Niet nodig
als een notaris wegens ziekte, een afspraak niet na kan komen, namelijk het van te voren geven van een kosten schatting en het opstellen van een concept voor de eerste meeting, zou dat gecommuniceerd moeten worden.
klantvriendelijkheid via telefoon zou wat mij betreft wel een aandachtspunt zijn
Geen verbeterpunten te melden vandaar de "10" ( ook m.b.t. de verleende diensten rondom de onlangs aangekochte woning ).
Ik kreeg op vrijdagmiddag om 16.55 uur een mail van jullie met de te betalen factuur. Erbij stond dat dit 2 werkdagen voor het passeren van de akten (de vrijdag erop) op jullie rekening moest staan, echter was zondag oudjaarsdag en maandag nieuwjaarsdag dus een werkdag minder die week erna.. Wel erg kort dag allemaal.. Aangezien ik de mail las toen jullie gesloten waren even wat stress aan mijn kant. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar misschien een idee om zulke facturen iets eerder te versturen, zodat er iets meer ruimte is voor het overmaken enz.
wellicht bij afspraak op kantoor een parkeerplaats in de garage regelen.
Ik zou het werkelijk niet kunnen bedenken !!
Wat een geweldige beoordeling. Veel dank daarvoor. We gaan ons best doen dit zo voort te zetten
2 10 beoordelingen onder elkaar! Hoe mooi kan het zijn. Wij zijn hier heel blij mee. Dank voor deze geweldige reactie
Erna Kortlang
bij eerste contact waren niet alle te verwachte kosten voor opzetten verklaring van erfrecht aan ons gemeld
eerder bij Uw kantoor een hypotheek afgesloten en na stellen van een vraag op internet over een testament door een van de kantoorgenoten opgebeld.
En weer een 10! Geweldig, hartelijk dank voor deze meer dan mooie beoordeling!
De afhandeling van de hypotheekakte kwam gevoelsmatig wat gehaast over; deed aan als lopende band werk.
Beste Dolf, Allereerst dank voor het invullen van de beoordeling. Alhoewel deze niet onvoldoende was, moet dat dus beter wat ons betreft. Wij gaan voor boven de 8 gemiddeld. Wij hebben jouw reactie besproken met de betreffende notaris en behandelaar. Zij nemen de punten van aandacht zeer serieus en proberen dit te verbeteren.
het zitje waar je moet wachten voor de afspraak, was wat smoezelig. Op de stoelen kruimels en wat vlekken.
Onze specialisten adviseren particulieren en (internationale) ondernemingen met vraagstukken op het gebied van vastgoed, familierecht en ondernemingsrecht. Wij willen uw vraag op de beste én de meest praktische manier vertalen naar juridische oplossingen. Niet alleen goed advies geven, maar ook dicht bij u staan en nooit de menselijke maat en de sociale impact uit het oog verliezen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.