zeer prettige ervaring

Herman is iemand die echt luistert. Hij is open en eerlijk. Ik heb de gesprekken met Herman als zeer prettig ervaren. Ik zou een ieder die een mediator nodig heeft hem aanbevelen.

Het leek goed maar in de praktijk gaf hij de indruk partijdig te zijn. .

Een fijne innemende man. Het voelde eerst heel goed maar heeft doordat hij de situatie niet goed in de gaten had ons niet kunnen helpen.

Prettige begeleiding

Luistert goed naar beide partijen, coacht op een prettige en rustige manier.

Goede begeleiding

We zijn goed begeleid door herman van schaeffer mediation Een aanrader!

Ik voelde mij op mn gemak

De gesprekken waren heel gemoedelijk, we konden onze wensen als ouders uitspreken! Deze wensen werden dan ook vakkundig door Herman beschreven! Voor mij was het een prettige ervaring (naast het moeilijke en verdrietige procces waar je inzit)

Goede luisteraar en observator, ziet wat er echt aan de hand is

Snapt perfect wanneer het over emotie en wanneer het over zakelijke afspraken moet gaan. En ook als het één het ander is de weg zit. Zakelijke deel: kan goed uitleggen wat belangrijk is om goed te regelen en is accuraat. Gespreksleiding: hij heeft oog voor beide deelnemers ook als 1 van beide het lastig vind om woorden te vinden voor het gevoel

Geduldig, positief en verstand van (juridische) zaken

Herman heeft ons vanaf het begin begeleid in de scheiding. Ik heb dat persoonlijk als heel prettig ervaren. Hij is professioneel, kent alle wetten en regels uit zijn hoofd, maar straalt bovenal ook rust uit. En gezien de uitkomst, geen vechtscheiding en rust en positiviteit en dus stabiliteit voor de kinderen, kan ik Herman iedereen aanbevelen.

Prettig

Prettig ondanks de zware situatie.

Prettig en rustig persoon, alles snel geregeld

Herman heeft ons goed begeleid om alles te regelen omtrent onze scheiding met kinderen. Hij is rustig en prettig in omgang. Als het nodig is, legt hij alles nog een keer rustig uit totdat alles helemaal duidelijk is. Hij neemt de tijd en toont interesse. Verplaatste zich in ons allebei. Uiteindelijk stond alles snel op papier.

Betrokken en professioneel

Herman heeft onze scheiding goed en professioneel afgehandeld, wat vooral prettig was is zijn rustige en betrokken manier van doen. Een aanrader! Nogmaals dank voor je hulp!

Alles goed geregeld.

Herman is een man met verstand van zaken. En heeft ons in deze moeilijke periode van scheiding heel goed en vakkundig geholpen.

Mijn ervaring met Herman heb ik als zeer prettig ervaren.

Hij heeft met ons beiden rekening gehouden, hielp mij om t Sander te laten begrijpen dmv de scheidings curve. (Schot in de roos.) Rustige, begripvolle, open en hartige man. Denkt mee wat erg prettig was want wij wisten niks van hoe en wat.

de juiste begeleiding

alles was goed geregeld

Bedankt voor de goede begeleiding in een moeilijke proces.

Goed service, snelle resultaat en professionele begeleiding.

Ik ben zeer te spreken over de vakkundigheid, het contact en begeleiding tijdens het mediation traject wat ik met mijn ex partner heb doorlopen.

Zeer prettige ervaring waarbij goed geadviseerd wordt vanuit ervaring.

Ik heb de mediation bij Herman als zeer prettig ervaren, in eerste instantie skeptisch voor het hele proces maar op geen enkel moment als onprettig ervaren. Vanuit ervaring van hem een middenweg gevonden daar waar nodig en nooit het gevoel gehad dat de een meer kreeg dan de ander. Herman, Bedankt!

zeer prettige en menselijke benadering en begeleiding

Mijn verwachting was een koele en cijfermatige afwikkeling, het tegendeel was waar...zeker ook alle ruimte voor de menselijke maat, rekening houdend met gevoelens.

Kundig, vriendelijk en betrokken

Schaeffer mediation houdt zicht op het geheel én zicht op de individu met zijn/haar behoeften. Prettige samenwerking.

Meer dan je verwacht, uitstekend.

Desondanks onze tegenstellingen, toch fijn en uitstekend geholpen. Rust, openheid, geduld, geen enkel druk.

Een luisterend oor met heel veel ervaring

Zeer vriendelijk Raad iedereen deze aan

Uitstekend geholpen en zeer fijn

Herman, Je hebt ons zo enorm goed geholpen. Alles is mooi vlot gegaan en in goed overleg. Bedankt voor al het gedane werk!! Zeer goed en professioneel.

You know how much I appreciate you:-)!

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: C.
  • Ervaring met: Coaching

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: M.V.
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

ondanks de verdrietige omstandigheden zijn wij op zeer kundige wijze geholpen Meelevend

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: R.
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

Herman is een rustig persoon, deskundig, inlevend en voelde onze emoties zeer goed aan, bemiddelde onpartijdig en heeft onze scheiding in goede banen geleid.

• Vul hier uw initialen in: PJ