Goed geholpen en probleem met starten en accu probleem verholpen.

Goed geholpen en probleem met starten en accu probleem verholpen, meegedacht en binnen een week weer de weg op. Tevens afgesproken indien zich weer voordoet, terugkomen en wellicht zwaardere accu erin.

Vlotte service

Voor het eerst bij Motofun geweest voor reparatie. Vriendelijke mensen en een vlotte service!

Perfect , zeker een aanrader !

Ik ben nu de trotse bezitter van een prachtige Aprilia rsv mille R dankzij Leerkens motofun ! Niet zo evident om een motor te kopen in deze moeilijke tijd want vanuit Belgie even komen keuren zat er dus niet in. De mensen van motofun hebben mij hier fantastisch mee geholpen. Geen enkele vraag was te veel, extra foto’s , filmpjes, uitleg, noem maar op. De motor is ook netjes ,en voor een meer dan nette prijs, hier bij mij voor de deur afgezet. Altijd even afwachten wat er dan uit de bestelwagen gaat komen maar nee hoor, een super nette machine nog mooier dan op alle foto’s die ik gezien had ! Ben er super blij mee ...... Bedankt jongens en ik kom beslist nog wel eens langs als we terug de grens over mogen. Benny

Top service!

Met een afgebroken ventiel van mijn voorband gestrand. Ze hebben mijn motor direct opgehaald en een nieuwe binnenband besteld! Super geholpen! Vriendelijke mensen met hart voor motoren/ motorrijders.

prima uitgevoerde reparatie

De motor loopt weer als een zonnetje en trekt ook nog beter!!

geweldig

geheel naar mijn wens gedaan

Goed aanbod en scherp geprijsd.

Netjes geholpen, ook toen er een garantie probleem was! 👍

Zeer slecht

Komen afspraken niet na. Div mankementen aan motor waar niets aan gedaan wordt. Wordt niet terug gebeld of gemaild . Ik koop hier nooooit meer !

Oosterse nuchterheid en goede service

Al aantal jaren tevreden klant van Motofun. Altijd goede service, eerlijk advies, oosterse nuchterheid en een goede sfeer.

Persoonlijke benadering en goede kwaliteit

De persoonlijke benadering vind ik heel prettig. Zij denken met je mee. Ook kiezen zij voor kwaliteit. Veiligheid voorop!

Perfecte service, mijn Ducati loopt weer perfect!

Robbie moet alleen nog even leren hoe hij mijn voornaam schrijft... (-:

Perfect geholpen!

Vanmiddag super geholpen door de medewerkers van Motorfun. Deze leverancier van o.a. gebruikte Ducati onderdelen had voor mijn Multistrada het in de markt moeilijk verkrijgbare onderdeel op voorraad. Helemaal top en tegen een fatsoenlijke prijs.

Komt afspraak na!

Blok gekocht en voldoet aan verwachting

Goed,

Klantvriendelijkheid, behulpzaam , vakbekwaamheid, kortom zoals het hoort.

Zij doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Al m'n onderhoud aan div. Ducati's en aan en/of verkoop van de motoren naar volle tevreden gedaan, dus dik tevreden.

Slechte service, defecte motor, erg slechte ervaring

Verschrikkelijke ervaring gehad bij Leerkes Motofun. Ik kwam hierheen met een interesse in de KTM Duke 125, net sinds 3 weken mijn A1 rijbewijs gehaald. Prima ontvangst gehad in de showroom, ook al hoorden wij iets piepen toen de motor naar buiten werd gerold. Hierover werd door de eigenaar gezegd dat er niets aan de hand was. Tijdens de proefrit ben ik gestrand, met een vastzittend achterwiel en een disfunctionerende versnellingsbak; eenmaal in de 4e versnelling kon ik onmogelijk terugschakelen. Ik baalde hier enorm van, want dit gebeurde al vroeg in de proefrit en het geeft de indruk dat Leerkes motofun hun motoren niet allemaal nalopen en kijken of alles functioneert zoals het hoort voordat klanten een proefrit maken. De motor was door deze twee significante problemen nogal onveilig. Terug in de shop werd het achterwiel losgemaakt, en reed een monteur een proefritje op het terrein. Het probleem met het achterwiel leek opgelost, maar ik zag hoe hij zelf ook moeite had met terugschakelen, en zelfs met zijn hand aan de versnelling zat te morrelen. Toen ik hiernaar vroeg deed hij alsof er niks aan de hand was, alsof de motor goed werkte. Ook werd er gesuggereerd of ik, beginnend rijder, nog een proefritje wilde maken met alleen de voorrem in de regen. Had vaak het gevoel dat er tegen me gelogen werd. Er was geen sprake van service, het ging voor mijn gevoel alleen maar om de verkoop. Daarnaast is er nooit enige vorm van excuses gemaakt voor de slechte ervaring tijdens de proefrit.

beste Nadya, Wij betreuren het dat de vrijblijvende proefrit niet naar beider verwachting is verlopen. Vanzelfsprekend streven wij naar een positieve ervaring voor alle betrokken partijen... Dat er onverwacht toch een mankement aan de motor is geweest, is natuurlijk ook niet onze bedoeling; we hebben met techniek te maken en soms laat dat ons in de steek. Het feit dat de monteur jou heeft aangeboden even te rijden zonder achterrem was wellicht niet het meest handige voorstel, maar had enkel de goede bedoeling dat je alsnog even het rijgedrag en zithouding kon ervaren. De motor is ondertussen nagekeken en in orde; zo leveren wij de motoren ook altijd af. Bij deze nogmaals excuses voor de negatieve ervaring en we hopen dat je ondanks dit toch een hoop plezier zult gaan beleven aan motorrijden. met vriendelijke groet, Leerkes Motofun

Goede service,vriendelijk personeel.

Fantastische mensen,en klant vriendelijk indien mogelijk word altijd snel geholpen.

Zeer vriendelijke en behulpzame ervaring. Een echte aanrader dit bedrijf!

Zeer vriendelijke en behulpzame ervaring. Kundige en eerlijke medewerkers. Ze reageren snel en staan voor je klaar. Een echte aanrader dit bedrijf!

Zeer klant vriendelijk.

Zeer slecht

Ik bel voor het komen bekijken van een motor en deze evt ook te kopen. Bel je de volgende dag om een afspraak te maken is die al verkocht. Zeer slechte service en klant ontvriendelijk.

Prima, reparatie eerder klaar dan afgesproken

Met mijn motorscooter met kapotte achterband naar Motofun. Snel klaar en voor de afgesproken prijs.

net werk en goede service

bestelling snel geleverd en de band goed gemonteerd/gebalanceerd.

Goede service, netjes en eerlijk. Ontzettend blij met mijn aankoop.

• Aanbod
  • Ervaring met: Verkoop motorfiets

Super service! Ben zeer blij met mijn aanwinst. Ook binnen twee weken volledig onderhoud gehad in een zeer drukke periode. Bij vragen kan ik altijd bellen en dan staat er altijd een kop koffie klaar. Doet wat ze beloven! Top gasten!

• Aanbod
  • Ervaring met: Verkoop motorfiets

Ik kwam spontaan zonder afspraak maar er werd direct eerst naar mijn motorfiets gekeken. Toen even later bleek dat er verder onderzoek nodig was, kon ik mijn motor achterlaten. Diezelfde week nog was het startprobleem verholpen.

• Aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Reparatie / onderhoud