Ik ben zeer te spreken over de vakkundigheid, het contact en begeleiding tijdens het mediation traject wat ik met mijn ex partner heb doorlopen.

Zeer prettige ervaring waarbij goed geadviseerd wordt vanuit ervaring.

Ik heb de mediation bij Herman als zeer prettig ervaren, in eerste instantie skeptisch voor het hele proces maar op geen enkel moment als onprettig ervaren. Vanuit ervaring van hem een middenweg gevonden daar waar nodig en nooit het gevoel gehad dat de een meer kreeg dan de ander. Herman, Bedankt!

zeer prettige en menselijke benadering en begeleiding

Mijn verwachting was een koele en cijfermatige afwikkeling, het tegendeel was waar...zeker ook alle ruimte voor de menselijke maat, rekening houdend met gevoelens.

Kundig, vriendelijk en betrokken

Schaeffer mediation houdt zicht op het geheel én zicht op de individu met zijn/haar behoeften. Prettige samenwerking.

Meer dan je verwacht, uitstekend.

Desondanks onze tegenstellingen, toch fijn en uitstekend geholpen. Rust, openheid, geduld, geen enkel druk.

Een luisterend oor met heel veel ervaring

Zeer vriendelijk Raad iedereen deze aan

Uitstekend geholpen en zeer fijn

Herman, Je hebt ons zo enorm goed geholpen. Alles is mooi vlot gegaan en in goed overleg. Bedankt voor al het gedane werk!! Zeer goed en professioneel.

You know how much I appreciate you:-)!

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: C.
  • Ervaring met: Coaching

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: M.V.
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

ondanks de verdrietige omstandigheden zijn wij op zeer kundige wijze geholpen Meelevend

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: R.
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

Herman is een rustig persoon, deskundig, inlevend en voelde onze emoties zeer goed aan, bemiddelde onpartijdig en heeft onze scheiding in goede banen geleid.

• Vul hier uw initialen in: PJ
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

Enorm warme en betrokken persoon die op uitnodigende wijze me helpt om naar mezelf te kijken en kwetsbaar durven zijn.

• Vul hier uw initialen in: DV
  • Ervaring met: Coaching

We werden zeer op ons gemak gesteld . Alles was bespreekbaar . Voelde vertrouwd

• Vul hier uw initialen in: Wa
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

PRIMA aan te bevelen in een tijd van misère, zakelijk doch betrokken.

• Vul hier uw initialen in: JK

• Vul hier uw initialen in: J.h
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

Dankjewel voor je professionele en betrokken bemiddeling, Herman. Zonder jouw begeleiding waren we nooit zover gekomen met het vastleggen van voor beiden goede afspraken rondom de scheiding. De enige reden dat ik voor deskundigheid niet ook een 9 heb gegeven was het feit dat je rondom de pensioenverevening niet geheel duidelijk was - waar ik door eigen research gelukkig toch nog op de optie van conversie uitkwam, wat voor mij een heel stuk betere regeling is en die we nu gelukkig alsnog hebben kunnen bespreken en meteen hebben kunnen vastleggen (wat ik later waarschijnlijk niet meer voor elkaar had gekregen). Verder niets dan lof, ook voor de rust die je steeds weer in de gesprekken bracht en je flexibiliteit t.o.v. al onze wensen en vragen. Knap hoe je omging met de soms oplaaiende emoties. Ik voelde me gehoord en gezien en durfde daarom op belangrijke momenten voor mezelf op te komen, in plaats van het maar weer in te slikken en/of te laten gaan.... en dat was erg belangrijk in dit proces. Ik zal je van harte aanbevelen mocht dat van toepassing zijn. Een hartelijke groet! Alies

• Vul hier uw initialen in: A

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: H.

Herman, is betrokken, deskundig en een geduldig Mediator met veel empathie voor zijn cliënten. Dank voor de goede zorg!

• Vul hier uw initialen in: B