Een lunch als cadeautje

Voor een klein gezelschap heeft Van Rooijen voor ons een lunch verzorgd, Corona-proof . De lunch was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils en verpakt als een echt cadeautje. Iedereen werd hier blij van. Een goede zet!

Toplunch

Op korte termijn via Van Rooijen een super lunch kunnen regelen. Ik zou ze zeker aanraden.

Heerlijk diner

Prima verzorgt op de afgesproken tijd. Goede kwaliteit prijsverhouding. Heerlijk zo'n zorgeloos diner, en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Paul, Bedankt voor je recensie. Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed bevallen is, en we zien je graag terug. Hartelijke groet

Super mooie borrelhapjes die er ook nog prachtig uitzien!!

Vriendelijk, snel en betaalbaar. Extra fijn dat mijn bestelling aan huis werd bezorgd in een koelbox!

Bedankt voor de beoordeling en het compliment over de hapjes. We zullen het doorgeven aan de keuken! Hartelijke groet

Heerlijke lunch en zeer klantvriendelijk!

De lunch was erg lekker. Van Rooijen denkt goed mee over de invulling van een 'niet standaard' lunch. Reageren accuraat en zeer klantvriendelijk.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zijn erg blij dat het zo goed bevallen is. Wie weet tot ziens!

Prima kwaliteit en snelle levering mogelijk.

• Kwaliteit

Bedankt voor de super geslaagde en heerlijke lunch. Alles was heerlijk vers en mooi verpakt, want ja het oog wil ook wat. Top, wij zullen zeker vaker een bestelling bij jullie plaatsen.

• Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is geweest. Wie weet tot snel inderdaad!

Heldere website, informatie en communicatie. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Het eten was heerlijk en de bediening top.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zijn erg blij dat het allemaal zo goed bevallen is. Ik zal de complimenten ook doorgeven aan mijn collega's!

• Kwaliteit

Beste Roseline, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat het allemaal zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

aflevering op tijd en alles was nog goed warm.

• Kwaliteit

Beste Myrte, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles in orde was. Tot ziens!

Perfect, was wel 25 minuten te laat en toen telefonisch niet bereikbaar...wordt de opdrachtgeven zenuwachtig van..

• Kwaliteit

Ha Peter, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het eten beviel, maar wat vervelend dat de levering niet op tijd was. Normaal gesproken bellen we altijd even bij overmacht zodat je rekening kunt houden met eventuele vertraging. Bedankt voor het terugkoppelen in ieder geval, dan kunnen we het intern oppakken. Vriendelijke groet, Adriaan

Op tijd gebracht, op tijd opgehaald en last but not least: Het eten viel bij iedereen in de smaak. (En dat is een uitdaging aangezien het allemaal vegetarisch was.) Tip: Probeer het assortiment uit te breiden met vlees waarvan de leefkwaliteit van het dier erg hoog is. Daar zal steeds meer vraag naar zijn. Zo worden sommige twijfelaars dan ook niet gedwongen om alles maar vegetarisch te doen. Maar nogmaals: Het was heerlijk!

• Kwaliteit

Beste Simon, Bedankt voor je mooie beoordeling en bericht. Ik ben blij om te horen dat het eten zo goed in de smaak is gevallen. Voor bewust vlees hebben we diverse opties, zoals onze gerechten bereid met Waards rund. Dat is rundvlees uit de regio van koeien die met alle zorg en ruimte worden verzorgd en die biologisch voer krijgen. Bij een volgende bestelling kunnen we hier natuurlijk even verder naar kijken. Vriendelijke groet, Adriaan

Assortiment, kwaliteit en snelheid waren super en de communicatie goed en gezellig :) Zeker een aanrader !

• Kwaliteit

Hi Marieke, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik ben blij dat het zo goed bevallen is. Wie weet tot ziens!

Zelfs met een spoedbestelling anderhalf uur voor levertijd stond de bezorger keurig op tijd met en prima verzorgde lunch klaar. De kwaliteit van de producten en de ruimte keuze in assortiment maakt dat we als organisatie blijven terug komen als klant. De enige kanttekening die ik zou geven is dat de porties vaak erg ruim zijn, zeker voor grotere groepen (30+) kan men makkelijk voor minder mensen bestellen dan werkelijk deel nemen, omdat er anders veel weggegooid moet worden.

• Kwaliteit

Beste Karlijn, Bedankt voor je mooie en complete beoordeling. Fijn om te lezen dat onze service goed bevalt. Je feedback over de portionering gooi ik zometeen gelijk even in de groep! Vriendelijke groet, Adriaan

Goede betrouwbare club. Hoge kwaliteit en klantgericht.

• Kwaliteit

Hi Andre, bedankt voor je mooie beoordeling!

Bij Van Rooijen komen ze hun afspraken na, denken ze met je mee en hebben ze een breed assortiment.

• Kwaliteit

Hi Marianne, Bedankt voor je beoordeling en bericht. Fijn dat het zo goed bevalt! Tot snel!

De puntjes op de i blijven zetten. Een enkele keer zien de broodjes er zeer onverzorgd uit. Alleen sla te zien en naar de rest mag je raden... Hopelijk kunnen jullie hier wat mee! De bovenkant er wat schuiner opgelegd scheelt al zoveel!

• Kwaliteit

Hi Wendeline, Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. We gaan er extra op letten om ook die enkele keer om te buigen! Vriendelijke groet, Adriaan

De borrel was prima verzorgd! Lekkere hapjes die er ook nog prachtig uitzagen. Goede communicatie!

• Kwaliteit

Bedankt voor de beoordeling en het mooie bericht. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot ziens!

Op tijd geleverd, aardige jongen kwam op tijd de spullen weer halen en lekkere soep.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit

Ha Thea, Bedankt voor de beoordeling en het bericht. Fijn dat het allemaal naar wens was. Vriendelijke groet, Adriaan

Alles in goed overleg afgestemd en op tijd bezorgt.

• Kwaliteit

Hi Francisca, Bedankt voor je bericht en beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot ziens!

Wij verzorgen openinschrijving trainingen en hadden met een op het laatste moment project. Van Rooijen catering keverde uitstekend maatwerk op het laatste moment.

• Kwaliteit

Hi Vincent, Wat fijn om te lezen dat ons maatwerk bevallen is. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Adriaan

We hebben vnl lunches afgenomen zoals we wel vaker doen. De lunches zijn erg goed, maar hebben een sterke neiging naar veel brood. Omdat we meerdere dagen achter elkaar afnemen zouden wij als afwisseling daar graag salades, couscous of andere koolhydraten zien.

• Maatwerk N.v.t.
  • Kwaliteit

Ha Tim, Bedankt voor je reactie en de mooie beoordeling. Wat ons assortiment betreft, we verzorgen voor de lunch dagelijks allerlei salades, soepen en (warme) lunchgerechten. Couscous- en pastasalades zijn ook zeker mogelijk. Je kunt even hier kijken (https://cateringutrecht.nl/catering/lunch/soepen-en-extra-lunchgerechten) of bel even op 030 2642016, dan adviseren we je graag! Vriendelijke groet, Adriaan

Vriendelijk personeel en staan echt altijd voor je klaar! Het eten is altijd lekker en vers. Ga zo door!

• Kwaliteit

Hi Elmas, Wat mooi om te lezen. Bedankt voor je berichtje!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

altijd snel en behulpzaam correcte service verlening Karren waarin de broodjes geleverd worden zijn alleen wel echt een aandachtspunt ; waren afgelopen keer heel vies en dat oogt echt niet, kunnen de broodjes en schalen er nog wel keurig uit zien, karren en bakken waren smerig.

• Kwaliteit

Bedankt voor de beoordeling en je complimenten. Goed dat je het punt van de karren aankaart. Ik ga het meenemen en met mijn collega's bespreken!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit

Bedankt voor je mooie beoordeling en bericht, Nick!