Interessant verhaal & goed voorbereidt - Milan Meyberg

Milan was fijn in het voorcontact, evenals Kim en Veronique van Assemblee Speakers. Uiteindelijk was Milan keurig op tijd met de juiste spullen en vertelde hij aan 125 HBO jaar 2/3 studenten een interessant verhaal.

indrukwekkend

in een aantal steekwoorden: *indrukwekkend *grappig *verhelderend *duidelijk en praktijkgericht *toegankelijk *gezellig

Spreker met een inspirerend verhaal!

Via Assemblee Speakers hebben wij Mart de Kruif gevraagd om te spreken over 'moreel leiderschap'. Het publiek was een grote groep schoolleiders uit het basisonderwijs. De voormalige luitenant-generaal bracht een inspirerend verhaal en wist zijn verhaal goed toe te passen op de context van leiderschap binnen het onderwijs. Zeker aan te bevelen! Ook de contacten met Assemblee Speakers waren professioneel en adequaat.

Boeiend, krachting en zijn verhaal raakt je

Mart de Kruif een krachtige spreker. Zijn verhaal is boeiend, krachtig en het raakt je. Het thema 75 jaar vrijheid is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Bij het Airborne Museum hebben we dit beseft, beleeft en herdacht. Mart legt continu de verbinding tussen zijn persoonlijke verhaal en het bedrijfsleven. Als ondernemer moet je risico's nemen, geef je leiding, maar hoe ga je om met moreel dilemma's? Het delen van zijn ervaringen staan parallel met het bedrijfsleven.

pakkend, motiverend en stof tot nadenken

Niet slechts het verhaal is indrukwekkend, de wijze waarop Joseph in het leven staat, zijn toegankelijkheid en zijn energie zijn bijzonder. De open wijze van benaderen, de humor en de kwinkslagen en niet een 'standaard verhaal' afdraaien zijn op hem van toepassing. Gevoel, interactie met publiek en zelfspot. Een zeer geslaagde en bijzondere avond met stof tot nadenken.

Goed, vriendelijk en behulpzaam contact gehad. Super gastspreker; Eric van 't Zelfde.

Wij hebben goed contact gehad zowel voorafgaande aan het optreden van de gastspreker als achteraf. Onze gastspreker, Eric van 't Zelfde, wist de zaal met zijn boeiende verhaal aan zich te binden zelfs op het einde van een lange vrijdagmiddag!

Prima service en attent en bekwaam personeel!

Voor de lezingen die wij organiseren voor onze leden werken wij meestal samen met Assemblée. Mijn ervaring is dat dit een bekwame partij is die goed instaat is de juiste spreker bij het juiste evenement te zoeken. Afgelopen week hebben wij met veel succes de lezing Mentaal Kapitaal van Anneleen de Lille (Better Minds at Work) gehad. Dit is een absolute aanrader!

Goed en snel geregeld

De inhuur van spreker Benno Baksteen was snel en op een prettige manier geregeld. Spreker zelf is deskundig op het gebied van Veiligheid en zijn verhaal is boeiend door de ervaringen uit de praktijk. Het geeft een kijkje in de wereld van piloten en de luchtvaart.

HEEL GOED VERLOPEN,DOEN WAT ZE BELOVEN
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Jan Terlouw als gastspreker ontvangen bij het ROCB2B(Regionaal Ondernemers Contact). uitstekende spreker, hele duidelijke visie ,kortom een aanrader.

De Assemblee is een zeer professionele organisatie met een keur aan topsprekers 'in portefeuille'.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Jan Kees de Jager heeft in het interview een soms openhartige inkijk gegeven in de keuken van politiek en het Ministerie van Financiën, mede aan de hand van diverse anekdotes.

Wij zijn erg tevreden met de samenwerking met Assemblee Speakers. Schakelen snel en denken goed mee.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Bas Hoogland was een enthousiaste en inspirerende spreker.

Prettige, duidelijke, snelle communicatie
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: gasten waren zeer tevreden over de spreker Fred Teeven!

to the point en efficient georganiseerd
  • Bereikbaarheid (telefoon/mail)
  • Advies en deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Mark Rijmeman is een zeer professionele spreker. Het thema big data weet hij in begrijpbare woorden aantrekkelijk onder de aandacht te brengen.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Kundig en kan zich ook goed in de klant inlezen. Hoewel Gino van Ossel normaal over retail praat heeft hij een goed verhaal over foodservice verteld, dat ook positief is ontvangen door de genodigde.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: uitstekende spreker. Prettig mens, goed contact, ook met kleine kinderen.

Een prettige samenwerking met Assemblee heeft tot een goed ingelichte spreker geleid. Vooraf hebben we tijdig kunnen schakelen en was afstemming op inhoud mogelijk. Kortom, heel fijn samengewerkt!
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Z.K.H. Prins Carlos is als spreker aanwezig geweest op de Opening van de vernieuwde biomassa-energiecentrale van Twence en het grootste zonnepark van Twente. Hij heeft zijn visie op het gebied van circulaire economie & biobased economy gedeeld en de opening verricht. Prins Carlos was een waardevolle toevoeging aan ons evenement.

Goede ervaring. Vlotte en snelle communicatie. Niets op aan te merken.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Spreker: Rik Torfs. Heel veel positieve reacties gekregen. Ook de voorbereidingen verliepen vlot. Goede ervaring.

Prettige samenwerking. Snelle, duidelijke en fijne communicatie. Assemblee voelde onze wensen goed aan, waardoor we een spreker hadden die precies paste bij de doelgroep en het doel van de avond!
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Joseph Oubelkas is een inspiratiebron voor velen van ons. Zijn manier van vertellen, zijn enthousiasme, zijn humor en zijn kijk op het leven hebben vele deelnemers in de zaal geraakt. Zijn boodschap is aangekomen. We hadden nog wel een uur langer kunnen luisteren naar zijn inspirerende verhaal.

Contact verliep soepel en snel.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Naam spreker: Harry Piekema - goede interactie met de groep - wist publiek geboeid te houden - inspirerend

Goed en snel contact, er wordt direct meegedacht over mogelijke andere sprekers wanneer de spreker van de eerste keuze niet beschikbaar is.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Wij hebben Karl Raats eerder geboekt en wisten wat we konden verwachten. Ondanks dat hij de eerste voorbespreking deed vanuit de auto werd het optreden een groot succes! Met wat overeenkomsten met zijn eerdere optreden wist hij opnieuw een grappig en interactief verhaal neer te zetten.

Prima.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: We hebben heel veel positieve reacties ontvangen over het optreden van Ruud Koornstra. Hieronder heb ik er twee geciteerd. “Graag wil ik jullie nog complimenteren met in mijn ogen een zeer geslaagd DZP! Goede opkomst en positieve vibe. Ook Ruud Koornstra vond ik een geweldige spreker. Door mijn presentatie heb ik enkele nuttige contacten opgedaan die hopelijk de realisatie van waterstoftractoren een flinke stap dichterbij kan brengen.” Ruud Bakker (Next Generation Machinery) “Duidelijk was dat er nog veel behoefte is aan informatie over het onderwerp Duurzaamheid. Prima initiatief dus van de gemeente. Wij hebben erg genoten van het presenteren van onze duurzame nieuwbouw en hebben vele leuke reacties mogen ontvangen. Prima opkomst van deelnemers. Onze zaal was mooi gevuld :-). Ruud Koornstra was werkelijk top. Wat een spreker is die man. Lonneke deed het overigens ook erg goed. Kortom, eigenlijk de complimenten aan iedereen.” Simco Kruijer (Bouwteam Fit4lady Schagen)

Snel en direct contact! Zeer betrokken bij het laten slagen van ons evenement. Miscommunicatie mbt een afspraak werd snel opgelost.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Dennis Weening was voor ons evenement goed geschikt. Voorbereidingen liep soepel en duidelijk. Wij waren erg tevreden!

Doordat een late afzegging hadden we een andere spreker nodig. Assemblee heeft ons snel geholpen aan een spreker met de juiste achtergrond maar ook met publieke bekenheid. Voor onze workshop de key note speaker. Het bureau weet je prima te ontzorgen.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Benno Baksteen is een spreker die zich verdiept in de wensen van de klant ten aanzien van de inhoud van de presentatie. Het thema always on heeft hij vanuit verschillende invalshoeken belicht met als uitgangspunt dat fouten gemaakt worden. Met good practices uit de luchtvaart zoals intensieve analyse, story telling en een just culture heeft hij een brug geslagen naar de praktijk bij een bank. Benno weet op een enthousiaste en onderhoudende manier zijn betoog vorm te geven.

Goede, duidelijke communicatie.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Iemand die gepassioneerd zijn presentatie voorstelde, grappig en geëngageerd. Hij betrok het publiek erbij waardoor het boeiend bleef van begin tot einde.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Erg inspirerende en leuke sessie! Unstoppable Tracy is een unieke spreker en echt aan te raden.