Geweldig!

Helemaal goed. Voelde zeer vertrouwd.

Geen zin in kleine zaak

Advocaat geraadpleegd. Advies is de tekst 3 standaardarresten over erfdienstbasrheden maar geen relatie met de specifieke zaak/ niet ingelezen. En vooral melden dat een zaak inzake een andere kwestie ( niet eens aan de orde) niet kan vertegenwoordigen omdat collega zitting heeft in de cie beroep en bezwaar.egen de gemeente. Wel volle mep rekenen voor zo'n advies. Kortom tegenvaller.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Vastgoed

Deskundig, to the point en snel

In de afgelopen jaren heeft Rosemarie de Vos en haar team ons een aantal keren uitstekend geholpen. Rosemarie is een uitstekend jurist en pro-actief in haar handelen, heeft een goede dossierkennis en komt met gerichte oplossingen die hout snijden. Daarnaast is ze ook nog eens erg vriendelijk en neemt ze de tijd om je rustig door de stukken te leiden.

Goede en persoonlijke service

TeekensKarstens heeft ons wederom goed geholpen. Snelle en duidelijke mailwisseling en ook een prettige en persoonlijke benadering op het kantoor zelf.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Vriendelijkheid staat niet hoog in het vaandel.

Zowel de toon in de e-mails voorafgaand aan de afspraak als de bejegening tijdens de afspraak was niet prettig. In de e-mails werd ons gevraagd om kopieën van documenten te sturen die al in bezit waren van T&K op een toon alsof wij enigszins nalatig waren. Bij ons bezoek aan het kantoor voor de ondertekening van een hypotheekakte hadden we te maken met twee medewerkers die zich geen van beiden voorstelden. Een kop koffie was blijkbaar niet bij de prijs inbegrepen.

gewoon helder!

zonder problemen.

Goed geregeld

Prettige ontvangst gehad aardig en gezellige sfeer en afhandeling financieel was ook goed

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Zeer goede/prettige en deskundige ervaring

Zeer goede/prettige ervaring.

Goede duidelijke diensten geleverd

Dikke prima ook met de overbruggingshypotheek word alles netjes ingelost door TK en Nico Cussel is een topper! Dankjewel

zeer behulpzaam en professioneel

Ik ben op zeer deskundige wijze geholpen. Ook de communicatie is uitermate prettig

Flexibel en professioneel!

Ondanks medewerkers die veel thuiswerken allemaal professioneel en goed geregeld.

Het passeren ging goed

Jammer dat de Corona toestanden het passeren wat onpersoonlijk maakten qua afstand houden en een bakje koffie. Maar het ging daardoor wellicht ook sneller dan de voorgaande keren.

goed, snel, aardig

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

prima service en goed geregeld

bij de verkoop alles prima geregeld door TK, waarvoor dank

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

uitstekend geadviseerd en uitgevoerd.

zie boven.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Prima kantoor, duidelijk, goeie bereikbaarheid, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Heldere informatie

De informatievoorziening is goed maar heel onpersoonlijk. Grote lappen mail met voorgeprogrammeerde teksten ( muv de communicatie rond de verkoop van mijn pand).

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Prima ontvangst, adequate afhandeling en ook even een luchtig praatje.

Eigenlijk als kort beschreven. Ik vond het fijn dat de stukken correct waren, geen foutjes in naam of zo.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Relatief dure notaris waar we wel prettig geholpen zijn

In vergelijking met wat andere notariskantoren vinden wij de prijzen aan de hoge kant. Wel is de communicatie goed en vinden we de mensen prettig. Vooraf ook geen duidelijke prijsopgave gehad en gevraagd dus dat kan ook wel helpen.

• Ik heb ervaring met: Familierecht

De notariële zaken waren keurig op tijd afgewerkt en op de dag van overdracht was ontvangst vriendelijk. De zaken werden, voor zo ver nodig, goed uit en toegelicht.

Duidelijke communicatie, perfect geregeld

Zie boven

Goed geregeld, prima communicatie

Duidelijk, snelle reactie, persoonlijk

Snelle en uitstekende eigendomsoverdracht

De eigendomsoverdracht van de garagebox is snel en efficient afgehandeld. Duidelijke toezending van documenten via e-mail.

Prima geholpen

Wachttijd was wat lang maar verklaarbaar. Notaris was duidelijk, nam de tijd en was prettig in de omgang.

Vriendelijk en correct!

Ik heb een fijne ervaring, vlot geholpen .

Over TeekensKarstens advocaten notarissen

Onze specialisten adviseren particulieren en (internationale) ondernemingen met vraagstukken op het gebied van vastgoed, familierecht en ondernemingsrecht. Wij willen uw vraag op de beste én de meest praktische manier vertalen naar juridische oplossingen. Niet alleen goed advies geven, maar ook dicht bij u staan en nooit de menselijke maat en de sociale impact uit het oog verliezen.