies die vergezeld kunnen gaan met de nieuwsbrief. Ik heb de gratis versie en de helpdesk reageert altijd snel en behulpzaam op mijn mails wanneer ik onverhoopt ergens tegenaan loop. In mijn beleving een persoonlijke en prettige aanpak van het bedrijf voor hun klanten.

Scheelt véél werk ......

Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt, is het een fluitje van een cent om veel mooie mailings te versturen ...........

Werkt altijd en overal waar je ook bent.

Dit programma is eenvoudig te gebruiken

super

Hiervoor gebruikte ik GroupMail. Op dit programma is niets op aan te merken, enkel het verzenden was een beetje omslachtig en Laposta biedt meer mogelijkheden. Jammer dat het abonnement tot 500 adressen 180 Euro kost en dit is een hap uit het budget van onze club. Met het gratis abonnement zijn we ook tevreden

SLECHT

153 emailadressen ingevoerd en bij het verzenden van een nieuwsbrief wordt het naar 84 verzonden en 69 staan ineens bij opgeschoond. Waardeloos. Ik ga naar een andere website voor mijn nieuwsbrieven

Hoi Ilse, hier kunnen we helaas niets aan doen. Dit heeft te maken met de instellingen van het adres waarmee je verstuurt (@home.nl). Je krijgt hier binnen ons programma een waarschuwing voor. Ook heb ik je een half uurtje geleden een linkje gestuurd naar onze documentatie, waarin wordt uitgelegd wat het probleem is en hoe je het kunt verhelpen: https://docs.laposta.nl/article/514-bounces-bij-afzendadressen-van-internetproviders.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en duidelijk, niet zelf hoeven afmelden,sommige gegevens misschien te veel. Brieven zelf maken kan nog verbeterd worden.

Een geweldige nieuwsbrief met heel veel mogelijkheden

Zou het mogelijk zijn om een spellingscontrole in de tekstverwerker in te bouwen?

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.