via Ligo lichten ze je op

Samen met ligo proberen ze je dossier zo lang mogelijk rekken omdat de aangeleverde documenten niet hen huisstijl zijn. Om die documenten op hen manier te laten opstellen moet je betalen, zo lichten ze je steeds via achterdeur steeds op.

• Ik heb ervaring met: Ondernemingsrecht

Zeer prettige ervaring

Joost is een aangename, pittige, en zelfverzekerde advocaat, die rust uitstraalt, dat heel belangrijk was in het gehele proces. Hij is zeer deskundig ter zake en ben dan ook zeer tevreden, in het bijzonder hoe hij het hele proces heeft begeleid. Op de e-mails werd altijd snel gereageerd. Ik zou hem zeer zeker aanbevelen!

Was erg goed

De uitleg tijdens het passeren van de hypotheekakte was heel duidelijk. Verder was de ontvangst erg vriendelijk. We zien uit naar onze ontmoeting op 29 december in verband met ons testament en levenstestament. Met vriendelijke groet, Alma en Roel Schuijt

prima service

Financieel Directeur

Deskundigheid met humor

Voortraject is helder en duidelijk verlopen. Overdracht huis was gezellig en zeer deskundig op alle vragen een antwoord. Kortom: gedegen, humorvol en vertrouwd!

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Ik ben zeer vakkundig en vriendelijk geholpen!

Ik kreeg duidelijke uitleg en werd vriendelijk bejegend. Ook kon ik altijd direct terecht met eventuele vragen. Ontzettend bedankt!

Heel positief

Vriendelijk ontvangen en alles is heel goed verlopen.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Goede ontvangst en zorgvuldige afhandeling

Zorgvuldige afhandeling van de zaak en goed contact. De verkeerde te naamstelling werd snel gecorrigeerd.

Goed en vriendelijk geholpen

We zijn goed en vriendelijk geholpen bij onze hypotheek en samenlevingscontract.

Correct

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Zeer vriendelijk en efficiënt, aangenaam zaken doen

We kwamen om te tekenen voor ons nieuwe huis en de hypotheek. Mijn vrouw en ik werden zeer correct behandeld, van binnenkomst tot vertrek. Rustig en bekwaam werd alles toegelicht. Zeer persoonlijke benadering, heel fijn.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Gedegen , persoonlijk , to the point , gewoon goed!

Opzetten van een holding ging soepel. Er werd goed meegedacht en open gecommuniceerd.

• Ik heb ervaring met: Ondernemingsrecht

Alles duidelijk

Passeren van de woning, alles duidelijk uitgelegd. En ook nog eens met humor!

Zeer goed!

Notaris was een aardige man, die je duidelijke en behulpzaam meeneemt in deze spannende proces.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Het was gezellig, maar het nodige mis gegaan

Dezelfde dag werd ik gebeld dat er iets is misgegaan tijdens het tekenen rondom de aanschaf nieuwe woning , maar er geen nadelen aan zullen zitten. Een paar dagen later is het nodige misgegaan waardoor er met de oplevering van de verkochte woning problemen waren en er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden met de notaris rondom de verkochte woning. Heel vervelend allemaal om dus onnodig meerdere afspraken te maken en de verkoop dus op zich liet wachten (niet te vergeten dat je alles straks inplant met woningen rondom werkzaamheden!)

Goed geholpen.

Nette en klantvriendelijke man

Deskundig

Duidelijk

Duidelijke uitleg gehad,alles verliep prima. Alles goed geregeld en goed op de hoogte gehouden van alles.

Ok

We waren ruim voor aanvang aanwezig en er werd ons verteld dat de afspraak later zou zijn ivm lunchen??? Over het traject ervoor heb ik geen goed gevoel neer bij jullie. Ik had verteld dat ik het geld cash zou storten op de. Tussenrekening en omdat ik weer dat het bij mijn bank niet zo vlot gaat vroeg in of ik een week van tevoren de totale afrekening. Lijkt me fijn voor jullie dat ik op tijd het geld stort. Het eerst gesprek dat ik hierover had was redelijk gestresst: druk druk en ik mocht pas twee dagen voor de overdracht het geld storten???? Daarna werd ik weer gebeld dat het wel kon, nu op een vriendelijkere toon omdat ik het cash zou betalen. Sorry hoor maar u begrijpt denk ik wel dat dit een soort discriminatie is: mensen met een hypotheek worden achter in de rij gezet? Dit is inmiddels mijn tweede slechte ervaring met jullie. Wellicht een verbeterpunt…

Snelle en goede afhandeling

Zijn al langer klant bij Teekens Karstens. Altijd vriendelijke en professionele behandeling en afhandeling van de opdrachten.

Duidelijk en helder

Duidelijke, heldere uitleg. Alle tijd om vragen te kunnen stellen in een ontspannen sfeer.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Wisselend, communicatie kan beter, kennis goed

Wij hebben bijna de bovenwoning gekocht in plaatst vna de benedenwoning omdat het huisnummer verkeerd stond in de akte. Ook is ons dossier tussendoor overgedragen aan een ander, terwijl diegene op vakantie was in de week voor passeren en er last minute nog wijzigingen moesten gebeuren. Kennis en duidelijk verder wel goed. Wel zeker verbeterpunten en wij zouden denk ik naar een ander gaan volgende keer.

• Ik heb ervaring met: Vastgoed

Professionele dienstverlening met oog voor de mens achter de klant

Het ging om de overdracht van het huis van mijn ex-partner naar mij, een emotionele gebeurtenis. Naast de zakelijke kant ook aandacht en tijd voor de gevoelsmatige kant van de zaak

• Ik heb ervaring met: Familierecht

Wij zijn al voor diverse diensten bij u op kantoor geweest en elke keer weer is het een prettige ervaring.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Heel fijn notaris kantoor en prettige communicatie.

We hebben een zeer fijne ervaring gehad met de notaris. Goede communicatie en een prettige samenwerking.

Over TeekensKarstens advocaten notarissen

Onze specialisten adviseren particulieren en (internationale) ondernemingen met vraagstukken op het gebied van vastgoed, familierecht en ondernemingsrecht. Wij willen uw vraag op de beste én de meest praktische manier vertalen naar juridische oplossingen. Niet alleen goed advies geven, maar ook dicht bij u staan en nooit de menselijke maat en de sociale impact uit het oog verliezen.