Mijn ervaring is dat het altijd goed verzorgt is, er wordt altijd geluisterd naar de wensen van de mens, veel variatie en goede kwaliteit.

• Kwaliteit

Hi Christel, Wat fijn om je ervaring te lezen. Bedankt voor je mooie beoordeling. Graag tot ziens!

Al jaren kennen we Van Rooijen als betrouwbare cateraar. Zeker de laatste jaren hebben ze een enorme ontwikkeling in assortiment en kwaliteit doorgemaakt. Lekker, verrassend en tegen een faire prijs.

• Kwaliteit

Ha Peter, Bedankt voor je beoordeling en mooie bericht. Mooi om al zo lang zaken te doen. We gaan zo door!

kwalitatief, fijne samenwerking, goede verse ingrediënten fijne communicatie

• Kwaliteit

Hi Jozina, Bedankt voor je beoordeling en bericht. Ik ben blij te lezen dat het goed bevalt. We gaan vooral zo door!

VRC doet wat zij zegt en zegt wat zij doet, heel prettig om mee samen te werken! Kwaliteit eten heeft een hoog niveau. Wij zouden zonder aarzelen opnieuw zaken doen.

• Kwaliteit

Ha Bas, Wat mooi om te lezen. Een 10 nog wel! Fijn dat het zo goed bevalt. Tot snel dan maar!

• Maatwerk N.v.t.
  • Kwaliteit

Hi Fleur, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het allemaal goed bevalt!

Goede samenwerking, het elkaar informeren verdient wat aandacht.

• Kwaliteit

Ha John, Bedankt voor je beoordeling en bericht. Ik ga het oppakken met mijn collega!

Altijd prima broodjes en altijd op tijd bezorgd

• Kwaliteit

Hi Helma, Bedankt voor je mooie beoordeling. Een 10 zelfs! Wat fijn dat het zo goed bevalt. We gaan graag zo door! Vriendelijke groet, Adriaan

• Kwaliteit

Hi Johan, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.

• Kwaliteit

Ha Ilona, Bedankt voor je mooie beoordeling. Leuk dat jullie ons gevonden hebben!

Vriendelijk en goed

• Kwaliteit

Hi Rudy, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de borrel bevallen is!

Altijd lekker en vers eten, voldoende keuze in het assortiment. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

• Maatwerk N.v.t.
  • Kwaliteit

Hi Karin, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik zal de complimenten doorgeven! Vriendelijke groet, Adriaan

Erg tevreden over de verzorging van een lunch.

• Kwaliteit

Fijn om te lezen dat de lunch zo goed beviel. Graag tot ziens!

• Kwaliteit

Hi Anastasia, Bedankt voor je mooie beoordeling!

Zeer waardevolle leverancier/partner van Rootz Kitchen staat altijd klaar om ons te ondersteunen. Ook bij onverwachtse uitdagingen erg creatief en proactief in het meedenken in oplossingen.

• Kwaliteit

Hi Ron, Mooi om te lezen. Wij zijn ook erg blij met onze samenwerking! Tot snel!

• Kwaliteit

Beste Carmen, Bedankt voor je beoordeling. Graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Adriaan

Ik vond het echt heerlijk, maar...sommigen hapjes wel erg klein,

• Kwaliteit

Hi Babs, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het beviel. De volgende keer adviseren we je graag over de portionering! Vriendelijke groet, Adriaan

Kwaliteit prijsverhouding is erg goed. Goed ontbijt ontvangen voor grote groep en ziet er qua presentatie mooi uit. Zeker een aanrader.

• Kwaliteit

Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat het beviel en dat de presentatie ook naar wens was. Vriendelijke groet, Adriaan

De hapjes die wij ontvingen waren precies goed voor ons bezoek. Ik twijfelde even bij bestellen tussen 2 opties, maar na telefonisch advies was ik overtuigd. En de verzorging was geheel naar verwachting. Bedankt van Rooijen Catering!!!

• Kwaliteit

Ha Tessa, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het zo goed bevallen is en dat we je telefonisch op weg hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer!

In zijn algemeenheid zijn wij zeer tevreden. Het zou mooi zijn als er iets beter (consequenter) wordt gecommuniceerd als de chauffeur later komt dan de afgesproken tijd.

• Kwaliteit

Ha Niels, Bedankt voor je reactie. Fijn dat jullie tevreden zijn. Je punt wat de communicatie betreft nemen we zeker ter harte! Vriendelijke groet, Adriaan

Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze komen met vernieuwende ideeen en denken echt met de klant mee, hoe gek het ook is. Kwaliteit is altijd goed. Als je Van Rooijen inschakelt weet je zeker dat het goed is.

• Kwaliteit

Hi Bernard, Hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat het nog altijd zo goed bevalt! Groetjes, Adriaan

Hallo ik ben Liesbeth de jager leidingevende albron nvwa Ik wil graag mijn complimenten geven aan jullie bedrijf, heel accuraat en flexibel! Daarom is een gemiddelde 9 echt op zijn plaats jullie kunnen trots zijn

• Kwaliteit

Hi Liesbeth, Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent!

vriendelijk bedrijf, met vriendelijk personeel, mocht er een probleem zijn word dit altijd keurig opgelost

• Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het zo goed bevalt!

Wij bestellen al een aantal jaren bij van Rooijen met de kerst en het ziet er altijd piekfijn en verzord uit! Personeel is vriendelijk en gastvrij!

• Kwaliteit

Hi Fiona, Wat fijn om te lezen dat we jullie steeds weer mogen bedienen tijdens de feestdagen. Dat doen we graag! Hartelijke groet, Adriaan

Ik werk al ruim 4 jaar met veel plezier samen met van Rooijen Catering. Zij zijn onze dagelijkse partner in het verzorgen van de catering voorzieningen in een groot bedrijfspand. Jochem en Christiaan denken altijd mee, komen met innovatieve ideeën en wanneer er hier op een locatie een calamiteit is, helpen ze ons altijd uit de brand.

• Kwaliteit

Ha Marieke, Bedankt voor de mooie reactie. Fijn dat we al zo lang jullie vertrouwen mogen genieten. Tot snel!

• Kwaliteit

Ha Stefan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het zo goed bevalt! Groeten, Adriaan